بازدید 324818

مزرعه بیت کوین چیست؟

بیت کوین یا همان مزرعه بیت کوین ارز دیجیتال و رمزگذاری شده‌ای است که در سال ۲۰۰۸ توسط فرد و یا گروهی از افراد ناشناس اختراع شد و به‌سرعت یک سال بعد در سال ۲۰۰۹ به جهانیان معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 12 January 2021

مزرعه بیت کوین چیست؟

به گزارش «تابناک»، در حال حاضر مزرعه بیت کوین و استخراج بیت کوین به یکی از فعالیت‌های پردرآمد تبدیل‌شده و به‌مرور طرفداران بسیاری پیداکرده است. البته هنوز هم تا نام مزرعه استخراج بیت کوین می‌آید سؤالی که برای اکثر افراد به وجود می‌آید این است که مزرعه بیت کوین چیست؟ این مزرعه چطور کار می‌کند و چطور بسیار پرسود شده است؟


مزرعه بیت کویین چیست؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال و رمزگذاری شده است که درست در ۱۸ می‌سال ۲۰۰۸ توسط گروهی اختراع شد. مزرعه استخراج بیت کوین غیرمتمرکز و بدون نیاز به بانک مرکزی و واسطه است. این ارز در شبکه، از یک کاربر به ‌کاربر دیگر انتقال پیدا می‌کند.


ساخت یا راه اندازی مزرعه بیت کوین ابتدا توسط گروهی تحت عنوان ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) اختراع شد و با معرفی این ارز دیجیتالی به مزرعه بیت کوین تغییر نام داد.


بیت کوین در واقع  خطوطی از رمز‌های رایانه‌ای است که توسط کامپیوتر‌ها و سیستم‌های بسیار قوی و با انجام محاسبات ریاضی بسیار پیچیده اختراع ‌شده و در حال حاضر با عنوان ارز دیجیتالی و در بیشتر مواقع با عنوان بیت کوین شناخته می‌شوند.


این خطوط رمزی که در حال حاضر ارزش پولی بسیار زیادی دارند در دنیای دیجیتالی امروز جایگاه ویژه‌ای پیداکرده‌اند.

اگر کسی از شما پرسید مزرعه بیت کویین چیست؟ می‌توانید در چند خط به‌صورت ساده توضیح دهید که بیت کوین یک ارز دیجیتالی باارزش است که به‌زودی هر آدمی لازم است که با آن آشنا شود و چه بسا باید به آن دسترسی داشته باشد.

مزرعه بیت کوین چیست؟
موارد استفاده از مزرعه بیت کوین!

ارزش فعلی مزرعه استخراج بیت کوین به‌اندازه‌ای افزایش‌یافته است که آن را هم‌تراز با طلا در نظر می‌گیرند. در برخی از مشاغل و کار‌ها از بیت کوین به‌عنوان روشی برای پرداخت استفاده می‌کنند.

ازآنجایی‌که کسی اجازه کلاه‌برداری و سوءاستفاده از بیت کوین را ندارد، بسیاری از مشاغل برای جابه‌جایی پول از بیت کوین استفاده می‌کنند.


ویژگی اصلی مزرعه بیت کویین چیست؟

یکی از اهداف اختراع این ارز دیجیتالی مستقل بودن آن است که به اصلی‌ترین و درعین‌حال محبوب‌ترین ویژگی این ارز دیجیتالی تبدیل‌شده است.

برای بسیاری از افراد ویژگی اصلی ساخت مزرعه بیت کوین مستقل بودن آن از دولت‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های جهانی است.


 هیچ شرکت، فرد و یا گروهی نمی‌توانند در معاملات بیت کوین (BTC) دخالت کنند و دسترسی داشته باشند و یا هزینه معامله‌ای را به کسی تحمیل کنند و از همه مهم‌تر پول مردم را با خود ببرند.


علاوه بر موارد گفته‌شده از ویژگی مستقل بودن مزرعه بیت کوین جنبش بیت کوین بسیار شفاف و واضح بوده و هر معامله‌ای که صورت می‌گیرد در یک دفتر عمومی توزیع‌شده گسترده به نام بلاک چین (Blockchain) ذخیره می‌شود.


تمام این ویژگی‌ها باعث جلب اعتماد و همچنین توجه افراد به مزرعه بیت کوین شده است.


چگونه از مزرعه بیت کوین، بیت کوین به دست آوریم؟

ساده‌ترین راه دریافت بیت کویین تبدیل آن‌ها از صرافی‌ها و یا به‌طور مستقیم از طریق بازار‌ها و یا از افراد دیگر است. هزینه خرید بیت کوین نیز می‌تواند با انتقال نقدی، کارت اعتباری باشد، اما قبل از تمام این‌ها به یک کیف پول در مزرعه بیت کوین احتیاج دارید.



مشخصات و ویژگی‌های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین چیست؟

  • استقلال: مزرعه استخراج بیت کوین از تمامی دستگاه‌ها، دولت‌ها، افراد و اشخاص مستقل بوده و تحت سلطه هیچ‌کس نیست.
  • ناشناس: این روز‌ها بانک‌ها تقریباً همه‌چیز را در مورد مشتریان خود می‌دانند: تاریخچه اعتبار، آدرس، شماره تلفن، میزان درآمد، اطلاعات فردی و مالی، اما این مسئله در مزرعه استخراج بیت کوین متفاوت است و برای داشتن کیف پول نیازی به ارائه اطلاعات شخصی نیست.
  • شفاف: ناشناس بودن بیت کوین تنها نسبی است، زیرا هر معامله بیت کوین / BTC که تاکنون اتفاق افتاده است در بلاک چین / Blockchain ذخیره می‌شود. ازنظر تئوری، اگر آدرس کیف پول شما به‌صورت عمومی مورد استفاده قرارگرفته باشد، هرکسی می‌تواند بامطالعه دقیق دفتر کل بلاک چین، میزان پول در آن را بداند.

 بااین‌حال، ردیابی آدرس خاص بیت کوین برای شخص هنوز هم تقریباً غیرممکن است.
کسانی که مایل به ناشناس ماندن در معاملات خود هستند می‌توانند اقداماتی را برای ناشناس ماندن انجام دهند. انواع خاصی از کیف پول‌ها در مزرعه استخراج بیت کوین وجود دارد که شفافیت و امنیت را در اولویت قرار می‌دهند.

• سرعت: شبکه بیت کوین پرداخت را تقریباً بلافاصله پردازش می‌کند، به‌طور معمول دریافت پول فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا کسی در آن‌طرف جهان قرار داشته باشد، درحالی‌که انتقال عادی بانکی ممکن است چند روز طول بکشد.

• غیرقابل‌انکار: هنگامی‌که بیت کوین خود را برای شخصی ارسال کردید، هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد، مگر اینکه گیرنده بخواهد آن‌ها را برای شما بفرستد. با این کار دریافت یک پرداخت تضمین می‌شود، بدین معنی که هرکسی که با او معامله می‌کنید نمی‌تواند از شما کلاه‌برداری کند و ادعا کند که هرگز پول نگرفته است.

باوجود اینکه ساخت مزرعه بیت کوین در سال ۲۰۰۸ انجام شد، اما اوج‌گیری آن پس از سال ۲۰۱۸ یعنی ۱۰ سال بعد انجام شد. به همین دلیل این سؤال که مزرعه بیت کوین چیست اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد. حال می‌توان گفت بیت کوین ارزی دیجیتالی با ارزش و بدون احتمال دزدی و خطایی است که ارزش بسیاری در معاملات افراد ایجاد کرده است.

 

منبع: خانه سرمایه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹۲
بیت کوین چیست؟ چیزی است که سبب پولدار شدن چینی ها و افراد خاص و عذاب میلیون ها ایرانی شده است
همینه که برق کشور کم اومده.
چینی ها دارند توی ایران با برق مفت ملت حال می کنند.
بین کویین همان چیزی است که باعث خاموشی های اخیر شده
بیت کوین یا همان مزرعه بیت کوین ارز دیجیتال و رمزگذاری شده‌ای است!!!!!!!!!!!!!!!!

اقا یه خورده مطالعه کنید بعد مطلب بزارید. اینا که دیگه خیلی ساده هست. تعاریف اولیه رو حداقل درست بنویسید
چرا واقعیت رو نمیگی که این همه مردم دود مازوت و هوای آلوده تنفس میکنن تا ی عده سودجو به همراه چینی ها برق رو برای استخراج بیت کوین استفاده میکنن تو کشور و برق کم اومده؟!!
پاسخ ها
Amin kdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
ربطی نداره این که میگی برق کم اومده برق رو نمیشه ذخیره کرد که فقط کم تر تولید میشه به خاطر بی آبی که هست توربین ها برق کم تولید می کنند بعدشم شما برق خونتونو با استفاده از صفحه خورشیدی تولید کن برق هم کم نمیاد همهراگر از صفحه خورشیدی استفاده کنم برق کم نمیاد بعدشم الان یکی از پردرآمد ترین شغل دنیاست بیت کوین
اطراف تهران //برا یهمین داریم خفه می شویم ..چرا نمی بندید درب این قمار خانه ها ر ا
همین مزارع فراوان چینی ها و دولت و نهادهاو.... باعث کمبود برق و خاموشی گسترده شده است!!!!
مزرعه بيت كوين همونه كه برق و انرژي كشور ما رو در اين روزهاي حساس مصرف مي كنه تا براي نور چشمي ها ي داخلي و خارجي درآمدهاي نجومي توليد كنه!!!!! خاموشي ها و دود مازوت براي مردم و سودهاي ميلياردي براي آنان !!
تابي جان همچنيم مث ادم هاي ژست متنفكر يه مشت جمله ريختي توي صفحه و انگاري همه چي رو دانايي

با وجود تمام اطلاعاتي! كه ارائه كردي به زبان ساده
بگو بيت گوين چيست
و اگر بخوام بيشتر واضح كنم سوالم رو بايد بپرسم
اون رمز خط ها كه نميدونيم اصلا چي هستند ، در تكنولوژي - صنعت - اقتصاد و و و و و به چه دردي ميخورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در دنياي عادي با پول ميشه هر گونه معامله و مبادله اقتصادي - صنعتي - تكنولوژيكي كرد

با بيت كوين چه كار ميشه كرد و چگونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
اگر بنده با تعداد بیشتری تاجر بین المللی توافق کردیم با اسامی نامشخص و کد شده وارد بازی آنلاین کلش آو کلنز شویم و مراحل آن بازی را با هم خرید و فروش پایاپای یا در ازای محصولات تجاری رد و بدل کنیم اعتبار مراحل بازی ما بیشتر می شود یا بیت کوین؟
چیزی ست که باعث شده آلودگی در ریه های ما به خاطر استفاده از مازوت نیروگاه ها افزایش پیدا کنه و خاموشی برق هم به خاطر اونه و از مزایای دیگرش جیب پر از ما بهترونه
مطلب ترجمه گوگل؟؟ از نویسنده این مطلب بپرسید فرق بیتکوین با مزرعه بیتکوین چیه؟
من که ملتفت نشدم
نرم‌افزاره
استخر آج بیت کویین چه ربطی به قطع برق داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
به خاطر مصرف برق فوق العاده سیستم های مربوط به استخراج بیت کوین برق برای بقیه مناطق کشور کم میاد
بنده
خداییش خودتم فهمیدی چی گفتی؟؟عمرا اگه فهمیده باشی....
خودش نفهمید چی گفته
بیت کوین چه چیز میسازد که سبب ارزش آن میشود یا بعبارتی این محاسبات ریاضی چیست و برای چه ارزش پیدا میکند و به چکار می آید ؟چه چیز تولید میشود که بعدا بین افراد معامله میشود ؟
ببنیددوستان بیت کویین نه مزرعه میخوادونه معدن شمادریک اتاق هم میتونیداین کاروانجام بدید وبایک کامپیوترودرحال حاضر هرکد که آنرا رمزمیگویند ۴۰هزاردلارخریدوفروش میشه وهمین رمزدرسال ۲۰۰۸صددلاربود البته بدرد پولشویی میخوره وکدی که شمادارید مثل کیف پولتونه که هیچکس نباید بفهمه درهرصورت درخدمتم قربون شما
این هزینه ای هست که باید پر اخت بشه دولت مجبوره وارد بیت کوین بشه چون مراودات کشور از طریق سویفت بین الملل محدود شده و این یه راه دور زدنه وگرنه خیلی راحت میشه جلوشونو گرفت
بیت کوین دلار میاره،! نه بابا کارخانجات سیمان متضرر شده اند و مصرف برق خانگی
چین از ایران دفاع میکنه باید باج بهش بده الکی بیت کوین ، مثل یه آدم شرور پول بهش بدی ازت طرفداری کنه شر و ور ها چیه برید بورس رو درست کنید مملکت رو سر و سامان بدید بسه دیگه .....
بیت کوین ارز دیجیتالی رمز گذاری شده ست که از طریق صرافی های هر کشوری خریدار و فروشنده رو بهم متصل میکنه و با پول و اعتباری که در نزد صرافی ها تعریف شده دارند ، پول رد و بدل و جنس ارسال و تحویل میشه ، بدون رد پا از بانک ها و تحریم و خواب پول و مالیات و ....‌

اون خطوط ایجادی رمز گذاری هم برای هر فرد و اتصال با هر فرد است....

اونی که فهمیدم اینه .....
یه توضیح ساده هر بیت کویین بسته به نوع حجمش میتونه به اندازه برق مصرفی یک خانوار در شبانه روز باشه.یعنی هر دستگاه شاید به اندازه ۶ دستگاه یخچال مصرف برق داره حالا حساب کنین اگه تو مزارع کم کمش ۴یا ۵ هزار تا بیت کویین بود.حساب کن ببین برق مجانی مردم استفاده میکنن یا چینی های عزیز دل.؟
ما که نفهمیدیم چی به چیه
جمع کنین این مزخرفاتو مردمو از پادراوردی بااین همه دزدی دغلبازی
سلام آیاافرادعادی هم میتوننداین ارز روداشته باشندواصلا چگونه تولید میشود وآیا قابل رویت هست واصولا بیت کوین جنسش چی هست فلزیه چوبیه ویاجنسه دیگه ای داره متشکرم اگرپاسخ بدهید.
باسلام درموردبیت کویین بایدعرض کنم نه به مزرعه نیازهست ونه معدنی که استخراج کنند یک مشت ریاضی پیچیده ای است که بوسیله فردناشناسی اختراع شد ابتدافکرمیکردندنرم افزاربازیه ولی بعدها پی به اهمیت آن بردند.بیت کویین رابایددریک سایت مخصوص به اینکارخرید درسال ۲۰۰۸ صددلاربود وامروزه ۴۰۰ دلار است چراکه یکی ازعوامل بانکداری مدرن است .درخرید شمادارای یک کد میشوید که نباید کسی آن کدیارمزرابداند والا بجای شما میتواندخیلی راحت بجای شما دریکساعت میلیاردها دلارجابجاکند،ولی شماباداشتن آن رمزمیتوانید بهرجایی وهرچقدرکه بخواهی حواله کنی وکسی هم نمی فهمدچون فقط شما اون کدرادارید .
شمامبتوانید هرجایی که باشید دراتاق درخیابان درباغ ودرمزرعه بایک کامپیوترکارکنید واما جریان چین.
دررفسنجان میگویند که من اطلاعی ازاین قضیه ندارم چینی ها صدها کامپیوتر دارند که دریک مزرعه که خریداری یا اجاره کرده اند مستقرند ودائم مشغول جابجایی پولند واین کامپیوترها برق بسیارزیادی مصرف میکنندکه شاید این خاموشی شهرها وتهران بهمین علت است پس بیت کویین نه معدن است که ازآن استخراج کنند ونه مزرعه که برداشت کنند بلکه این فقط یک اصطلاح است قربان شما نقشبندی
خودت فهمیدی چی توضیح دادی؟
والله بالله من که متوجه این همه توصیحات که به خیال نویسنده ،توجیهاته را متوجه نشدم. خواهشا واضحتر عنوان کنید خیای عامیانه . درجملات نزدیک به پایان میگه اگه پول ارسال شد دیگه نمیتونی برگردونی مگر اینکه گیرنده اینکار رابکنه،به همین دلیل نمیشه کلاه برداری کرد. نویسنده محترم اصلا خودتون متوجه سطرهایی که نوشتین شدین؟؟؟!!!!!
سلام به تابناک عزیز
متن توضیح داده شده خیلی ناقص و پر از اشتباه است. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله بیت کوین چیست داخل وب سایت دیجی کوینر رو مشاهده بفرمایید جایگزین این مطلب کنید.
https://dgcoiner.com/بیت-کوین-چیست/
هر چی میکشیم از دست این چینی ها و وطن فروش ها میکشیم که همه چیز ما رو دارن غارت میکنند برق حالا یک نمونه اش می‌باشد در آینده نزدیک چه بلایی بر سرمان می‌آورند بیت کوین هم یه بازی کثیف که از ما بهترون خوب دارن روش سرسره بازی میکنن
این که چیزی نیست مااسنقامت داریم باهیزم جنگل ها روشنایی گیرمیادوگرما اگرآب روقطع کردن چی میگی؟لطفا انهاروعصبانی نکن
آقازاده ها ونورچشمی ها وبالادستی ها مزرعه های بیت کوین دارند ودرامدهای نجومی
بی برقی وبدبختی ودودمازوت هم برای خلق الله .....
اقاچرت نگین مگه چیزی به اسم ایرانم مونده ..... ¡¡¡¡¡!!!!!
از این تکنولوژی و از حرص آدما باید ترسید
بیت کوین همان کشتی چینی است که ماهیها و بنادر جنوب را باخود به چین میبرد و استخوانی جلوی اقازاده میاندازد
احتراما
توضیح شفاف و کامل و قانع کننده نیست ،شاید هم من متوجه نمیشم ، قابل قبول نیست از ابعاد مختلف، امیدوارم در آینده موثر واقع بشه، بخشی ارانقلاب موج سوم میتونه باشه،و دانشم کمه
اگه جابجایی انجام میده،پس درآمد زایی چیه که میگن برا بدست آوردن هشتصد میلیون فقط باید سی وهشت میلیون هزینه کرد،والا خودشم نمیدونه چی به چیه،فقط من نمیدونم چرا خودمونو ازدسته نمیندازیم ونظر میدیم که مگه تونمیدونی ارز دبجیتالیه،خوب همین،اقا من نمیدونم این که بدنیست،آدرس الکی دادن بده،من فکر کنم مثل پینوکیو باید سکه بکاریم ودرخت در بیاد
حجم مصرف ماینرهای مجاز در حدود ۳۰۰ مگاوات است
و حجم مصرف ماینرهای غیر مجاز حداکثر ۲۰۰ مگاوات
علت قطعی برق بیت کوین است!!!
حالت تهوع
ایزانیا چقد شما ساده شدین ک چینی ها بیان برقتونو بگیرن و بیت کویین ب خارج کنن و برن و شما بمونین با دود و کمبود برق همین برقو پرا نمیبرین طرفای بلوچستان ک تو وستاهاش دارن به سختی زندگی میکنن برق ندارن واقعا پول چقد کثیفه
خداوکیلی خودت فهمیدی چه غلطی کردی! یه مشت اراجیف سرهم کردی که چی بشه!.من خودم لیسانس ادبیات فارسی دارم ولی ازاین چرندیات چیزی دستگیرم نشدکه نشد!
یه جور میگین مزرعه ادم فکر میکنه بیت کوین یه نوع سبزیه خدا شفاتون بده یعنی اسم دیگه ای نبود روش بزارن
خود نویسنده هم نفهمیده داستان چیه ؟ ما که دیگه جای خود داریم . به نظرم راههای دزدیشم کم کم به بازار میاد .
داداش پولا تونو دارن میبرن یه عده دولتی هم دستشون با اینا یکیه.
لعنت به چین و چینی
و سیاست چین
و همدستان شان در سراسر دنیا
والا تو کت ما نمیره
من درعجبم کدوم حرکت تومملکت بنفع مردم بود که .آسایش وآرامش مردم کمی زیاد بشه .بجز عذاب چیزی یادم نمیاد .که روز به روز در حال پیشرفته .
چرا مستعمره شرقیها شدیم .شعار نه غرب نه شرق چی شده .وجدان چی شد ؟چطور میشه تصمیمی بگیرید فکر عاقبتش رو نکنید .هوای آلوده اونم دوران کرونا که هدیه چینیهای لامذهب بود برای تمام دنیا.
این روشها زنده بگور کردن مردم هستش .لطفا وجدان خفته رو بیدارش کنید .لعنت به شرق کثیف .
چند بار برق ها خاموش بشه پدر تمام لوازم برقی مثل یخچال در میاد کلی هزینه تعمیرات شون میشه و یخچال دیگه اون یخچال سابق نمیشه موتورش داغون میشه بیتکین کارش برای ملت اینه
تف به صورت مردی که پول دار شدن خودش را ترجیع میدهد به بد بخت شدن مردم
بیت کوین بهترین راه برای انتقال پول برای راههای غیر قانونیه چون هیچکس مشخصات گیرنده ودهنده رانمیتونه ردیابی کنه
به نظرمن بانکها باید مدرنترشوندمثلایک سیستم شتاب لحظه ای درسراسر کشورهای مدرن ایجادکنند هدف بیت کوئن دراخطتیارگرفتن اقتصادها
لطفا توضیح بدید چرا این کار قاچاق و غیر قانونی حساب میشه و چطور چینیها میتونن تو رفسنجان همچین کاری انجام بدن که تو ایران غیر قانونی هست و کسی جلوشونو نمیگیره؟
ما که هیچی نفهمیدیم...خب ارز دیجیتال چیه بابا...فقط کلیشه ای یه چیزی رو بیان میکنین..که کسی چیزی نفهمه
آقایی که نوشتی در آینده نزدیک همه باید از بیت کویی استفاده کنند-اگه مردم به این کار هجوم بیارن برق ما میشه مثل دهه ۵۰ و۶۰ که هر یک ساعت درمیان قطع میشد
4 تا رمز چرا باید اینقدر برق مصرف کنه؟
من که اصلا نفهمیدم کی به کیه
آلودگی و خاموشی ربطی به بیت کوین نداره،بخاطرسیاستهای غلط مسولین در فروش گاز به دیگرانه،چون مردم ارزش ندارند
جمع کنید ، رفع تحریم ها تقویت صنعت هست نه تقویت چیزی که مشخص نیست مکانیزم اون چگونه هست. بیت المال مردم را صرف تقویت صنعت غذایی و کشاورزی و الکترونیکی و نفتی و... کنید که برای مردم منفعت داشته باشد و خام فروشی از بین برود. اگر چین دوستار ما هست صنعت الکترونیکی و قطعه سازی پیشرفته خود را به ایرانیان منتقل کنند و راه اندازی کنند ، نه چیزی که دو روز سود داره و بعد از آن باید هر چی را کاشتی بندازی توی سطل آشغال.
حالا معلوم شد هرچی بدبختی تا حالا سر ملت اومده مقصرش دولت ماست نه آمریکا و اسرائیل
دولت خودش در راس استفاده از بیت کوین است وتحریم ها را با کمک همین دور میزند
چند ماه پیش آماده بودم تو این زمینه سرمایه گذاری کنم ولی گفته شد که خرید و فروش ارز دیجیتال غیر قانونی و غیر شرعی هست

الان واقعا برام سواله که چرا خودتون دارین استفاده میکنین و برای شما حرام نیست‌
بازم میخوان مردم رو درست کنن
من که چیزی از بیت کویین نفهمیدم فقط یک سوال دارم پشتوانه پول طلا وچیزهای باارزش دیگر است پشتوانه بیت کویین چیست
خاک تو سر دولت هر کسی که توانشو داره ولی جلوشو نمیگیره و خودشم میاد تو این کار .
چرا دستورشو نمیدن که جلوشو تو ایران بگیرن.
بخدا قسم من اگه کاره ای بودم دستور میدادم
هر جا مزرعه بیت کوین باشه صاحبانشو حد عقل ده سال زندان و مصادره کردن تمام اموال طرف.
بیت کوین از ابتدا توسط قاچاقچی ها ابداع شد تا ناشناس به تبادل پول بپردازند
شما جسارتأ خودتون دانش کافی در این مورد ندارید.خدمتتون توصیه میشه که قبل از آگاه نمودن مردم و مطلب گذااشتن کمی بیشتر در این مورد مطالعه بفرمایید. بیتکوین با مزرعه بیتکوین تفاوت فاحشی داره.
بیت کوین نام یک ارز دیجیتال است که برای استخراج آن با استفاده از (ماینر) برق زیادی مصرف می کند . برای استخراج بیت کوین وسایلی نیاز است که برقی زیادی مصرف کرده و باعث قطع برق خواهد شد از جمله اسپیلت ، چون ماینر بسیار گرم می شود و برای خنک نگه داشتن آن از وسایل خنک کننده استفاده می کنند.

هم اکنون قیمت هر بیت کوین حدود 966 میلیون تومان است!!!,
مثل اینکه مجوزم بهشون میدن دست دولت باهاشون تو یه کاسه است بی وجدان ها بورس منفی کردید پول سرمایه دارها و بردین سمت تولید
چینی یه قمار خانه راه انداختید ......
برای خرید بیت کوین بایدحتما پول پرداخت کنیم؟ ایا میشود با tak tin هم مبادله کرد.؟
اقا وقت مارو گرفتی . یه بازدید از سایتت اضافه کردی اخرش هم نگفتی بیت کوین چیه ؟؟ هی تکرار و تکرار کردی
مث چوب خداس بعدا صداش در میاد
ارز دیجیتالیه
جالبه که دارن استخراجش میکنن
رفته تو معدن
ماکه‌نفهمیدیم ارز دیجیتال‌یا همون رمز نکاری یعنی چی
واقعا که با این توضیح دادنت
خودتم تهش نفهمیدی چیه!!خخ
بیت کوین چیزی است که فشار نرم افزاری کاذبی بر مصرف برق و قطعات الکترونیک می اورد تا همان تولید کنندگان چینی با فروش قطعات پولدار شوند. کدوم حساب کتاب معاملات و ریاضی اخه انقد قدرت نیاز داره؟ اینا همش تله است
آقایون وخانمای محترم منتقد بیت کوین چیز بدی نیست یه پول دیجیتالی است که هیچ قدرتی هم نمیتونه روش مانور بده بنابر این برای استقلال ملتها بسیار هم مفیده
خودتون وبیت کوین نمی دونم بسکویت تون غلط کردین.
سلام منم شنیدم حداقل پول ۱۰۰۰ دلار را باید به قیمت روز بخری سرمایه گزاری کنی بعد ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومان می دهند جای تعجب اینجایی فکر کنی درآمد خوبیه برای خیلی ها ولی اگر قانونی و جلاله چرا اطلاع رسانی عمومی نمی شده واقعا اگر حلال باشه و پول مردم و بالا نکشند با همین ۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومان مشکل خیلی ها با این کرونا کمتر می شه من فکر می کنم از لحاظ شرعی مشکل داره چون مثل مدل هرمی می شه
من فقط میدونم یه چیزیه که باهاش برادرای دینیمون، یعنی چینی ها یه چیزی رو ماین میکنند و برق کل کشور قطع میشه
بازخدارشکرکه دیواری ازدیواردولت کوتاهترنمی بینید مگردولت میتونه به همین راحتی باچین قراردادی بزنه نه اخوی جان اگرفرصتی کردین یک جستجوتوی اینترنت بزنین اولین کسی که ازاین مسئله حمایت کرده جتاب استادرائفی پوربودن ضمن اینکه واقف هستین که این استادعالیقدرهیچ ثنمی بادولت نداره که هیچ به خونشون تشنه است پس بدون مطالعه قضاوت نفرمایید خداوکیلی من خودم خانواده شهیدوایثارگرم وهیچ دفاع ازشخص خاصی ندارم ولی امروزکه سخنگوی دولت گفت ماازاطلاعات خواستیم که واردموضوع بشوندواکنش استادرابرای چندمین باردیدم که ایشان فرمودن حرکت به جلووبسیارلازمی هست برای مملکت ماحالا ازچه پیشرفتی ایشان صحبت فرمودن که فقط خودشون ادرس دقیقشودارندخدامی داندوبس
کمبود برق اصلن ربتی به بیت کویین نداره این دستگاهها را که میبینید ترانس انتقال برق دارن برق دزدی میکنن معلوم نیست این همه امپر برق برای چی دارن انتقال میدن چینی ها همیشه هر جا رفتن همونجا به گند کشیدن
نظری در مورد بیت کوین ندارم الا اینکه هیچ خارجی نباید بیاد از برق ارزون ما مفت بری کند اگر سودی هست خودمون باید ببریم...
و اما قطعی برق به دلیل اجرای مخغی و غیر قانونی ( بدون تصویب مجلس) معاهده پاریس توسط دولت است
غربی ها از نردبان مصرف سوخت فسیلی بالا رفتند و برج و بارو ساختند حالا با معاهده پاریس لگد به این نردبان میزنن که دیگران بالا نیان
انژی هسته ای ام برای غیر آمریکا و ... جیزه
حیف مردم سادع ایرانزمین
با توجه به اینکه ماینرتولیدبیتکوین صدای گوش خراش داردو برق زیادلازم است پس چون فاض برق منازل خیلی پایینه عملا امکان آن برای کسی مقدور نیست پس‌ مزرعه های استخراج دست گرروه های خاص یا ارگانهای خاص با همکاری دولت صورت گرفته چون هم از منازل دور است وهم تراسهای برق فشارقوی دارندودرآمد زایی بالایی بدست می آورندفقط دولت برای استخراج برق هزینه دردستش میزاره اگربرق تعرفهای بخرنداشکال نداره ولی متاسفانه برق میخرندوبه مزارع استخراج میبرندولی نصف بیشتر دستگاه ها به برق مستقیم خارج ازکنتوروصل میشودیعنی دزدی . بعضی از این مزارع دوات را دور میزنند.درگرمای زمین وقطعی برق موثرند
واقعا خیلی مردم ما ساده هستن،چرا باید گول این چینیارو بخوریم،خیلی شرم اوره،اقای نویسنده اول اطلاعاتتونو کامل کنید بعد بیا ب مردم چرت پرت تحویل بده،اوک؟
ما نفهمیدیم چیه هرچی هست پول بدون پشتوانه بین مردم هست و دولت ها بعنوان پول به رسمیت نمیشناسن پس اینا همش الکی و کلاه برداری است
با این توضیح که شما دادین من که هیچی نفهمیدم
به چینی ها چیزی نگین ، ناراحت بشن فردا یارانه ها قطع میشه ها... خودشون میدونن و مملکتشون
تابناک خداوکیلی از کدوم نهاد و با چه هزینه ای ماموریت گرفتی که اینطور افکارسنجی کنی؟ امروز همه فروشنده شدن در جریانی که...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر