بازدید 5595
۴

قالیباف: سربلندی پرسپولیس را آرزو می کنم

رئیس مجلس شورای اسلامی جمعه شب در آستانه مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا با جعفر سمیعی مدیرعامل و یحیی گل‌ محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در تماس های تلفنی جداگانه گفت ‌وگو کرد و برای بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱ 19 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدباقر قالیباف در این تماس تلفنی گفت : آرزو می‌کنم نماینده ایران در آسیا سر بلند شود. اصل این است که شما شجاعت و همت‌تان را نشان دهید و تا همین جا هم آن را ثابت کرده‌اید.

رییس مجلس در این گفت‌وگوی‌ تلفنی وضعیت تیم و آمادگی بازیکنان را جویا شد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم پرسپولیس، گفت: امیدوارم با پیروزی در این شرایط سخت کرونایی شادی را برای مردم هدیه بیاورید.

گفتنی است، وزیر ورزش و جوانان به دعوت مقامات قطری فردا (شنبه) فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی را از نزدیک در ورزشگاه الجنوب دوحه تماشا خواهد کرد.

مسعود سلطانی‌فر بامداد شنبه وارد دوحه خواهد شد و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته در جلسه‌ای با مدیر عامل و هیات مدیره پرسپولیس در جریان آخرین وضعیت بازیکنان و تیم قرار خواهد گرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
هیچی دیگه الان استقلالی‌ها از حرصشون شروع میکنن به خیالبافی،
میگن ما تازه از الان فهمیدیم که یه حامی اصلی دیگه پرسپولیس مجلس بوده...
درود بر شما آقای قالیباف.... پاینده باشید...
تیم دولتی
کاش در قانون جدید انتخابات ریاست جمهوری این بند تبریک هم اضافه میشد و فقط کسانی می تونستن در انتخابات شرکت کنن که به تیم پرسپولیس تبریک گفته باشن13
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست