بازدید 25324
۳
هوشنگ هم از تیم زنوزی کنار کشید

در تراکتور چه خبر است؟ یک استعفای دیگر!

این چندمین تغییر در رده های مختلف مدیریتی تراکتور از آغاز لیگ بیستم است و مشخص نیست مالک تراکتور چه مقاصدی را از اینهمه عزل و نصب و استعفا در تراکتور دنبال می‌کند!
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹ 29 December 2020

معاون ورزشی باشگاه تراکتور که تا حالا چندین بار با مجموعه زنوزی همکاری کرده و کنار گذاشته شده، این بار از سمت خود در تیم تبریزی کناره‌گیری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور دوشنبه از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد تا موج تغییرات پیاپی باز هم در این تیم پرتلاطم ادامه یابد.

نصیرزاده پس از استعفا از سمت خود به تهران بازگشته است و باید هیات مدیره باشگاه در مورد استعفای او تصمیم‌گیری کند. این چندمین تغییر در رده های مختلف مدیریتی تراکتور از آغاز لیگ بیستم است و مشخص نیست مالک تراکتور چه مقاصدی را از اینهمه عزل و نصب و استعفا در تراکتور دنبال می‌کند! از تابستان امسال تا کنون این باشگاه سه مدیرعامل را به خود دیده و به دنبال حضور هر کدام از این مدیرعاملان چندین مدیر میانی تغییر کرده اند!

نصیرزاده یکی از افرادی است که زنوزی در فصل گذشته اتهاماتی را متوجه او کرده بود و معتقد بود در جریان پرونده های خارجی تراکتور اقداماتی مشکوک توسط علی خطیر و او انجام شده است. اما دور جدید همکاری دوطرف نشان داد که نصیرزاده آن ابهامات را با زنوزی حل کرده است. 

در تراکتور چه خبر است؟ استعفای هوشنگ!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خلایق هر چه لایق
هم لیاقت نصیرزاده همینه
هم لیاقت مدافعان زنوزی،البته نه همه ی هواداران تراکتور،همین هست که دلواپس حریفان نباشندوفقط بایدازمالک خودبزرگ بین مغرور وبی لیاقتشون بترسند
هواداران هم خسته شدند و بخدا نگران این همه عزل و نصب هستیم .اخه چرا همش حاشیه بخدا عشق همه ترکهای دنیا تراختوره ...بابا بومی باشه همه مدیران نمیرنند ومیمونند ودلسوز تیم میشنند
والسلام.از مدیران قبلی استفاده بشه یعنی بومی وتورک باشه
خوبه که اینقدر انگیزه دارید هر اتفاقی که در تراکتور رو می افته رسانه ای کنید ولی نتیجه نظرسنجی فدراسیون آسیا در خصوص پروهوادارترین رو انعکاس نمی دید.
واقعاً برای سایت تون متأسفم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس