بازدید 23883
۵

کشف ۵ جسد اعضای یک خانواده در تویسرکان

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به کشف جسد۲ عضو یک خانواده در تویسرکان گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس استان در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، جسد سه عضو دیگر این خانواده کشف شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 18 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ زارعی با اشاره به کشف جسد ۲ عضو یک خانواده در تویسرکان اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌ها و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس استان در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، جسد سه عضو دیگر این خانواده کشف شد.

این مقام مسئول افزود: به دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن نمودن ابعاد حادثه و پیدا کردن ان‌ها آغاز که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به ۵ مورد رسید.

وی اظهار داشت: تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورداشاره شناسایی و کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می‌شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

وی افزود: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

سرهنگ زارعی با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تاکید کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف چگونگی و علل و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده ادامه دارد و به محض اعلام نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات؛ نتیجه پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با توجه به مهم و حساس بودن پرونده انتظار داریم از پخش شایعات و گمانه زنی‌های غیر واقعی خودداری شود تا پلیس هر چه سریعتر ابعاد و زوایای پنهان این پرونده را روشن نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
نتیجه هر چه باشد چه قتلها توسط اشنا باشد .چه بیگانه چه سرقت باشد چه انتقام جویی. ویا هر علت دیگر...یک چیز قطعی وابته بسیار نگران کننده ست انهم .سیر سعودی جرم وجنایت در کشور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
چون 5 عضو از یک خانواده بوده اند بنابراین افزایش خشونت گرایی در ذهن من مطرح می شود، من آثار فیلم ها و سریال های خشونت آمیز غربی را جزو گزینه های قابل بررسی محسوب می کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
آقا صعودی نه سعودی
عامل موادمخدر سبب این جنایت وکشتارها احتمالا می باشد .
در عوض امنیت داریم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست