بازدید 5504

عزاداری فاطمیه با رعایت شیوه نامه‌های ماه مُحرّم

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قم از برپایی عزاداری ایام فاطمیه بر اساس و پایه شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی به هیئات در ماه محرم و صفر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 13 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با دعوت از استاندار قم برای شرکت در جلسه هماهنگی هیئت‌های مذهبی قم اظهار کرد: این نشست با هدف هماهنگی بیشتر بین هیئات عزادار و مسوؤلان استان بویژه درباره ایام عزای سالگرد شهادت حضرت امّ ابی‌ها فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

وی که مسؤولیت تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور و همچنین نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران را در کارنامه خود دارد در ادامه خاطر نشان کرد: ساماندهی هیئات و دسته‌های عزاداری یکی از برنامه‌های همیشگی سازمان تبلیغات اسلامی و ادارات کل این سازمان است، بویژه آن که این سازماندهی باید با مرور شیوه نامه‌های بهداشتی درباره مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم و عزاداران نیز همراه باشد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قم در عین حال یادآور شد: شیوه نامه‌های عزاداری ایام فاطمیه امسال بر اساس و پایه شیوه نامه‌های ایام محرّم الحرام و صفر المظفّر ثبت و ضبط شده است و امید است هیئات و عزاداران عزیز با رعایت این شیوه نامه‌ها در دوران شیوع کرونا، شور و شعور خود را باز هم به نمایش بگذارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر