بازدید 52794
دو هزار و سیصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نامه نگاری‌های فرزندان مرحوم هاشمی ادامه دارد / حجت‌الاسلام صدیقی عذرخواهی کرد / همه سناریو‌های حضور لاریجانی در انتخابات / کنایه قالیباف به روحانی در پاسخ به وزیر راه

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فردا دو ناو جدید به نیروی دریایی ملحق می‌شوند / خاطره رضایی از سردار سلیمانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی / واکنش چهره نزدیک به لاریجانی به تخریب‌ها علیه رئیس سابق مجلس و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 12 January 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

همه سناریوهای حضور لاریجانی در انتخابات

نمازی عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی: سناریوی اول، برگزاری انتخابات رقابتی است. در این صورت، حق انتخاب با کاندیدای اصلاح‌طلب است و نفر دوم هم آقای لاریجانی است.سناریوی دوم؛ اگر رقابتی نباشد و اصلاح‌طلبان هم در میدان نباشند، اما کاندیدایی مثل آقای ناطق‌نوری در انتخابات باشد او شانس بیشتری از آقای لاریجانی خواهد داشت. سناریوی سوم؛ اگر اصلاح‌طلبان نباشند، آقای ناطق نوری هم نیاید و آقای لاریجانی، یک کاندیدای اصلاح‌طلب گمنام و کاندیدای افراطیون در انتخابات حضور داشته باشند، احتمال موفقیت آقای لاریجانی بیشتر است. بعد از یک کاندیدای شاخص اصلاح‌طلب و آقای ناطق‌ البته در صورت آمدنش، احتمال انتخاب لاریجانی از بقیه نامزد‌ها بیشتر است./فرارو

سوال خبرنگار کیهان از علی ربیعی: عقل و درایت سیاسی ترامپ بیشتر است یا میرحسین موسوی!

علی ربیعی در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه کیهان مبنی بر اینکه به نظر شما عقل و درایت سیاسی فردی مثل ترامپ بیشتر است یا نامزد شکست خورده انتخابات ۸۸ در ایران، اظهار کرد: این موضع شما ارتباطی با جایگاه سخنگویی دولت ندارد؛ من در این جایگاه به تبیین نقطه نظرات دولت در خصوص مهمترین اقدامات، تصمیمات و عملکردها می‌پردازم. پیشتر روزنامه تهران تایمز وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی پس از برگزاری انتخابات آمریکا تصویر ترامپ را در کنار مهندس میرحسین موسوی، نخست وزیر دوران جنگ قرار داده بود./دیده بان ایران

کنایه قالیباف به روحانی در پاسخ به وزیر راه

رئیس مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای از وزیر راه خواست پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا را نقض کرده و ماسکش را بردارد.هنگامی که اسلامی پشت تریبون قرار گرفت؛ قالیباف به وی گفت: آقای وزیر محترم بفرمائید، ماسک‌تان را هم بردارید و راحت باشید.وزیر راه وشهرسازی پاسخ داد: کرونا پر است! قالیباف در پاسخ به وی گفت: نه، نه راحت باشید؛ اینجا رئیس جمهور نیست، راحت باشید!

مافی: فقط دو کشور در جهان عضو FATF نیستند

نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم در یادداشتی نوشت: همه دنیا جز دو کشور به این لوایح توجه داشته و آن را پذیرفته‌اند. پروانه مافی ادامه داد: به همین دلیل صحبت‌های برخی مسئولان در مخالفت با FATF قابل تامل است. باید از آنها سوال شود که چرا مخالفت می‌کنند؟ کنوانسیون‌های متعدد بین‌المللی وجود دارد که ما مانند همه کشورهای دیگر در آن عضو هستیم. این کنوانسیون تسهیلاتی را برای نقل و انتقال پول و مبادلات ارزی ما ایجاد می‌کند.

رئیس دستگاه قضا بیاید همه حول او اجماع می‌کنند

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره شایعه فعال شدن ستاد‌های انتخاباتی حامیان آقای سیدابراهیم رئیسی گفت: بسیاری از تشکل ها، احزاب و گروه‌های شناسنامه دار و شخصیت‌های مطرح درخواست دارند که آقای رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نامزد شود، اما ایشان تا به امروز پاسخ مثبتی نداده اند، در گذشته نیز پاسخ‌های منفی متعددی از سوی ایشان شنیده شده است. حالا اینکه این فشار‌ها کارساز باشد یا نباشد بحث دیگری است. وی افزود: احزاب، تشکل ها، گروه‌ها و شخصیت‌ها اعلام آمادگی کردند برای اینکه ستاد‌های انتخاباتی آقای رئیسی را طبق برنامه ریزی با پشتیبانی مردمی راه اندازی کنند. در واقع این یک حرکت خودجوش است، اما آقای رئیسی تا به الان این موضوع را نپذیرفته اند و هیچ اقدام عملیاتی و اجرایی در این راستا صورت نگرفته است. رئیس ستاد استان تهران سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی که این تقاضا شکل گرفته برای آن است که احزاب، تشکل ها، گروه‌ها و شخصیت‌ها معتقدند روی فرد دیگری وحدت و اجماع شکل نخواهد گرفت.

واکنش چهره نزدیک به لاریجانی به تخریب‌ها علیه رئیس سابق مجلس

یک چهره اصولگرای نزدیک به رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز که آقای لاریجانی برای انتخابات اعلام آمادگی نکرده است که آقایان جلو افتاده‌اند و به پیشواز تخریب او می‌روند. عزت الله یوسفیان ملا در واکنش به اظهارات روز گذشته حمیدرضا ترقی که گفته بود «لاریجانی میان بعضی از اصولگرایانی که جزو ساکتین فتنه بودند یا به هر حال جزو معتدلین به حساب می‌آیند، ممکن است طرفدارانی جدی داشته باشد»، گفت: هنوز که آقای لاریجانی برای انتخابات اعلام آمادگی نکرده است که آقایان جلو افتاده‌اند و به پیشواز تخریب او می‌روند.وی افزود: چه سازوکار و تشکیلاتی در اختیار آقایان است که می‌توانند به یک نفر بگویند «مطلوب ساکتین فتنه» و سوال این است که اگر کسی این چنین بود، اصلا مقام معظم رهبری او را به عنوان مشاور خود منصوب می‌کرد؟ این افراد حتی احترام بزرگان کشور را هم نگه نمی‌دارند.

نماینده مجلس دهم با اشاره به قدردانی رهبر انقلاب از رئیس مجلس دهم، اظهار داشت: اگر آقای لاریجانی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی می‌کرد و آقایان هم یک دستگاه آمارگیری دقیقی داشتند و یک نظرسنجی انجام می‌داند که چنین است و بعد در آن صورت اعلام نظر می‌کردند متفاوت بود؛ روشن نیست این افراد جواب خدا را چه می‌دهند.وی افزود: مقام معظم رهبری روز پایان مجلس دهم اسمی از مجلس نیاوردند اما از شخص آقای لاریجانی قدردانی فرمودند و به ایشان حکم مشاور دادند. در چنین شرایطی آیا این اظهارات بی‌احترامی به نظر رهبری نیست؟

خاطره رضایی از سردار سلیمانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

سرلشکر محسن رضایی با ذکر خاطره‌ای از سردار سلیمانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید موجودی خودمان را بشناسیم و فهرست کنیم.محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش یک پژوهشگر پیرامون تحول مدیریتی و ارتباط آن با کادرسازی در گام دوم انقلاب، گفت: اولین قدم در تحول، شناخت سرمایه انسانی نخبه است. باید موجودی خودمان را بشناسیم و فهرست کنیم. مثلاً می‌توانیم اقدام به جمع‌آوری یک بانک اطلاعات ۱۰ هزار نفری از مدیران کشور کنیم و آموزش‌های لازم در مدیریت استراتژیک و مدیریت تحول را به آن‌ها ارائه دهیم.محسن رضایی افزود: شهید بهشتی به کادرسازی بسیار اعتقاد داشت. معتقدم کادرسازی بسیار مهم است. در تمامی دوران زندگیم افراد مستعد جوان را پیدا کرده و آن‌ها را با کمک خودشان در خدمت مردم و نظام و به صورت یک سرباز کشور ساخته ام. مثلاً شهید قاسم سلیمانی یک استعداد ویژه، اما فرد گمنامی بود که با وجود اینکه همشهری آقای هاشمی رفسنجانی بود، آقای هاشمی او را نمی‌شناخت. برادرمان قاسم را با کمک شهید حسن باقری پیدا کردیم و رشد کرد تا تبدیل به یک قهرمان ملی شد. از این جوانان با استعداد و مخلص و گمنام در کشور وجود دارند که می‌توانند کار‌های بزرگ انجام دهند.

حمله به فائزه هاشمی از تریبون مجلس

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر فائزه هاشمی واکنش نشان داد.علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس گفت: برخی آرزو کردند که کاش ترامپ رای می آورد تا به ایران فشار بیشتری وارد می کرد اینها هویت واقعی خود را بر ملا کردند. برادران اینها در سال ۸۸ به آمریکایی ها گفتند بیشتر به ایران فشار بیاورید.وی افزود: برخی احزابی که این خانم در آنها عضویت دارد چرا سکوت کردند؟ البته برادرش موضعی گرفت ولی احزاب چرا ساکت هستند؟

نامه یاسر هاشمی به خواهرش فائزه: این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد

یاسر هاشمی با نگارش نامه ای به اظهارات فائزه هاشمی واکنش نشان داد و نوشت: اگرچه به آن بخش از سخنن منتشره‌ی اخیرت در فضای مجازی نقد جدی دارم، اما این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.متن نامه یاسر هاشمی به خواهرش فائزه به شرح زیر است:

به نام خدا
خواهرم فائزه
اول بگویم که حرف‌های تو و نامه محسن، خاطرات جمعه‌های عزیزی را به یادم آورد که همه در منزل پدر جمع می‌شدیم و داغ‌ترین بحث‌ها را داشتیم و حسن ختام، حرف‌های پدر بود که وقتی ناصبری های ما را می‌شنید و می‌دید، با بیان اتفاقاتی از تاریخ اسلام، «انّ الله مع الصابرین» را در جام جانمان می‌ریخت.اگرچه به آن بخش از سخن منتشره‌ی اخیرت در فضای مجازی نقد جدی دارم، اما این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد که دست بر قضا هم‌زمان با انتشار مصاحبه‌ات به‌عنوان یک شخص حقیقی در شبکه‌های مجازی، یک نفر با شخصیت حقوقی در شبکه قرآن صداوسیما، از چشم‌باز کردن یک میت در غسالخانه گفت و آن را معجزه اولیا الله خواند که البته حرف‌های تو آتش تخریبی سابق را زنده کرد و حرف‌های آن امام‌جمعه، آتش در نیزار اعتقادات مردم و باورهای جوانان بود.نمی‌دانم کامنت های ذیل مصاحبه خود و نامه محسن را دیدی یا نه که هر چه بیشتر می‌خوانم، نگرانی‌ام برای ایران عزیز دوچندان می‌شود که بعضی‌ها – البته با قیاس مع‌الفارق – دوره‌های متعدد تاریخ ایران را یادآوری کرده‌اند که وقتی تصمیم سازان و تصمیم گیران، چشم از حقایق تلخ بستند و دل به شیرینی خرافات بستند، مردم از سر ناچاری چشم‌به‌راه بیگانگان نشستند که اگر از ظلم مغ‌های زرتشتی در سال‌های آخر ساسانیان و بعدها حمله مغولانه چنگیز بگذریم، نمی‌توانیم از حمله عثمانیان به ایران بگذریم که دقیقاً وقتی اتفاق افتاد که بدعت‌ها و خرافات تشیّع صفوی، تعالیم آسمانی تشیّع علوی را کمرنگ کرد و نتیجه آن شد که محمود افغان، در جنگی که شبیه یک پیاده‌روی بود، ایران را فتح و جنایاتی در اصفهان کرد که تاریخ از بازنشر آن شرم دارد. چرا به تاریخ دور برویم؟ همین ۱۷۰ سال پیش، امیرکبیر گرفتار معجزه سازی‌های ائمه جمعه تهران و تبریز شد و در راه مبارزه با بدعت ها سرانجام به شهادت رسید که اولی برای «امین السلطان ها» شهادت دروغ می‌داد و معصومیت می‌تراشید و دومی با گاوی که از دست قصاب گریخته، معجزه‌ای ساخته بود که «فلان کور بینا شد، فلان گنگ به زبان آمد و فلان لنگ پا گرفت.» (شاهزاده نادر میرزا، تاریخ و جغرافیای دارالسلطنه تبریز، تصحیح غلامرضا طباطبایی مجد، صفحه ۱۱۱)
کیست که ایرانی اصیل و مسلمان واقعی باشد و از بلایایی که در سایه قدیس سازی‌ها بر سر اسلام و ایران آمده، دل پرخونی نداشته باشد؟! شگفتا که موحدین راستین و دوستداران ایران، بی‌آنکه چشم به ناجی بیگانه بدوزند، یک آرزوی واحد و تلاش برای برآورده شدن آن آرمان داشتند و دارند که همانا آگاهی مردم است و نوشته‌ام را با سخنانی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز به پایان می‌برم که «مسیر کلی رهایی جوامع بشری، رشد آگاهی مردم در جهت حاکمیت انسان‌هاست و خوشبختانه شرایط ایران ازلحاظ سطح آگاهی دختران و پسران و وجود جوانان مستعد به‌خوبی تغییر کرده و آینده خوبی در انتظار مردم ایران است.» انشا الله.
برادرت یاسر

سیدحسن خمینی می‌تواند انتخابات را به نفع اصلاح‌طلبان تحت تاثیر قرار دهد؟

علی صوفی، دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفت: سیدحسن خمینی شخصیتی هستند که در جامعه و به‌ویژه جامعه اصلاح‌طلبی بسیار مقبولیت دارند. بنابراین می‌توانند به عنوان گزینه‌ای مناسب، انتخابات را به نفع اصلاح‌طلبان تحت تاثیر قرار دهند.علی صوفی، دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات در خصوص احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ایشان با ملاکها و معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند، که رئیس جمهور باید جوان، پرنشاط ، پرانرژی و انقلابی باشد سازگار است. همچنین سید حسن خمینی شخصیتی هستند که در جامعه و به ویژه جامعه اصلاح طلبی بسیار مقبولیت دارند. بنابراین می‌توانند به عنوان گزینه ای مناسب، انتخابات را به نفع اصلاح طلبان تحت تاثیر قرار دهند.وی در خصوص نهاد اجماع ساز و تصمیم این نهاد برای معرفی کاندیدای اصلاح طلبان گفت: ببینید در حال حاضر اصلاح طلبان بر روی نهاد اجماع ساز کار می‌کنند که در مرحله نهایی است و احتمالا هفته آینده کاملا رونمایی می‌شود. بعد از اینکه نهاد اجماع ‌ساز شکل گرفت، شروع به نوشتن اساسنامه و آیین نامه می‌کنند. اما در رابطه با تعیین مصادیق مورد نظرشان برای کاندیداتوری باید منتظر باشند تا کاندیدای مورد نظرشان از مرحله‌ی ثبت ‌نام و به ویژه از مرحله تائید صلاحیت بگذرد.صوفی ادامه داد: چون شرایط اصلاح طلبان مانند اصولگراها نیست. اصولگراها از این قبیل موانع ندارند و می توانند هر زمان که خواستند کاندیدای خود را مشخص کنند. در واقع خیال آنها از شورای نگهبان و نهادهای نظارتی جمع است.

فردا؛ دو ناو جدید به نیروی دریایی ملحق می‌شوند

طی مراسمی با حضور مقامات کشوری و لشکری، ناو بندر مکران و ناو موشک‌انداز زره به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شوند.به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، فردا و در اولین روز رزمایش دریایی اقتدار، طی مراسمی ناوبندر مکران و ناو موشک انداز زره با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق می شوند.بر اساس این گزارش، ناوبندر مکران، بزرگترین شناور نظامی کشور است که با تلاش متخصصان مجموعه کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش به یکی از بزرگترین ناوبندرهای بالگردبر تبدیل شده تا پشتیبانی از ناوگروه های این نیرو در آب های دور دست به ویژه منطقه شمال اقیانوس هند، تنگه باب المندب و دریای سرخ را بر عهده داشته باشد.این گزارش حاکی است، الحاق ناوموشک انداز زره با قابلیت مانور و سرعت بالا به ناوگان جنوب نداجا امکان حراست از آبهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را فراهم می آورد.همچنین امروز تعدادی از یگان های شناوری نیروی دریایی ارتش در محدوده ی آب های دریای عمان و شمال اقیانوس هند برای اجرای رزمایش اقتدار دریایی گسترش یافتند.

عذرخواهی حجت‌الاسلام صدیقی از بیان مطالب غیردقیق درباره تغسیل آیت‌الله مصباح

چندی پیش حجت‌الاسلام صدیقی در گفت و گویی تلویزیونی روایتی از باز شدن چشمان آیت الله مصباح یزدی در هنگام غسل را مطرح کرد که با واکنش‌هایی همراه شد اما در نهایت وی در سخنانی از بیان مطالب غیردقیق درباره تغسیل مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی عذرخواهی کرد.حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم بزرگداشت حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح در مسجد جامع قلهک درباره روایت خود از باز شدن چشمان آیت الله مصباح یزدی در هنگام غسل گفت: از روح بلند علامه مصباح، خانواده ایشان و مؤمنین که این سخنان موجب جسارت به آنان شد، با همه وجود عذرخواهی می‌کنم. وی ادامه داد: اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را چنین چیزی بگویم، ثانیاً مطلب دقیق نبود. حجت‌الاسلام صدیقی گفت: کرامت آیت‌الله مصباح کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، عمل صالح و فرزندان صالح ایشان است. وی تاکید کرد: علامه مصباح با آنکه فیلسوف و فقیه بود و شهرت جهانی داشت در برابر نایب امام زمان(عج) خود را همچون سرباز کوچک می‌دید. وی گفت: این ایثارها، ادب‌ها و تواضع‌ها کرامت است.

پاسخ کنایه آمیز فائزه هاشمی به برادرش محسن: به تو حق می دهم چون برای خودت آینده ای ترسیم کرده ای

فائزه هاشمی در نامه ای پاسخ انتقادات برادرش را داد و گفت: به او حق می دهم چون برای خودش آینده ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.فائزه هاشمی در نامه ای سرگشاده پاسخ انتقادات برادرش محسن به مصاحبه اش را داد. در این نامه آمده است؛پیروی گفتگوی اینجانب با انصاف نیوز و جنجال ایجاد شده، لازم می دانم ضمن احترام به منتقدین محترم و نا محترم و دروغگو و قدردانی و سپاس از حامیان شجاع و حامیان ساکت، نکاتی را به شرح زیر بیان نمایم:

1- از نامه محسن خوشحال شدم، سبب راحتی هم او و هم من گردید. چنین چیزی را بارها خواسته بودم و این اقدام اول او نبود.

2- به او حق می دهم چون برای خودش آینده ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.

3- اگر مسائل شخصی انگیزه ای برای مشی من بود آیا عقل سلیم حکم نمی کند که از 30 سال گذشته تاکنون ساکت و در امنیت باشم و از منافع نزدیکی به قدرت بهتر و بیشتر بهره مند شوم؟

4- مابقی زیاده گویی بود که بنای ورود به آن را ندارم.

5- " رأی ندادن به ترامپ اگر آمریکایی بودم " به دلیل چهره خطرناک ترامپ است.

6- چرا " برای ایران او را ترجیح می دادم "، چون بخش هایی و افرادی خطرناکتر از ترامپ در قلدری و عدم پایبندی به اصول و قواعد و مقررات با عملکرد و بعضا" سیاست های نادرست، کشور را در سراشیبی ناکارآمدی ها، سوء مدیریت ها، بی کفایتی ها، دگم اندیشی ها و حتی گاهی تا مرز تلاشی پیش برده اند، به مطالبات عمومی نه تنها توجهی ندارند، بلکه در خاموش کردن آن از هم سبقت می گیرند.

7- حفظ اصل انقلاب و اصل نظام ایجاب می کند از تذکر و تلاش باز نایستیم و از هر چیزی که برگشت به اهداف انقلاب از این مسیر اشتباه را ممکن می کند استقبال کنیم اگر دغدغه ما توسعه کشور، حقوق مردم، آزادی و دموکراسی است و نه بقا.

8- شاهد انحرافات بسیار عمیق تر از انحراف ایجاد شده توسط آقای احمدی نژاد در این دوران هستیم که وظیفه تک تک ما را از دوران آقای هاشمی سنگین تر می کند.

9- اگر هر فرد آزاده و بدون خشم و غضب و وابستگی و منافع و بدور از احساسات، گوش شنوا و دقت نظری داشته باشد، که کمتر این ویژگی را داریم، متوجه گفتار اینجانب مبنی بر تغییر سیاست ها وعملکرد ها به منظور برگشت به اصل نظام و اهداف انقلاب و منافع جامعه می گردد و درمی یابد که بنده حقیر از همه دلواپسان و ناقدین و اهانت کنندگان و دروغگویان در دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی در این مسیر دلسوزتر و جدی ترم، هزینه های زیادی داده و ابایی از دادن هزینه بیشتر و قربانی شدن در این راه نیز ندارم.

10- منتقدینی که واویلا برای معیشت مردم براه انداخته اند، آیا خطاب شعارها و رفتارها در صدها صحنه اعتراضی، تحصن، اعتصاب و تجمعات اقشار مختلف حداقل در سه سال اخیر را نشنیدند و ندیدند که متوجه مدیران و مسئولان در داخل بود؟ به نظر می رسد درک مردم با تمامی مشکلات از خواص بیشتر است.

11- کسانی بایستی عذرخواهی کنند که کم یا زیاد، مستقیم یا غیر مستقیم، با منافع یا بی منافع، با درک و یا از روی نا آگاهی همراه جریانی می شوند که به بن بست رساندن مطالبات عمومی و اصلاحات، نابود کردن منافع ملی، تضییع حقوق مردم، انحراف جدی از اهداف انقلاب، فاصله گرفتن از اسلام واقعی را برای حفظ خود به جای حفظ نظام سالهاست دنبال می کنند.

12- به امید روزی که همه ما ایرانیان زبان و دلمان یکی شود و بدون استفاده ابزاری از دیگران، جنم و مایه برای هر گونه اقدامی را شخصا" داشته باشیم.

فایزه هاشمی بهرمانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰۵
خخخه مانند بچه ها استدلال می کنند که بقیه هستند!!!
خوب ما هم می گوییم بالای 200 کشور عضو ان پی تی هستند که چندین کشور عضو آن هم بمب اتم دارند ولی همه را رها کردن و برای ایران که تازه بمب اتم ندارد این همه درد سر درست می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
طباطبایی وکیل هاشمی: فائزه به حرف مرحوم هاشمی هم گوش نمیداد!

مثل 88 که تحریمها رو به مردم تحمیل کردن
ناشناس
| France |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اشتباه منفی دادم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آره بابا همه دنیا نادونن فقط ما خوبیم فقط
کشور را به این مرحله رساندن از نحوه مدیریت 30 سال پیش که بذرش را ریختند تازه مدعی شجاع هم هستند این جماعت اصلاح طلب
سرکار فائزه هاشمی شما و امثال شما هر کاری خواستید در کشور کردید الان تازه باید جواب بدید
طلبکار شدید؟
آتش بیار اتفاقات سال 88 امثال شما بودید
اگر شما آتیش نمی ریختید به این آتیش شاید نامزد شکست خورده با دقت بیشتری رفتار میکرد
پاسخ ها
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
من باورم نمی شود فرزندان هاشمی به خاطر ملت و کشور چنین و چنان کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خانم هاشمی دگیه اون روزها برنمی گردد همه کاره کشور باشید.
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خیلی جالب است تا دیروز اصولگرایان را محکوم می کردند اینا دوست دارند ترامپ رای بیاورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شکست خورانده شده درسته دوست من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
به مثبت و منفی ها نگاه کن
ناشناس
| Romania |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
الان که مجلس و قوه قضاییه دست شماهاست چه گلی بر سر مردم زدید؟ تازه روحانی هم فقط آرای مردم را می خواست وگرنه نه اصلاح طلب بود و نه از کارگزاران
یک سوال ساده و عامیانه از کاسبان fatf
چرا در دوران برجامتون با این که در لیست سفید بودین حواله ها انجام نمی شد ولی در دوران احمدی نژاد که در لیست سیاه بودیم حواله ها رد و بدل می شد تا این که تحریم ها امد و جلوگیری شد
رک بگویید دنبال چی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
یه جواب ساده
راههای که قبلا جواب میداد دیگه جواب نمیده دقت کنید از اون موقع که شما میفرمایید حدود یک دهه گذشته
با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای نظارتی پیشرفته تر میشه
حالا یه سوال:
دلیل این همه مخالفت با AFTF چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دوست عزیز اول مطالعه بعد ادعا تا قبل از اجرای تحریمها ی جدید یعنی تقریبا 7 سال از دوره احمدنژاد مشکلی چندانی برای مراودات بانکی نبود این مشکلات از سال اخر احمدنژاد تا زمان اجرای برجام ادامه داشت بعد از ان بمدت چند سال تا زمان خروج ترامپ از برجام مراودات انجام میشد بعد از خروج ترامپ دوباره این مشکلات پیش امد پس نه احمدنژاد در سطحی بود که ناثیرمثبتی داشته باشد نه اینکه امریکا در ضعف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آن سیف بالاترین مقام بانک مرکزی بود می گفت کار بانکی ما انجام نمی شود آن وقت شما آمدی از برجام می گویی
بارها گفته شده عامل آشوب ها و تحریم ها حتی وضع اقتصاد موجود این اصلاح طلب ها هستند که برای خیلی ها باور پذیر نبود ولی از این به بعد با این سخنان مطمئن باشید با سر سقوط خواهید کرد که جمع کردن شما راه به جایی نمی برد حالا حالا ها
جا داره همینجا تشکر کنم از شرکت محترم چینی که اجازه داد برق ما وصل بشه اب بیاد بالا من بتونم افتابه رو پر کنم ممنونم چانگ چونگ جان
چپ گراها تا کشور فروشی را کامل نکنند ول کن نیستند آن از سعادت آباد و بعد برجام این هم از اف ای تی اف و بعد هم کشور ضعیف شده در خدمت کد خدا برای تجزیه
بنده خدا فکر می کرد مردم الان مثل مردم زمان صفویه هستند که هر چه بگویند باور کنند امروز حتی یک بچه دبستانی هم پرسش گر است و نمی شه همینجوری ادعا کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اصلا معذرت خواهی نیست.... میگن کراماتش خیلی بیشتر از اونه که بعد از مرگ لبخند بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اگه باور میکردید بنده خدا مجبور به عذر خواهی نبود
من کاری به درست یا غلط بودن مواضع ایشان ندارم.ولی بخاطر صراحت وپایداری در موضع وگذشتن از منافع شخصی ایشان را مورد احترام میدانم.
اگه همیشه نسبت به حرفهای مزخرفی که گفته میشه اینطور برخورد صورت بگیره دیگه کسی به خودش اجازه نمیده مردمو احمق فرض کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
به نظرت اگه تعدادی از علما موضع نمیگرفتن و فقط واکنش مردم بود باز هم اتفاقی می افتاد؟؟
درود بر فائره هاشمی
پاسخ ها
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خانم هاشمی دیگر آن پست و مقام های عالی دولتی برنخواهد گشت.
با سلام و احترام به همه کسانیکه برای نظام دل می سوزانند. سرکار فایزه هاشمی مطلبی گفتند و توضیحی هم دادند خدا وکیلی اگر خودش یکی از افراد جامعه بود چه برداشتی از صحبت و توضیح ایشان می توانست داشته باشد ؟ انتظار داشت ترامپ دیوانه و ناقص عقل سیاسی به ایران حمله کند ؟ یا انتظار داشت تحریم ها سخت تر از حا ل باشد؟ اگر باب میل شان این اتفاق می افتاد مردم یعنی ملت ضرر نمی کرد ؟ این چه تفکر غلطی است که ارزو کنیم کشور با سختی و مشقت بیشتر روزگار سمری کند؟ این نامه های خانواده هاشمی نشان از ازادی بیان نیست بلکه ارزوی نابودی نظام است و از نظر اینجانب مطرود است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خیلی ها قبل از ایشون این موضع رو داشتن و حتی علنا بیان کردن
"تشبیه مهندس موسوی با ترامپ"


شباهت سازی های ناجوانمردانه و نفهمیدن اصل قضیه !
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دقیقا تشبیه موسوی به ترامپ اشتباه هست. ترامپ به مراتب از موسوی بهتر عمل کرد. و امریکا را به حرج و مرج نکشاند. حرف شما کاملا درسته !!.موافقم
قالیباف به پشتوانه فامیلی تا اینجا آمده و ظاهرا این کشور و مردم یک پست ریاست جمهوری بهش بدهکارند و باید تادیه کنند و چه موقع بهتر از این زمانه که مردم با صندوق های رای قهر کرده اند تا این اقا به مراد دلش برسد.
تابی جان بیشتر متن مربوط میشه به نامه نگاری چند بردار و خواهر، اگه یه شامی ناهاری برگزار کنی که این بندگان خدا هم صله رحمی کرده باشند و هم حرف ها و درد دل هاشون باهم بکنند، تابی مدیونی اگر سانسور کنی یا متن رو تغییر بدی
همه جانبه و هوشمندانه بود.
عذر خواهی جناب حجت الاسلام صدیقی من رو به یاد گالیله انداخت. باعث تاسفه که مجبور بشی به خواطر این موضوع از مردم عذر خواهی کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دقيقا همينطوره ،متاسفانه حتي به خودمان شك هم نداريم كه نمي فهميم .
مهمترین صحبت خانم فایزه رفسنجانی اصل بررسی یک سری سیاست ها است.. دولت آمریکا در جنگ بی دلیل ویتنام ضربات بزرگ و جبران ناپذیری را به خود آمریکا در جهان - مردم آمریکا مردم ویتنام وارد آورد. شوروی ان زمان با جنگ در افغانستان سند نابودی خود را امضا کرد. سیاست مدارا ن هم با توجه به شرایط موجود باید ببینم که همین دیروز که روسیه دارد بین ارمنستان و آذربایجان میانجگری میکند در حالی که هر دو کشور زمانی بخشی از ایران بوده اند, یا در نشست های خلیج فارس اسراییل هم بزودی شرکت خواهد کرد ولی از ایران خبری نیست. بالاخره معیار موفقیت را چگونه باید سنجید؟ اینکه زن های ما اسیر داعش نشده اند کف قدرت نمایی سیاسی است نه نشان قدرت.
پاسخ ها
بلوچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
احسنت
خدای من اینم اسلام شناس شده ؟ از سر سیری و سرمایه داری
در این شرایط که توان داره مسافرت داخلی بره که تو هر روز یک کشوری .
هر کی فکر نکه خیال میکنه ناجی مستضعفانه
بند 6 تا آخر پاسخ فائزه به محسن عاااالی بود
بنظر من عذرخواهي كافي نيست و ايشان بايد از امام جمعه بركنار شوند و كساني بايد امام جمعه باشند كه باگفتار درست و دور از خرافه باعث تحكيم اسلام در دل نوجوانان شود و وجود چنين افرادي با چنين تفكرات به ضرر اسلام ناب محمدي است و باعث تبليغ منفي در دل جوانان ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
می گویند وقتی حلاج را بر دار کردند همه آمدند و سنگ زدند یک دفعه دیدند شاگرد درجه یکش شبلی هم آمد و .... گفتند شبلی دیگر چرا گفت برای اینکه اسرار را در نزد غیر اهلش گفته است بیان این چیزهایی که اهمیتی ندارد و برای خیلی از افراد عادی هم ممکن است اتفاق بیفتد کما اینکه به تجربه دیده شده و . شنیده شده کار خوبی نبوده . گفت آن یار کزو گشت سر دار بلند جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
دلیل این نیست که آقای صدیقی دروغی گفته باشد یا ... اما این حرف ها برای مخاطب عام نیست
و ایشان برای مخاطب عام گفته علت عذرخواهیش هم همین است
رئیس مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای از وزیر راه خواست پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا را نقض کرده و ماسکش را بردارد.) یک باره میگفت به خودت ضد عفونی کننده تزریق کن چرا خجالت میکشی ؟!!! خدا بفریاد مردمی برسه که امثال قالیباف با این سطح درک براشون تصمیم میگیره تمسخر و تمسخر و تقلیل دادن مهمترین امور یعنی سلامتی به ترسیدن از رییس جمهور با همین طرز تفکر قوانین تصویب می کنند خودشون را هم شجاع فرض کزدند
فرزند مرحوم هاشمی دچار سندرم حاد فتنه شدن و با نامه
نگاری و گفتار درمانی التیام نمیگیرن .دلیل اینکه با عنوان پدر مرحومشان خطاب دادم اینست که به غیر از این ، گفتار ایشان هیچ ارزش بررسی و انالیزو رو نداره.
مافی :فقط 2 کشور در جهان عضو FATF نیستند صحبت‌های برخی مسئولان در مخالفت با FATF قابل تامل است) چطور نمی دانید چرا مخالفت میکنند از همان سال 57 همه دنیا از دیدگاه مسئولین یا مستکبر بودند یا نوکر مستکبران و البته در حال سقوط بله همه دنیا اگر یک کم تاریخ را ورق بزنید صحت حرفهای مرا در می یابید هنوز هم همان تفکر را دارند
بنام خدا
ترامپ با تمام رذالت و شرارتش ضد بار وطن پرست تر و دموکرات تر از موسوی و کروبی بی وطن است .چراکه اگر هم باعث تحریک هوادارانش شد بعد از چند ساعت از آنها خواست به خانه هاشان بروند و تسخیر پارلمان را محکوم کرد ولی آقایان موسوی و کروبی تا هشت ماه مردم را به شورش و براندازی و دشمن شادی دعوت کردنند و سبب ریختن خون مردم بی گناه بسیجی و مامورین نظامی و انتظامی با شرف شدن حداقل حکمشان با ارفاق اعدام است تا توانستند دروغ گفتند واز طرف کلیه رسانه و فضاهای مجازی استفاده کردنند.همان رسانه های که الان ترامپ را از دسترسی به آن ممنوع کردنند هنوز هم نفهمیدند دولتهای غربی و آمریکا کمر به ویرانی این مملکت بسته بودنند که اگر این نبود الان امکانات مجازیشان را به ترامپ متقلب می رادمند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شما فقط یک مورد فقط یک مورد را در سایت های خبری معتبر و یا عکس از اعلامیه ای که این موسوی و کروبی از مردم خواسته باشند به خیابان بیایند را برای اثبات حرفات بیاور
سیدحسن خمینی می‌تواند انتخابات را به نفع اصلاح‌طلبان تحت تاثیر قرار دهد؟) دست از سر حسن خمینی بردارید بگذارید اصولگرایان خودشان تاوان خرابکاریها و کارشکنی هایشان را اقتصاد و سیاست خارجی و هسته ای (با عدم تصویب لوایح و قوانین ضد برجام و ضد اژانس و .... )بدهند اینها عرضه اداره نانوایی را هم ندارند چه رسد به این وضعیت پیچیده
عجب!!!!! چرا واقعاً فردی که به سمت امام جمعه تهران منصوب شده حرفی بزند که بعداً بخواهد عذر خواهی کند؟ اگر فضای مجازی وجود نداشت تا عده ای آگاه به مسائل پزشکی و دینی از گفته ایشان انتقاد کنند، آیا هرگز ایشان عذر خواهی می کردند؟ آیا حرفهای ایشان بعد از مدتی تبدیل به یک بت سازی از مرحوم مصباح نمی شد. چرا همین موضوع را سرمشق قرارنمی دهید و اجازه نمی دهید متخصصین در مورد مطالب بیان شده توسط هر یک از مسئولین کشور اظهار نظر علنی کنند؟
عذرخواهی حجت‌الاسلام صدیقی از بیان مطالب غیردقیق درباره تغسیل آیت‌الله مصباح.
قانوناٌ و عقلاٌ نباید اظظهارات ایشان را نادیده گرفت. چه بسا میت زنده شده باشد.
آقای قالیباف!کنایه های شما مهربانننننننننانه نبود
نامه فایزه هاشمی نامه محسن هاشمی رفسنجانی نامه‌ی یاسر هاشمی تابناک سطح خیلی افت کرده
تا
چرا انسان سخنی را که به آن اطمینان ندارد در یک رسانه میلی بین کنه که بعدش مجبور بشه عذرخواهی کنه!
محسن هاشمی نون به نرخ روز خور است
هزاران درود و سپاس به شیر زن شجاع ، فائزه هاشمی که در راه حقیقت و حفظ منافع مردم و کشور ، سالهاست که خود را بخطر انداخته است .
زنانمان از مردهایمان شجاع ترند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بقیه کامنت آقای صدر واین زنان بشدت قدرت طلب و دنبال فرا قانونی شدن هستند.
انصافا اگر فضای مجازی نبود می توانست ان اقای محترم را وادار به عذر خواهی کند. صدا وسیما که نتوانست . خدایا این جرعت را به مردم بده که بتوانند حاکمان را به راه راست وادار کنند
جا دارد اکنون که آقای صدیقی عذر خواهی کرده اند دیگر دوستان که به ایشان با لفظ تند برخورد کرده اند نیر عذر خواهی کنند و همچنین در زمان تصدی خودشان نیز اشتباه کرده اند از مردم و همکارانشان عذر خواهی نمایند
در کشور چند شیر زن هستند یکی سلحشوری، مولاوردی و فایزه هاشمی که اینده روشن زنان کشور را رقم خواهند زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مگر مردانی که پست و مقام عالی می گیرند چی از این سه خانم بیشتر دارند.
لاریجانی از حمایت کی میحواد برخودار بشه
اقای قالیباف تا بحال فکز کردی که چقدر کینه ورز و کینه جو هستی ؟ ایا فکر کردی که مینه تو به حسن روحانی ترا به پائین ترین سطح اخلاق سوق داده ؟ ایا نمی خواهی در خودت تجدید نظر کنی؟
این اقای صدیقی، مردم پشت سرش نماز میخونند...
اول بهمن ماه روز دلار ۱۱ هزار تومانی مبارک ملت صبور ایران باد ؛ ملت ایران بزودی کشور به ثبات قیمتی نزدیک شده امیدوارم کاسیان تحریم این آرامش رو از ملت نگیرن
تابی لطفا پیگیری کن که اپلیکیشن آپ برای احراز هویت سجام ۱۰هزار میگیرد و احراز هویت هم انجام نمیدهد و برنامه قفل می شود.
خانم فائزه ضمن دفاع از اظهارات شما ، ای کاش پدرتان هم مثل شما مرد بود !
اگر امروز مشکلی برای ایران هست خود هاشمی و خانواده اش بخشی از این مشکل بودند و هستند روزگاری که خود اینان بر قدرت سوار بودند اجازه نفس کشیدن به بقیه نمی دادند و توییت آن نماینده مجلس هم جالب است این پیام ها که رد و بدل می شود نوید از آینده ای روشن برای ملت و تاریک برای حاکمان داردصدای تکه تکه شدن این نظام علنا دارد شنیده می شود
سخنان خانم هاشمی بسیار قابل تامل و در بسیاری موارد بجاست. انحراف عمیقی در خط مشی موجود و تامین مصالح مردم دیده میشود.
بالاخره ما نفهمیدیم چشماشو باز کرد یا نه
حجت‌الاسلام صدیقی عذر خواهی کرد. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
یا واقعیت را گفته که باید از گفته اش دفاع می کرد یا دروغ گفته که از شیخی که امام جمعه هم هست جای تعجب و حیرت است. البته بیشتر باید آن مجری نون به نرخ روز عذر خواهی می کرد که به خاطر واکنش در برابر جملات ایشان چاپلوسانه عجب عجب می گفت.
بنظر میاد خانم هاشمی از سر دل سوزی سخنانی گفته و واقعا عده ای از ترامپ بدترند ،وقطعا خانم هاشمی میداند که فشار ترامپ بر گرده ملت هست و این فشار بر کوچک کردن سفره ملت ناحیه آن است ،والبته جناب ترامپ با هدف سرنگونی و به جهت منافع شخصی که همانا جلب رضایت کشورهای عربی هست و چپاول آنها با این تحریم ها و لب خند آنها صورت گرفته است و خانم هاشمی میداند فشار بر کاخ نشینان تاثیری ندارد و مردم باید هزینه را بدهند
نکته ۱-رئیس محترم مجلس بارئیس محترم جمهور اکثراًدرحال مجادله هستندوجالب آنکه هردوبه اتفاق درحال مجادله دائمی بامردم.!
نکته ۲- نامه نگاری فرزندان مرحوم هاشمی تمامی ندارد ؛ بگذاریدحرفهایشان رابزنندچون ممکنست با افکار عده ای هم درجامعه هماهنگی داشته باشدوبسیارخوبست که حرفهازده شود . درهرحا حرف زدن خوبست وحرف درواقع حرفست ! وبقول معروف هرچه میخواهددل تنگت بگوی
آیت الله اصل باز شدن چشمان آیت الله و لبخند ایشان را تکذیب نکرد و عذر خواهی ایشان از این بابت نبوده است.
حالا بالاخره باز کرده یا نکرده؟؟
من کاری به زندگی خصوصی و اصل و نسب خانم هاشمی کاری ندارم. شخصیت حقیقی افراد به خودشون مربوطه و فرزند این یا آن بودن هم دست خودشون نیست ولی گفتار ایشون کلمه به کلمه اش عین حقیقته. اتفاقا فرهنگ ماستمالی کردن و کلی گوییهای دوپهلوی پدرشان در ساخت جامعه کنونی ما که پر از فساد نقش برجسته داشته است و پسر ارشدش هم حق و الانصاف حلال زاده است که راه پدر را میرود. ولی هرچه پدر رشته بود را فائزه خانم بخوبی داره پنبه میکنه.
هرچند کلا خانواده هاشمی را قبول ندارم اما حرف حق و منطقی از هر کی که میخواهد باشد قبول دارم و بیشتر حرفهای این خانم ، حرف مردم است
درود بر فائزه بهرمانی،درود
تمام کنید این مسخره بازی هایتان را بروید در منزل پدرتان هر آنچه که دوست دارید بگویید .انگار هنوز باورتان هست مملکت مال امثال شما ها هست
من تا دیروز که سهاممو با ۲۸ درصد ضرر فروختم سهامداربودم و به بورسی ها توصیه میکنم تا ارزش سهامتون ازاینکه هست پایین ترنیامده بفروشیدش
این بورس دیگه بورس بشو نیست و شاخص کل تاپایان سال به زیریک میلیون واحدسقوط خواهدکرد
کیهان عمدا دارد خودش را به کوچه علی چپ میزند !!!؟؟؟
مومن ، ترامپ در راس قوه مجریه بود و انتخابات را اجرا کرد
و خودش هم دبه کرد و شورش به پا کرد، ولی تو دهنی خورد و کنار رفت
ان کسی که در ۸۸ دبه کرد و توهین کرد ، آن شخص رئیس دولت مستقر و رفیق و محبوب شما بود
کشور را به گند کشید و بهر حال میر حسین موسوی نبود .
تابناک صدای اعتراض را خفه نکن
بابا یکی به این خانواده هاشمی بگه نمیشه به جای نامه نگاری تلفن بزنینی تو واتس اپ باهم چت کنین. الان عصر ارتباطاته و نیازیم نیست ملت بفهمن چکار دارین میکنین.
دیگه اقازاده ها بسمون نبود ؟ حالا خانم زاده ها دارند جولان می دن ؟
اینکه حجت الاسلام صدیقی عذرخواهی کردندبسیارکارپسندیده ای است وباعث حفظ آبرویشان میشودالبته اگربرادران دیگرهروقت مطالبی اینجنینی درجائی عنوان میکنندهجمه ای مشابه این موردبعمل آیدشاید بتوان امیدواربود برخی روزی دین خداراباخرافات آلوده نکنندکه باعث آگاهی وجذب بیشترجوانان وفرهیختگان شودونه دفع دینداران درهرحال کارخوب انکاروعذرخواهی آقای صدیقی بایدبدعتی گرددبرای گویندگان وناقلان معجزات واتفاقات غیرعلمی افراددیگرانشالله
عذر بدتر از گناه!!!!!
یاد آن روزها بخیر که همه خانواده هاشمی مقام و منصبی داشتند . حالا یکی زندان دو یا سه تا بدون شغل دولتی ...
سلام.گمان می کردم یاسر که بنا به گفته ها رزمنده بود مرام رزمندگی اسلامی ایرانی هم چشیده و حفظ کرده باشد .تعجب می کنم که این کلام از اوست!!" ......محمود افغان، در جنگی که شبیه یک پیاده‌روی بود، ایران را فتح و جنایاتی در اصفهان کرد که تاریخ از بازنشر آن شرم دارد..... "
ایرانی و جوان ایرانی که به مدد اسلام بالنده شده و انقلاب را لمس کرده این گونه است؟واقعا که....
شما دیگه چی میگی یاسر؟ مردم ایران شما رو خوب می شناسند ، دانشگاه آزاد یادت هست؟ حیف ومیل اموال مردم آزادی بیان(شما بخوانید ازادی حیف و میل) هست؟
واقعا ما را چه شده است كه اولياي الهي بخاطر ذكر كرامات اوليا مجبور به عذرخواهي مي شوند !
شیخ ساده صدیقی هنوز در جایگاه امامت جمعه پایتخت شیعه میباشد؟
نامه یاسر هاشمی ظاهرا به خواهرش بود اما کلش در ارتباط با صحبت اقای صدیقی بود! با این ترفند میخواد چه چیزی را پوشش بده !
خدا رو شکر هنوز قرارداد 25 ساله با چین نهایی نشده و الا آب و گاز و خاک و ..... باید تقدیم چینی ها کنیم. # استخراج بیت کوین توسط چینی ها با برق ایران !!!!!
عذرخواهی عالم دینی آقای صدیقی برای همگان درس است. یکی از استادان حال حال حاضر تاریخ معاصر ایران شخصی می گفت عالمان شیعه در مسائل زندگی اجتماعی خیلی تعصب خاصی ندارند مثل عالمان اهل سنت. بقول معروف یک دنده نیستند. اگر جایی اشتباهی را مرتکب شوند عذرخواهی می کنند. انشالله چنین عذرخواهی فرهنگ عمومی شود.
مصباح بخاطر این چشمانش را باز کرده چون احساس گرما می کرده!!!
انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شده و جنگهای زرگری شروع شد...
چهارشنبه ۲۴ دی
سقوط بورس باشدت ادامه دارد وشاخص کل دراستانه ورود به کانال یک میلیون وصدهزارواحدی قرار دارد همه فروشنده اند وخریداری وجودندارد
مسئله ای که آقای صدیقی گفتند چیز مهمی نیست فقط نباید منشاء خرافات دیگر شود وگرنه مهمتر از این ها برای خیلی آدم های معمولی هم پیش اومده نمونه اش ببینید:
حکایت حسن علی حمال
تو بازار هویش نجف حمال بیچاره دو تا زنبیل خرما تو کولشه هی نفس میزنه و عرق میرزه آخ کمرم آخ کمرم ..
البته ازون فقیرایی که مناعت طبع داره و به جز خدا دستش رو پیش کسی دراز نمیکنه ..

زن عربه هم رفته بالا پشت بام لباسهایی رو که شسته رو پهن کنه ..بچش هم تو بغلشه ..همون جوری که داشت لباس پهن میکرد اون بچه از دستش افتاد تو بازار ..مادره داد میزنه آی مردم بچم ..

حسن علی حمال هم که اون صحنه رو میبینه میگه

یا الله

حسن علی حمال بود آی تاجرا کت و شلوار شیک پوش ها با کلاس ها ..

بچه با قدرت جاذبه الهی آروم آروم اومد زمین ..حماله رفت بچه رو گرفتو گفت بیا مادر این هم بچت ..

مردم دورش جمع شدن گفتند تو موسی عیسی یا خضری ؟؟ گفت من همون حسن علی حمالی هستم که برا همتون حمالی کردم ُّّّّّ هفتاد سال هر چی خدا گقت گفتم چشم ..یک بار هم من یه چیزی بهش گفتم خدا گفت چشم ..

چشم دل باز کن تا جان بینی آن چه نادیدنی ست آن بینی

((برگرفته از سخنان مرحوم حاج احمد کافی))
رئیسی اگر بیاید

قالیباف اگر بیاید

شک نکنید اگر این ها که الان رأس قوه هستند بیایند و اگر انتخابات انتخابات باشد یعنی مشارکت معمولی و منطقی داشته باشیم شک نکنید که هر دوی این آقایان دافعه خواهند داشت و به نفع رقیبشان خواهند بود زیرا تمام اقدامات فعلی شان در قوه قضائیه و مجلس تعبیر تبلیغاتی بودن پیدا خواهد کرد
این نه به نفع خودشان هست نه به نفع جناحشان!
مردان ایرانی بشدت ترسیده وهرکدام به کناری خزیده اندبرعکس دختران وزنان سرزمینمان حرفشان رامیزنندهرچندسختیهای بعدش راهم تحمل میکنند!
ایا اظهار نظر های فرزندان مرحوم هاشمی جهت شرکت در انتخابات اتی و کشاندن مردم بیچاره و ناامید به پای صندوق رای و افزایش مشارکت و پر شور شدن انتخابات سپس مردمی شدن
نمی باشد؟؟
نیاز به عذرخواهی نبود حاج آقا
خوب آقای صدیقی مطلب دقیق چی بوده لطفا بفرمایید . اگر چشمهاشو باز نکرده مطلبتون نادرست بوده نه غیر دقیق . اگر هم باز کرده بفرمایید باز کرده و حالا دقیقش رو بگید چی بوده .
مافی: فقط دو کشور در جهان عضو FATF نیستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این دلیل نمی شود!!!!!!!!!!! اسراییل هم عضو ان پی تی نیست!!!!!!!!! آمریکا و کانادا عضو شورای حقوق بشر نیستند اینها دلیل نمی شود که هر کس هر کاری کرد ما هم دنباله روی آنها بشویم. بفرمایید ما هم از ان پی تی و شورای حقوق بشر خارج شویم!!!!!!!!!!!!!!
مافی: فقط دو کشور در جهان عضو FATF نیستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این دلیل نمی شود!!!!!!!!!!! اسراییل هم عضو ان پی تی نیست!!!!!!!!! آمریکا و کانادا عضو شورای حقوق بشر نیستند اینها دلیل نمی شود که هر کس هر کاری کرد ما هم دنباله روی آنها بشویم. بفرمایید ما هم از ان پی تی و شورای حقوق بشر خارج شویم!!!!!!!!!!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان