بازدید 6617

تمام آنچه باید از بخش ویدیو بازار بدانید: رایگان و بدون اشتراک!

کد خبر: ۱۰۳۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 03 February 2021

تمام آنچه باید از بخش ویدیو بازار بدانید: رایگان و بدون اشتراک!

کمتر کاربر موبایل اندرویدی است که اپلیکیشن ‌بازار را در تلفن همراه خود نداشته باشد. شکل دادن به بستری جامع از خدمات، محتوا و محصولات دیجیتال در قالب بازی‌ها، برنامه‌ها و ویدیوها، مهم‌ترین رویکردی است که بازار، از آغاز تأسیس خود تاکنون، در پیش گرفته است. بازار بیش از دو سال است که به توسعه بخش ویدیویی خود پرداخته و با ارائه اشتراک رایگان ویدیو، ارزش افزوده جدید و قابل تاملی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. بخش ویدیو بازار از طریق وبسایت بازار نیز در دسترس است.

مهم‌ترین ویژگی بخش ویدیو بازار، دسترسی رایگان و بدون هزینه اشتراک به تعداد بی‌شماری فیلم، سریال و انیمیشن است.

تفاوت مصرف ترافیک اینترنت ویدیو بازار با سایر ارائه‌دهندگان محتوای ویدیویی

سرویس ویدیو بازار از جنس AVOD است و تماشای فیلم و سریال در این اپلیکیشن هیچ هزینه‌ای برای کاربران ندارد. برخلاف سایر پلتفرم‌ها که یا هزینه اشتراک می‌گیرند و یا اینترنت آنها تمام بها است. بازار هیچ هزینه ای از کاربران نمی‌گیرد. براساس تصویر و داده‌های موجود، بخش ویدیو برنامه «بازار» ارزان‌‌ترین شیوه تماشای فیلم و سریال است. کاربران بدون هزینه اشتراک و به صورت رایگان با نصف قیمت ترافیک اینترنت ایرانسل و همراه اول از بخش ویدیو «بازار» فیلم و سریال ببیند. لازم به ذکر است تماشای فیلم و سریال با اینترنت خانگی و خطوط رایتل نیز در بخش ویدیو بازار نصف قیمت است.

معرفی دسته بندی بخش ویدیو بازار

برای تماشای محتوای ویدیویی در بازار، تنها کافی است اپلیکیشن یا سایت بازار را باز کرده و وارد بخش ویدیو بازار شوید. دسته‌بندی دقیق ویدیوها به کاربران کمک می‌کند تا فیلم و سریال ژانرهای مختلف را به‌سادگی بررسی کرده و از بین گزینه‌های موجود فیلم مورد‌نظر خود را انتخاب کنند. برای دسترسی سریع‌تر کاربران به محتوای ویدیویی مشخص، نوار جست‌وجوی متنی و صوتی در بالای صفحه قرار داده شده است.
دسته‌بندی در بخش ویدیو بازار عبارت است از: پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران،‌ فیلم‌های خارجی روز، سریال ایرانی، کمدی‌های ایرانی، پلیسی معمایی، سریال‌های رازآلود، فیلم‌های ترسناک، عاشقانه‌های هندی، سریال‌های ابرقهرمانی، سریال‌های کمدی و انیمیشن‌های سریالی.
البته دسته‌بندهای بخش ویدیو بازار روزانه تغییراتی ممکن است داشته باشد. در صفحه بخش ویدیو بازار، حضور انیمیشن رخ‌نمایی می‌کند.

بخش ویدیو بازار پاسخگوی سلیقه های متفاوت

طبق آمارهای منتشر شده در دوران قرنطینه، مخاطبان بخش ویدیو بازار ۵۰ درصد رشد کرد. لازم به ذکر است که کاربران سرویس ویدیویی بازار را ۴۹ درصد آقایان و ۵۱ درصد خانم‌ها تشکیل می‌دهند. این آمار نشان میدهد که بازار به یک اندازه توانسته در بین خانم‌ها و آقایان محبوب و موفق شود. برای هر فیلم و سریالی بخش نظرات در‌نظر گرفته شده است تا کاربران نظرات خود درباره فیلم‌های مختلف را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. وجود بخش نظرات کاربران در کنار توضیحاتی که برای هر فیلم نوشته شده، در انتخاب بهتر فیلم به کاربران کمک می‌کند. خواندن کامنت فیلم‌بین‌های بازار درگیر‌کننده است.

تبدیل شدن فروشگاه اندرویدی به یک پلتفرم سرگرمی با ارائه محتوای ویدیویی

بازار که قبلا یک فروشگاه اندرویدی بود، اکنون در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم ارائه‌دهنده سرویس‌های مختلف از جمله بخش ویدیو بازار (AVOD) است. بازار چندی پیش لوگوی خود را عوض کرد. لوگوی بازار اکنون همان سبد قدیمی است؛ اما مدرن‌تر شده و رنگ آن از قهوه‌ای به سبز تغییر کرده است. بعد از تغییر لوگو معرفی بخش ویدیو رنگ و بوی متفاوتی گرفت. به نظر میرسد که تغییر لوگو در راستای معرفی سریعتر بخش رایگان ویدیو بازار بوده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی