بازدید 6561
واکنش دروازه‌بان سابق تیم ملی به ردصلاحیت سرپرست فدراسیون؛

فریادشیران: بهاروند تقاص همکاری با تاج را پس داد

کد خبر: ۱۰۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 08 February 2021

نادر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال درخصوص لیست اسامی تایید شدگان پست ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من لیست کسانی را که تایید شدن را دیدم، بعضی از افراد مانند بهاروند نمی‌دانم چرا رد صلاحیت شده‌اند فقط این را می‌دانم که بهاروند جزو افراد سالم فوتبال است، اما به دلیل اینکه با تاج کار کرده است نگاه‌ها نسبت به او بد شده است. مهدی تاج فوتبال ایران را نابود کرد بلایی که تاج برای فدراسیون فوتبال درست کرد بی نظیر بود. اگر بر این اساس می‌خواستند نفرات را بسنجند باید تمام کسانی که زمان تاج در فدراسیون سمت داشتند را رد صلاحت می‌کردند. اما شما می‌بینید که اسامی برخی از افرادی که در پرونده ویلموتس دخیل بودند در لیست تایید صلاحیت شدگان است.

بهاروند تقاص همکاری با تاج را می‌دهد

او افزود: همه مدیرانی که روزی سمت داشتند و کار اشتباه کرده اند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. از مدیر عامل باشگاه تا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که فوتبال را بیچاره کردند. نمونه بارز آن که به تازگی رخ داده است اقدام سعادتمند است. من با او خصومت شخصی ندارم، اما باید پای تمام اشتباه‌های خود بایستد. چطور می‌شود قرارداد یک بازیکن برای تمدید ۹ میلیارد تومان افزایش داشته باشد؟ همین اشتباهات برای فوتبال ما و برای باشگاه‌های ما تبعات مالی دارد. تیم فوتبال استقلال با توجه به اینکه صدر جدول است دچار مشکلاتی است که به گذشته بر می‌گردد. دیگر دوره مدیریت‌های بزن درو تمام شده است و همه کسانی که اشتباهی انجام داده اند باید پاسخگوی اشتباهات خود باشند. رد صلاحیت بهاروند به عملکرد تاج برمی‌گردد و بهاروند تقاص همکاری با تاج را می‌دهد.

کریمی وجاهت و جایگاه خوبی برای فوتبال ایران می‌سازد

فریاد شیران با اشاره به تایید شدگان پست ریاست فوتبال گفت: نفراتی در این لیست تایید صلاحیت شدند مانند کریمی، آجرلو و هاشمی کسانی هستند که هم عملکرد خوبی داشتند و مدیران با سابقه‌ای بوده‌اند، اما من به جرات می‌گویم علی کریمی وجاهت و جایگاهی به فوتبال ایران خواهد داد که سال‌ها انتظار آن را داشتیم. کریمی به خاطر اعتباری که دارد می‌تواند افراد فوتبالی بیشتری را جذب کند و اعتبار جهانی بزرگی برای فوتبال ایران کسب کند و همه باید در این راه به او کمک کنیم. اگر هم نشود باید با هم از نیرو‌های جوان فوتبالی مانند کریمی استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار