بازدید 6972

اطلاعیه وزارت کار در خصوص داوطلبان آزمون دستگاه‌های اجرایی

کد خبر: ۱۰۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 03 February 2021

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای از داوطلبان معرفی شده در هشتمین امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور خواست مدارک لازم را برای تایید ارسال کنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در اطلاعیه اداره کل توسعه منابع انسانی مدارک لازم به شرح زیر اعلام شده است:

1. 3 قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.

2. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛

3. اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛

4. اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛

5. اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن(برای آقایان)؛

6. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران بر اساس بند ب صفحه 1 دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛

7. اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور(برای افراد دارای معلولیت)؛

8. ارایه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط برای اصلاح حداکثر سن مقرر (براساس تبصره ۲ صفحه ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرائی کشور)؛

9. ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)؛

10. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در اطلاعیه مورخ 1399/07/27 سازمان سنجش آموزش کشور)

همچنین تاکید شده است: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می شود.

بنا بر این اطلاعیه،همه مدارک مورد نظر باید طبق ترتیب اعلام شده و به صورت کامل از تاریخ 99/11/18 لغایت 99/11/26 به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه (واحد اموراداری) ارائه شود.

داوطلبان باید نشانی و کروکی دقیق محل سکونت فعلی و همچنین شماره تماس تلفن ثابت و همراه برای اطلاع رسانی در مواقع ضروری اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی