بازدید 44296

نامه محمود احمدی‌نژاد به روحانی

محمود احمدی نژاد در نامه ای در خصوص حوادث راهپیمایی 22 بهمن خطاب به روحانی نوشت: «متأسفانه از صبح روز ۲۲ بهمن، انبوه مأمورین با کمک لباس شخصی‌ها از فاصله دور کل محدوده میدان ۷۲ را به محاصره درآورده و با نصب موانع، راه را بر عبور و مرور مردم بستند»
کد خبر: ۱۰۳۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 12 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از جماران، بخش هایی از متن نامه محمود احمدی نژاد به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

آزادی، مطالبه تاریخی ملت ایران و ضمانت تحقق دیگر آرمان‌های انقلاب عظیم مردم اعم از استقلال، عدالت، کرامت و پیشرفت بوده و جوانان و مردان و زنان بی‌شمار از اقوام و طوایف و سلایق گوناگون ایرانی، جان شیرین خود را فدای استقرار و بسط آن کرده‌اند.

قانون اساسی در اصول متعدد، از جمله اصل نهم، بر اهمیت، ضرورت و اطلاق آزادی تأکید کرده و اجازه نداده است که اصحاب قدرت حتی با وضع قانون و بالاتر از آن به بهانه امنیت و تمامیت ارضی حریم آزادی را مورد تعرض قرار داده و یا آن را محدود نمایند.

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جمعی از مردم از اقشار مختلف از سراسر کشور -به صورت خودجوش و بدون نظر اینجانب- اعلام نمودند که علاقمندند روز ۲۲ بهمن در میدان ۷۲ نارمک گرد هم آیند و جشن سالگرد انقلاب را _البته با رعایت مقررات بهداشتی_ برگزار نمایند.

متأسفانه از صبح روز ۲۲ بهمن، انبوه مأمورین با کمک لباس شخصی‌ها از فاصله دور کل محدوده میدان ۷۲ را به محاصره درآورده و با نصب موانع، راه را بر عبور و مرور مردم بستند. آنها با تهدید و ارعاب و بعضاً ضرب و شتم، مردم بی‌گناه را که با عشق به آرمان‌های انقلاب در تلاش برای حضور در مراسم بودند از نزدیک شدن به محدوده منع کرده و یا متفرق می‌کردند.

شدّت برخورد به حدی بود که برخی از جانبازان حاضر در پشت موانع دچار مشکل تنفسی شدند.

این در حالی است که در گوشه و کنار تهران و ایران برخی گروه های مستقل مردمی با تجمعات خود سالگرد پیروزی انقلابشان را گرامی داشتند و کسی متعرض آنان نشد.

جنابعالی سوگند شرعی یاد کرده‌اید که از حقوق مصرّح مردم دفاع نمایید. آیا وقتی در موضوع جشن انقلاب، اینگونه برخورد می شود، راهی برای مردم جهت استفاده از حقوق گوناگون‌شان باقی می‌ماند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۹
به نظر میرسه آخوندی حق داره
تو کشور 5 تا دولت داریم که ضعیف ترینش دولت روحانی هست.
باز این حرف زد
نابودش کرد
جالب ادمایی که یه زمانی احمدی نزاد فحش میدادن الان طرفدارش شدن ......
شرم اوره!!
بین مردمی که می خواستد جشن را در میدان ۷۲نارمک برگزار کنند، از خس و خاشاک هم خبری بود؟؟؟
محمود روحانی را ضربه فنی کرده
خدایا این مرد را به راه راست و به طرفدارانش قدرت تفکر اعطا فرما
و ایران ما را از شر اشرار دور بفرما
زمان ریاست جمهوری خودشو یادش رفته
اگر جشن انقلاب بوده درب خونه تو چیکار می کردند؟
مرگ خوبه برای همسایه؟ این یادگار شماست اقای احمدی نژاد 8سال چنین کردی امروز مطالبه داری
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جمعی از مردم از اقشار مختلف از سراسر کشور -به صورت خودجوش و بدون نظر اینجانب) اوه اوه خودجوش . مردم از این خودجوشها زیاد دیدند ضمنا شما که درک عمیقت را برخ همه میکشی بهتراز همه لباس شخصی ها را می شناسی چرابه روحانی نامه نوشتی؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خس و خاشاک
جناب اقای احمدی نژاد سوءاستفاده از مناسبت ملی 22 بهمن برای نیات تبلیغی بزرگترین جرم است وجنابعالی با علم به این قضیه دست پیش را گرفتی که پس نیفتی
محمود مگه یه کاری بکنه!
باید محکم باهاش برخورد کرد. میخواد شلوغی راه بندازه؟؟؟
ایشان میخواهند گذشته خود را تطهیر کنند
از آشفته بازاری که خودش مسببشه میخواد استفاده کنه. اگه به جرم خیانت به ملت محاکمه اش میکردند امروز اینجور شاخ و شونه نمیکشید .
تابناک! خس و خاشاک رو برام معنی کن یادم رفته چی بود؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل