بازدید 6777

لمپارد رسما از سرمربیگری چلسی اخراج شد

کد خبر: ۱۰۳۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 25 January 2021

 ادعای نشریه تلگراف انگلیس درباره اخراج فرانک لمپارد از سرمربیگری تیم فوتبال چلسی درست از آب درآمد و باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود به صورت رسمی این موضوع را تأیید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، لمپارد با وجود شروع خوبی که در این فصل داشت و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، نتوانست به عملکرد و نتایج تیمش ثبات ببخشد و به این ترتیب پس از 18 ماه از آغاز کارش به‌عنوان سرمربی، از این سمت برکنار شد. تیم او در این فصل از لیگ برتر انگلیس تنها نیمی از بازی‌هایش را برده است و در سایر بازی‌ها شش بار شکست خورده و پنج بار مساوی کرده است. همین موضوع سبب شده است که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه سایر دستاوردهای مربی جوان تیم از جمله رساندن تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را نادیده بگیرد و کاپیتان سابق چلسی را برکنار کند.

سایت باشگاه چلسی در پیامی از جانب مالک این باشگاه نوشته است: «امسال برای باشگاه سال بسیار سختی بوده است، اما من همواره با فرانک رابطه‌ای فوق‌العاده داشته‌ام و برای او نهایت احترام را قائلم. او مردی متعهد و دارای بالاترین معیارهای اخلاقی است. با این حال در شرایط فعلی ما به این نتیجه رسیدیم که به نفع تیم است که سرمربی آن تغییر کند. از جانب تمامی اعضای باشگاه، هیئت مدیره و خودم از فرانک بابت زحماتش به‌عنوان سرمربی تشکر و برای او در آینده کاری‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. او یکی از نمادهای مهم باشگاه چلسی است و همیشه خواهد ماند. ما همیشه به گرمی از او برای بازگشت به چلسی استقبال می‌کنیم».

طبق آخرین گمانه‌زنی‌ها، باشگاه چلسی قرار است توماس توخل سرمربی آلمانی پیشین پاری‌سن‌ژرمن که پس از اخراجش از این تیم در پایان سال 2020 بیکار است را جانشین لمپارد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس