بازدید 11839
۱

سرقت یک میلیارد تومانی از منازل شرق تهران

کد خبر: ۱۰۲۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 28 December 2020

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: از مهر ماه سال جاری چند فقره سرقت مشابه در محدوده پایگاه ششم پلیس آگاهی اتفاق افتاد که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرقت‌ها توسط تعدادی افراد حرفه‌ای با همکاری یکدیگر به وقوع پیوسته است.

وی گفت: در بررسی‌های محلی مشخص شد که سارقان ۵ تن بوده و چهره تعدادی از آن‌ها نیز در صحنه‌های سرقت شناسایی شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه ۴ تن از سارقان در تهران و یک نفر از آنان در کرج شناسایی شد، ابراز داشت: در ۵ عملیات مستقل و منسجم با هماهنگی‌های قضائی هر ۵ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان‌ها تعدادی اموال مسروقه کشف و متهمان به ناچار به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بررسی‌های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت در ۳ ماه اخیر معترف شدند، تصریح کرد: متهمان اظهار داشتند، سرقت‌ها را در محله‌های نیروی هوایی، بلوار ابوذر و خیابان نبرد با همراهی و همدستی یکدیگر انجام داده و بیش از ۱۰ میلیارد ریال از منازل شهروندان سرقت کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارقین روح نیستند که از وسط دیوار برن داخل. بالاخره یا از درب میرن که باید قفل ضد دیلم روی در نصب کرد که هیچ سارقی نمیتونه به هیچ صورتی باز یا تخریبش کنه یا از بالکن، پاسیو و پنجره ها میرن که باید حفاظ ضد دیلم مقابلشون نصب کرد که به هیچ صورتی قابل شکسته شدن از جای جوشها و فاصله انداختن با جک یا دیلم نباشند. تمام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی