بازدید 4786

محمود عباس خواستار صلح عادلانه در منطقه شد

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین همزمان با روی کار آمدن جو بایدن رییس جمهوری جدید آمریکا، تلاش برای برقراری صلح فراگیر و عادلانه در منطقه را خواستار شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 21 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری فلسطینی وفا، محمود عباس روز چهارشنبه ضمن تبریک به بایدن، بر آمادگی خود برای پیشبرد روند صلح فراگیر و عادلانه که آرزوهای ملت فلسطین را برای آزادی و استقلال برآورده سازد، تاکید کرد.

وی همچنین گفت: برای صلح و ثبات در منطقه و جهان، مشتاق همکاری هستیم.

ابومازن انتخاب بایدن به عنوان رییس جمهوری آمریکا و کاملا هریس معاون وی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در «رویارویی با چالش های بزرگ» موفق باشند.

بایدن که در انتخابات ۱۳ آبان ماه امسال به‌عنوان نامزد حزب دموکرات بیش از ۸۱ میلیون رای مردمی را به دست آورد، توانست در انتخابات گزینشگران ایالتی هم ۳۰۶ رای را از آن خود کند و رقیب خود یعنی دونالد ترامپ رییس ‌جمهوری پیشین و نامزد حزب جمهوری‌خواه در این انتخابات را با بیش از ۷۴ میلیون رای مردمی و ۲۳۲ رأی گزینشگران ایالتی پشت سر بگذارد.

بایدن و معاونش کامالا هریس ساعاتی پیش در مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا که برخلاف رویه مرسوم بدون حضور دونالد ترامپ برگزار شد، سوگند یاد کردند. در ۱۵۰ سال اخیر برای اولین بار است که رییس جمهوری کاخ سفید و دولت را تحویل جایگزین خود نمی‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس