بازدید 22769
شکوری ثابت کرد لایق پستش نیست

حمله وریا غفوری به مدیر پرسپولیس

وریا غفوری کاپیتان استقلال پیش از اتفاقات پیش آمده در بازی مقابل نساجی، گفتگوی جالب توجهی را در مورد مسائل مختلف انجام داده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 07 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از همشهری، وریا غفوری طی روزهای اخیر به تیتر شماره یک رسانه ها تبدیل شده است. از درخواست برای خرید واکسن که با واکنش های مثبت و منفی همراه شد تا قهر او از استادیوم، انتشار نامه قرارداد او توسط رسانه ها و نرفتن به سر تمرین پس از دیدار روز جمعه، همه دست به دست هم داد تا کاپیتان آبی ها چند روز پر خبری را پشت سر بگذارد.

او پیش از دیدار مقابل نساجی در گفتگو با همشهری صحبت هایی را مطرح کرد ولی پس از اتفاقات پیش آمده میان او و باشگاه استقلال به ذکر جمله «فعلاً ترجیح می‌دهم سکوت کنم» کفایت کرد تا شاید کاپیتان آبی پوشان طی روزهای آتی در این خصوص صحبت هایی را مطرح کند.

واقعیت این است که توقع از تیم ما بالاست و بحق هم بالاست، چون تیم‌مان از نظر بازیکن خیلی پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند در سطحی عالی بازی کند. تقریبا مثل نیمه دوم بازی آخرمان مقابل نفت مسجدسلیمان که واقعا بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما توانایی‌اش را داریم که در اکثر بازی‌ها همینطور باشیم. به‌نظرم توقعاتی که از ما هست تا حدودی بی‌دلیل نیست و ما سعی می‌کنیم هر هفته بهتر شویم. هم کادر فنی هم خود ما بازیکنان تلاش‌مان را می‌کنیم تا به همان سطح خوبی که می‌توانیم، برسیم. قطعا در ادامه راه به سطح ایده آل خواهیم رسید. یعنی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی خیلی خوبی انجام دهیم تا تماشاگرپسند باشد و هوادار دوست داشته باشد.

* باید ممنون احمد سعادتمند باشیم

استقلال امسال نسبت به سال‌های گذشته فقط یک نکته مثبت داشته و آن اینکه کمترین تغییرات را از نظر بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات داشتیم. این تنها نکته مثبت بوده وگرنه کمبودها همچنان به قوت خودش باقی است. ضعف مدیریت همچنان مثل سال‌های گذشته وجود دارد. ضمن اینکه باید تأکید کنم اگر نکته مثبت امسال عدم‌تغییرات زیاد در بین بازیکنان است، باید ممنون آقای سعادتمند (مدیر سابق استقلال) باشیم که تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا این اتفاق بیفتد و بازیکنان زیادی از تیم جدا نشوند. نتیجه این ثبات را ان‌شاءالله آخر فصل می‌گیریم.

* یک روزهایی توپ برای من نمی چرخد
واقعیتش من تا یک بخشی از اینکه گفته می شود وریا همیشگی نیستم، موافقم ولی خب فوتبال یک بازی تیمی است. یک روزهایی برای یک مدافع کنار آنطور که باید و شاید توپ نمی‌چرخد تا بتواند توانایی‌اش را نشان دهد، ولی من همیشه یاد گرفتم که کار خودم را انجام بدهم و در این بین انتقادات نابجا هیچ تأثیری روی من نمی‌گذارد.

* مقداری از هجمه ها علیه استقلال غیرمنصفانه است
استقلال تیمی است که همیشه پیرامونش حاشیه بوده و ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که مثل یک تیم معمولی در آرامش کامل به سر ببرد، به‌خصوص با این شیوه مدیریتی که در این باشگاه هست. فقط تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بله هجمه‌هایی که علیه تیم ما بوده یک مقدار غیرمنصفانه و بیش از حد بوده است. حالا شاید بخشی از مسائل به این برمی‌گردد که تیم چند سالی است که جام نگرفته‌. هواداران ما تحت فشار هستند و واقعا دوست ندارند تیم‌شان دوم یا سوم شود. به همین‌خاطر صبر آنها کم شده و دوست دارند همه بازی‌ها را ببریم که تا یک جایی قابل‌قبول است اما مهم این است که تیم را حمایت کنند که وارد حاشیه نشوند تا به آن هدف مشترک‌مان که قهرمانی است، برسیم.

* رویارویی با علی کریمی جذاب است
بازی‌های لیگ قهرمانان یک سطح دیگر از رقابت است و ما باید تا آن روز از فرصت مناسبی که در اختیارمان هست، به بهترین شکل استفاده کنیم. واقعا بازی در آسیا برای ما جذاب است. چند سال است در این بازی‌ها شرکت می‌کنیم ولی متأسفانه نتیجه دلخواه حاصل نشده ولی باز هم خوش‌بین هستم و باز هم تلاش می‌کنیم تا امسال اتفاق خوبی را رقم بزنیم. در مورد رویارویی با علی کریمی در تیم الدحیل هم بگویم علی دوست خوب من و همبازی ما در استقلال بوده به همین دلیل برای تیم ما هم جذاب است. ما بیرون زمین خیلی رفیق هستیم ولی داخل زمین رقبای سرسختی برای همدیگر خواهیم بود.

* کسی جز کریمی رئیس فدراسیون شود، انتخابات درستی نبوده است
حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال برای من یک خبر خوشحال‌کننده بود. اینکه بعد از سال‌ها یک آدم از دل فوتبال در رأس فدراسیون بایستد برای من خبر خیلی خوبی خواهد بود. حالا اسم خیلی فرقی نمی‌کند. چه علی‌آقا کریمی باشد، چه علی‌آقا دایی باشد و چه آقای قلعه‌نویی. مهم این است که از دل فوتبال باشد و مشکلات را از نزدیک تجربه کرده باشد تا بتواند به فوتبال کمک کند. من مطمئنم یکی مثل آقای کریمی می‌تواند این اتفاق را رقم بزند. با توجه به اینکه ایشان یک چهره بین‌المللی است، خیلی کارها می‌تواند برای ما انجام دهد و امیدوارم پشت پرده‌ای وجود نداشته باشد و رأی‌ها از قبل چیده نشده باشد. جز علی کریمی هر شخص دیگری رئیس شود، به‌نظر من قطعا این انتخابات، انتخابات درستی نبوده است.

* باید از مسئولان مطالبه گر واکسن باشیم
جا دارد یک‌بار دیگر فوت مرحوم مهرداد میناوند را به اهالی فوتبال تسلیت بگویم و از خدای بزرگ برای بازماندگان و خانواده میناوند طلب صبر کنم. واقعا تسلیت کمترین واژه‌ای است که می‌توانم به آنها بگویم. مطمئنا برایشان خیلی سخت بود که یک ورزشکار بزرگ را در ۴۵سالگی به‌خاطر یک ویروس از دست بدهند.
اگر این اتفاق چندماه پیش می‌افتاد که هنوز واکسنی وجود نداشت، همه می‌گذاشتیم به پای تقدیر و حکمت. اما الان نمی‌شود خیلی راحت از این اتفاقات گذشت چون یک‌سری از واکسن‌ها تأییدیه جهانی گرفته‌اند و سازمان بهداشت جهانی آنها را تأیید کرده است. ما باید مطالبه‌گر باشیم و از مسئولان کشورمان بخواهیم تا واکسن تأییدشده برایمان تهیه کنند. این کمترین توقع ممکن است.

* حمله به من هدایت شده و شرم آور است
مسئولان کشور باید واکسن را به مردم برسانند تا زندگی‌ها به روال عادی برگردد. یک‌سری آدم‌ها هم بابت این استوری به من حمله کرده بودند که وقتی می‌رفتم پیج‌ها را می‌دیدم، متوجه شدم بالای ۹۰درصد اینها آدم‌های واقعی نیستند. پیج‌های فیکی بودند که می‌آمدند در فضای مجازی به من حمله می‌کردند. باعث تأسف است یک‌سری آدم‌هایی که در اقلیت هستند، اینطوری بخواهند به یک حرف واکنش نشان بدهند. یک لشگر سایبری راه بیندازند که به یک آدم حمله کنند، چون برخلاف نظر آنها صحبت کرده است. این واقعا شرم‌آور است.

* ساخت واکسن ایرانی، باعث غرور ما می شود
ما انسان‌ها باید یاد بگیریم به انتخاب‌های همدیگر احترام بگذاریم. تهیه واکسن یک وظیفه است که باید مسئولان برای کشورمان انجام دهند. واکسیناسیون عمومی باید انجام شود. برای من نوعی و مطمئنا امثال من فرقی نمی‌کند واکسن ایرانی یا خارجی باشد. خدا کند یک واکسن ایرانی بیاید که ما در دنیا سربلند باشیم و به دکترها و دانشمندان کشورمان افتخار کنیم. بگوییم چقدر ما خوشبختیم که دانشمندان ما توانستند واکسنی را کشف کنند که تأییدیه سازمان بهداشت جهانی را دارد. مطمئنا این اتفاق باعث غرور ما می‌شود اما اگر نتوانستیم، باید واکسن بخریم تا کل مردم بتوانند واکسن بزنند. حالا هر واکسنی بود مهم نیست، مهم این است که مردم بتوانند در کنار هم بدون استرس زندگی کنند.

* ابراهیم شکوری عین یک کودک کری می خواند
حقیقتش برای من عجیب است که آقای شکوری می‌آید عین یک کودک کری می‌خواند. من موقعی که ایشان به‌عنوان سرپرست دبیرکلی به فدراسیون رفتند، خیلی خوشحال شدم که به‌هرحال یک فرد فوتبالی توانسته پست مدیریتی بگیرد، ولی او خیلی زود خودش را نشان داد و ثابت کرد لایق آن پست نبوده است. به‌نظر من آنهایی که در سمت‌های مدیریتی قرار می‌گیرند حق کری‌خوانی ندارند و باید کارشان را انجام دهند. از حق تیم‌شان دفاع کنند ولی حق ندارند کری بخوانند. این خیلی کار سخیف و زشتی است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۰
درود بر کاپیتان با غیرت استقلال
میخواد بگه من خیلی غیرتی ام.
یاد گرفتند دیگه و ما ملت هم هیییچ.

هر جای دیگه دنیا این قانون شکنی و تمسخر قانون بود اگه رونالدو و مسی هم بودی باید 5 سال آب خنک میخوردی اسطوره!!!
شخصیت نیمه فوتبالی و بیسواد
با تعبیر ایشان میشه به فتح الله زاده و بقیه مدیران استقلال هرچه میخواهید بگویید چرا که کری میخوانند و سخیف و زشت اند و لایق هم نیستند!!!

کمی مزه مزه کن و بعد بگو.
این بنده خدا کوچکتر از آن است که بخواهد برعلیه پرپولیس حرف بزند
چقدر حمله می کنه.پول زیاد اینش خوبه.مرد۱۴میلیاردی
دوست داریم سالار
از همه چی حرف زد جز قراردادش، چطور خودت کنار ملت می دانی.
آقای غفوری خورشید پشت ابر نمی ماند این اداها و قهرمان بازی تان چون واقعی نیست.
خداییش منطقی بود نظرش در مورد کری خواندن فرد مدیریتی
اقای شکوری استفاده کنید از نظر منتقدین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر