بازدید 43277
دو هزار و سیصد و هفتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پیشنهاد آشنا برای توهین کنندگان به روحانی / نظر رئیسی برای حضور در انتخابات چیست؟ / علم الهدی: مسئولی از مذاکره و آشتی با آمریکا حرف بزند، خائن به انقلاب است / مجری سیما: به خاطر این واژه گفتند سه بار عذرخواهی کُن!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش قاضی پور به هتاکی به رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن / وزیر احمدی‌نژاد: اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۰ درصد رای دارد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ 12 February 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

چمران: با این همه «مَن»، نمی‌دانم چه می‌شود

با این همه آدم که "مَن، مَن" می‌کنند، نمی‌دانم چه می‌شود، خدا به ما رحم کند! برخی از رییسی نام می‌برند ولی ما هنوز وارد مصادیق نشدیم.»برخی این توهم را مطرح می‌کنند که اصولگرایان در پی مشارکت فعال نیستند تا رای بیاورند که این گونه نیست ما در پی مشارکت هر چه فعال‌تر، هوشمندانه و آگاهانه هستیم.وقتی فردی نماینده مجلس می‌شود سرمایه گذاران، وزارتخانه‌ها و افراد مختلف به او مراجعه می‌کنند و درخواست‌های مختلف دارند که اگر نماینده رصد نشود و به او کمک فکری داده نشود ممکن است از راه درست منحرف شود./ایرنا

دولت روحانی پاسخ احمدی نژاد را داد

وزارت کشور به نامه محمود احمدی نژاد، در خصوص تشکیل ستادی در وزارت کشور برای برخورد با یک تجمع فاقد مجوز در روز ۲۲ بهمن در شرق تهران، پاسخ داد.

در این پاسخ نوشته شده است:در خصوص تجمع مورد اشاره در نامه اخیر ارسال شده برای رئیس محترم جمهور، مطلقاً، درخواستی به فرمانداری و یا استانداری تهران واصل نشده و بالتبع، مجوزی هم صادر نشده است.علیرغم فقدان ارائه هرگونه درخواست و بالتبع، عدم صدور هرگونه مجوز برای تجمع مورد اشاره، بر خلاف ادعای مطرح شده، مدارای قانونی اعمال شده و ضمن کنترل و مراقبت لازم، برخورد سخت و خشنی از سوی عوامل نظم و امنیت، اعمال نشده و لازم است مستندات ادعای مطرح شده مغایر با این رویکرد کلی، به مراجع ذیربط، ارائه شود.در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که بیش از هر زمان دیگری، تداعی بخش وحدت و انسجام ملی است، عدم استقبال مخاطبان از یک تجمع فاقد مجوز؛ علیرغم تبلیغات چند روزه مجازی، بیش از هر چیز، بیانگر عدم اقبال عمومی به رویکردهای غیراصیل و غیرسازنده در عرصه سیاست است و فروکاستن ریشه این عدم اقبال به ادعاهای خلاف واقعی نظیر تشکیل یک ستاد موهوم در یک وزارتخانه، نمی تواند، جبران کننده این "عدم اقبال" باشد و یا منجر به "دیده شدن" شود./برنا

مجری سیما: به خاطر استفاده از واژه «رقص» گفتند سه بار عذرخواهی کُن!

رزیتا قبادی:دراولین برنامه پس از آن برنامه جنجالی در اتاق گریم بودم که کاغذی به من دادند و گفتند باید این را بخوانی؛ طبق نوشته های آن کاغذ باید حتما سه بار به خاطر برنامه شب قبل روی آنتن زنده از مردم عذرخواهی می کردم. من هم مجبور به این کار شدم و سه باز عذرخواهی کردم اما باز هم مرا ممنوع الکار کردند!مجری سابق برنامه عصر خانواده گفت: مردم عزیز من از همین جا دست شما را می بوسم و به خاطر آن که آن شب به خاطر کلمه رقص از شما معذرت خواهی کردم از شما معذرت خواهی می کنم من بابت آن معذرت خواهی شرمنده هستم. الانم بابت آن عذرخواهی اجباری از شما معذرت خواهی می کنم.

سند چشم انداز ۲۰ ساله مداحان تدوین می‌شود

«مرتضی طاهری»، رئیس هیات مدیره خانه مداحان در گفت و گو با شبستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مداحان اهل بیت(ع) در این دیدار مجازی اظهار کرد: نکته بسیار مهم در سخنان مقام معظم رهبری پرهیز از مخدوش شدن ادب اسلامی در محیط های رسانه ای و فضای مجازی بوده است که لازم است این موضوع مورد توجه جامعه مداحان قرار گیرد، در همین راستا خانه مداحان اهل بیت(ع) به منظور تحقق مطالبات رهبری از مداحان درصدد تهیه سند چشم انداز بیست ساله است که این سند برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان در سال های گذشته است که به صورت منبع و ماخذ در اختیار هیئت داران و جامعه مداحان قرار می گیرد.

احمد خاتمی: شعار انقلابیون، شعار حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

احمد خاتمی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: کشور فضای انتخاباتی برای ریاست جمهوری پیدا کرده است و گرم شدن فضای انتخابات را به فال نیک می گیریم و امیدواریم خروجی آن حضور پرشور مردم در صحنه باشد؛ امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی مردم سرنوشت خودشان را خودشان رقم می زنند. امام جمعه موقت تهران مطرح کرد: دشمنان می خواهند فضای انتخابات کم رونق و کمرنگ باشد، از این رو شعار انقلابیون، شعار حضور حداکثری و انتخاب اصلح است. وی عنوان داشت: در انتخابات آن چیزی که مهم است، رفتار قانونی است و همه دست اندرکاران باید قانونی عمل کنند، زیرا بی قانونی و شکستن قوانین به منزله در هم شکستن مصلحت کشور است.

علم الهدی: اگر از حالا به بعد مسئولی از مذاکره و آشتی با آمریکا حرف بزند، بدانید که خائن به انقلاب است

علم‌الهدی گفت: من به عنوان یک فرد سابقه‌دار در این انقلاب، خوشبختانه از اول پیروزی انقلاب تا به حال گفته‌ام که ما در بین مسئولینی که در راس نظام بوده‌اند، خائن نداشتیم. ندانم‌کاری داشتند، اما خائن نبودند. اما حالا که مقام‌ معظم رهبری مسیر را روشن کردند و فرمودند که اول باید آمریکا تحریم‌ها را لغو کند و ما راستی‌آزمایی کنیم، اگر از حالا به بعد مسئولی از مذاکره و آشتی با آمریکا حرف بزند، بدانید که او اول خائن به انقلاب است. مقام‌ معظم رهبری با بینش عمیق و بصیرت خدادادی خود عمق فاجعه را دیدند و می‌گویند که آمریکا باید تحریم‌ها را لغو کند و ما راستی‌آزمایی کنیم و فقط هم به حرف نیست بلکه باید عملی شود، سپس ما اقدام به مذاکره می‌کنیم. اگر مسئولی بخواهد کاری جز این بکند، نظام پس از ۴۲ سال اولین خائن خود را پیدا می‌کند و این مردم هم با او مقابله خواهند کرد. 

بازگرداندن ۸ هزار خودرو از جاده های شمال در سه روز گذشته

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال بودیم به‌طوری‌که طی سه روز گذشته بیش از ۸هزار برگشت و بیش از ۲ هزار خودرو جریمه و برگشت داده شدند. علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال بودیم به‌طوری‌که طی سه روز گذشته بیش از ۸هزار برگشت و بیش از ۲هزار خودرو جریمه و برگشت داده شدند. رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیتی به جز اعمال محدودیت کرونایی در دستور کار پلیس نیست، گفت: با توجه به تشدید اعمال محدودیت‌ها، خودروها درصورت جریمه برگشت هم داده می‌شوند.

توضیح پلیس درباره فوت «مهرداد طالشی» در زندان

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره فوت فردی به نام "مهرداد طالشی" اعلام کرد: این فرد به دلیل همراه داشتن مواد مخدر توسط کلانتری دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل داده می‌شود که در بازداشتگاه مواد مخدر دچار ایست قلبی شده و پس از انتقال به مرکز درمانی فوت که موضوع از طریق پزشکی قانونی در حال بررسی و به محض مشخص شدن علت مرگ، مراتب اعلام خواهد شد. ضمنا علیرغم تبلیغات رسانه‌های معاند در خصوص انجام ضرب و شتم متهم، به صراحت اعلام می‌دارد هیچ گونه ضرب و شتمی در بازداشتگاه پلیس انجام نمی‌شود و کلیه بازداشتگاه‌های پلیس مجهز به دوربین‌های مداربسته بوده و تصویر حضور متهم در بازداشتگاه نیز موجود است.

هلالی، مداح: اگر جای مسئولین بودم ۱۰۰۰ تا واکسن فایزر وارد می‌کردم و به سلبریتی‌ها می‌دادم تا تزریق کنند

رضا هلالی در برنامه میزبان نظرات خودش را درباره خرید واکسن کرونای آمریکایی شرکت فایزر مطرح کرد. برنامه میزبان که به مناسبت دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زهرا (س) با اجرای بنیامین بهادری در فضای مجازی پخش می‌شود، شب گذشته میزبان رضا هلالی، مداح معروف کشور بود. هلالی در بخشی از صحبت هایش در این برنامه، درباره خرید واکسن خارجی کرونا، خصوصا واکسن فایزر و حرف و حدیث‌هایی که سلبریتی‌ها درباره آن مطرح می‌کنند، گفت: « ما باید علمی حرف بزنیم، اگر سلبریتی هستید، مردم از شما حرف شنوی دارند، حرف‌هایتان باید از روی حساب و کتاب باشد. من اگر جای مسئولین بودم ۱۰۰۰ تا واکسن فایزر وارد می‌کردم و به سلبریتی‌ها می‌دادم تا تزریق کنند. »

قالیباف: مجلس از تقویت روابط راهبردی بین ایران و چین حمایت می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه به لی جان شو، رئیس کمیته دائمی کنگره ملی و وانگ یانگ رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق چین فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را تبریک گفت. در پیام قالیباف به لی جان شو، رئیس محترم کمیته دائمی کنگره ملی جمهوری خلق چین آمده است: ضمن قدردانی از گفتگوهای سازنده و مؤثر فی مابین در نشست مجازی اخیر، مایلم بر باور مشترک مجالس دو کشور مبنی بر توسعه و گسترش همکاری های دوستانه در حوزه های گوناگون که از اصول راهبردی سیاست خارجی در کشور می‌باشد تاکید و تصریح نمایم، مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تحکیم و تقویت روابط راهبردی فی مابین حمایت و پشتیبانی می نماید.

نظر رئیسی برای حضور در انتخابات چیست؟

یک فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: نیروهای انقلاب دونگرش و تحلیل در زمینه انتخابات دارند؛ نگرش اول این است که از وحدت جریان ها و تشکل ها و ائتلاف ها به مصداق واحد برسیم و دیدگاه دوم این است از طریق فردی که مورد اتفاق نظر همه است ، به وحدت برسیم.حمیدرضا ترقی در گفت و گو با ایسنا، ادامه داد: در روش اول کار خیلی سخت است، چون جریان ها نظرات مختلفی درباره افراد دارند ده، پانزده نفری هم که به عنوان نامزد مطرح هستند، هر کدام عقبه ای دارند که این مساله رسیدن به وحدت را مشکل می کند، اما روش دوم کار راحتر است. مثلا همه روی آقای رئیسی اتفاق نظر دارند و اگر وی به حضور در انتخابات رضایت دهد، همه حول محور وی جمع شده و یک ائتلاف تشکیل می شود و سایر نامزدها هم به نفع او کنار می روند. اما فعلا هیچ کدام از این دو نگاه به نتیجه نرسیده و جمع بندی حاصل نشده است .ترقی در پاسخ به این پرسش که نظر خود آقای رئیسی برای حضور در انتخابات چیست؟ تصریح کرد: اینها که من گفتم همه نظر تشکل های اصولگراست و هر کس با خود آقای رئیسی دیدار داشته ،وی موضوع حضور در انتخابات را نفی کرده است، با این حال جریان اصولگرایی دنبال حضور آقای رئیسی در انتخابات است.

وزیر احمدی‌نژاد: اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۰ درصد رای دارد

سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان کرد: برای مثال بطلان تبلیغات مسمومی که سال ۹۶ درباره سید ابراهیم رئیسی کردند کاملا برای مردم آشکار شده است و معلوم شده که این جماعت بیش از اینکه بر توانمندی خود تکیه کنند به تخریب رقیب می‌پردازند. در سال ۹۶ به مردم این گونه القا کردند که باید بین بد و بدتر دست به انتخاب بزنند، حالا مردم متوجه شده‌اند که بدتری در کار نیست و افرادی نظیر رئیسی و سایر نیرو‌های انقلاب در سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام عملکرد ارزنده‌ای داشته‌اند و تمام توان خود را در خدمت به مردم بکار گرفته اند.او در پایان خاطر نشان کرد: جناح اصلاح طلب هر زمان که در راس قدرت اجرایی قرار می‌گیرد، ادعا می‌کند که ما اختیاری نداریم، پس اگر اختیاری ندارید چرا در زمان انتخابات این قدر برای پیروزی تقلا می‌کنید؟

واکنش قاضی پور به هتاکی به رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن

نماینده پیشین مجلس با اشاره به هتاکی به رئیس جمهور در اصفهان گفت: در این شرایط وظیفه دادستانی همان شهرستان است که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند تا ببیند در پشت این قضیه چه کسانی نقش دارند.«نادر قاضی پور»، نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم، در گفت وگو با برنا در رابطه با توهین و هتاکی به رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن گفت: شخص دوم مملکت بعد از رهبری معظم، رئیس جمهور است، من به روحانی رای ندادم و منتقد او هستم ولی نباید اجازه داد در ملا عام تعدادی به او توهین کنند تا خوراک رسانه های بیگانه شود.او ادامه داد: نباید انتقادها به فحاشی کشیده شود، فحاشی در دین مبین اسلام نیست. رهبری در دیدار با مداحان مطرح کردند که مسائل روز را به مداحی وارد نکنید تا قداست مداحی حفظ شود، باید قداست ریاست جمهوری را هم حفظ کنیم ممکن است فردا روزی فرد مورد انتخاب آنها رئیس جمهور مملکت شود. باید مانند امیرالمومنین از خلیفه کُشی جلوگیری کنیم؛ مورد قبول ما نیست تا در ملا عام به نفر دوم مملکت، بی احترامی شود.قاضی پور در پاسخ به این که به نظر شما قوه قضاییه و دادستان نباید به این موضوع ورود کنند، بیان کرد: رئیس جمهور حق قانونی دارد تا از این افراد شکایت کند اما این کار را نمی کند. در این شرایط وظیفه دادستانی همان شهرستان است که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند تا ببیند در پشت این قضیه چه کسانی نقش دارند. آیا این جوانان ناخوداگاه این کار را کردند یا خدایی نکرده خط دهی از جای دیگر صورت گرفته، معتقدیم باید فتنه را در نطفه خفه کرد.

عمان: آماده نجات برجام هستیم

وزیرخارجه عمان تاکید کرد که کشورش آماده کمک برای نجات توافق هسته ای است.به گزارش اسپوتنیک، بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان تأکید کرد که کشورش از سطح فعلی روابط با اسرائیل رضایت دارد و در پی افزایش آن نیست.وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد که مسقط آماده کمک برای نجات توافق هسته ای است.

پیشنهاد آشنا برای توهین کنندگان به روحانی

مشاور رئیس جمهور گفت: احتمالاً تا کنون هویت و وابستگی جناحی یا سازمانی مشارکت‌کنندگان در کارناوال ۲۲ بهمن شناسایی شده‌اند.به گزارش خبرنگار ایمنا، حسام‌الدین آشنا در صفحه توئیتر خود نوشت: احتمالاً تا کنون هویت و وابستگی جناحی یا سازمانی مشارکت‌کنندگان در کارناوال ۲۲ بهمن شناسایی شده‌اند. پیشنهاد می‌کنم قبل از هر گونه اقدام قضائی علیه آنان دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با آنان گفتگو کند و حرف‌هایشان را بشنود.

رضایی: اروپا خوشحالی مردم ما را بر نمی تابد

محسن رضایی اظهار داشت: دولت‌های اروپایی که تعهدات خود در برجام را نقض کردند و معیشت و سلامت مردم را گروگان گرفته‌اند، شادی مردم ما را برنمی تابند و به هر بهانه‌ای یک حمله تازه را رقم می‌زنند. راه حل، قوی شدن است. قوی شویم. ضعف را تکرار نکنیم. احترام یک ملت و دولت در عرصه بین المللی در گرو اقتدار و اقتصاد آن کشور است.دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: پاسخ ۶ حرفی ملت ایران و مردم ایلام، به فشارهای غیرانسانی مکرون رئیس جمهور فرانسه این است: چوار ۶۵. درواقع چوار ۶۵ رمز ایران توانمند، سالم و شاد است، که حق خود را می‌شناسد و حق خود را می‌ستاند. حق پیروز است. دولت فرانسه مراقب باشد سیاست ظالمانه‌ای برخلاف خواست ملت فرانسه در پیش نگیرد؛ دولت فرانسه همانطور که با سیاست خود مبنی بر فروش هواپیما و اجاره دادن هواپیما به ارتش بعث صدام نتوانست شهرستان چوار را از حضور اثربخش مردم ایران خالی کند، امروز هم نمی‌تواند و ما در برابر زیاده خواهی دشمن، سینه سپر می‌کنیم تا ایران بزرگ اقتصادی و مردمسالاری اقتصادی را برپا کنیم. از فرانسه و همه دولت‌ها می‌خواهیم احترام به ملت بزرگ ایران را حتی لحظه فراموش نکنند و با نیات خیرخواهانه جمهوری اسلامی ایران در صلح عادلانه و پایدار، همفکری و همکاری کنند.‌گفتنی است اخیراً مکرون رئیس جمهور فرانسه گفته بود: هر مذاکره‌ای با ایران صورت گیرد، سختگیرانه خواهد بود و حضور شرکای منطقه‌ای غرب در آن ضروری خواهد بود. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات مکرون واکنش نشان داد و رئیس جمهوری فرانسه را «به خویشتن‌داری و پرهیز از مواضع شتاب‌زده و نسنجیده» دعوت کرد.

واکنش آذری جهرمی به توهین علیه رییس جمهور

وزیر ارتباطات اعلام کرد: انتقاد با توهین فرق دارد. توهین به هرکس از جمله رییس جمهور، محکوم است.به گزارش ایلنا؛ محمدجواد آذری جهرمی در توییتر نوشت: « می‌گفتند: دشمن ما همین‌جاست، دروغ میگن آمریکاست. یه عده‌ای هم در پاسخ مرگ بر اسرائیل، پاسخ دادند «مرگ بر روحانی».بسیجی‌های عزیز اهل بصیرت، حتما این دو شعار یک خاستگاه دارد.انتقاد با توهین فرق دارد. توهین به هرکس از جمله رییس جمهور، محکوم است.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۰۸
اولا رقص زن برای شوهر در اسلام مستحب است و کارشناس هم نگفته وسط خیابان برقصید. دوما خوشبختانه تابو رقص در خیلی از فیلمها و سریالها شکسته شده است. نمی دانم با این تفاسیر چه فشاری بوده که ایشان معذرت بخواد. نارحتی از این است که چنین افرادی در مراکز مختلف قدرت دارند. جای تاسف داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
کجای قران رقص و موسیقی و شادی حرام شده ؟؟
مگه اسلام بر گرفته از قران نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
ما که دیدیم اینطور برداشت نکردیم که زن و شوهری منظورش بوده باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
مسئولین محترم تابناک لطفاً لطفاً لطفاً این دسگاه شمارش آرا و نشاندهنده را درست کنید. اگر مسئول بخش رایانه شما سواد این کار را ندارد او را اخراج کنید و یک کارشناس کامپیوتر باسواد و کاردان را به کار بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
صدا و سیما بزرگترین عامل مایوس کردن مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
رقص- رقص-رقص-رقص-رقص-رقص-رقصرقص- رقص-رقص-رقص-رقص-رقص-رقصرقص- رقص-رقص-رقص-رقص-رقص-رقصرقص- رقص-رقص-رقص-رقص-رقص-رقصرقص- رقص-رقص-رقص-رقص-رقص-رقصرقص- رقص-رقص-رقص-رقص-رقص-رقصرقص- رقص-رقص-رقص-رقص-رقص-رقص
خجالت هم خوب چيزيه- بچه سه ماهه ميرقصه اونوقت يك عده ميگن كليه رقص حرامه... جمع كنيد بابا-
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
جالب تر اینکه مجری رو ممنوع الکار می کنن بعد همون کارشناش بعدش تو ده تا برنامه دیگه دعوتش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
کجای قرآن گفته نماز چند رکعتی است؟!!!
رای بی رای ؟؟؟؟ تشنگان قدرت در این دوره نتیجه عملکردتان را در انتخابات ریاست جمهوری خواهید دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
نتیجه انتخابات مجلس تکرار می شود و عدم مشروعیت و مقبولیت پشت سر هم تکرار می شود و دیگر هیچ
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
چهل بار است که در انتخابات شرکت می کنیم و هربار هم می گویند علت وضع بد مملکت این است که مردم
افراد خوبی را انتخاب نمی کنند.اینبار شرکت نمی کنیم تا خودشان انتخاب کنند.
مسخره ها در فیلم ها رقص را ترویج می کنند مانند همین فیلم پایتخت آن وقت مجری به خاطر یک ادم دیگر عذر خواهی کند!
واقعیت اینه که ما در تمام عروسی ها و توادها و جشن هانون مب رقصیم
ما رقص های سنتی بسیار زیبا داریم کخ دستخ جمعی و مختاط اجرا می شوند
این افراد از کجا آمده اند که با زندگی واقعی مردم این همه فاصله دارند ؟؟
این طرز فکر از کجا آمده کخ ادعا دارد که فرهنگ و هنجار جامعه را تعیین می کند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
گفتگو با طالبان به صورت رسمی آغاز شده‌است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
داداش حرفت کاملا درسته اما وقتی اینقدر عصبی هستی تایپ نکن
وقتی هم عده ای به خاطر این واکسن امریکایی مردن همان جماعت هنرمند نماها می گویند چرا ما را به کشتن دادین و اشک تمساح می ریزند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
برو کمی در مورد هلالی که موجه شده و بردنش تلویزیون، سرچ کن
چرا رییس جمهور حق توهین به مردم را داشته باشد اما مردم چنین حقی نداشته باشند !؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
دوست عزیز نمیدانم دینداری یا بی دین تدین داری یا ادا داری اگر هرکسی بتو توهین کرد باید توهین کنی؟مگر به پیامبر توهین نکردند مگردندان پیامبر را نسکندند؟ ایا پیامبر هم توهین کرد ودندان مخالفان را شکند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
باز حزب مخالف مقلته کرد و الکی حرف زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
نکنه جزو راهپیمایان اصفهان جزو توهین کنندگان هستی حودت کلک
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
توهین تحت هیچ شرایطی منطقی و قابل قبول نیست، کسی که توهین می‌کنه اونقدر زبون و کوچکه که از واژه های توهین آمیز استفاده میکنه
بذر توهین را همین شخص روحانی پاشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بله ایشان به کسانی گه معتقد بودند باید چهار سال اول ریاست جهوری ایشان مانند سه سال اخیر در سختی و فلاکت میگذشت توهین کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
نکنه خس وخاشاک خواندن درمیدان ولیعصر تهران روحانی بود احمدی نژاد نبود؟ نکنه رای ملت را رای حرام خواندن روحانی بود؟ نکنه رای دهندگان را بیسواد وحاشیه نشین خواندن رئیس حمهور فعلی بود؟ نکنه مرگ برگفتن روحانی درحرم امام رضا درسال گذشته روحانی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
ملت ایران یادتان هست توهین های آقای روحـانی و جـهانگیری به آقای رئیـسی در مناظرات انتخاباتی را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
دروغگو کم حافظه است،صرفا جهت اطلاع دوستان محمود،خس و خاشاک را عمه ی من به مردمی که بهش رأی نداده بودند گفت.؟؟؟
یک اقلیت در ایران وجود داره که فکر می کنه فقط و فقط عزاداری و شعار مرگ به کل دنیا از وظایف انسانه
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
. حق با شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
اینها به فرموده عمل می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
اقلیتی قدرتمند خیلی قدرتمند
اقای علم الهدی اسلحه برداربروبجنگ
بچه های ماسوتغذیه گرفتن بااین گرونیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
جنگیدن و مردن برای شما است نه ایشان و فرزندانشان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻱ اﻳﺸﺎﻥ ﻫﻤﻪ ﺩﺭ ﺭﻓﺎﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ و اﻳﺸﺎﻥ اﺯ ﺑﻴﻜﺎﺭﻱ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻪ ﺑﻪ ﻛﻲ ﮔﻴﺮ ﺑﺪﻩ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
جناب علم الهدی تمام فرزندانش بر سر کار های آبرومند و خوب هستند
و از طرفی فکر نمی کنم اکثر مسولان از جمله ایشان
در این سالها با مشکلات ناشی از فقر و گرسنگی و بیکاری و کمبودها
و دویدن بدنبال دارو و درمان و بیمه را تجربه کرده باشند
وقتی اختلاف طبقاتی کهکشانی مسولان با مردم زیاد باشد
قطعا نگرش شان با واقعیات روز اکثر مردم بسیار اختلاف خواهد داشت
بل از صحبتهای ..... آقای علم الهدی هیچ اعتقادی به مذاکره نداشتم ولی با این طرز صحبت ایشان (اگر مسئولین بالای نظام هم با آن موافق باشند) حتماً موافق مذاکره خواهم بود. خوب است هر کس حد خود را رعایت کند
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
دم آقای علم الهدی گرم که توی برجک ضد انقلاب و افساد طلبهای زد
اقای علم الهدی از کدام مردم حرف میزنی؟مثل همونایی که با موتور تو اصفهان به رییس جمهور توهین کردند؟
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
اون اشکالی نداره


مهم اینه که اسلام در خطر نباشه
بادمجان دور قابچین
خائن کسی است که به خاطر منافع خودش ، منافع ۸۰ میلیون نفر را زیر پا می گذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
اگر آقا هستید دستتان را میبوسم و اگر خانم هستید سر تعظیم فرود می آورم
دیمه حالا که راهت ندادن عذرخواهی میکنی؟
اگه مینوشتن پنجاه بار عذرخواهی کن هم مشکلی نداشتی شما کاسبیتو میکردی
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
آیا شما اگر جای ایشان بودید و به خاطر عذر خواهی نکردن شغل تان را از دست می دادید حاضر می شدید عذر خواهی نکنید؟؟؟
همان بهتر که فقط انقلابیون رای دهند که وزنشان در جامعه معلوم شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
منظورت از انقلابیون دقیقا چه کسانی هستند؟
رفسنجانی ، روحانی ، موسوی و کروبی و سایر اصلاح طلبان هم جزو انقلابیون هستند .
نمیدونم چرا یسری از مردم ساده لوح خیال میکنند که اصلاح طلبان با اصولگرایان فرق دارند!!!!!!!
به هر کسی که میپرستید قسم این دعواها فقط برای نشستن پشت اون میز هست نه برای خدمت به مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بارها و بارها معلوم شده
و چشم بصیرت و واقع بینی میخواهد
که متاسفانه در مسولان کم داریم
کاسبان تحریم و جنگ تندروها و جبهه پایداری ها
حداکثر ده درصد هستند
ولی باندازه هزار در صد قدرت و ثروت و رسانه دارند
اینا مجری نمی خوان برده می خوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
دوست عزیز حرف شما درسته اما اگر خانم مجری ممنوع التصویر نمیشد باز هم این حرف را میزد؟؟؟
حاج آقا علم الهدی باور کنید انقلاب 42 سال پیش بود. در حال حاضر مملکت بحران زده ایران (بحران بیکاری، بحران اقتصادی، بحران فقر همه گیر، بحران عقب ماندگی و هزاران بحران بزرگ و کوچک دیگر) احتیاج به افرادی مدبر و سیاستمدار دارد. خائن کسانی هستند که به خاطر مجموعه ای از شعارهای بی محتوا مملکت را دچار این بحرانها کرده اند و فقط به فکر ثروت و جا و مقام هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
چرا هيچوقت بر عليه اختلاس گران بيت المال موضوع نگرفتيد. مردم را گمراه نكنيد و آدرس اشتباه ندهيد. به داماد معظم له بفرماييد اختلاص گران را اعدام كنند. اگر با دزدان بيت المال به سيره كشورهاي غير مسلمان عمل كرده بوديد.آلان كشور اسلامي ما دچار فقر و فلاكت مردو بي نوا نبود. رسول اكرم اسلام حضرت محمد(ص) فرموده اند من از فقر امتم بيم دارم . ولي شماها از فقر ملت مسلمان ايران بيم نداريد و اقدامي نمي كنيد. در پيشگاه خداوند متعال مسئوليد.
خیر. آقای علما لهدی اهل مذاکره برای منافع مردم خائن نیستند. افرادی که مسبب وضع کنونی از قدیم بوده و هستند خاعنین واقعی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
از کی تا حالا محدودیت دانش کشور به خاطر دیگران جز منافع مردم محسوب شده؟!!!!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
اولاً در نوشته هایت بیسوادی میبارد"
درست بنویش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
یکبار برای همیشه خواستن یا نخواستن این دانشی که میفرمایید به رای بگذارید
آقای چمران به خدا همان احمدی نماد را که برای ملت دست و پا کردی کفایت می کند! شما بی خدمت هم عزیزید؟! مردم خودشان دارای فهم سیاسی و تشخیص اصلح هستند.
آقای علم الهی ملت خواهان صلح هستند اینقدر جنگ جنگ نکنید
روحانی هیچ جایگاهی میان مردم ندارد
چرا تحریف می کنی...؟؟؟توهین به رئبس جمهور منتخب مردم
نه توهین به فلانی
فکر نکن فقط تو می فهمی!!!!
مداحهای بیسواد هم نظر میدن.هلالی که پرونده هم داره
جناب علم الهدی شما لقب ایت الله درحوزه داری واقعا بین وبین الله شده یک شب شکم گرسنه نه شکم نیمه سیر بخوابی؟ خدایی شده یکماه نثل بقیه مردم کمتر بخوری ویا صف مرغ وگوشت وتخم مرغ بروی؟ ایت الله واقعا میدانی دغدغه فرزند بیکار داشتند یعنی چه؟ فرزند بیکار نداری چون فرزندانت به لطف پدر دردانشگاه امام صادق ع هیئت علمی هستند ایت الله کی ودرکجای دین اسلام اومده برای معیشت مردم وجوانان اگر با دشمن مذاکره کنید خیانت هست؟ اگر دراسلام اومده چرا صلح حدیبیه را انجام دادند؟چرا پیامبر با قاتل حمزه مذاکره کرد؟ایت الله عزیز ایا شنیدی که خدا فرموده هربنده ای دنیا را بخاطر اخرت واخرت رابه بخاطر دنیاا ترک کند بنده من نیست؟چرا معیشت مردم نباید طیفی مثل روحانیان ازاهمیت برخوردار باشد؟اقای علم الهدی واقعا شده یکبار دشتگاه قضا داماد عزیزت را نقد کنی؟ شده یکبار ازمجلس دناپلاسی وواکسن انفولانزایی وبه قول شماها انقلابی وجهادی نقد کنی؟ واقع شورای نگهبان وحبرگان رهبری نقدی برانها وارد نیست؟ اگر واقعا شماایت الله هستید باید برای خدا وخوشنودی خدا خرف بزنید نه برای منافع حزبی وجناحی خودتان اقای علم الهدی اعتراضات دیماه96مشهد راچه کسی وبرای چی استارت زد؟
حضرت ایت الله مردم باید باچه زبانی به شماها بگویند ما معترضیم ما بااین اوضاع معیشتی وگرانی ودروغ ورانت وپارتی وبی لیاقتی ودشمن دشمن کردن معترضیم مردم بازبان گویا درخیابان شعار میدهند میگویید اوباش مردم با صندوقهای رای قهر میکنند میگویید اینها با روحانی واصلاح طلبان قهر هستند مردم باماهستند مردم به حرفها وتوصسه های شماها گوش نمیکنند میگوئید غربزده ها بزن برقص مردم با چه ساز واهنگ شما سینه بزنند؟
اقای علم الهدی الان42سال ازعمر انقلاب گذشت نه نوپاهست ونه نوجوان وجوان بلکه پابه سن گذاشت ایا هنوز وقتش نشده دست ازدشمن دشمن کردن بردارید وبه مردم کشور باصداقت وباهامت بگوئید ملت کشورداری تخصص میخواست مانداشتیم کشورداری امور بین الملل وروابط بین الملل میخواست کشورداری با سلام وصلوات ودعا اداره نمیشد ما فکر کردیم با دعا وصلوات کشور اداره میشد اگرچنین بود پیامبر ومعصومین ع جنگ نمیکردند

جناب ایت الله توصیه میکنم لااقل از بیت المال نه ازجیب خودتان نه ازدرامد حضرت امام رضاع برای مردم مشهد وبی خانمان اطراف مشهد خانه بسازید دست ازسیاست وسیاسی بازی بردارید
آقای علم الهدی دستت درد نکنه حرف خیلیهارو زدی. اینایی که میبینی میان از مذاکره حرف میزنند مهره های سوخته اصلاح طلبها هستند
سند چشم انداز ۲۰ ساله مداحان؟؟؟!!
همتی دلار از کانال ۲۳ به ۲۶وارد شده نمیخای رویای دلار ۲۰ تومانی رو عملیاتی کنی ،؟؟
بنده یک جانباز هستم وبه هبچ عنوان از عملکرد دولت آقای دکتر روحانی راضی نیستم.
اما توهین واهانت کنندگان به آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم می کنم. چون اعتقاد دارم کسانیکه منطق گفتگو ندارند از این رفتارهای نابخردانه انجام می دهند.
باید مسئولان محترم موضوع را پیگیری کنند چون بسیار مشکوک است. چون از نحوه و هماهنگ بودن انتقاد ها از طرف مدیران دولتی از جمله آقای دکتر جهانگیری معاون اول آقای دکتر روحانی پیداست که گویا از قبل اطلاعاتی در این مورد داشته اند.
اما سوال اینجاست زمانیکه آقای دکتر نعمت زاده وزیر محترم دولت آقای دکتر روحانی با استفاده از کلمه 《 منافقین》 مردم ایران مورد خطاب قرار داد چرا مسئولان محترم سکوت مطلق کردند.
جناب آقای دکترجهانگیری لطفا وبه احترام خون شهدا از جمله به احترام خون برادر شهیدت پاسخگو باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
آفرين به جانباز آزاده
کسی که باد بکارد طوفان درو می کند ،
آقای روحانی
وقتی تو این وضعیت که گشایشی داره صورت میگیره غنی سازی ۲۰ درصد رو میخای سر حاکمان بریزی ؟ می گذاشتی حداقل اول ۱۴۰۰ اگه بایدن تحریم ها رو لغو نکرد میکردی ۹۰ درصد ملت هم با قدرت پشت شما بودن حالا هم یک بام و دو هوا کار میکنی ؟؟ نکنه این هم کار افراطیون و از دستت خارجه
آقای روحانی
وقتی تو این وضعیت که گشایشی داره صورت میگیره غنی سازی ۲۰ درصد رو میخای سر حاکمان بریزی ؟ می گذاشتی حداقل اول ۱۴۰۰ اگه بایدن تحریم ها رو لغو نکرد میکردی ۹۰ درصد ملت هم با قدرت پشت شما بودن حالا هم یک بام و دو هوا کار میکنی ؟؟ نکنه این هم کار افراطیون و از دستت خارجه
رای بی رای . دیگه کسی رای نمیده فرقی هم نمیکنه کی رئیس جمهور بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بعضي ها همين را مي خواهند اما چاره اي نيست. فرقي هم نمي كنه كه رئيس جمهور بشه چون مردم جزء فراموش شدگان هستند.
مطمئن باشید ان‌هزار سلبریتی عاقبت بخیر می شوند و تا اخر عمر در مقابل کرونا ایمن‌ می شوند.
آقای روحانی
شما که تا حالا برای حفظ برجام تمام قد مقاومت کردی و این همه سختی رو به ملت تحمیل کردی چرا تو این وضعیت داری با لجاجت با سرنوشت‌ کشور و ملت بازی میکنی
چرا واقعیت رو به ملت نمی گی که هیچ اختیاری نداری ،و داری از هر دو طیف توهین می شنوی؟؟
آیا تو این وضعیت غنی سازی ۲۰ درصدی لازم بود من معتقدم باید گام ها همزمان برداشته شود چرا که اعتماد از هر دو طرف به کلی نابود شده، حداقل بگذار پایان سال خوشی ملت داشته باشند ؟؟ دلار ۱۶ هزاری شما شده ۲۶هزار ؟؟؟ حالا میخای ملت عصبی نشن ؟
حاج آقا!تو این چند سال تحریم آقا پسر هفتم شما چقدر سود کردند؟
آقای مدعی العموم الان شما دقیقا کجا تشریف دارید؟حتما باید به همفکران شما توهین کنند که ورود کنید؟ وای اگر از پس امروز بود فردایی
خیل گرسنگان حال بی تدبیری است.
ایران کشور دلالان
دلالان ارز
دلالان تحریم
دلالان بورس
دلالان خیار
دلالان پیاز
تو یه هفته انس جهانی بدون تغییر طلا ۹۰هزار گرون شد ؟؟
بیچاره کسانیکه دل به حرفه ای همتی دادن و دلخوش به دلار ۲۰تومانی دادن ؟؟ خبر نداشتند تا تفکر اصولگرایی تو کشور باشه ملت نه آسایشی دارن نه آرامشی یعنی خسر الدنیا و والاخره؟؟
از دوم اسفند بجای یارانه کیک زرد غنی شده با غنی ۲۰ درصد در میادین اصلی شهر به صورت مجانی توزیع میشود ؟!
بابا شما رو جان عزیزانتون به فکر شکمهای گرسنه ملت باشین
تا وقتی تفکر امثال علم الهدی و شریعت مداری برای ملت دیکته بشه این مردم نه آسایشی دارن و نه آرامشی؟؟ به قول معروف هم دنیای خود و هم آخرت خود را باخته ایم ، دوستان افراطی ۸ سال ثبات دوران سید محمد خاتمی فقط محصول تعامل با دنیا بود . ۴ سال اول روحانی هم بخاطر برجام بود ولی متاسفانه ترامپ با کمک افراطیون ملت رو به خاک سیاه نشاندد
الکی خودتان را سرکار نگذارید.احمدی نژاد رئیس جمهور است.
علم اهدی چه کاره است و چه تخصصی دارد
این علم الهدی چی از جون مردم میخاد؟
خانم قبادی اولاخداراشکرکن که ر ق ص سه حرف هستندوباسه بارعذرخواهی کلک کارکنده شده اگرسی حرف بودچه میکردی ؟
42 سال است سیاست برتمام زندگی مردم خیمه زده است .
سایه سیاست را از زندگی مردم کوتاه کنید این چه بلائی است که سیاست بازان بر سر مردم دراورده اند
انها قسم میخورند ما خوبی شما مردم را میخواهیم و خدا گواهی میدهد که دروغ میگویند
اگر خوبی ما را میخواستند چرا در برابر این همه فشار گرانی لام تا کام حرف نمیزنند و با گرانی همراهی میکنند
ایزولاسیون محیط، معمولا از سمت کسانی صورت می گیرد، که پایه های قدرت خود را با آگاهی مردم، سست می بینند.
با ایزولاسیون محیط و فضای بسته فکری و فرهنگی در عصر حاضر هرگز نمی توان، عموم مردم را وادار به پذیرش کرد.
همه ما بابت عذرخواهی های اجباری، به عذرخواهی نیازمندیم
کلمه رقص در ادبیات فارسی و کتب اشعار به وفور یافت می شود، این آدم مغرضی که دنبال قدرت نمایی هست باید از صدا و سیما بیرون پرت شود نه مجری! صدا و سیما نیاز به خانه تکانی حسابی دارد،
مرگ بر توهین نیست
شعار مرگ كه توهين نيست ، نفرينه
وجه تشابه روحانی و علم الهدی:

هر دوشون آخر هفته ها، به چیز هایی اشاره می کنن که ازشون خبر نداشتن یا اصلاً خبر ندارن!

با این تفاوت که یکی اشکارا میگه ، اما اون یکی از حرفاش مشخص میشه!!
بارها مقام معظم رهبري نظر و موضعشان راپيرامون برجام فرموده اند.
كساني كه دررابطه با مذاكره حرف ميزنند-نميخواهد حقيقت را بشنوند و فقط حرف خودشان را ميزنند.
خواهش می کنم برای نجات اصول گرایی و .. نیز آقای رئیسی و آقای قالیباف را هل ندهید به انتخابات، این پوست خربزه را زیر پای ایشان نگذارید.
آخوندی درباره مشکلات پیچیده مملکت و علت اون گفت که تو ایران 5 تا دولت داریم نه یه دولت.
از صحبت های مقامات در روزنامه و تلویزیون و روزنامه ها و تریبون ها میشه این موضوع رو دید و پی برد که آخوندی حرف گزافی نزده.
والا من زمان انقلاب 12 ساله بودم و علاقه زیادی به دنبال کردن نام انقلابیون ، سیاستمداران و رهبران نظام اسلامی از سال 57 تاکنون داشته ام، به هیچ عنوان در دهه شصت و اوایل انقلاب و زمان جنگ به خصوص کسی به نام علم الهدی یادم نمی آید.
علم الهدی: اگر از حالا به بعد مسئولی از مذاکره و آشتی با آمریکا حرف بزند، بدانید که خائن به انقلاب است

قابل توجه آقای ظریف که اخیرا گفته : انشاء الله آمریکا یه کم عقلانیت به خرج می دهد. دولـت بی تدبیـر و امــید به آمریکا.
آقای روحانی رئیس جمهور محترم شما ثابت قدم باشید. آنها باز هم به مردم نیاز پیدا خواهند کرد. ترامپ رفته و اینهادوباره دور برداشته اند، اما یادمان نرفته که همین چند ماه قبل و در وقت بحرانها چطور صحبت از مردم و شنیدن صدای آنها میکردند.
آقای علم الهدی بهتر است بجای این حرف ها پاسخ گوی رفتار بدون تدبیر خود باشد
و در مواردی مانند درد جامعه که قشر شما که اصلا اطلاعی ندارد از آن ندارد حرفی نزند
آقای نیروی انتظامی ازکی تاحالاکسی راکه ایست قلبی شده سرش راازچهارطرف بخیه میزنند؟؟!!
به آقای علم الهدی یک تفنگ بدهید که برود اسراعیل و آمریکا را نابود کند. ما کاری نداریم کسی جلو ایشان را نگرفته است. اما ایشان فقط می توانند برای خود تصمیم گیری کرده و حق تصمیم گیری در زندگی کسی دیگری را ندارد.
آقای علم الهدی تا حالا به عمرت در مغازه رفتی تا خرید خونه ات را انجام بدهی .تا حالافرزندان تحصیل کرده ات تو خونه بیکار مودن تا حالا یکبار در بین مردم بودید تا حالا کرسنگی وفقر را دیدی تا درک کنی جلو زن وبچه ات چطوری باید خجل باشی تا اقساط بانکی داشتی تا حالا فیش آب وبرق وگاز پرداخت کردی اصلا شما درک میکنی که اکثریتی در جامعه با چه وضعیتی روبرو هستن
به اروپاییها اصلا محل نگذارید این ها حتی عرضه حفظ ابرو خودشان را ندارند
مرگ بر گفتن توهین حساب می شه؟ پس این ۴۲ سال این همه مرگ بر کل عالم گقته شده چرا برخورد نشده؟
من خونم میدان 72 نارمکه...چطور میشه که این تجمع مجوز نداشته اما کلی موتور کراس و پلیس و مانع توی خیابون گذاشته بودن تا کسی نتونه به میدان وارد یا خارج شه؟!!!
این همه تضمین امنیت میتینگه بدونه مجوز توسط پلیس چه توجیهی داره؟
علم الهدی سخنگوی نظامه جمهوری اسلامیه؟
غیر از امام جمعه مشهد دیگه چکارست این آقا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
اینها همه کار مملکتند البته باسطح سواد ابتدایی الان همه نخبه ودانشمند فیلسوف عارف علامه شدن
گویا آقای علم الهدی دیشب خواب بدی دیده اند و به تفسیر جدیدی رسیده اند.
جناب علم الهدی, لطفا پیش خواب گذار خود بروید تا تعبیر این خواب را به شما بگویند.
ایشان باید از عبارت "حرکات موزون" استفاده میکرد. با این کار حرمت این کلمه از بین میرفت و نیاز به عذر خواهی هم نبود!!!!
من از نظرات بعضی دوستان متحیرم...

یعنی بازم حاضرید بریم پای میز مذاکره با آمریکا بدون هیچ پیش شرطی؟ بدون هیچ ضمانتی؟ و اصلا آمریکا چه ضمانتی میتونه بده؟
ای کاش اقای اعلم الهدی شرایطی پیشبیاید که بتواند برود بازار خرید بکند شرمنده زن فرزند بشود بعد نظر بدهد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر