بازدید 20476

ترافیک سنگین در جاده هراز، اتوبان کرج و چالوس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از احتمال آغاز بارندگی در جاده‌های استان‌های غربی کشور از عصر امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 14 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های مشا و پلور و مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده ولی‌آباد پرحجم و نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محدوده‌های مهرویلا، ساسانی و پل فردیس در آزادراه قزوین - کرج - تهران نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: ترافیک آزادراه کرج - قزوین در محدوده مهرویلا نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهارکرد: در حال حاضر مشکل خاصی از نظر جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است، اما طبق پیش‌بینی و اعلام هواشناسی از عصر امروز احتمال وقوع بارندگی که بیشتر به شکل برف خواهد بود، در استان‌های غربی و شمال غربی کشور وجود دارد، از این رو توصیه ما به رانندگان و مسافران این است که حتما این موضوع را مورد توجه قراردهند و اگر قصد مسافرت دارند، حتما با باک پر وارد جاده شده و لوازم تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ و ... را نیز به همراه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
شهرهای شمال که همه قرمز و نارنجی هستند و تردد با خودرو شخصی برای شهرهای شمال ممنوع است
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
برید حالشو ببرید



شماها که زبون آدامیزاد..........
میروند تا مرگ دوباره بیاید.
مگه ممنوع نیست؟ این همه مجوز گرفتند؟ مگه وزیر بهداشت نگفته بدترین وضعیت رو الان در مازندران داریم؟
به خدا بیشتر از 6 ماهه که مادر تنهام رو ندیدم. محبت یک مادربزرگ رو از فرزندم دریغ کردم. هر چه به گذشته رفتیم ریشه مازندرانی داشتیم. برای صلاح سلامتی مادر و همشهری هام شمال نرفتم. با این وضع تنها میتونم بگم این رفتارم هیچ ثمره ای نداشته.
پاسخ ها
ایرانی
| United States of America |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
واقعا دل خوشی داری کدام حرف اینها درست بوده که این یکیش درست باشد شنبه و یک شنبه تعطیل است کجا بهتر از شمال
ديگه قرنطينه هم شرايط داره استاندارد داره نميتوني مردم رو 3 ماه تو خونهو شهرشون نگه داري . دولت هم براي خودش كاسبي درست كرده . از كرونا نميريم حتما از فشار خون و الودگي هوا ميميريم
اين از وضع اقتصاد
اين از وضع دولت
اين از وضع آلودگي هوا
خبرها آمده شمال قرمز و تردد ممنوع پس اين همه ترافيك براي چي هركس پارتي داره مجوزهاي الكي ميگيره و مي ره اگر همه مجوزها بررسي گردد تنها 10 مورد ممكن واقعي باشه بقيه همه الكي و آني كه واقعاً كارداره و مي خواهد بره به او مجوز نمي دهند بيشتر پارتي بازي و اكثر مجوزها بدون تاريخ وتا پايان محدوديت و طرف هرموقع اراده كنه مي ره به همين دليل جاده ها شلوغ
واقعا مسخره ست
من خودم بچه شمال هستم ساکن تهران. نزدیک یکسال هست که بخاطر شرایط کرونا شمال نرفتم. همین اواخر ۲ بار به فرمانداری با سند و مدارک درخواست دادم موافقت نشد. من نمیدونم این همه از شهرستانهای دیگه چطور به شمال میرن. راحت هم از فرمانداری مجوز میگیرن. احتمالا برای دریافت این مجوزها هم باید رانت داشته باشی
چند ساله ساکن نوشهر هستم اما بومی نیستم تهران ماشین خریدم وکالت تعویض پلاک گرفتم بیام نوشهر پلاک عوض کنم همه مدارک موجود فروشنده هم پلاکش رو لازم داره موندم چه جوری ماشین نمره تهران رو بیارم نوشهر برگ تردد هم نمیدن
چرا اصلا بعضی تعطیلی های غیر ضرور رو استثنا در این ایام لغو نمیکنن؟ زمین به آسمون میاد؟ وقتی میبنیم یه عده این قدر شعور ندارن و جون با شعور هارو به خطر میندازن تعطیلی رو لغو کنین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی