بازدید 94758

خیز دختر ترامپ برای سناتوری ایالت فلوریدا

دختر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا قصد دارد برای ورود به دنیای سیاست از سناتوری ایالت فلوریدا شروع کند.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 26 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رویترز، دختر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا در حال برنامه ریزی برای شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۲ سنا است.

نشریه پولیتیکو به نقل از برخی منابع مطلع جمهوری خواه گزارش داد ایوانکا ترامپ قصد دارد برای سناتوری ایالت فلوریدای آمریکا در سال ۲۰۲۲ نامزد شود و در این زمینه از حمایت جرد کوشنر، شوهرش نیز به طور گسترده‌ای برخودار است. کوشنر که به عنوان مشاور دونالد ترامپ فعالیت می‌کرد در حال تبلیغ و حضانت از حرفه سیاسی همسرش است.

یک منبع مطلع به پولیتیکو گفت که کوشنر تبلیغاتی را برای تضعیف مارکو روبیو، رقیب ایوانکا در فلوریدا آغاز کرده است. روبیو، که سال آینده برای انتخاب مجدد سنای آمریکا نامزد خواهد شد، به ایوانکا ترامپ درباره یک جنگ سخت هشدار داد. هر چند روبیو در مصاحبه با فاکس نیوز دوره ریاست جمهوری ترامپ را پربازده‌ترین دوره برای ایالت فلوریدا توصیف کرد.

پولیتیکو یادآور ‌شد دست کم سه نفر از اعضای خانواده ترامپ در حال بررسی ورود به عرصه سیاسی هستند. به گفته منابع مطلع، لارا ترامپ، همسر پسر دوم دونالد ترامپ به طور فعال در حال بررسی نامزدی سنا در ایالت کارولینای شمالی در سال ۲۰۲۲ است.

دونالد ترامپ جونیور دیگر عضو خانواده ترامپ است که مایل به ورود به دنیای سیاست همانند پدرش است. اطلاعات بیشتری درباره اینکه ترامپ ۴۳ ساله دقیقا از چه کانالی قصد ورود به سیاست آمریکا را دارد، در دست نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی