بازدید 13138
۱
گزارش

خبر بد به تیم ملی؛ ادامه مقدماتی جام جهانی در یک کشور!

اگر ادعای این منبع ناشناس درست باشد، تیم ملی که روی میزبانی از بحرین و عذاق حساب ویژه ای باز کرده بود احتمالا باید در دوحه قطر با این دو تیم عربی مقابله کند که شانس شاگردان اسکوچیچ را کاهش خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 06 February 2021

روزنامه عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را به صورت متمرکز برگزار کند که در اینصورن زیان بزرگی برای تیم ملی ایران خواهد بود چرا که تیم ملی سه بازی از چهار مسابقه باقیمانده را باید در خانه برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الریاضیه، دور رفت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا به پایان رسیده است. دور برگشت به خاطر شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده و قرار است بازی‌های از فروردین ماه ادامه پیدا کند.

یک مقام رسمی در AFC در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت اعلام کرد که بقیه بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. اگر ادعای این منبع ناشناس درست باشد، تیم ملی که روی میزبانی از بحرین و عذاق حساب ویژه ای باز کرده بود احتمالا باید در دوحه قطر با این دو تیم عربی مقابله کند که شانس شاگردان اسکوچیچ را کاهش خواهد داد.

خبر بد به تیم ملی؛ ادامه مقدماتی جام جهانی در یک کشور!

این روزنامه عربستانی تاکید کرد که AFC درخواست میزبانی کشور‌ها را بررسی خواهد کرد و تاریخ ۳ تا ۱۵ ژوئن را برای برگزاری ادامه این بازی‌ها پیشنهاد خواهد داد. الریاضیه همچنین اعلام کرد که فیفا با این پیشنهاد AFC موافقت کرده است.

این منبع تاکید کرد که باتوجه به شیوع کرونا و بازگشت محدویت‌های پروازی و مسافرتی در بعضی از کشور‌ها بعید است که بازی‌ها در ماه مارس (فروردین) برگزار شود مگر اینکه در حالت‌های معین و طبق پروتکل‌های بهداشتی باشد. الریاضیه در ادامه نوشت که کمیته برگزاری بازی‌های جام جهانی توصیه کرده که بازی‌ها در زمان مقرر یعنی ۲۵ مارس (۵ فروردین) آغاز شوند تا طبق برنامه در ماه ژوئن به پایان برسند.

به نظر می‌رسد هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعلام برنامه قبلی به قطعیت لازم درباره زمان برگزاری این بازی‌ها نرسیده است و شاید کرونا باعث شود تا باز هم این رقابت‌ها به تاخیر افتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این تیم ملی در مرحله مقدماتی باید حذف شود ارزوی که عده ایی در سر دارند و تلنگری به فوتبال ایران که در باتلاق فساد ، بی مسئولیتی ، بی لیاقتی مسئولان گرفتار است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل