بازدید 13205
۲

خبر وزیر درباره حق‌التدریسی‌ها و رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پروش اعلام کرد: لایحه رتبه بندی به دولت ارائه شده و در کمیسیون است که کلیت آن تصویب شده و جزئیات آن نیز به زودی نهایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ 14 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محسن حاجی میرزایی، درباره نظام رتبه‌بندی معلمان نیز بیان کرد: در اسفندماه امتیازات فضل دهم به تمام کارکنان داده و به فوق العاده فرهنگیان در فروردین ماه ۱۷ درصد اضافه شد. لایحه رتبه‌بندی به دولت ارائه شده و در کمیسیون است که کلیت آن تصویب شده و جزئیات آن نیز به زودی نهایی می‌شود. تلاش داریم قبل از نهایی شدن بودجه لایحه تقدیم مجلس شود و اعتبار آن نیز در بودجه دیده شده و زمان اجرای آن سال ۱۴۰۰ است.

او افزود: صلاحیت تخصصی و حرفه‌ای معلمان در رتبه‌بندی با سنجه‌های مناسب سنجیده می‌شود و با توجه به امتیازات و صلاحیت‌های تحصصی و حرفه‌ای معلمان رتبه‌بندی خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تخصیص حق التدریس معلمان بازنشسته و شاغل را دریافت کردیم و مترصد دریافت وجه از خزانه هستیم که به زودی انجام می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کجاش راجع به حق التدریس ها بود
به حقوق سایر دستگاهها ( که البته همگی تربیت شده همین معلمان هستند) مبلغ قابل توجهی اضافه میشه اصلا صداش در نمیاد مبلغ ناچیز و صدالبته کمتر از سایرین به حقوق معلمان اضافه میشه اینهمه تبلیغات انجام میشه و براش اسم های دهن پرکن رتبه بندی معلمان و... میذارین.

لطفا بس کنید. لطفا لطفا.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان