بازدید 11996
در پیامی به مدیرعامل و در واکنش به انتقاد از رفتن بشاررسن

هیات مدیره پرسپولیس خواهان برخورد با یحیی شد!

کد خبر: ۱۰۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 28 December 2020

یحیی گل محمدی به دلیل اینکه برخی از اعضای هیات مدیره سرخ ها به جای مذاکره با بشار برای ماندن در چند دیدار حساس پیش روی قرمزها، از جدایی او حمایت کرند و حتی این انتقال را به سود پرسپولیس دانستند، به صراحت از اعضای هیات مدیره انتقاد کرده بود. 

حالا امروز مهر گزارشی را منتشر کرده و نوشته اعضای هیات مدیره پرسپولیس به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داده و گلایه خود را به گوش جعفر سمیعی رسانده اند و مدیرعامل سرخ ها هم به زودی جلسه ای را با گل محمدی برگزار می کند. گزارشی که در ادامه آن را می خوانید:

یحیی گل محمدی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انتقادات تندی را علیه هیات مدیره این باشگاه بابت موافقت با جدایی بشار رسن کرد.

سرمربی پرسپولیس نتیجه نگرفتن در فصل جاری را نیز گردن این تصمیم هیات مدیره انداخت تا مخالفت خود را با تصمیمات آن ها نشان دهد. انتقاداتی که نه تنها به مذاق آنها خوش نیامده است بلکه باعث شد تا هیات مدیره نسبت به جدایی بشار رسن بیانیه‌ای را صادر کرده و لیست بازیکنان این تیم را طبق خواسته‌های کادر فنی اعلام کرده و آنها را برای دفاع از قهرمانی در لیگ برتر کامل بداند.

گلایه‌های هیات مدیره باشگاه به گوش جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز رسیده است. سمیعی که هنوز عضو هیات مدیره باشگاه نیست رابطه خوبی با یحیی گل محمدی دارد و از جدایی بشار رسن نیز گلایه کرده است. با این حال هیات مدیره پرسپولیس خواستار برخورد سمیعی با سرمربی تیم شده تا موضوعات این چنینی رسانه‌ای نشود و فشار هواداران روی دوش هیات مدیره نیفتد.

سمیعی که به طور مرتب با یحیی گل محمدی در تماس است نشستی را در هفته جاری با او برگزار می‌کند تا سرمربی پرسپولیس را دعوت به آرامش کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل