بازدید 6700

انفجار مطب دندانپزشکی در تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجانشرقی گفت: انفجار در مطب دندانپزشکی اول تربیت بزرگ پنج مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ 17 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از تبریز، شادی‌نیا اظهار داشت: ساعت ۱۵:۴۸ امروز ۲۸ بهمن انفجاری در مطب دندانپزشکی اول تربیت بزرگ گزارش شد که به‌دنبال گزارش حادثه، پنج دستگاه امبولانس اورژانس و خودروی فرماندهی و موتورلانس عازم محل شد.

وی افزود: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که یک نفر به‌علت سوختگی به بیمارستان سینا انتقال یافت و چهار نفر هم صدمات وارده به اندام‌ها تحت مراقبت کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهید محلاتی انتقال یافتند.

گزارش فارس حاکی است، به گزارش آتش‌نشانی بر اثر وقوع انفجار و آتش‌سوزی در داخل مطب کمک دندانپزشکی در طبقه دوم ساختمانی در نبش پیاده‌راه تربیت آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه که در اثر نشت گاز رخ داده بود، منجر به ایجاد خساراتی به دیوار مغازه فوقانی مجاور و شکسته شدن دو قطعه شیشه دو دستگاه اتوبوس مسافربری BRT شد و خوشبختانه برای مسافران صدماتی نداشت.

همچنین در اثر وقوع این حادثه پنجره‌ها شکسته و چهار شهروند زن که در پیاده‌رو در حال تردد بود، دچار آسیب سطحی شدند.

گفتنی است، دندانپزشک این مطب که مرد مسنی بود به علت سوختگی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک با فرماندهی کاه‌فروشان پس از ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی