بازدید 15631
۳

داور پنالتی علیه استقلال و اخراج بازیکن ذوب را نگرفت

کد خبر: ۱۰۲۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 18 December 2020

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: داور دیدار ذوب‌آهن و استقلال، پنالتی شاگردان رضایی را اعلام نکرد و به اشتباه به‌جای کارت قرمز، به مدافع ذوب‌آهن اخطار داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر سلیمانی درباره قضاوت مرتضی منصوریان در دیدار ذوب‌آهن و استقلال اظهار داشت: پیش‌تر قضاوت‌های خوبی از منصوریان دیده بودیم، اما او در لحظات حساس، شجاعت لازم را نداشت.

در نیمه اول دو صحنه حساس داشتیم که داور مسابقه در این صحنه‌ها به خوبی قضاوت نکرد. در دقیقه 30،‌ احمد موسوی در محوطه جریمه با پای راست و دستش روی بازیکن ذوب‌آهن خطا کرد. منصوریان این صحنه را دید، اما آن را پنالتی تشخیص نداد و ضربه دروازه اعلام کرد. در این لحظه باید به سود ذوب‌آهن پنالتی اعلام می‌شد.

وی درباره اعتراض کادر فنی استقلال به اخراج نکردن بازیکن تیم ذوب‌آهن پس از خطا روی ارسلان مطهری تصریح کرد: عبدالله حسینی در دقیقه 42، پشت محوطه جریمه روی مهاجم استقلال خطا کرد. با توجه به اینکه این صحنه موقعیت آشکار گلزنی بود و مطهری با دروازه‌بان تک به تک می‌شد، مدافع ذوب‌آهن باید کارت قرمز می‌گرفت که منصوریان به او کارت زرد داد. پس از این صحنه هم نیمکت‌نشینان استقلال مدام به منصوریان اعتراض کردند که او شجاعت لازم را نداشت و برخورد لازم انضباطی از سوی داور صورت نگرفت.

 

«منصوریان در دو صحنه حساس، تصمیم مناسب را نگرفت و قضاوت خوبی از او ندیدم.» کارشناس داوری فوتبال کشورمان ضمن بیان این جمله گفت: در نیمه دوم اخطارهایی به بازیکنان دو تیم داده شد که درست بود. در یک صحنه حدود دقیقه 70، مهاجم ذوب‌آهن در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد و اعتقاد داشت که داور باید پنالتی بگیرد، اما چون او ابتدا توپ را زد و سپس برخورد ایجاد شد، ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دست از این مظلوم نمایی و دو به هم زنی بردارید. استقلال انتظار داره تو هر مسابقه 2 تا پنالتی براش بگیرن و 2 تا کارت قرمز به حریفاش بدن. بابا با هوچی گری به هیچ جا نمیرسید برید اخلاقتون رو درست کنید.
و اینجوری بابا مسعود پیروزی را بالا می برد
تمام بازی ها داور به نفعشون میگیره هنوزهم طلبکارندگل صنعت نفت و پنالتی امروز نمونش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر