بازدید 7665

هشدار خطیب زاده درباره شیوع فکری دوباره داعش

سخگوی وزارت امور خارجه با تبریک سومین‌سالگرد پیروزی دولت و ملت عراق بر گروه ترویستی داعش از جامعه جهانی خواست در برابر شیوع فکری و قدرت گیری مجدد این جریان هشیار باشد.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 11 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سعید خطیب زاده» روز جمعه با تبریک سومین‌سالگرد پیروزی دولت و ملت عراق بر گروه ترویستی داعش، این پیروزی را نتیجه اراده راسخ و مجاهدت یکپارچه دولت، ملت و تمامی نیرو‌های های نظامی و امنیتی عراق با الهام از مرجعیت دینی این کشور حضرت آیت الله سیستانی علیه تروریسم فراگیر دانست.

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق برای غلبه بر تروریسم داعشی افزود: دولت و ملت ایران همواره در کنار دولت و ملت عراق بوده و از هرگونه مساعدتی برای یکپارچگی، امنیت، ثبات، استقرار، توسعه و آبادانی عراق دریغ نخواهد کرد.


وی تاکید کرد: ما شاهدیم که چگونه خون شهدای دو کشور در این مبارزه مقدس با هم عجین شد و همراهی و همدلی دو دولت در حادثه ترور شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» به عنوان سرداران مبارزه با تروریسم و افراط گرایی به اوج خود رسید.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: اگرچه نیروی نظامی داعش شکست خورد، اما همچنان تفکرات تکفیری، ضد بشری، تروریستی و حمایت‌های پیدا و نهان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از آن ادامه داشته و لازم است جامعه جهانی در برابر شیوع فکری و قدرت گیری مجدد این جریان هشیار باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر