بازدید 38709

کارشکنی ترامپ مدال جهانی را از هرکول ایرانی گرفت

هادی چوپان ۲ روز مانده به مسابقات یعنی در روز ۱۵ دسامبر به خاک آمریکا رسید که همین امر موجب افت شدید بدنی وی شد و نتیجه آن هم در روز اعلام نتایج قابل مشاهده بود.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 24 December 2020

پس از دریافت عنوان چهارمی رقابت‌های المپیا توسط هادی چوپان، مربی او در رابطه با هیاهوی رسیدن او به آمریکا توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به این که دولت آمریکا کشور ما را تحریم کرده است، هر سال بسیاری از ورزشکاران ما به دلیل این مشکلات نمی توانند در تورنمنت های خارجی شرکت کنند و دلیل عمده آن نیز صادر نشدن روادید برای این ورزشکاران است. با توجه به این موضوع بسیاری معتقد هستند که بحث ورزش و سیاست از هم جدا است و این کار که از ورود ورزشکاران ایرانی به کشور آمریکا جلوگیری می شود یک ناعدالتی در حق ایران و ورزشکاران ما است. این موضوع همه ساله قربانیان زیادی دارد. از جدید‌ترین ورزشکارانی که در چند روز اخیر با مشکل دریافت روادید آمریکا رو به رو شد، می‌توان به هادی چوپان، بدنساز سنگین وزن کشورمان اشاره کرد.

کارشکنی ترامپ مدال جهانی را از هرکول ایرانی گرفت

در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۰ مسابقات بدنسازی مستر المپیا که بزرگ‌ترین رقابت این رشته در جهان است در شهر اورلاندو کار خود را آغاز کرد، اما نکته ناراحت کننده این موضوع این بود که هادی چوپان ۲ روز مانده به مسابقات یعنی در روز ۱۵ دسامبر به خاک آمریکا رسید که همین امر موجب افت شدید بدنی وی شد و نتیجه آن هم در روز اعلام نتایج قابل مشاهده بود.

در همین خصوص هانی رامبد مربی ایرانی هادی چوپان پس از دریافت عنوان چهارمی رقابت‌های مستر المپیا ۲۰۲۰ توسط نماینده کشورمان در رابطه با حضور او در این رقابت‌ها بیان کرد: هادی هیچ تصوری از این که می‌تواند به آمریکا بیاید یا خیر، نداشت. این در حالی است که آندره دیو از ۳ هفته پیش در آمریکا بود و با من تمرین می‌کرد و همه چیز او روی برنامه پیش می‌رفت و دقیق می‌دانست که چه کاری می‌خواهد انجام دهد. اما چوپان هیچ تصور ذهنی تا چند روز قبل از مسابقه نداشت، تا وقتی که به اینجا آمد.

او ادامه داد: سال گذشته آوردن هادی چوپان از ایران به آمریکا کار بسیار سختی بود. در رابطه با فیزیک بدنی هادی و کاری که چند روز پیش در مسابقه انجام داد باید بگویم که ما ۱۵ پوند آب را از بدن هادی کم کردیم. او در شرایط بسیار سختی به آمریکا آمد و توانست در مسابقات حضور پیدا کند. اگر او حتی ۱ روز زودتر به اینجا می‌آمد می‌توانست با شرایط بهتری روی سکوی مسابقات حضور پیدا کند.

این مربی ایرانی در رابطه با حضور هادی چوپان در رقابت‌های بدنسازی المپیا در سال آینده به باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم سال آینده بتوانیم هادی را چند هفته پیش از آغاز مسابقات به آمریکا بیاوریم، چرا که در آن صورت همه چیز متفاوت خواهد شد. متاسفانه امسال فقط ۴۸ ساعت برای آماده کردن هادی در آمریکا زمان داشتیم.

کارشکنی ترامپ مدال جهانی را از هرکول ایرانی گرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
آخه دولتی که واکسن آمریکایی رو نمی خواهد برا مردم استفاده کنه چرا محتاج مدال آمریکایی است؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
واقعا کامنتت خیلی مزخرف بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
ناشناس ۱۸:۱۲ از مثبت و منفی کامنت پیداست چی مزخرفه
اگر ورزش از سیاست جداست پس چرا باورزشکاران اسرائیلی مسابقه نمی دهید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
چون اسرائی کشور نیست
ایرانی اصیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
برای حمایت از سرزمین غصب شده فلسطین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
چون در نظر ما پرچم و کشوری به این نام وجود ندارد. پس ورزشکار بدون هویت است.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
پس چرا فلسطینی ها با اسرائیل مسابقه می دن ؟
ناشناس
| Portugal |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
نظر ما متفاوت از نظر همه کشورهای دنیاست. ما فکر میکنیم میتوانیم تنهایی در دنیا زندگی کنیم؟ نشانه ش این وضعیت اقتصادی و اجتماعی و روابط شرمانه بین المللی ماست. اعتبار پاسپورت و مدارک ماست
مشکل سیاست ماست باعث این طور اتفاقات میشود
اساتید محترم، موضوع اصلا و طبق معمول مدال امریکایی ها نیست بلکه به آوردگاه جهانی است که وا اسفا به برنامه ریزی های ...و همیشه ورزشکاران و قهرمانان ما اسیب دیدگان و متضرر های اصلی هستند
چرا با اسرائیل مسابقه نمی دهیم چون اسرائیل اشغالگر است. در باره واکسن کرونایی آمریکایی یا هر کشور دیگر اول بزار روی خودشان امتحان کنند اگر جواب داد برای فروش تبلیغ کنند. در ضمن اگه خوبه چرا خودشون نمی‌زنند که اینهمه کشته ندهند.
یعنی شما به عنوان یه انسان قرن بیست و یکمی هنوز نمیدانید چرا با رژیم جعلی اسرائیل مسابقه نمی دهیم؟؟!!!!

دولت هم که فرمودید خب برید از خودش بپرسید...وگرنه که آقا همون اول کار هشدار دادن که چه تضمینی هست....
کو گوش شنوا؟
اولا مدال آمریکایی نیست و مسابقات جهانیه؛ ثانیا اسرائیل کشور یا عددی نیست که بخواهیم مسابقه بدیم... یه مشت وحشی آدمکش بی خانمان با جنگ و جنایت از دور و ور دنیا جمع شدن...
تابناک سانسور نکن
داد بیداااااد مفت و مسلم سکو رو از دست دادیم!!!یعنی تا نره پیش اون مربی آماده نمیشه هادی؟خب اومدیم سال دیگه این مربی اصلا نبودش اونوقت تکلیفمون چیه؟
آقا هادی ، بهترین کار برای کسب مقام اولی اینه که موقتا در آمریکا بمانی
چون ما نخود آش هستیم و کشوری که سازمان ملل قبولش داره،ما نداریم
همه اینها دلیلش اینه که سیاست ما عین دیانت ماست.خب با این دکترین طبیعیه که چنین مشکلاتی هم داشته باشیم.ظریف چیزی گفت که همه مسخره اش کردند ولی حقیقت بود.او گفت مردم ما انتخاب کردند گه چگونه زندگی کنند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل