بازدید 7032
۳

اجرای طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها از درب منازل در البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اعلام خبر اجرای طرح زوج فرد خودرو‌ها از درب منازل، گفت: بنا به تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا اقداماتی در راستای کنترل آلودگی و کاهش آلاینده‌ها عملیاتی شدند.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹ 14 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرج، علی درویش پور، معاون امور هماهنگی استانداری البرز، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: پدیده وارونگی و پایداری هوا که غالبا در ماه‌های سرد سال اتفاق میافتد موجب بالارفتن شاخص‌های آلایندگی در سطح شهر‌های استان شده است.

این مقام مسؤول افزود: با تاکیدات استاندار البرز در چندین جلسه برگزار شده کارگروه اضطرار آلودگی هوا اقداماتی از جمله توقف عملیات عمرانی، جلوگیری از سوزاندن شاخ و برگ‌ها، عدم استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه منتظر قائم و سیمان آبیک، تعطیلی معادن شن و ماسه و سایر اقدامات مصوب و اجرایی شد، اما شاهد آن هستیم که با استمرار شرایط اینورژن و عدم جابجایی هوا هر روز بر حجم آلودگی‌ها افزوده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: به همین دلیل و با توجه به اینکه طبق تحقیقات بعمل آمده عمده عامل آلودگی هوا در شهر‌ها منابع متحرک می‌باشند علیرغم میل باطنی و در جهت حفظ سلامت عمومی مقرر گردید از فردا تا زمان پایین آمدن شاخص‌های آلودگی هوا، طرح تردد خودرو‌ها براساس شماره پلاک زوج و فرد از درب منازل از ساعت ۷ صبح با همکاری پلیس اجرایی شود.

درویش پور یادآور شد: از عموم هموطنان درخواست می‌کنم ضمن کاهش مصرف انرژی از جمله برق و گاز، برای حفظ سلامتی خود و دیگر همشهریان از تردد غیر ضرور خودداری نموده و حتی المقدور در این شرایط پر خطر برای جلوگیری از آسیب‌های جسمی در خانه بمانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
باز چاپیدن و خالی کردن جیب ملت شروع شد
کاهش مصرف انرژی از جمله برق
ببخشید الان مشکل آلودگی هوا چه ربطی به برق دارد
باهم اینکار با تهران با این عریض و طویلی اینکار را نکرد که کرج
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل