بازدید 7617
۱

مدیر عامل توییتر: ترامپ سابقه خطرناکی داشت

مدیر عامل شبکه اجتماعی توییتر به اظهارنظر در مورد اخراج رییس جمهور آمریکا از این شبکه پرداخت.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 14 January 2021


به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از فرانس۲۴ نوشت: جک دورسی با اشاره به مسدود کردن حساب توییتری دونالد ترامپ گفت: او سابقه خطرناکی در اظهارنظرهای غیرکارشناسی داشت و نتوانست گفتمان سالم و صحیحی را در شبکه‌های اجتماعی به پیش ببرد.

دورسی در حساب توییتری خود گفت: مسدود کردن یک حساب آن هم حساب رییس جمهور آمریکا، می‌بایست دلایل بسیار و متقنی داشته باشد؛ جدای از برخی استثنائات روشن و واضح، اینکه یک حساب توییتری بسته شود نشاندهنده شکست نهایی ما در ایجاد یک گفتمان سالم در بستر یک شبکه اجتماعی است.

توییتر بارها توییت‌های ترامپ را به خاطر ارائه اطلاعات غلط در مورد کووید۱۹ برچسب‌گذاری کرده بود اما با حمله هواداران افراطی او به ساختمان کنگره آمریکا و اشغال چندساعته آن، توییتر تصمیم گرفت حساب ترامپ را به خاطر ترویج خشونت مسدود کند. اسنپ‌چت، فیسبوک و اینستاگرام نیز همین کار را کردند و یوتیوب نیز به طور موقت حساب ترامپ را مسدود کرد. عده‌ای در جهان این کار شبکه‌های اجتماعی را محدود کردن آزادی بیان دانستند و از آن انتقاد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حذف ترامپ از توییتر نشان دهنده دروغی بودن ادعاهای ازادی بیان در ان کشور است ترامپ واقعیت را میگفت نگران کشورش بود چین و روسیه با تقلب گسترده زمینه باخت ترامپ را فراهم و با استیضاح زمینه حذف او را برای همیشه فراهم کردند حمله به کنگره هم نقشه همین کشور ها بود و نانسی پلوسی فریب این کشور ها را خورد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی