بازدید 10729

برف و کولاک، مانعی برای واکسن رسانی در آمریکا

با شروع بارش شدید برف و کولاک در ایالت‌های شمال شرقی آمریکا، "واکسن رسانی" ضدکرونا با مشکل مواجه شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 18 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی، برف و کولاک، به مانعی برای "واکسن رسانی" ضدکرونا در بخش‌هایی از آمریکا تبدیل شده است.

بارش شدید برف و کولاک در ایالت‌های شمال شرقی آمریکا شروع شده است. این شرایط بد آب و هوایی می‌تواند "واکسن رسانی" را در بخش‌هایی از آمریکا با مشکل مواجه کند، زیرا با مسدود شدن جاده‌ها امکان انتقال واکسن‌های ضدکرونا از بین می‌رود. کولاک و برف اکثر ایالت‌های شمال شرقی آمریکا را در برگرفته است و چهره ایالت‌هایی ازقبیل نیویورک، پنسلیوانیا و منطقه نیوانگلند سفیدپوش شده است.

وضعیت جاده‌های ارتباطی بسیار بد است و پرواز‌های هواپیما‌ها نیز لغو شده است. در شهری همانند بینگامتون در ایالت نیویورک بیش از یک متر برف باریده است که بارش این مقدار برف در تاریخ این شهر، بی سابقه است. ماشین‌های برف روبی در این مناطق با سرعت در حال انجام عملیات پاکسازی معابر و جاده‌ها هستند. کارشناسان درباره استمرار این وضعیت آب و هوایی و تاثیر آن بر عملیات رساندن واکسن به این مناطق هشدار داده اند.

ایالت ماساچوست نیز به شدت درگیر این برف و کولاک شده است. با آنکه در شهری همانند بوستون در این ایالت، ماشین‌های برف روبی به شدت و با تمام قوا در تلاش هستند معابر را پاکسازی کنند، اما بازهم وضعیت این شهر تفاوت چندانی نمی‌کند.

در ایالت‌های شمال شرقی امریکا از پدیده‌ای جوی به نام طوفان شمالی یاد می‌شود که در امتداد ایالت‌های واقع در نزدیک سواحل شرقی و شمال شرقی آمریکا رخ می‌دهد و با افت شدید دما و بارش برف سنگین همراه می‌شود بطوریکه در مدت یک ساعت دمای هوا به صورت ناگهانی ده درجه فارنهایت تنزل می‌کند و همین افت شدید و ناگهانی دما سبب یخبندان شدید معابر می‌شود. تصادف زنجیره‌ای شصت خودرو در یکی از بزرگراه‌های پنسیلوانیا در روز گذشته ناشی از همین پدیده یخبندان جاده‌ای بوده است. بارش برف امسال در این مناطق کم سابقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی