بازدید 6466

آیا علی کریمی از انتخابات فوتبال کنار کشیده است؟

کد خبر: ۱۰۳۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 01 February 2021

سعید دقیقی درباره شایعات مطرح شده نسبت به احتمال کناره گیری علی کریمی از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل وضعیت روحی نامناسب وی پس از درگذشت مهرداد میناوند اظهار داشت: من هم این موضوع را از رسانه ها شنیده ام و خودش تاکنون چنین موضوعی را اعلام نکرده است. ضمن اینکه در این چند روز با توجه به اینکه درگیر درگذشت مرحوم مهرداد میناوند بودیم صحبت خاصی درباره انتخابات مطرح نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مشاور سابقدمهدی تاجکه حالا گویا به علی کریمی نزدیک شده است، افزود: این مسائل به هم غیر مرتبط هستند. مهرداد میناوند عزیز همه ما بوده که قبل از این اتفاق دردناک در تمام جلسات شرکت کرده و سعی داشت در مسائل مختلف به تیم ما کمک کند. برای شادی روحش دعا می کنیم و همه به ویژه علی کریمی از این موضوع ناراحت هستند.

گزینه معرفی شده از سوی علی کریمی برای پست نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال ادامه داد: کریمی مختار است و هر تصمیمی بگیرد برای ما قابل احترام است اما تیم تشکیل شده ما که در راس آن علی کریمی قراردارد برای اهدافی تشکیل شده که خیلی هم اهمیت دارد.

دقیقی اضافه کرد: مهرداد میناوند قبل از مرگ خود تلاش می کرد با برنامه ریزی خوب بتوانیم اتفاق های خوبی را رقم بزنیم. قطعا تحقق آن اهداف سبب شادی روح آن مرحوم خواهد شد و با این تفاسیر بعید می دانم کریمی بخواهد از حضور در انتخابات کناره گیری کند.

وی ادامه داد: من با کریمی در روزهای اخیر درباره انتخابات صحبت نکرده ام و باز هم می گویم بعید است چنین تصمیمی بگیرد اما اگر با احتمال خیلی ضعیف هم قصد چنین کاری داشته باشد با وی صحبت خواهیم کرد زیرا اهداف تیم ما خیلی بزرگ است. کریمی هم از حضور در انتخابات دنبال شهرت، منابع مالی و جایگاه اجتماعی نیست و فقط می خواهد به فوتبال کمک کند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: برخلاف برخی که با حضور در فوتبال دنبال مطرح کردن خودشان هستند، تیم ما چنین هدفی ندارد و اهدافش قابل احترام است که قطعا این مسائل به خود فوتبال کمک خواهد کرد. بعید می دانم کریمی که تا این اندازه با قدرت وارد انتخابات شده از اهداف خود دست بکشد مگر اینکه فشارهای روحی ناشی از درگذشت آن عزیز سفر کرده به حدی بالا باشد که دیگر کریمی انگیزه های سابق را نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل