بازدید 42295
دو هزار و سیصد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

درآمد روسیه از ایران دزدیده شد! / واعظ آشتیانی: اصولگرایان به احتمال زیاد به وحدت خواهند رسید / ابوالغیظ: ایران و ترکیه قلدری می‌کنند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند شجاع پوریان: فقط می‌توانیم دعا کنیم ضرر‌های مجلس یازدهم کم باشد / جواد لاریجانی: FATF ساز و کار مسخره‌ای است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 25 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مرگ بیش از ۳۷ هزار تهرانی در شش ماه نخست سال ۹۹

بر اساس آمار منتشره از سوی سازمان ثبت احوال، در شش ماه نخست سال جاری (بهار و تابستان) ۳۷ هزار و ۸۱۲ تهرانی بر اثر عوامل مختلف فوت کردند، این در حالی است که در این مدت در مجموع ۲۴۱ هزار و ۶۷۸ نفر در کل کشور جان خود را از دست داده اند. پس از استان تهران که دارای بیشترین میزان فوتی در شش ماه نخست سال بوده است، استان اصفهان (۱۵ هزار و ۴۹۰ نفر) و استان فارس (۱۲ هزار و ۶۵۰ نفر) دارای بیشترین میزان فوتی‌ها در این مدت بوده‌اند./باشگاه خبرنگاران

واعظ آشتیانی: اصولگرایان به احتمال زیاد به وحدت خواهند رسید

فعال اصولگرا گفت: جمع بندی بنده این است که اصولگرایان در سال ۱۴۰۰ می‌توانند به یک نامزد واحد برسند، که این موضوع شانس موفقیت در انتخابات را بسیار زیاد خواهد کرد، اما در این بین، احتمال دارد دو نامزد از بدنه اصول گرایی در انتخابات حضور پیدا کند که در چنین شرایطی یک رقابت شکل می‌گیرد و این صندوق رای است که برنده انتخابات را مشخص خواهد کرد. امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه اصولگرایان به مانند اصلاح طلبان فعالیت‌های انتخاباتی خود را برای سال ۱۴۰۰ کلید زده اند، گفت: قدر مسلم اصولگرایان در این دوره با سازوکار جدید انتخاباتی حضور پیدا خواهند کرد، زیرا باید از تجربیات گذشته درس گرفت و با آسیب‌شناسی که انجام می‌شود، نسبت به برنامه ریزی برای آینده اقدام کرد، از سوی دیگر، باید نقاط قوت را نیز شناسایی و آن‌ها را تقویت کرد. وی افزود: در جریان اصولگرایی نیز به هر ترتیب تفکرات و نگرش‌هایی فراوان و متفاوتی وجود دارد، اما آن چیزی که مهم است، توافق در اصول است که از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، اما به تبع آن در فرعیات تفاوت در نگرش‌ها وجود دارد، اما این تفاوت‌ها قابل جمع شدن است، با توجه به توافقاتی که در اصول در جمع جریان اصولگرایی وجود دارد، بنابراین با توجه به این مساله موضوع وحدت در انتخابات پیش رو برای اصولگرایان در دسترس است و به دست خواهد آمد.

ابوالغیظ: ایران و ترکیه قلدری می‌کنند!

دبیرکل اتحادیه در مراسم افتتاحیه همایش یادشده با بیان اینکه کشورهای عربی در وضعیتی دشوار با همسایگان خود در منطقه قرار دارند به ایران و ترکیه اشاره کرده و مدعی شده است که این دو کشور از سالیان دور طمع امپراتوری در منطقه عربی را داشته‌اند.طبق گزارش الاهرام، ابوالغیط ادعا کرده است که هر دو کشور با «یورش»‌ به کشورهای عربی منطقه برای ایجاد منطقه تحت نفوذ زمینه سازی می‌کنند و تلاش دارند بر این مناطق سیطره پیدا کنند. بر اساس این گزارش، ابوالغیط این اقدام [ادعایی] را «قلدری منطقه‌ای» خوانده و مدعی شده است، به علت ایدئولوژی که سیاست دو کشور یادشده بر آن بنا شده و همچنین «اسلام سیاسی» که در این کشورها وجود دارد: «متأسفانه این اقدامات در آینده نیز ادامه خواهد داشت».

حسن خمینی: هیچ وقت جلوی نقل خاطرات از امام را نگرفته ایم

حجت الاسلام سید حسن خمینی طی سخنانی گفت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در آینده شورایی پیش خواهد رفت. البته آقای کمساری سرپرست آن خواهند بود، ولی هیأت مدیره ای همراه خواهند بود که مؤسسه را کمک کنند.وی یادآور شد: مؤسسه در طول عمر خودش با تمام توان ایستاده که امام وجه المصالحه هیچ تفکر و جناحی نشود و اتفاقا بخش مهمی از اتهامات به خاطر این است که این مجموعه استقلال خودش را حفظ کرده و با موج های گذرا همراه نشده است.سید حسن خمینی افزود: ما نه خودمان و نه هیچ نهادی را متولی انحصاری قرائت نمی کنیم و تفسیر شخصیت و اندیشه امام نمی دانیم و هیچ وقت نیز جلوی نقل خاطرات از امام را نگرفته ایم؛ هرچند اگر جایی سندی بر خلاف آن داشته باشیم، منتشر می کنیم. سید حسن خمینی اظهار داشت: ایستادن بر مواضع بسیار سخت است و ما باید بر عقیده ای که داریم ثابت قدم بمانیم و ارزش مؤمن هم این است که در فراز و فرودها ایستادگی کند.یادگار امام در پایان گفت: بسیاری افراد جانشان را در راه امام دادند و ما هم اگر لازم باشد باید آبرویمان را بدهیم. ان شاء الله دوستان با همت بتوانند این مسیر را ادامه بدهند.

واکنش معاون وزیر کشور به هشتگ «واکسن بخرید»

معاون سیاسی وزیر کشور با انتقاد از ایجاد دوگانه‌ها در کشور از جمله دوگانه «خرید - تولید واکسن کرونا»، گفت: به موازات تلاش برای تولید واکسن ایرانی کرونا، همه اقدامات لازم برای تهیه و خرید واکسن کرونا هم در حال انجام است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در ششمین همایش معاونین سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری های سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: هیچ نوع دوگانه‌ای وجود ندارد؛ اما برخی تلاش می‌کنند با دوگانه‌سازی‌های کاذب، اهداف دیگری را دنبال کنند اما ما باید حواسمان باشد که درگیر این حواشی نشویم. عرف همچنین با تأکید بر اینکه مصادیق این نوع دوگانه‌سازی‌ها را در حوزه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم، افزود: مثلاً مدتی درباره کرونا به دوگانه «سلامت - مذهب» دامن زدند؛ بعد که با هشیاری مردم نتیجه‌ای از این دوگانه نگرفتند، دوگانه «سلامت - معیشت» را درست کردند و الآن هم مدتی است که دوگانه‌های دیگری درباره واکسن کرونا تولید و پخش می‌شود؛ به عنوان مثال، دوگانه «خرید - تولید واکسن کرونا» از این نمونه دوگانه‌سازی‌هاست.

درآمد روسیه از ایران دزدیده شد!

رسانه‌های روسی از سرقت یک میلیون دلار از منابع درآمدی حاصل از ارائه خدمات کنسولی روسیه به ایران که متعلق به وزارت خارجه روسیه بوده، توسط یک کارمند دولت این کشور خبر دادند. شبکه راشا تودی روز پنجشنبه به نقل از شبکه تلویزیونی رن تی وی در گزارشی مدعی شد، این مبلغ بخشی از ۱.۵ میلیون دلار پرداختی ایران در قبال ارائه خدمات کنسولی بوده است. این پول توسط دیپلمات‌ها به دفتر خانم ناتالیا آگالتسووا متخصص ارشد اداره پول و دارایی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه ارسال شده بود. این کارمند اداره پول و دارایی وزارت خارجه روسیه متهم به سرقت این میزان پول است که در دو چمدان به وی تحویل داده شده است.به ادعای شبکه خبری راشا تودی، ایران احتمالا پول حاصل از خدمات کنسولی را به سفیر روسیه در تهران داده و مقامات سفارت تایید کردند که تمام پول حاضر و آماده داخل بسته‌هایی که شبانه روز از آن محافظت می‌شده، قرار گرفتند.

جواد لاریجانی: FATF ساز و کار مسخره‌ای است


محمدجواد لاریجانی گفت: اکنون در دنیا، کشور‌های عضو اف‌ای تی اف، بزرگترین حامیان تروریسم هستند؛ به عنوان نمونه، عربستان به عنوان عضو اف‌ای تی اف، آیا از نظر بودجه‌ای که برای حمایت از داعش هزینه کرد، رکورددار نیست؟ وی افزود: آیا فرانسه یا امریکا در حمایت همه جانبه از گروهک منافقین و دیگر گروه‌های تروریستی رکورددار نیستند؟ لاریجانی گفت: پس، اف‌ای تی اف، ساز و کار مسخره‌ای است که ایجاد کردند تا روی دیگران پیاده کنند. این تحلیگر مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر بناست ما به این ساز و کار‌ها عمل کنیم خیلی ابلهانه است، اما اگر بناست عمل نکنیم و برخی بگویند تنها عضو می‌شویم، اما عمل نمی‌کنیم، چیز بدی نیست. وی افزود: می‌گویند ما عضو fatf می‌شویم و تمام تراکنش‌های مالی را که آنان بخواهند گزارش می‌دهیم؛ اگر می‌خواهید به این شکل بچه خوبی باشید، پیوستن به اف‌ای تی اف، صد در صد به زیان ماست و هیچ تأثیری هم بر رفع تحریم‌ها ندارد.

علم الهدی: اگر عده‌ای در سال ۸۸ مدعی تقلب در انتخابات بودند، باید با رئیس جمهور وقت مقابله می‌کردند نه با رهبری


علم‌الهدی: این برای ما این بصیرت را ایجاد می‌کند که هر وقت جریان دشمن بخواهد مسیر رهبری را منحرف بکند، بر امکانات یک نظام و قدرت ولایی دست پیدا کند، راهش سرکوب کردن حیثیت رهبری به‌ وسیله عوامل خاصی است که با سرکوبگری حیثیت و شخصیت رهبری می‌شود بر یک نظام و جامعه ولایی مسلط شد، عین همین شگرد را در سال ۸۸ داشتیم. در سال ۸۸، بحث سر این بود که یک عده «ادعا» کردند تقلب در انتخابات، اگر این‌ها که مدعی تقلب در انتخابات بودند، باید با رئیس‌جمهور وقت مقابله می‌کردند نه با رهبری، این‌ها در شعارهایشان شروع کردند به رهبری اهانت کردن، ستون خیمه نظام را هدف قرار دادند، کسی نگفت مرگ بر رئیس‌جمهور و اهانتی به رئیس‌جمهور نکردند، این‌ها رهبری و مقام امامت و ولایت امت را مورد هجمه قرار دادند؛ یعنی تکرار همان شگرد شیطانی انحراف رهبری از خط امامت در صدر اسلام بود که فکر کردند برای براندازی رهبری در جریان نظام و مقابله با رهبری، مساله انتخابات را بهانه کنند، ستون خیمه نظام را مورد حمله قرار بدهند، این شگرد هنوز هم برای دشمن هست و آنان هنوز هم در مقام سرکوبی نظام و مقابله با انقلاب، سعی می‌کند ستون خیمه نظام و رهبری ولایت را مورد هجمه و حمله قرار بدهند.

شجاع پوریان: فقط می‌توانیم دعا کنیم ضررهای مجلس یازدهم کم باشد


ولی‌الله شجاع پوریان، نماینده ادوار مجلس،‌ در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این‌ باره اظهار داشت:‌ این روزها در حالی از مجلس یازدهم انتقادات زیادی می‌شود که باید گفت از این دوره مجلس نباید توقع زیادی داشته باشیم. به هر حال نمایندگان فعلی در شرایطی خود را مجلس‌نشین می‌بینند که در انتخاباتی با میزان رأی بسیار پایین برنده شده‌ و به مجلس راه یافته‌اند. همان‌طور که همه می‌دانند، در انتخابات اسفندماه ۱۳۹۸ کمترین میزان رأی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به ثبت رسید تا بتوان گفت که فقط می‌توانیم دعا کنیم ضررهای مجلس یازدهم کم باشد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: نمایندگان فعلی اکثرشان سابقه نمایندگی و حتی کارنامه پرباری به لحاظ مدیریتی در سطوح بالا ندارند. آنها فقط به این دلیل فرصت حضور در بهارستان را به دست آوردند که در اکثر حوزه‌های انتخابیه در سال ۹۸ چهره‌های شاخص و توانا یا رد صلاحیت شدند یا اینکه به دلیل شرایط کشور رغبتی برای ثبت‌نام در انتخابات از خود نشان ندادند. در نتیجه چنین روندی، مجلس تشکیل شد که از جایگاه و پایگاه اجتماعی لازم محروم است.

رونمایی زیباکلام از نامزد تندرو‌ها در ۱۴۰۰

صادق زیباکلام با اشاره به اینکه رقابت در سال ۱۴۰۰ بین اصول گرایان خواهد بود، گفت: در این بین آن‌ها با توجه به اختلافات عمیقی که با هم دارند، نمی‌توانند، به تفاهم و یا به قول خودشان به وحدت دست پیدا کنند، در انتخابات مجلس نیز در غیاب اصلاح طلبان آن‌ها به یک وحت صوری دست پیدا کردند، هرچند که قالیباف توانست رئیس مجلس شود، اما تمام کرسی‌های مهم دیگر را به تندرو‌های اصولگرا واگذار کرد. وی افزود: به طور مثال زاکانی به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها انتخاب شود، قاضی زاده هاشمی نائب رئیس شد و آقا تهرانی و ذوالنور نیز رئیس کمیسیون شدند، به نوعی جبهه پایداری و تندرو‌های اصولگرا در حال حاضر عنان کار مجلس را در اختیار دارند و هر زمانی که قالیباف مخالف خواست عمل آن‌ها حرکت می‌کند، او را تحت فشار قرار می‌گذارند، تا در نهایت به خواسته خود برسند، در انتخابات آینده نیز جبهه پایداری و امثالهم با توجه به زیاده خواهی‌های که دارند نمی‌توانند با طیف معتدل این جریان به وحدت برسند. زیباکلام اظهار داشت: اصولگرایان دو شقه خواهند شد که در یک طرف معتدلین حضور خواهند داشت، افرادی از جنس لاریجانی، ناطق نوری، توکلی، باهنر و... و در سوی مقابل نیز جریان تندرو و رادیکال شامل، جبهه پایداری، طرفداران احمدی نژاد، جمعیت ایثارگران، رهپویان و...، نامزد تندرو‌ها به احتمال زیاد سعید جلیلی خواهد بود، این جریان از قالیباف حمایت نخواهند کرد، زیرا او را واجد شرایط انقلابی گری نمی‌دانند و به سوی جلیلی خواهند رفت و در این بین پایداری‌ها نقش اصلی را بر عهده دارند. این استاد دانشگاه تهران اضافه کرد: جریان معتدل و میانه رو اصولگرا نیز در وهله اول از لاریجانی حمایت خواهد کرد، اما افرادی نظیر قالیباف، دهقان و ضرغامی نیز در صورت حضور ممکن است، حمایت این طیف را داشته باشند، هرچند احتمال همزمان آن‌ها نیز وجود دارد که ممکن است سبد رای آن‌ها در اکثر موارد یکسان باشد و این شانس آن‌ها را در برابر جلیلی کمتر خواهد کرد. این در حالی است که شانس تندرو‌ها خیلی بیشتر است، زیرا بسیاری از طرفداران اصولگرایان معتدل نیز از وضعیتی که در کشور وجود دارد ناراضی هستند و احتمال اینکه رای ندهند، بسیار است. وی ادامه داد: اما در سوی مقابل طرفداران تندرو‌ها به صورت تشکیلاتی و تحت هر شرایطی رای می‌دهند، که به مانند انتخابات مجلس می‌توانند در ۱۴۰۰ نیز به پیروزی برسند، این در حالی است که احتمال حضور یک نظامی مانند سردار محمد وجود دارد که می‌تواند یک بازی تبلیغاتی باشد، برای ترساندن مردم از روی کار آمدن نظامیان و افزایش مشارکت، اما اگر این ترفند را نیز به کار ببرند، باز هم افاقه‌ای نخواهد کرد، زیرا جواب نمی‌دهد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۸
اف ای تی اف همانند ان پی تی است که از کشورهای دوست را محافظت می کنند و کشور غیر همسو را به شورای امنیت می برد
پاسخ ها
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
خیلی دلواپسی !!!!
تندرو تر از شماها نیستند که منافع ملت ملی را تاراج کنند
مجلس به راس امور برگشته خواب خیلی ها را بر آشفته کرده و تک روی ها را دیگر نمی توانند انجام بدهند نگران کرده
یاد درشکه چی و ناصرالدین شاه افتادم

جناب لاریجانی مردم زیر فشار تحریم هستند مثل شما عادت به ساده زیستی ندارن
این جریان همان جریانی است که هر وقت کارها خوب پیش برود می گویند به به کار ما است ولی وقتی کارها خوب پیش نرود خودشان را قایم می کنند و می فرمایند ما کاره ای نیستیم
در تمام تاریخ هیچ کشوری به اندازه روسیه از ایران درآمد نداشته

شرم بر روسیه
ننگ بر روسیه
اصولگرایان به تاریخ پیوستند
اصلاحطلبان قبلا به تاریخ پیوسته بودند

رای بی رای
شرم بر تورکیه

تورکیه رویای احیای امپراتوری عثمانی را به گور خواهد برد
خدمات کنسولی چیه؟
نتیجه وحدت اصولگرایان از ترمیم تالار وحدت بالاتر نخواهد بود

انتخابات خداحافظ
خواه ناخواه مجبورید بچه خوبی باشید
علم الهدی هم مثل احمدی نژاد و جلیلی و بردار حسین شده تکراری .. دیگه لطف کنین خبر از اینا نگذارید. اینا امتحان عملی و شفاهی دادن.
محمد جواد خان لاریجانی استاد! بلاهتی که در استدلال و تحلیل شما هست در هیچ جای دیگری نمیشود پیدا کرد تا کی این ملت باید تاوان تا فته جدا بافته بودن برخی رو بدهد؟!استاد 205 کشور عضو FATFهستند چون تعدادی از اعضا ان حامی تروریسم. هستند ما نباید عضو ان بشیم؟؟ما که ادعا میکنیم نه حامی تروریسم هستیم و نه اهل پولشویی چه باکی از پیوستن به FATFداریم؟؟استاد بد نیست بدانید برجام و تحریمها ربطی به FATF ندارند و اگر تحریم هم نبودیم باید به ان به پیوندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عزیزم چون 99 درصد کشورها مانند شما تحریم این شکلی را یدک نمی کشند که بخواهند با اجرای این اف ای تی اف فشار بیشتر بر مردم بیاورند
اقای علم الهدی بعضی اوقات کار از دست خارج مبشه مثلا در ۹۶ که با شعار مرگ بر رییس جمهور از مشهد اغاز شد هم کار از دست خارج شد
امیدوارم دلیل مخالفت شدید برخی از مسئولان با پیوستن به fatf نیت خیر باشد و نه زبانم‌لال پولشویی.
راستی پول حاصل از فروش نفت ایران که به نام روسیه فروخته شده است کی به ایران تحویل ااده میشود. معادل فروش یکسال فروش عادی بوده است.
توده ای ها ایران رو درگیر جنگ و نزاع با غرب کردن تا اربابشون روسیه سهم ایران در بازارهای نفت و گاز رو بدزده و همیشه یک ایران ضعیف همسایشون باشه.
روسیه اخیرا قرارداد خط لوله گاز با پاکستان بست.
قبلش هم با ترکیه و...
سهم نفت رو هم با عربستان گرفتن.
تابناک،ملت رو خفه کنید فریاد میزنن.
جناب روحانی با توجه به اینکه بازار ارز به یک ثبات نسبی رسیده هدف از دمیدن در لایحه استعماری پالرمو چیست ؟! نکنه دلت برای دلار ۳۳هزاررتومانی کم شده و دنبال بهونه برای افزایش نرخ ارز هستی ؟؟ کاملا مشخصه دولت چقدر داره از ارزون شدن ارز ضرر میکنه و نمیتونه کسری بودجه تامین کنه ؟؟! بازی بایدن دو سر باخت برای روحانی بود ؟؟! دلار ارزون شد ولی کالاهای اساسی مردم ۴۰ درصد گرون ؟؟! و منبع درامد دولت کم ؟؟ حال بازی پالرموورو فهمیدین ؟؟
من که دیگه هیلاری کلینتون هم بیاد ایران نامزد ریاست شه پا تو انتخابات نمی ذارم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
هیلاری که خوبه اگر مرلین مونرو هم بیاید رای نمی دهیم رای بی رای
از لنگ پوشیدن پسران ولایتی در قهوه خانه ای در ترکیه چه خبر؟ از نظر کار رسانه ای خیلی عقبید بالام جان
جناب علم الهدی
شما بهتر است در مورد انتخابات سال ۸۴ هم کمی مطالعه بفرمایید ضرر ندارد
جناب روحانی نکنه بد جوری کسری بورجه اوردی که همه سهام داران عدالت رو مجبور به ثبت نام در سحام کردید ؟؟ ۴۰ میلیون نفر هر نفر حداقل ۳۰ هزار تومان هزینه ثبت نام خودش یارانه معیشتی ۱۵ میلیون نفر تامین شد علی برکت الله ؟؟ حالا درامد روزانه فروش معادل ۴ میلیون بشکه نفت از مرکز بورس به کنار ؟؟،! این دولت ثروتمند ترین دولت بعد از انقلاب و ادای ننه من غریبم رو در میاره ؟؟ حداقل ۱ میلیون کارمند نجومی بگیر داره که حداقل ۶۰ میلیون به جیب میرنتد ان هم با مصوبه نوبخت ( ۲۱ برابر حداقل حقوق )
جناب روحانی اقتصاد کشور زیر بار تحریم ها ابدیده شده لطفا به بایدن باج ندهید اگه میخواهید مذاکره ای صورت بگیرد ، برجام یکی از بی در پیکرترین توافقات بود که هیچ ضمانت اجرایی برای اروپا و امریکا ایحاد نکرد ،
پول ها مگر از طریق بانک منتقل نمیشده؟؟؟؟؟جل الخالق
از سایت وزین تابناک تعجب می کنم که هر از چند گاهی اسامی افرادی که هیچگونه وزن و محبوبیتی در جامعه و بین مردم ندارند تحت عناوینی مثل اصلاح طلب یا اصولگرایان و..... نام می برید در حالی که قاطبه مردم ایران رییس‌جمهور آینده خود که همان دکتر محمود احمدی‌نژاد کبیر است را انتخاب و بعید می دانم با وجود ایشان هیچکس به خود اجازه دهد حتی کاندید هم شود پس لطفا بحث ریاست‌جمهوری در سال آینده را ادامه نداده و پایان دهید
اقای ربیعی دیدی که خرید واکسن کرونا ربطی تصویب fatf نداشت ؟ لطفا با مطرخ کردن مباحث فرعی دنبال گرانی ارز برای تامین بودجه نباشید ؟ حالا که فهمیدی که از تنور بایدن نانی برای دولت بیرون نمیاد فهنیدی چه اشتباهی کردید جلوی منبع اصلی کسری بودجه خود رو یعنی ارز رو گرفتید در حالی که تمان کالاها رو ۴۰ تا ۶۰ درصد گرون کردید ؟ حالا هم دنبال بهونه میگردید؟؟!
۲۵ درصد حقوق ۳ میلیونی برابر ۷۵۰ هزار تومان
۲۵ درصد حقوق ۳۰ میلیونی برابر ۷میلیون پانصد
خودتان با کمی تفکر عدالت را جستجو کنید ؟!
طرف به اندازه دو برابر یک حداقل حقوق بگیر فقط داره افزایش سنواتی میگیره ؟؟ مجلس به اصطلاح انقلابی همینطور میخاد با ابروی انقلاب بازی کنه ؟؟! افزایش بودجه رفاهی خدمات دولت ۷۶ درصد در بودجه ۱۴۰۰ افزایش یافته در صورتی که به حقوق کارمندان قراره ۲۵ درصد اقزایش پیدا کنه ؟ این ۵۱ درصد دیگه کجا خرج میشه ؟؟! به قول عادل اذر خرج حقوقهای ۶۰ میلیونی ذخایر جناب نوبخت میشه ؟؟!پارسال که نوبخت مجلسی که اکثرا انها وکیل الدوله بودن رو دور زد و افزایش پلکانی رو اجرا نکرد ببینیم امسال چه خواهند کرد
خداوند آقای علم الهدی را برای این نظام و مملکت حفظ کند. حقا که از ستونهای استوار نظام هستند.
بدون شک در انتخابات آتی ریاست جمهوری پایین ترین مشارکت را شاهد خواهیم بود
مبلغ یک میلیون دلارخدمات کنسولی سفارت روسیه درتهران جالب آنست که خدمات کنسولی فرانسه وایتالیاواسپانیا وامثالهم به یورو یاپول رسمی خودشان حساب میشودوهمینطوردرموردانگلیس به پوندوسوئیس به فرانک ولی روسیه تعجب میکنیم که بااین عظمتی که برای بعضی کشورهاداردخودش پول خودش راهم قبول نداردوارزش خدمات کنسولیش رابه دلارمیسنجد شاید هم ماروستائی ها حالیمان نیست دلارهمه راسحروجادوکرده والله اعلم
یک میلیون دلار پول مفت مملکت!!
این جناب علم الهدا بعلت مشغله زیاد دچار فراموشی شده اند
من هم سخنان آقاي لاريجاني رو قبول دارم كه اف اي تي اف چيز مسخره و بيهوده ايه و تمام ١٨٠ و خرده اي كشور كه آن را امضا كرده اند يا تروريست هستن يا احمق ، تنها ما و كره شمالي هستيم كه باهوشيم و مي فهميم
در پاسخ به آقای علم الهدی باید گفت متاسفانه در سال 88 از احمدی نژاد زیادی حمایت شد.
باز هم جمعه ای دیگر و باز هم تیتری دیگر از عالی جناب علم الهدی
۵ تومان گرانی دلار درآمد دزدیده شده روسیه را براحتی جبران میکند ، فقط یک یک هفته باشد که آسیب نرساند ، ممنون
پول ها در جعبه مشروبات الکلی حمل شده!!!
تند روهای اصولگرا و جبهه پایداری ها پست ریاست جمهوری را همچون مجلس خواهند گرفت
و همچون دوران احمدی نژاد که مجلس و دولت ، را گرفتند
تیشه نهایی را به کشور و انقلاب و ته مانده آسایش مردم و احتمال راه اندازی جنگ را خواهند زد .
و احتمالا بعدش را تاریخ بارها شاهد بوده است
خوش به حالت که فقط فامیل زیبا کلامی داری وگرنه تمام نظریات سفسطه بازی و خیال بافی است، اگه این نیاد اون میاد، اگه اومد اون نمیاد، اگه اگه اگه،عجب تفسیرهای علمی تندرو، تو که خودت از همه در بیان سخنان گهربارت زیبا ناکلام تندروتر هستی، چنان از طیف مخالفت با بغض حرف میزنی که من از تبریز صدای بغضتو می شنوم
آقاي لاريجاني اگر fatf مسخره بود كه تمام كشور هاي جهان قبولش نمي كردن.پس چرا لجبازي مي كنيد؟
مادر بزرگ ها هم پول را با کارت انتقال میدن این همه پول با چمدان آن هم توسط یک دولت خدا رحم کند !
درود
چه اصول گراها به تفاهم برسند ..چه با اصلاح طلب ها تفاهم کنند
امثال من که از این نوع دولت ها پر مدعا و شعار بده تو خالی خسته شدیم ...رای بی رای
آقای محمدجواد لاریجانی که خود را کارشناس و حقوقدان بین المللی می داند، چگونه به یک معاهده بین المللی که بیش از 200 کشور جهان عضو آن هستند میگوید مسخره؟!.... آیا FATF چیزی جز شفافیت مالی است؟...فقط کاسبان تحریم از آن می ترسند!
آقای علم الهدی آدرس غلط میدن!
ابوالغیظ: ایران و ترکیه قلدری می‌کنند!
چه زود ابوالغیظ فراموش کرده که این صدام جانی بود که با حمایت و پشتیبانی مالی و لجستیکی شورای همکاری و اربابان آمریکایی و انگلیسیشان به ایران حمله کرد و در این راستا حتی چندین بار مردم بی دفاع ایران را مورد حمله شیمیایی قرار داد.
کسی میدونه منظورازخدمات کنسولی چیه؟
مگر نظامیان ترس دارند اگر نظامیان نبودنند که داعش سرت رو توی دانشگاه سر کلاس از بیخ می برید
تابناک عزیز
چرا درمورد کاریکاتور توهین امیز مجله عراقی راجع به سفر به مشهدمقدس مطلبی منتشر نمیکنید؟!!!
اگرواقعا این توهین شرم اور صورت گرفته چرا هیچکس هیچ عکس العملی نشان نمیدهد؟؟؟!!!
ما دنباله روی همان شهیدان زاغیرتی هستیم که برای پایین اوردن جسد اویزان شده دخترایرانی توسط بعثی ها جانشان رافداکردند اما زیربار خفت و بی غیرتی نرفتند
درمقابل اینگونه مسایل باید فورا عکس العمل نشان داد
ایا اصل موضوع که منجربه انتشار این کاریکاتور توهین امیز شده صحت دارد ؟!!!!
پاسخ ها
حیران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
لطفا کاریکاتور منتشر کنید من ندیدم و نمیدانم چی هست، ضمنا جوانان ایرانی مسافر ترکیه و تایلند و ارمنستان و باقی کشورها برای زیارت و خواندن دعا و .. نرفتند
علی مطهری که بنده خدا می گفت در فتنه 88 نقش احمدی نژاد هم وجود دارد شماها بشدت مخالفت می کردید .
ای کسانی که هنوز کرونا نگرفته اید
خود را برای زدن واکسن چینی آماده کنید!
جناب شجاع پوریان هیچ مجلسی به اندازه مجلس هفتم کشور و ثروتهایش را نابود نکرد
جناب شجاع پوریان هیچ مجلسی به اندازه مجلس هفتم کشور و ثروتهایش را نابود نکرد
اصول گرایان وقتی اکثریت مردم رای نمی دهتد پیروز می شوند اگر رای مردم ملاک نیست یکدفعه بساط این انتخابات را جمع کنید
"اصولگرایان و اصلاح طلبان به احتمال زیاد به وحدت مي رسن " ولي كيه كه بهشون راي بده ؟!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر