بازدید 11268
۶
رئیس کل بانک مرکزی:

رشد اقتصادی کشور با نفت و بدون نفت مثبت شد

رشد اقتصادی بدون نفت در شش ماه اول سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال قبل، مثبت ۱.۴ درصد و رشد اقتصادی با نفت در شش ماه اول سال، نسبت به دوره مشابه سال قبل، مثبت ۱.۳ درصد است.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 13 December 2020

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: ایستادگی و همت ملت بزرگ ایران در اوج جنگ اقتصادی و کرونا و تلاش فعالین اقتصادی کشور در سال جهش تولید جواب داد.

رشد اقتصادی کشور با نفت و بدون نفت مثبت شد

به گزارش تابناک اقتصادی، دکتر همتی در یادداشتی اینستاگرامی اعلام کرد: همانگونه که قبلاً براساس روند شاخص‌های تولیدات صنعتی و کشاورزی و نیز رشد تسهیلات سرمایه در گردش بانک‌ها اعلام کرده بودم رشد اقتصادی کشور مثبت شد.

گزارش امروز اداره حساب‌های اقتصادی بانک مرکزی حاکی از این است که رشد تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه (۱۰۰=۱۳۹۰) در شش ماههٔ اول سال ۹۹ با نفت و بدون نفت، مثبت شد.

بنابر گزارش رشد اقتصادی بدون نفت در شش ماه اول سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال قبل، مثبت ۱.۴ درصد و رشد اقتصادی با نفت در شش ماه اول سال، نسبت به دوره مشابه سال قبل، مثبت ۱.۳ درصد است.

رشد اقتصادی با نفت فصل اول و دوم سال ۱۳۹۹ به ترتیب منفی ۲.۹ درصد و مثبت ۵.۱ درصد و رشد اقتصادی بدون نفت، به ترتیب، منفی ۰.۶ درصد و مثبت ۳.۲ درصد بوده است.

رشد اقتصادی کشور با نفت و بدون نفت مثبت شد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مرد حسابی با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه . با تبلیغات کاذب فقط مردم را شکنجه میدهید .
البته از این رئیس بانک مرکزی توقع زیادی نمیشه داشت .
هیچ وقت یادم نمیره چند ماه پیش که ارز شروع به بالا رفتن کرده بود ، ایشان رفتن فردوسی و از صرافیها دیدن کردن و گفتند همه چیز تحت کنترله نگران نباشید.
واقعا" این آذم سواد بانکی ، اقتصادی داره ؟؟؟ خدایی این آدم تا حالا یه کتاب ساده در رابطه با پول و ارز بانکداری خونده ؟؟؟
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش دروغ مالیات داشت
به جای خام فروشی برای استان های بزرگ پتروپالایشگاه بزنید هم میلیون ها نفر بر سرکار هم تحریم رفع بشه هم لنگ مواد اولیه تولید نباشید
همتی قرار بود تورم را هم در حد 22 درصد برساند . حالا برای ماد غذایی و کالاهای ضروری مردم 220 درصد هم بیشتر شده است . احتمالا مار رشد اقتصادی هم مشمول تورم شده است.
خوب ۱/۴ مثبت شد از هشت منفی کم کنید رشد اقتصادی میشه -۶/۶
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل