بازدید 9411

ورود نهاد نظارتی به نقش شکوری در قرارداد ویلموتس؛ مطالبه پیشکسوتان

هر کسی که باعث به وجود آمدن چنین خسارتی به فوتبال ایران شده، باید جوابگو باشد. سرنوشت این قرارداد را فیفا مشخص خواهد کرد
کد خبر: ۱۰۳۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 31 January 2021

بعد از مصاحبه مرتضی فنونی زاده درباره لزوم برخورد با شکوری از سوی دستگاه‌های قضایی ، حالا یک پیشکسوت نامدار دیگر نیز خواهان بررسی نقش دبیرکل موقت سابق در قرارداد زیانبار ویلموتس است.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ گفت: هر کسی که در قرارداد مارک ویلموتس نقش داشته اند از جمله ابراهیم شکوری باید پاسخگو باشند.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، و در پاسخ به این سوال که آیا ابراهیم شکوری (دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال) در بستن قرارداد با مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) نقش داشته است یا خیر؟ بیان کرد: ابراهیم شکوری در بستن قرارداد با ویلموتس نقش داشته است. هر کسی که باعث به وجود آمدن چنین خسارتی به فوتبال ایران شده، باید جوابگو باشد. سرنوشت این قرارداد را فیفا مشخص خواهد کرد. در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم این اتفاقات رخ داده و نبود مدیر فوتبالی، به تیم ملی و باشگاه هایمان ضربه بدی زده است.

ورود نهادهای نظارتی به نقش شکوری در قرارداد ویلموتس؛ مطالبه پیشکسوتان

او در مورد بازی دیروز پرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی‌ها هر چقدر جلوتر می‌رود، سخت‌تر خواهد شد. شرایط پرسپولیس مانند فصل‌های گذشته ایده آل نیست و این تیم بازیکنان زیادی را از دست داده است. ماشین سازی در بازی روز گذشته، خوب و منطقی بازی کرد و دیدار نزدیکی را از ۲ تیم شاهد بودیم.

قاسم پور در خصوص اینکه سرخ پوشان با ادامه روند فعلی شانسی برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر دارند یا خیر، بیان کرد: تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همیشه در میان مدعیان قهرمانی هستند. با آمدن عیسی آل کثیر و تقویت تیم در نیم فصل دوم، پرسپولیس می‌تواند باز هم قهرمان شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر