بازدید 10196
۱

اقامت قاچاقچی مسلح در هتل مجلل

اواخر مهرماه وقوع یک فقره تیراندازی توسط راننده و سرنشیان ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه یادگار امام(ره) به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اعلام شد که شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 10 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ «سعید راستی»، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت:بررسی پرونده نشان از این داشت، شلیک گلوله توسط رانندگان و ۲ سرنشین خودروها، علاوه بر تخریب شیشه‌ها و لاستیک یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ و یک دستگاه موتورسیکلت که در حال عبور از این محور بوده راکب موتورسیکلت را از ناحیه پا مصدوم کرده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه با حضور بموقع عوامل امدادی موتورسوار مجروح به نزدیکترین مرکز امدادی انتقال یافته بود، افزود: در بررسی‌های اولیه خودرو متهمان شناسایی و مشخص شد که هر ۴ متهم سابقه دار بوده و در خرید و فروش مواد مخدر به‌صورت عمده فعالیت دارند.

راستی در ادامه با اشاره به اینکه در همان تحقیقات اولیه ۳ تن از عاملان این تیراندازی و درگیری مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهم اصلی پرونده که در این مدت مخفیگاه خود را چندین مرتبه تغییر داده بود، در نهایت روز جمعه در یکی از هتل‌های شمال شهر تهران شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من چند بار خواندم چیزی متوجه نشدم اگه خود شما متوجه شدین به منم بگین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار