بازدید 142498

درخواست دستمزد ۵ میلیاردی برای بازی در پایتخت!

مجموعه «پایتخت» این‌شب‌ها برای چندمین‌بار به روی آنتن تلویزیون رفته است و همزمان خبر‌هایی از ساخت فصل جدیدش منتشر شده است. کیفیت بالای پایتخت باعث شده که این مجموعه به یک برند در سریال‌سازی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 13 December 2020

به گزارش تابناک، صبح نو نوشت: مجموعه «پایتخت» این‌شب‌ها برای چندمین‌بار به روی آنتن تلویزیون رفته است و همزمان خبر‌هایی از ساخت فصل جدیدش منتشر شده است. کیفیت بالای پایتخت باعث شده که این مجموعه به یک برند در سریال‌سازی تبدیل شود. البته این شهرت محدود به کیفیت ساخت نبوده و گاهی با حواشی مختلفی نیز همراه بوده است. نوروز سال ۹۰ بود. چند سالی از جدایی رضا عطاران از تلویزیون می‌گذشت و پس از آن به ندرت مجموعه طنز موفقی به روی آنتن سیما رفته بود. محسن تنابنده تا آن روز‌ها برای عموم مخاطبان آشنا نبود، عمده فعالیت او در تئاتر و سینما بود. البته قبل‌اش در سریال رمضانی سعید سلطانی برای شبکه پنج بازی کرده بود، اما هنوز آنقدر‌ها چهره‌اش شناخته نشده بود. وقتی تیزر تبلیغاتی «پایتخت» از شبکه یک پخش شد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این مجموعه به یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و البته طولانی‌ترین تولیدات تلویزیون تبدیل شود.

 

پایتخت یک


پایتخت ترکیب بازیگران مناسبی داشت. از یک طرف آن‌ها به لحاظ تکنیکی بازیگرانی قوی بودند و از سوی دیگر به جز علیرضا خمسه هیچ‌کدام برای مخاطب کشف‌شده نبودند. تنابنده و مهرانفر برای اکثر مردم چهره‌ای بکر بودند که می‌توانستند آورده جدیدی داشته باشند.
قصه پایتخت همانطور که از اسم‌اش مشخص بود قصه سفر یک خانواده صمیمی مازندرانی به تهران بود. سفری که با حواشی و اتفاقات متعددی همراه می‌شد. یکی از امتیازات متعدد این مجموعه در روان بودن قصه بود.
از طرفی، همانقدر که تعداد داستانک‌ها و گره‌ها زیاد بود، اما باز شدن و حل مشکلات هم به سرعت رخ می‌داد. یعنی مخاطب به محض نگران شدن برای خانواده معمولی، به سرعت خیالش راحت می‌شد. در گذشته هم کاراکتر‌هایی از شهر‌ها و با گویش‌های مختلف در قاب سیما تصویر شده بودند، اما باید گفت یقینا پایتخت یکی از بهترین آن‌ها بود. دیگر امتیاز فیلمنامه پایتخت نمایش یک خانواده ساده، صمیمی، سالم و ایرانی بود.

 

پایتخت دو


پس از یک سال وقفه از پخش فصل اول پایتخت، سیروس مقدم به سراغ ساخت ادامه این مجموعه رفت. برخلاف دیگر نمونه‌ها که معمولا در فصل دوم با ضعف ساختاری همراه می‌شود، باید گفت به جرات می‌توان فصل دوم پایتخت را بهترین فصل‌اش دانست. قصه و داستانک‌ها تقویت شدند. کاراکتر‌ها و شخصیت‌پردازی آن‌ها ارتقا پیدا کرد.
لهجه بازیگران پخته‌تر شد و نهایتا فصل دوم یک قصه جذاب، خانواده‌محور و مورد احترام شد. سکانس‌های قسمت‌های ابتدایی در خانه نقی و سپس سکانس‌های قسمت‌های پایانی در لنج بسیار جذاب و بدیع بود.

 

پایتخت سه


پایتخت سه قصه شلوغ‌تری به نسبت فصل‌های قبلی داشت. فصل سه را باید آغاز پیدایش رگه‌هایی از تغییر کاراکتر‌ها در پایتخت بدانیم. این تغییرات بیش از همه در نقی محسوس است. او به مرور از یک فرد ساده به مردی با انباشتی از غرور، عقده و لج‌بازی تبدیل می‌شود. البته اگر بخواهیم این تغییر را با روند معمول زندگی آدم‌ها مقایسه کنیم، اتفاق غیرممکنی نیست. نهایتا پایتخت سه هم توانست با رضایت مخاطبان مسیر قبلی این مجموعه را ادامه دهد.

چندی پیش خبر ساخت فصل هفتم سریال پایتخت رسانه‌ای شد و «اخبار درگوشی» درخواست دستمزد ۵‌میلیاردی یکی از بازیگران مهم این سریال را شرط حضور او برای فصل هفتم این مجموعه عنوان کرده است.

 

پایتخت چهار


پایتخت چهار آغاز دوره جدیدی از این مجموعه بود. این بار برخلاف سری‌های گذشته، پایتخت برای پخش در ماه مبارک رمضان تولید شد. همین افزایش قسمت موجب طولانی شدن و بعضا در جا‌هایی زیاده‌گویی در فیلمنامه شد. اما تغییر پایتخت در کجا بود. همان رگه‌های تغییر در شخصیت نقی معمولی که در فصل قبلی شروع شده بود در این فصل به اوج خودش رسید. این تغییر بیش از یک تغییر ساده برای بانمک‌تر شدن کاراکتر بود. این یک تغییر بنیادین در شخصیت محوری بود. کسی که پیرو او دیگر شخصیت‌ها هم تغییر کردند. ارسطو و حتی هما هم تحت‌تاثیر این روند قرار گرفتند.

 

پایتخت پنج


پس از تغییراتی که در فصل قبل رخ داد ناگهان پایتخت مهمان سازمان اوج شد. این مجموعه مشهور در قالب سفارش سازمان اوج مسافر ترکیه و سپس سوریه شدند. در همان ابتدا حواشی حضور پایتختی‌ها در ترکیه چندروزی در فضای مجازی سروصدا کرد و سپس مطرح شدن مساله ازدواج ساراونیکا دیگر موضوع بود. ورود شخصیت‌های قصه به جنگ سوریه باعث شد تا نظرات مثبت و منفی زیادی حول پایتخت به وجود بیاید. این فصل اولین مجموعه از پایتخت بود که با حجم قابل توجهی از حاشیه و حتی انتقادهمراه شد.

 

پایتخت ۶


انگار حواشی پایتخت قصد تمام شدن نداشت. تغییرات اساسی در شخصیت‌های پایتخت باعث شد که دیگر خبری از آدم‌های ساده، صمیمی و معمولی نباشد. تجمل‌گرایی، بی‌ادبی، دعوا، کلاهبرداری و مسائل دیگری در پایتخت پدیدار شد که برای بسیاری از مخاطبان عجیب و نچسب بود. البته این تغییرات در کیفیت فیلمنامه و شوخی‌ها هم محسوس بود. اگر روزگاری پایتخت خودش مثل یک برند، مرجع تولید شوخی و انتشار در فضای مجازی بود، حالا به‌دلیل ضعف در فیلمنامه مجبور بود با ارجاع ذهنی مخاطب به شوخی‌های فضای مجازی خنده تولید کند.
به مرور و نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی حواشی پایتخت روبه فزونی یافت به‌طوری که شبیه‌سازی یکی، دو سکانس از فیلم‌فارسی‌های قبل از انقلاب صدای خیلی‌ها را درآورد. کار به جایی کشید که مدیران رسانه ملی بحث نفوذی را پیش کشیدند! پایتخت به واسطه کرونا نیمه‌کاره مانده بود، اما میزان حواشی به قدری بود که همه منتظر بسته شدن پرونده این مجموعه برای همیشه یا لااقل چندسال بودند.

 

خداحافظی نقی و ارسطو از تلویزیون


پس از مسائل مختلفی که پیرامون حادثه تلخ سقوط هواپیما در سال گذشته رخ داد، محسن تنابنده از پایان همکاری‌اش با سیما خبر داده بود. او اعلام کرد در پی حواشی توهین به سینماگران در صداوسیما، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد، پس از خداحافظی محسن تنابنده، احمد مهرانفر دیگر بازیگر پایتخت نیز اعلام کرد، پس از اتمام پایتخت ۶ دیگر در تلویزیون حضور نخواهد داشت.
این خداحافظی ناگهانی «احمد مهرانفر» دیگر بازیگر سریال پایتخت را هم به واکنش واداشت. مهران‌فر در این خصوص گفت که «پایتخت ۶» آخرین حضور او در تلویزیون خواهد بود و به‌دلیل توهین‌هایی که به سینماگران معتبر و محترم شده او نیز دیگر به هیچ عنوان در سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های صداوسیما حاضر نخواهد شد. البته برخی این اظهارنظر را اتفاقی می‌دانستند که نباید جدی گرفته شود. آن‌ها معتقد بودند این دو بازیگر خودشان می‌دانند پایتخت ۶ موفقیت زیادی ندارد، به همین خاطر به پیشواز حواشی رفته‌اند.

 

پایتخت هفت


اما یکی، دو هفته پیش و در یک غافلگیری تمام اخباری درباره احتمال ساخته شدن فصل جدید پایتخت مطرح شد. این درحالی بود که اکثر اهالی رسانه توقع داشتند به واسطه اتفاقات سال گذشته، لااقل چند سالی خبری از این سریال نباشد. برخی از خبر را یک گمانه‌زنی و آن‌هایی که بدبین بودند آن را کار خود سازندگان پایتخت دانستند. آن‌ها معتقد بودند این خبر یک علامت از سمت تنابنده به مدیران سیما برای ساخت فصل جدید است. اما همه این‌ها در شرایطی بود که تنابنده و مهرانفر از همکاری با سیما خداحافظی کرده بودند. چند روز بعد خبر دیگری در این باره منتشر شد.

این‌بار خبر آغاز پیش‌تولید پایتخت رسانه‌ای شدو البته هیچ‌کدام از این اخبار رسمی نبود، اما به نظر می‌رسید حتما اتفاقاتی رخ داده است. دراین میان بعضی از نکات خبر منتشرشده جالب بود. برای مثال در این خبر درگیری تنابنده، مقدم و مهرانفر در پروژه‌های مختلف مطرح شده بود. انگار سازندگان پایتخت داشتند برای مدیران سیما ناز می‌کردند! اما اخبار مربوط به پایتخت تمامی نداشت. خبر رسید تنابنده برای حضور در این مجموعه قراردادش برای بازی در سریال محمدحسین مهدویان را لغو کرده است. سیروس مقدم هم ساخت سریال‌اش برای شبکه نمایش خانگی را به سال آینده موکول کرده است. مهران احمدی در فضای مجازی از احتمال نبودنش در این فصل گفت و ادامه داد برای حضور در این مجموعه به او چیزی نگفته‌اند. اما بازیگران بعدی سارا و نیکا بودند. آن‌ها که آرام آرام به سنین نوجوانی وارد شده‌اند در ماه‌های گذشته یکی دو اظهارنظر غیر سینمایی داشتند و از آن بدتر چند ویدیو از طرف‌شان منتشر شد که به لحاظ فرهنگی مغایر با استاندارد‌های جامعه ایرانی و صداوسیما بود. به همین خاطر ظاهرا آن‌ها دیگر جایی در پایتخت نداشتند. اما آخرین حاشیه درباره پایتخت که تا این لحظه منتشر شده مربوط به خبری است که درباره میزان دستمزد محسن تنابنده شایعه شده است. چندی پیش خبر ساخت فصل هفتم سریال پایتخت رسانه‌ای شد و «اخبار درگوشی» درخواست دستمزد ۵‌میلیاردی یکی از بازیگران مهم این سریال را شرط حضور او برای فصل هفتم این مجموعه عنوان کرده است؛ این رقم زمانی بهتر درک می‌شود که بدانیم کل برآورد ساخت فصل جدید پایتخت حدود ۳۰‌میلیارد تومان تخمین زده شده است. دستمزد ۵‌میلیاردی برای سریالی ۱۵‌قسمتی تقریبا هر قسمت بیش از ۳۳۰‌میلیون تومان می‌شود! اگرچه هنوز صحت و سقم این خبر مشخص نشده است، اما واقعیت این است که در تلویزیون پرداخت چنین دستمزدی هم درست نیست و هم اینکه بسیاری از معادلات را بر هم می‌زند. البته برای پاسخ به تمام این مسائل، نکات و شایعات با الهام غفوری تهیه‌کننده این مجموعه تماس گرفتیم، ولی به رغم اصرار خبرنگار «صبح‌نو» ایشان ترجیح دادند فعلا هیچ نظری درباره اتفاقات نداشته باشند.

 

نکته آخر


اجازه بدهید در پایان این گزارش کمی از حواشی دور شویم و به «پایتخت» به‌عنوان یک سریال برسیم. پایتخت یک برند معتبر در عرصه سریال‌سازی سیماست. این مجموعه آنقدری جذاب و دوست‌داشتنی است که همین امروز و با وجود بار‌ها بازپخش، بازهم در نظرسنجی‌های سیما میزان مخاطب زیادی دارد. به‌طوری‌که بعضا از مجموعه‌های جدید هم بیننده بیشتری دارد. پایتخت حاصل یک اعتماد دوطرفه است.
از طرفی تلویزیون به سازندگان این سریال اعتماد کرده و از سوی دیگر پایتختی‌ها برای تلویزیون جایگاه کسب کرده‌اند. پایتخت یک سرمایه است. برخلاف بیشتر مجموعه‌های موفق که بعد از یکی دو فصل دیگر شکست می‌خورند، پایتخت نه تنها ضعیف نشد، بلکه به استثنای دو فصل آخر همواره جایگاه کیفی‌اش را حفظ هم کرده است. پس منطقی نیست که سیما به این راحتی سرمایه‌اش را از دست بدهد. اگر رقم بالاتری به نسبت دیگر مجموعه‌ها برای این سریال هزینه شود نامعقول نیست. تعداد دفعاتی که پایتخت از سیما پخش شده و ارزش افزوده‌ای که برای تلویزیون داشته ارزش این هزینه را دارد. البته که این رقم نباید به یک بدعت و بازیگرسالاری منجر شود. نکته مهم دیگر توجه به کیفیت و بافت شخصیت‌پردازی و قصه است. همانطور که گفته شد پایتخت در سه فصل آخر دچار اشتباهات و نواقصی بود. اولین نکته تغییرات جدی در نقی معمولی بود که از آن فردی که مردم علاقه‌منداش شده بودند فاصله گرفت.

لازم است طراحان سریال-خصوصا شخص محسن تنابنده- به یک بازنگری دراین زمینه اقدام کند. اما نکته دوم مربوط به داستانک‌ها و شوخی‌ها بود. در دو فصل قبلی اینطور به نظر می‌رسید که تغییرات شخصیت‌ها لاجرم به داستانک‌ها و شوخی‌ها هم آسیب وارد کرده است. موقعیت‌ها، شوخی‌ها و تکه کلام‌های سه فصل اول پایتخت را با دو فصل آخر مقایسه کنید تا متوجه این افت کیفی شوید. پایتخت از زمانی دچار لغزش شد که هویت‌اش را فراموش کرد.

پایتخت از یک خانواده به ظاهر معمولی هویت یافته بود که اتفاقا در بطن و در عمل اصلا معمولی نبودند. نقی، ارسطو، هما و دیگران همگی در عین سادگی فهمیده و در عین تنگ‌دستی بخشنده بودند. هرچند که در صورت صحت آغاز پیش تولید فصل جدید پایتخت، به لحاظ تولیدی بسیار بعید است که این مجموعه به نوروز برسد، اما به هرحال مخاطب-آن هم در این ماه‌های سخت کرونایی- به تماشای سریال‌هایی مثل پایتخت نیاز دارد. البته پایتخت با هویت اصلی خودش؛ نه آن پایتختی که در فصل آخر دیدیم.

انگار حواشی پایتخت قصد تمام شدن نداشت. تغییرات اساسی در شخصیت‌های پایتخت باعث شد که دیگر خبری از آدم‌های ساده، صمیمی و معمولی نباشد. تجمل‌گرایی، بی‌ادبی، دعوا، کلاهبرداری و مسائل دیگری در پایتخت پدیدار شد که برای بسیاری از مخاطبان عجیب و نچسب بود

پایتخت از زمانی دچار لغزش شد که هویت‌اش را فراموش کرد. پایتخت از یک خانواده به ظاهر معمولی هویت یافته بود که اتفاقا در بطن و در عمل اصلا معمولی نبودند. نقی، ارسطو، هما و دیگران همگی در عین سادگی فهمیده و در عین تنگ‌دستی بخشنده بودند.

اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفا بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۲۴
آیا مالیات نیز خواهند داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
خیر فقط کارمندان و کارگران مالیات باید بدن
تابناک عزیز سلام.
درود بر محسن تنابنده که درخواست 5 میلیارد کرده. دمش گرم. نوش جوونش.
چون تنها کسیه که شاید بتونه 4 نفر رو بکشونه پای تلوزیون داخلی.
بودجه صدا سیما که 50% رشد کرده. 5 میلیارد و بدین تا شما باشید پای هنرمندا رو از تلوزیون نبرید.
خجالت نمیکشید با این برنامه های صد تا یه غازی که میسازید...؟
شاخ کانال هاتون شده آی فیلم که اونهم تمام قدرتش به فیلم ها و سریال های 30 سال پیشه که مردم بادیدن اونا یاد روزهای خوشی شون میوفتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
سلام آقا نقی، حتما بگو بابا پنجعلی را هم باید برگردوند والا قبول نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
چرت.نگو کدوم تلویزیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
برو دنبال کارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عشق

من عاشق هستم کمک کن
گیفیت بالای پایتخت باعث شده که این مجموعه به یک برند در سریال‌سازی تبدیل شود.
کدوم کیفیت؟؟؟؟
وقتی صداوسیما از کنار پایتخت 120 میلیارد تومان تبلیغات کسب می کند چرا 5 میلیارد نده خوب هم میده میگی نه ببین و تماشا کن
5 میلیارد و بدین به حداد عادل تا کش لقمه رو اختراع کنه. خندوندن مردم که هنر نیست.
اصلا بدین به علم الهدی تا مردم رو بگریونن
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
امیدوارم اقای تنابنده ودیگر دوستانشان که تلویزیون را تحریم کردند روی حرف خود بایستند و مردانه به پایتخت ورود نکنند تا دیگر از افکار و حرفهای مفتشان که مطرح میکنند فیض نبریم لا اقل به حرفهای خودتان ارزش بدهید نظرات بی ربط شما در مسائلی که از ان سر .در نمیاورید کهنتوانست شما را از هنر دور کند
وقتی محسن تنابنده و احمد مهران فر گفتند نمی خواهند با سیما کار کنند، سیما هم نباید با آنها کار کند. بعد در پایتخت 6 خیلی هنجارشکنانه و الفاظ بی ادبانه استفاده شد که در شان مخاطب نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
موافقم
کمبود هنرپیشه که نداریم
کار فرهنگی نرخ نداره مخصوصا اگر توی یه کشور بی حساب کتاب باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
کار فرهنگی رو خوب اومدی!!!!
من راضی ام پول رو بدین ب بابک زنجانی اما ی این ندین
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
نه به روحانی بدن من راضی ام
تراخدا ازاین بیت المال صاحب مرده الکی هزینه سریالهای بی کیفیت وبی محتوا نکنید.به خدامن ازاهنگ وحرف زدنشان حالم به هم می خوره
حیف پول که خرج عینا شود با این همه درمانده توی ایران
حیف پول
واقعا که ....
پایتخت ارزش هر قسمت 10 میلیارد هم داره چون مردم دوسش دارند و تنابنده هم یک نخبه هست
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
نخبه بیسواد
میدونی نخبه به کی میگن
به فرخی نژاد
به احمدی روشن
به دانشمندانی که با فکرشان یه کار مفیدی واسه مردم انجام بدن میگن نخبه نه به تنابنده اون فقط بازیگره
۵ میلیارد رو بدین حداقل این صدا و سیمای مزخرف یه برنامه برای عید داشته باشه
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
واقعااااااااا
این خودش کلاهبرداریه. وقتی مردم آنقدر مشکلات مالی دارن، دادن همچین پولی به یک بازیگر خیانت به ملته
اینا هم گرگ شدن
آقا یارانه 45تومانی رو کی میدن خخخ
سلام با وجود اینکه در این بخش کامنت نگذاشته بودم ولی میخواستم از اینکه نظرات مردم رو سانسور نمیکنید تشکر کنم بایستی کم کم به همین شیوه ظرفیت مسولین ومردم را بالا برد،چرا که به پیام های اعتراضی ، انگ اغتشاش وبر اندازی نجسبونند،سپاسگزارم.
سریال موفق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق وقتی است که بین 5 سریال طنز پخش بشه نه اینکه یک سریال پخش میشه وکانال دیگه هیچی برنامه کیفی خانوادگی ندارن !!!!!!!!
بعدش مگه چکار میکنن که 5 میلیارد دستمزد بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟؟
درحالیکه بعضی واقعا به نون شب محتاجند جناب آقای معمولی (تنابنده) چه تحفه ای هستی که درخواست این مبلغ را میکنی؟ آقایان مسئولان صداوسیما پول بیت المال را خرج این مفتخور های بی عاطفه نکنید !!!!!!
الکی هزینه نکنید چون دیگه حوصله ای نمونده کسی برنامه‌های تکراری و نصفه نیمه صدا سیما رو نگاه کنه نصف شبکه‌های صدا سیما اضافه هستن و عملاً به هیچ دردی نمیخورن الکی هم بودجه میگیره صدا سیما چون هیچ خروجی مثبتی نداره فقط کارمند و شبکه زیاد میکنه جمع کنید این دلال بازیا رو چه خبره مگه بازیگره خارجی آوردین متاسفانه همه جا شده دلال بازی والا از آمریکا بازیگر بیاری ارزونتر تموم میشه
اقای فروغی میگفت که عادل فردوسی پور برای فوتبال ۱۲۰ یکمیلیارد گرفته تا فردوسی پور رو خراب کنه ...حالا صدا و سیما حاضر به ازای هر قسمت ۵۰ دقیقه ایی فقط ۵میلیارد به محسن تنابنده از پول بیت المال بده ...این اصلا و ابدا بد نیست و نوش جان همه بچه های پایتخت اما تو کشوری که همه مردمش تو رفاه باشند نه کشوری مث ایران که ۹۵ درصد مردم دارن با سختی و مراعات خیلی چیز ها زندگی میکنن
اینقدر از این بازیگران هست مگر اقای تنابنده با تلویزیون نخبه نشد خو حالا یکی دگه ولله مردم با حقوق ماهی ۵۰۰تومان دارن زندگی میکنن تلویزیون چنین پولی از حق مردم داره میده که نخبه بشن بعدش تقاضا پنج ملیارد کنن
با سلام، در سوئیس برای تخریب یک پل کوچک قدیمی از مردم همان منطقه نظر خواهی میکنند ، اما انگار ما ایرانی وجود نداردو دیده نمیشویم که بخواهند حتی نظرمان را بپرسند، حالا ما اگر این سریالهای بی کیفیت واین فوتبال بی کیفیت با این دستمزدهای نجومی را نخواهیم باید چه کسی رو ببینیم؟، فقط شعار ، اینهمه تفاوت وحشتناک حقوق ودستمزد،پس حمایت از طبقه کارگر، حمایت از مستضعفین و محرومین ، چه میشود؟با این پولهای ملت، چند کارخانه میشود احداث کرد؟ چند جوان بیکار شغل پیدا میکنند؟آیا مسئولین نباید این مسائل را الویت بندی کنند؟وقتی بیشتر مردم در فشار اقتصادی هستند اینگونه ریخت وپاشها جایز است؟آیا نباید نظر مردم را بپرسند؟من به عنوان یک شهروند ایرانی راضی به پرداخت این حقوق و دستمزدها نیستم و مطمئن هستم خدا هم راضی نیست.
تو این مملکت پر از آدم مسخره است که می تونند مردم را بخندونند. معلومه کلی پول بیت المال که برای الدنگ بازی به هنرپیشه ها داده اند خیلی پرروشون کرده
من از این سریال با این دیالوگهای مزخرف حالم بهم میخوره
حیف پول که به این تابنده مغرور بدن!!
آدم از خوندن بعضی کامنت ها تو این سایت واقعا متعجب و متاسف میشه. همین هایی که فریاد مقابله با دزدی و اختلاس و فساد سر میدن و گلوی خودشون رو به این بهانه پاره می کنن حالا اومدن مدافع تنابنده شدن و خیلی راحت میگن این پول حقشه و باید بهش پرداخت بشه! این کار تنابنده باج گیری نیست؟ این درخواست با کار اون اختلاسگر چه فرقی داره جز اینکه قانون یقه این یکی رو نمی گیره و یه عده حتی میان ازش دفاع میکنن! اونهایی که تنابنده رو هنرمند نخبه و لایق دریافت این مبلغ میدونن شده یک بار از خودشون بپرسن این آقا غیر از نقش نقی در پایتخت چه کار شاخص و نقش فاخری ایفا کرده که شایسته دریافت چنین مبلغی باشه؟ فکر کنید پایتخت شش ساخته نمی شد واقعا چه اتفاق خاصی می افتاد؟ چرا این فرد باید برای بازی در این سریال برای مدت سه ماه پنج میلیارد از بیت المال پول بگیره در حالی که این همه آدم تو اینش کشور زندگی میکنن که درآمد سه ماهشون به پنج میلیون هم نمی رسه؟؟
ارزش کارشون کمتر از فوتبالیست ها که نیست.. موافقم همچین مبالغی به هنرمندان واقعی پرداخت بشه ولی باید حتما مالیات هم بدهند
توراخدامال بیت المال رابه اینها ندیدمن یک کارگرم باحقوق ۳میلیون تومان باسه فرزند وداماد خدا راخوش میاید میلیاردها تومن پول بیت المال رابه اینها بدهید ومن ودیگران با زجر زندگی کنیم
این بازیگرا پول به جیب میزنن اونم از جیب مردم بعد دری وری میسازن تحویلشون میدن تازه کلی هم منت سر مردم میذان
بابا اگه میخوای کار کنی مثل آدم کار کن دیگه پایتخت ۱تا۵ عالی بود سر ۶ اون مسخره بازیها رو درآوردید حالا هم یه برنامه دیگه درست کردید بیخیال بابا
من که همه مطلبو کامل نخوندم اما شنیدم با مشکلاتی که تو ساخت سریال پیش اومده یه جورایی سریال رو‌هوا بوده از اونور که این دو قلو ها این همه دردسر درست کردن و از سریال کاملا حذفشون کردن که حقشون بود و از اونور محران احمدی از پایتخت دوباره استفا داد این ها خودش مشکلات کمی نیست و اقای تنابنده بسیار کار درستی کردند که درخواست ۵ میلیاردی کردند چون بهترین سریال تلوزیون این سریال و هرچقدر خرجش کنن بازم کمه این ادما سر سریال های مزخرف که هیچکس نگاه نمیکنه ۱۰۰ میلیاردی هزینه میکنن پس نوش جان زحمت کشان پایتخت و بسیار ممنونم که سریال به این خوبی را ساختند و به مردم کشور خوبمون اراعه کردن
دمت گرم آقای تنابنده واقا که به عوامل و کارگران سارا ونیکا چه شون بود از پایتخت انداختن بیرون حیف اون نون شما هم حقته نوش جونت 5 میلیارد
خیلی هم عالیه این برنامه ما هنوزم تکرار پایتخت رو میبینیم خانواده دور هم جمیم و می‌خندیم حداقل یه ساعت شادیم ممنونم از همشون
خدایی بهترین بازیگران طنز تو ایران داریم
چرا از اونا استفاده نمیکنید
مگه همین تنابنده نمیگین ناشناخته بوده تا قبل از ساخت پایتخت
خب از استعدادهای دیگه استفاده کنین
من دیگه رد دادم آخه
۵ میلیارد اگه بخوان بدن یه فیلم خوب بسازن چی میشه
یکم از همین غربی هایی که میگید فیلم ساختن یاد بگیرید
شاید پایتخت بهترین سریال ایرانی باشه اما اینقدر هزینه های الکی واسه چی از بیت المال
باید این همه پول بگیره حق داره
سلام ، جای سریالی که محتوای جفنگ و جلف و صرفا طنز رو ارائه میده ی سریال بسازید ک فرهنگ سازی بشه ن اینکه بنشینید و ی سریال مسخره بسازید توش هم سکانس های مسخره تر از فیلم رضا موتوری جا بدید ، با این فیلم های جفنگ نمی شه فرهنگ سازی کرد ... 5 میلیارد هم ک خرج این فیلم ها می کنید بعد میگید فلان جا سیل است و کسی کمک نمی کنه ...
شمابه اینا میگی فیلم...یا همش بیمارستانه یا قبرستون یا خواستگاری...نه تحرکی نه هیجانی...وقتی۴تا اکشن خارجی میبینی از فیلمای آبکی خودمون واقعا شرمت میشه
تو رو خدا درست بنویس اعصابم خورد شد خوندم این همه اشتباه تایپی
ثروتمندان مالیات میگیرند توپول فقرا مالیات میپردازند سنگین حقوق مقامات بسیاری چند ده میلیونی به مردم عادی که میرسه پولی در خزانه نیست
به نظر من باید پايتخت ساخته بشه چون تو این اوضاع کرونا، فقط یک سریال بی نظیر مثل پايتخت میتونه مردم رو شاد کنه، صدا و سیما که هیچی نداره همش گریه و زاری هست، همش هم فیلم های تکراری، ببین به کجا رسیدیم که شبکه یک داره فیلم 12 سال قبل رو پخش میکنه
اما شما ها توی قضیه سارا و نیکا میخواد بگید ساراو نیکا چیکار کردن که توی پایتخت 7نیستن
اگه بدون سارا و نیکا فیلم بسازید
فیلمتون میشه آینه مرگ
سارا و نیکا
عامو این پولو بدید به مردم هم خوشحال میشن هم دعاتون میکنن
تا اینکه بخوان بدن به یه فیلم که الان فصل 7 داره می‌سازه
این سریال دیگه بی مزه شده با این بازیگران دسته سوم آقای طنابنده ظاهرا خوش اشتها تشریف دارند هنوز جند قسمت آخر پایتخت 6 تمام نشد وعده صد من یه غاز میدهد آقا جان پول و بودجه نداریم چطور بگیم اگه میشه ایندفعه را پول نگیرید بذار بحساب . ضمنا همسر نقی و بهبود هم اگه در سری جدید پایتخت تغییر کنند خیلی خوبه اصلا این دو کارآیی لازم را در فیلم ندارند و مصنوعی ایفای نقش میکنند
سلام
ما ملت ایران باختیم خوب هم باختیم فقط بزارید بریم از اینجا.
من که هیچ وقت نگاه نکردم هیچ یک از قسمت های پایتخت رو کلا کارتلوزیون رو ده ساله نگاه نمیکنم مردم رو خوب سرکارگذاشتند
یه بازیکن فوتبال که فقط تو نیمکت میشینه و فوتبال هم بلد نیس و از پول بیت المال پول بهش داده میشه ، قراردادش بالای 5 میلیارده . پس این بنده خدا که لبخندی بر چهره این مردم گرفتار در گرونی ایجاد میکنه پول زیادی نخواسته
اقای‌تنابنده‌که‌تلوزیون‌رو‌تحریم‌کرده‌بودند‌من‌که‌راضی‌نیستم‌

هرچی‌باشه‌‌این‌پولهانباید‌الکی‌خرج‌بشه‌به‌خصوص‌برای‌کسایی‌که‌سرحرفشون‌نیستند‌وبرای‌‌خنداندن‌مردم‌کشورشون‌‌میخواندازین‌طریق‌‌پولهای‌گنده‌به‌جیب‌بزنند‌( البته‌درصورتی‌که‌این‌خبرصحت‌داشته‌باشه)
اولا این پول رو از جیب باباشون نمیدن که مالیاتیه که از مردم میگیرن
ثانیا والا تمام بازیگرای این مجموعه پنج میلیارد میارزن
برید سریالای هالیودی رو ببینید خدایی شب ها می شنید این فیلم مسخره رو می بینید
برای فرهنگ بیشترازاینام بایدی هزینه کرد البته اگر فیلمنامه خوبی در کار باشه ارزش داره
سلام هتمن سارا نیگا هم دراین سریال باشه
بی خود ترین فیلم این سال هاست.پر از توهین و مسخره کردن مازندرانی ها و بی محتوا و بی جهت.یه عده آدم که هیچ چیزی به جز مسخره بازی به منه مخاطب منتقل نکردن
واقعا میشه باور کرد؟پنج میلیون تومن برا چی؟پونزده قسمت؟ از جیب خودشون نیست که پول بین الماله بذارین تا میخوان بخورن دیگه ماشالله تا الان که همه خوردن اینم روش... حق مردمه دیگه برا خوردنه... خدا به داد این همه حرص و طمع برسه وای به حال شون که هرچی هم بخورن زیر نمیشن
چند وقت پیش صادق زیبا کلام گفت پول هایی که میدن برا موشک و هسته ای و ماهواره رو برن به فاضلاب خوزستان تخصیص بدن تا مردم رفاه باشن.... احیانا نظری راجع به این نداره؟
5 میلیار خیلیه
تازه پارسال این تنابنده گفته بود همکاری نمیکنم چی شد...؟
سلبریتی‌ِ پول پَرَست
سریال پایتخت بسیارسریال خوش ساخت وآموزنده ایست بشرطی که دچارحاشیه نشه وموضوعات اجتماعی رودرنظربگیره ودرخدمت یک تفکرخاص نباشه وفیلمنامه جوری نوسته نشه که درهرفصلی یک بازیگرکم بشه چون این سریال باهمین ترکیب خیلی هم دیدنی ست البته بایدمواظب عمق فیلمنامه هم باشن که به سمت سطحی نگری ولوث شدن نره...
آقا یه خبرگزاری میگه ۷ میلیارد یه خبرگزاری میگه ۵ میلیارد.متاسفانه خبرگزاری های ما با نشر این شایعات باعث میشن این بازیگرا واقعاً درخواست همچین دستمزدی بدن
همون دوستمون خوب گفت بدین علم الهی تا مردم بگربونن.ایراتی که نباید بخنده و شاد باشه .خخخخخخ
به نظرم پایتخت فصل شش ارزش دیدن هم نداشت ، دیگه اون همه اشتیاق برای اینکه قسمت بعدی چی میشه نبود ، لحن بی ادبانه در بعضی جاهاش اصلا مناسب نبود ، من خودم بعضی جاهاش رو روم نمیشد جلوی والدینم ببینم ، اما با این حال اگه پایتخت هفت رو خوب بسازند و مثل قبلی به گند کشیده نشه ، من حاضرم نگا کنم
خیلی بد بود
یک کار کارخانه از صبح تا غروب در سخت ترین شرایط کاری همیشه هستش در گرو نوهشه ولی این جماعت سلبریتی که هیچ عرق ملی ندارن این طوری هوا برشون داشته.
سارا و نیکا رو حذف کردند ، ارسطو هم که نیست ، بابا پنجعلی هم نیست ، محسن تنابنده هم که اینجوری ، بعد انتظار دارید فصل بعد هم اسمش باشه پایتخت؟
به نظر من فصل بعد بازسازی داستانی جدید از پایتخت هست یا بهتره بگم ریبوت(reboot) پایتخت هست ، خود پایتخت همیشگی نیست ، اگر هم باشد که خیلی داستانش تغییر میکنه و اون اصل خودش رو فراموش خواهد کرد.
خدایی دوزار هم نمی ارزه
حیف نون؟؟؟؟؟؟
والا بدین مهرانذمدیری
بدین رامبد جوان.

پایتخت اصلا خوب نیست.
من تا حالا این فیلم رو ندیدم
فلیم پایتخت همچی جالب هم نیست کیفیتش را از دست داده
خیلی اهمیت ندهید بعضیاخیلی خودشونو بزرگ جلوه وسواستفاده میکنن
سلام دوستان وتقعا متاسفم برای صدا و سیما و فیلم های خیلی ببخشید بیخودی مول پاییتخت که میزاره همش بحث و پرحرفی توشه فقط حسودی کردن و نق نق توشه این به چه درد مردم میخوره واقعا متاسفم میلیاردها پول و حق مردم نیاز مند و بیچارخ کخ نون شبم ندارن بخرن ذو میدن به اینا همین 5 میلیارد صد تا خانواده نیازمند رو میشه زندگیشون رو تغییر داد ای بابا چی بگم دوستان فقط خدا میدونه که چقدر ناحقی میشه در حق اقشار ضعیف در نهایت آه مردم مظلوم و فقیر و گریه هاشون میمونه...
ایا انصافه که مهران مدیری که عمرشو صرفه سریالای کمدی ایران کرده بعد محسن تنابنده که نصف مهران مدیری کار نکرده و دست مزد محسن تنابنده 5 میلییارد واسه 15 قسمت مال مهران مدیری 1 میلیارد خودتون قضاوت کنید
دیگه سریالی بلد نیستن بسازن که هی پایتخت ۱و۲و۳و.....میکنن..حیف چشم که بزاریم رو این سریالها که اصلا ارزش ندارن..حیفه این همه پول که بدم به اینا..کاش کارگراو کارمندای بیچاره که ده برابر کار میکنن یک دهم حقوق میگرفتن...هر سریالی تا یک یا دو خوبه فقط..دیگه مردم دلزده شدن از پایتخت
سارا و نیکا که اون طوری آبروشان رفت و رسوا شدن بابا گنجعلی هم که مرده پس پایتخت 7 چی داره؟
پایتخت با این اوصاف به پایان کار رسیده...
این ۵ میلیارد رو بدین به مسئولین مذاکرات نافرجام برجام، شاید راضی شدن بیان توی تلویزیون بگن چه گندی زدن، تا لااقل مردم بفهمن که به چه کسانی رای دادن....
اخه یکی مزذه کارشو میگیره به بقیه چه ربطی داره ..... شغلشه برادر من ...بازیگری میکنه حقوق میگیره...اگه تو هم میتونی بسم الله
اگه مثل گذشته ساده ومعمولی باشن بهتره
این‌پول‌رو‌اگه‌واسه‌پایتخت‌ندید‌برای‌کدوم‌فیلم‌آشغال‌دیگه‌میخواین‌بدین
یک‌فیلم‌خوب‌کلن‌تو‌ایران‌هست‌ک‌اونم پایتخته‌حالا‌بیاین بزنین‌ برینین‌ توش.
من‌از عمرم‌تا‌الان‌جز پایتخت‌تو هیچ‌فیلم‌دیگه‌ای‌نخندیدم.
حد‌اقل از اون لیسانسه های‌آشغالو‌‌و ..... بهتره
مسخره
هنرمند پولکی.بدرک که ساخته نشه.مردم از گشنگی دارن میمیرم حالا طرف ۵ میلیارد درخواست کرده.مگه کم بازیگر درست حسابی داریم
بدون سارا و نیکا پایتخت 7مزه نداره
اینقدتورسانه میلی دزدی میشه که این به چشم نمیاددوما برنامه دورهمی مهران مدیری هرقسمتش چند؟حرف از ۸۰۰و۹۰۰میلیون شنیده بودم. برنامه ای که دریک سالن بدون جابه جایی ولوکیشنهای متعدد پرمیشه
تا خواهران فرقانی نباشن ی شاهی نمی ارزه به درد نمیخوره
ما بند بند وجودمان گرفتار بی پولیه اونوقف اینا پنج میلیارد میگیرن
تو این شرایط سخت و غمگین چرا شبکه مستند به جای مستند های شاد و دیدنی همش از داعش وسوریه وجنگ می گذارد این رییس صدا و سیما کلا می خواهد روحیه مردم را از بین ببرد
حیف پول یامفت
۵ میلیارد اثلن پولی نیست که یک فیلم ۱۰۰۰ میلیارد را بخرند
خیلی خوب است کاش سارا ونیکا نبودن
دیدنش دیگه مزه نداره . حالا حساب کنین میخوان چه جوری اون خمسه رو بعد از مردن دوباره وارد صحنه کنن ... ۶ قسمت کافیه . ۵ میلیارد رو هدر ندین!
واقعا دمت گرم نقی 10 میلیارد میخوای بگیری
آلی سریال پایتخت
دیگه شورش رو درنیاید بسه دیگه از محتوا و کیفیت افتاده و الکی بودجه رو خرج میکنید .
سلام و عرض ادب خدمت بازیگران و همه پرسنل برنامه خوب پایتخت امیدوارم که انشاالله به امید خدا باز این برنامه خنده را روی لبهای مردم بیاره تا این روزهای سخت مردم بتونم فراموش کنن به نظر من این سریال نه تنها نمیشه روش قیمت گذاشت بلکه با این سریال میشه فهمید که چقدر خوب آدم ها قدر هم بدونن نوش جونتان
سلام در عین ارزش بالای هنرمندان این سریال -محتوای واقعا بی کیفیتی دارد.امیدوارم که دست به تحول بزرگی در کیفیت زده شود.
یه مقدار انصاف مشرف داشته باشید فکری بحل جوانان تحصیلکرده نگوبخت کرمانشاه بکنید بیاید نگاه کنید تو زباله دنبال اندک خرجی میگردند کدام مردم حال حوصله دارد پای سریال فس فس پنجعلی نگاه بکند بخدا تمام مسیولین 5میلیلرد ارزش ندارند
ولی خوب این ۵ میلیاردی که به بازیگراش میدن ارزش اینو داره گه هر سال یک برنامه خوب داشته باشیم فقط بعد از پایتخت چهار دیگه مثل پایتخت های قبل از چهار نشد
سلام. جهل درد قرون مختلف است مردم از تلویزیون چه چیزی برای مشغوایلت دارند که‌ببنند اصلا تویزیون چیزی برای نمایش دارد هر عیلم پوچ وتو خال حتما مخاطب زیادی دارد وقتی سیما چیزی برای پخس‌کردن نداشته باشد اخبارش هم مخاطب دارد اگهی بازرگانی هم مخاطب زیاد‌دارد پس‌دلیل این است که اگهی لازرگانی خوب بازی شده است
پنج میلیاردو بدین به یکی از این امور خیریه
از جیب ملت فقیر پول مفت میدن به مفت خورها بابت فیلمهای دوریالی .. شبها همین فقیرا میشینن پای این خزعبلات کیف میکنن... چقدر فقیره ایران فقر فکری و فرهنگی... سیستم از آموزش ابتدایی خرابه‌های..
سلام خدا قوت، ارزش هر کار باید در شان ان کار باشد، کدام یک از هنر پیشگان تا بحال خطر جانی تحدیدشان کرده، کدام تابحال مالیات پرداخته اند، کجایند ان سربازان گمنام در عرصه های علمی، امنیتی، دفاعی، صنعتی و فرهنگی مذهبی که بی ادعا کار می کنند مثل احاد مردم مالیات میدهند و یا جان خود امثال، سردار سلیمانی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته ای، شهدای مدافع سلامت و شهدای ترور طی ۴۰ سال گذشته که هیچکدام مبالغ نجومی نگرفته اند و باعث سربلندی کشور و ملت مظلوم ایران اسلامی شده اند.
اصلا پایتخت 6 که تهش معلوم نشد چی شد رفتن سراغ 7
ولی از این حرفا گذشته وقتی پایتخت شروع میشه بچه 5 ساله من ازجاش تکون نمی خوره خودم تا سری 5 نگاه نمیکردم با علاقه پسرم منم جذبش شدم
به نظر من همین که سارا و نیکا حذف شدن پایتخت دیگه به درد نمیخوره
خب تلویزیون فیلم و سریال درست که ندارد حالا که مردم ناچار ند پای اون بشینن وگرنه پایتخت آنچنان جالب نیست حالا فکرش بکن اگه ی فیلم هالیود بازی میکردن چقدر میخواستن این سفره بیت المال این روزا ببر ببره 5 میلیارد ش هم این ببره
نقی و ارسطو ک گفتن دیگه در تلویزیون بازی نمیکنند و خداحافظی کردن؟ چون بوی پول زیاد به مشام خورد پیدا شدن؟ این همه خانواده بدبخت در این جامعه زندگی میکنند چرا یکسر نمیرن به خانه های افراد مستضعف واقعی و کمکشان کنند؟ حرامه چنین پولی جهت گرفتن بازی در سریالی ک ایشون خصوصا نقی ک نقش خاصی نداره اگه بهتاش و پنجعلی رو میگفتی مردم بخاطرشان میخندیدن ی چیزی
پنج میلیاررررررد مگه داریم مگه میشه؟؟؟یامکه مکرمه
چرت نگید
عالیه
من نمی‌دونم یه سریال مسخره چ ا باید اینقدر ادام دار باشه و اینهمه پول یامفت برای چی به اینا میدین
واقعا حیف این پولا
سری اخر پایتخت ،ابروی عناصر سازندش رو برد
به نظر من هرچی تقاضا کرد زیاد نگفت ‌کسی مثل ارسطو ونقی وبابا پنج علی وبقیه مردم رو پای تلویزیون بکشانند درسته اخرا کمی دیالگها درست نبود بجای کاه رو کوه کنید لشینید صحبت کنید دوستانه درست کنند چون هیچکس نمتونه جای اونها رو بگیره ودیالوگها مثل قسمتهای اول باشه بهتره عوض هیاهو کردن با هم کفتگو کنید چه خبره همه اعضا از اون دوقلوها تا بقیه بتید باشن تا پایتخت پایتخت بشه دوست داشتن ر"یس ونداشتن مدیر سیما مهم نیست نطر مردم مهمه تنها برنامه هایی که مردم رو پای تلویزیون ۱۰۰ درصدی نشوند پایتخت خندوانه وعصر جدید بوده همین تلویزیون فکر نکنه موفق عمل کرده نه نتونست خواست همه اقشار رو براورده کنه همه کانالها دارن حرف میزنند هر چیز جای خود دارد یک شبکه تمام فیلمهای جدید ا شبانه روزی باشه نه فیلمهای تکراری قبول کنید موفق نبودید اگه همینطوری پیش برید جوانها که اصلا نگاه نمکنند ما پدر مادرها فقط میبینیم جوانها قول میدم ۹۰ درصد نگاه نمیکنند واین غصه ما پدر مادر هاست من حق میدم اقا ضرر کردید
مردم این روز های سرزمین ایران زمین بسیار بسیار مردم خود خواهی هستند. تو این شرایط دردناک با مردم فقیر ، حرف زدن راجب ۵ میلیارد ۳۰ میلیارد واقعا ناراحت کنندس. دستفروشا دریابین پدر بی کار دریابین نامردااا
پول هارو خرج مردم فقیر کتین ..
مردم دارن درد میکشن ما خنده نمیخوایم اونا لبخند رو لبهاشون باشه کافیه ..
به والله باید جواب بدیم تک تک مون .چشم هاتونو نبنیدد مرگ نزدیکع به هممون
بسه توروخداکم بی فرهنگی رونشون نداده این سریال بی حرمتی وبی ادبی رونشون داده همم دارن الگومیگیرن
۵میلیارد به نقی بدید بلدحساب بکن ماپایتخت نمیخواهیم این پول بریزید توسفره مردم
خیلی زیاد پولتون می دهندکه این حرفا را میزنید
اگر تنبانده بازی نمیکنه کمبود بازیگر نداریم
از نظر من این سریال ۶سال رشت کرده الانم برای یک فصل دارین چونه میزنین
از نظر من به این دو نفر پولشون بدین .
ما داخل این سریال به کارای نقی میخندیدیم
یعنی اگه نقی نباشه سریال اصلا جذابیت قبل رو نداره .
تعداد بیننده ها کم میشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس