بازدید 31135
دو هزار و سیصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

در اولین دیدار خصوصی آیت الله یزدی با امام چه گذشت؟ / کنایه نماینده محلات به صحبت‌های روحانی / رئیس دولت اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ چه نقشی خواهد داشت؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند :ادعای شکایت نمایندگان مجلس از ظریف، کلانتری و آخوندی / دیپلمات پیشین: نگذاریم عربستان و اسراییل، بایدن را وارد جبهه خود کنند / زیباکلام: طرح مجلس برای راضی کردن 20درصد بود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 10 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عرف: احزاب وارد موضوع انتخابات۱۴۰۰ شوند

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات و حضور مردم، ضامن اقتدار و ثبات کشور است، گفت: انتظار داریم گروه‌های سیاسی برای رونق بخشی به انتخابات وارد فعالیت‌ها شوند.جمال عرف در دومین نشست هم‌اندیشی دبیران کل احزاب و گروه‌های سیاسی کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به این که در آستانه برگزاری انتخابات سراسری ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم؛ گفت: انتخابات، بهار احزاب و گروه‌های سیاسی است و انتظار داریم گروه‌های سیاسی برای رونق بخشی به انتخابات وارد فعالیت ها شوند.رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امسال با پدیده کرونا در مساله انتخابات مواجه هستیم: افزود: طبق آخرین نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان وزارت بهداشت، بیماری کرونا تا سال آینده هم وجود دارد بنابراین وزارت کشور تمهیدات لازم را در دستور کار قرار داده است.معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فراخوان مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوبی راجع به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ از دانشگاهیان، نخبگان و اندیشه ورزان این عرصه شاهد بودیم و تلاش داریم با بهره گیری از نظرات نخبگان، شرایط مناسبی را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ۱۴۰۰ فراهم سازیم.

زیباکلام: طرح مجلس برای راضی کردن 20درصد بود

صادق زیباکلام: واقعیت آن است که رویکرد اصولگراها اگرچه ظاهرش جسارت‌آمیز است اما در چهار دهه گذشته حتی یک مورد جدی وجود ندارد که ارعاب و تهدید غربی‌ها نتیجه‌بخش بوده باشد. علی‌القاعده این پرسش مطرح می‌شود که اگر راه و روش‌های انقلابی و تهدید غربی‌ها هرگز کمکی به منافع ملی‌مان نکرده، چرا مجلسی‌ها مجددا می‌خواهند آزموده را بیازمایند؟‌شاید برخی از این دوستان واقعا باور دارند که به تعبیر آنان از موضع بالا با غرب برخوردکردن باعث می‌شود آنان عقب‌نشینی کرده و سرجایشان بنشینند. اما شمار بیشتری از آنان نیک می‌دانند که برخورد ستیزه‌جویانه با غرب در سال های گذشته هیچ کمکی به تأمین منافع ملی کشور نکرده است. بنابراین این پرسش مطرح می‌شود که پس چرا اصرار بر طرح دوفوریتی؟‌در پاسخ باید گفت هدف آنان بیش از آنکه غربی‌ها باشند، تحت‌تأثیر قراردادن طرفدارانشان است. همان 20درصدی که به آنان رأی می‌دهند. هدف دیگرشان جلوگیری از احتمال توافق میان بایدن و ‌دولت روحانی در چند ماه باقی‌مانده از عمر آن است. می‌ماند این پرسش که در این ضرب و تقسیم و محاسبات سیاسی و تحت‌تأثیر قراردادن طرفداران‌ یا ضربه‌زدن بر رقبا، جایگاه منافع ملی کجا قرار می‌گیرد؟

در اولین دیدار خصوصی آیت الله یزدی با امام چه گذشت؟

مرحوم آیت الله شیخ محمد یزدی در خاطرات خود به اولین دیداری که با امام داشته اشاره و اینگونه نقل خاطره کرده است:‌‌اولین برخورد خصوصی قابل ذکر وقتی بود که توسط مرحوم اشراقی‌‎ ‎‌داماد حضرت امام رضوان الله تعالی علیه احضار شدم. نمی دانستم مطلب‌‎ ‎‌چیست؟ پس از شرفیابی با لطف و محبت خاصی فرمودند: مردوخ‌‎ ‎‌کردستانی جزوه ای نوشته و نام شما هم در آن است. ‌عرض کردم بله اتفاقاً چند روز قبل که به دیدار آقای فکور یزدی‌‎ ‎‌(یکی از علمای معروف یزد در قم) رفته بودم، چنین جزوه ای برای ایشان‌‎ ‎‌هم فرستاده شده بود، آن را به من دادند. ‌امام فرمودند: می خواهی چه بکنی؟ عرض کردم قسمتی از آن را‌‎ ‎‌خوانده ام و یادداشت هایی هم نوشته ام. مایل هستم آن را تمام کنم و جوابش‌‎ ‎‌را بنویسم. امام فرمودند: وقتی نوشتی بیاور من ببینم. من فوق العاده‌‎ ‎‌خوشحال شدم. متنی در یک صد صفحه به نام پاسخ تهمت های مردوخ تهیه‌‎ ‎‌شد. آن را به امام تقدیم کردم. پس از مدتی در پایان یکی از جلسات‌‎ ‎‌درس اصول مسجد سلماسی، لطف کردند و آن را به من برگرداندند. در‌‎ ‎‌یک صفحه به شکل حاشیه راهنمایی هایی فرموده بودند که مثلاً فلان‌‎ ‎‌کتاب مدرک معتبری است.نکته اصلی این داستان طولانی این است که‌‎ ‎‌وقتی آماده چاپ شد، من نمی دانم از چه طریق امکانات و شرایط مرا به‌‎ ‎‌دست آورده بودند، که باز توسط مرحوم اشراقی احضار شدم. یک قطعه‌‎ ‎‌اسکناس یک هزار تومانی که تا آن وقت ندیده بودم، به عنوان کمک به‌‎ ‎‌چاپ که تمام هزینه چاپ همان بود، لطف کرده فرمودند: فقط در‌‎ ‎‌جاهایی که اصل جزوه پخش شده این پاسخ پخش شود که ذهن دیگران‌‎ ‎‌بی جهت مشوب نگردد. ‌

آشنا: در لزوم واردکردن فشار به اروپا و آمریکا اشتراک‌نظر وجود دارد

مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه در لزوم وادار کردن آمریکا و اروپا به اجرای تعهدات‌شان اشتراک نظر وجود دارد، اظهار کرد: اختلاف در چگونگی گزینش موثرترین ابزار، بهینه‌ترین روش و مناسب‌ترین زمان‌بندی برای اعمال فشار است.حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«‏در لزوم وادار کردن آمریکا و اروپا به اجرای تعهدات‌شان اشتراک نظر وجود دارد.اختلاف در چگونگی گزینش موثرترین ابزار، بهینه‌ترین روش و مناسب‌ترین زمان‌بندی برای اعمال فشار است.نهادهای اجماع ساز فارغ از رفاقت‌های محفلی یا رقابت‌های جناحی دیدگاه‌های تخصصی را جمع‌بندی می‌کنند.»

رئیس دولت اصلاحات در انتخابات 1400 چه نقشی خواهد داشت؟

عرب ‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد نقش سید محمد خاتمی در انتخابات 1400 می گوید: آقای خاتمی به نظر من باز هم در دوره پیش‌رو با توجه به درس‌ها و تجربیاتی که از انتخابات دارد، جامعه را از صلاح‌اندیشی و خیرخواهی‌های خودش محروم نخواهد کرد. البته این به آن معنا نیست که ایشان حتما از نامزد معین یا لیست خاصی حمایت خواهد کرد ولی حتما بر اساس شرایط تصمیمی را که به صلاح مردم و کشور بداند، اتخاذ خواهد کرد.

اعلام موضع ترکیه درقبال بازگشت بایدن به برجام

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد دولت آنکارا از بازگشت رئیس جمهور منتخب آمریکا به توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کند.به گزارش شبکه آرتی، ابراهیم کالین روز پنج شنبه با بیان حمایت دولت متبوعش از بازگشت آمریکا به برجام در دوره ریاست جمهوری جو بایدن یادآور شد با توجه به ائتلاف شکل گرفته با رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس، این امر به آسانی ممکن نخواهد بود.کالین اطمینان داد که روابط میان آنکارا و واشنگتن در دوره ریاست جمهوری بایدن مثبت پیش خواهد رفت.سخنگوی دولت ترکیه افزود: بایدن کشور ترکیه و رئیس جمهور آن را به خوبی درک می‌کند، او در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما و در مقام معاون رئیس جمهور آمریکا بار‌ها به ترکیه سفر کرد. اطمینان دارم روابط دو جانبه مثبتی پیش رو داریم. مطمئنا بایدن ارزش استراتژیک و ژئوپلیتیک ترکیه را درک خواهد کرد.سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تاکید کرد اختلافاتی در دیدگاه‌های دو کشور در پاره‌ای از مسائل وجود دارد با این حال آنکارا تلاش می‌کند تا این اختلافات را برطرف سازد.این مقام ترک همچنین در خصوص خرید سامانه پدافند موشکی اس-۴۰۰ روسیه متذکر شد: ما بار‌ها تمایل خود برای خرید سامانه پاتریوت آمریکا اعلام کردیم، با این حال واشنگتن از فروش آن به ما خودداری می‌کند.

دیپلمات پیشین: نگذاریم عربستان و اسراییل، بایدن را وارد جبهه خود کنند

سفیر پیشین ایران در اردن با بیان اینکه دوران خوشی و شکوفایی تاثیرگذاری لابی عبری و عربی در سیاست خارجی آمریکا تا حدی گذشته است، گفت: با استفاده از فرصت، اجازه ندهیم عربستان و اسراییل بازیگر اول سیاست خارجی آمریکا شده و بایدن را وارد جبهه ضد ایرانی خود کنند.«نصرت‌الله تاجیک» درباره رویکرد کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: عربستان سعودی‌ نسبت به سایر کشورهای عربی دیرتر پیروزی بایدن در انتخابات را تبریک گفت. آنها سعودی‌ها هم نمی‌خواستند ترامپ را از خود برنجانند و هم احتمال می‌دادند که ممکن است نتایج انتخابات تغییر کند و شانس پیروزی مجدد ترامپ افزایش یابد.

کنایه نماینده محلات به صحبت‌های روحانی

علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس در توئیتی به کنایه به صحبت‌های روحانی پاسخ داد.وی در این باره نوشت: روحانی:«بگذارید مردم شاد باشند !!!!». جناب!!‎ مرغ کیلویی ۳۰هزار تومان،‎ تورم بالای ۴۰درصد، ‎مسکن متری دهها میلیون تومان،‎ دلار ۳۰هزار تومانی،‎ پراید ۱۳۰میلیونی، ‎تخم مرغ ۴۰هزار تومانی، ‎سکه ۱۳میلیونی و... حال خوشی برای مردم نگذاشته.‏آقای روحانی! لطفا به رئیس جمهور بگویید این قیمتها را اصلاح کند تامردم شاد باشند!!!

ادعای شکایت نمایندگان مجلس از ظریف، کلانتری و آخوندی

زهرا عبدالهی خبرنگار پارلمانی از شکایت نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف، عیسی کلانتری و عباس آخوندی به قوه قضائیه خبر داد.چندی پیش حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مدعی شده بود که آخوندی وزیر سابق مسکن وراه و شهرسازی به دلیل بی توجهی به مسکن مهر باید محاکمه شود. حالا خبر می رسد نمایندگان مجلس یازدهم از ظریف، عیسی کلانتری و عباس آخوندی شکایت کرده اند.

آبرامز: دولت آینده باید فشار بر ایران و آژانس را حفظ کند

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد که دولت آینده این کشور باید فشارهای دولت کنونی بر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران) را حفظ کند.«الیوت آبرامز» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و ونزوئلا در مصاحبه با نشریه صهیونیستی-آمریکایی «الگمینر» تأکید کرد که دولت آینده آمریکا باید سیاست موسوم به «فشار حداکثری» علیه ایران را ادامه دهد و با همکاری متحدان اروپایی واشنگتن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران تحت فشار بگذارند.

طلایی: قشر خاکستری از ما رویگردان شده است

مرتضی طلایی، چهره سیاسی اصولگرا: مردم، ساده اندیشی نکنند و زودباور نباشند و گول شعارها و وعده ها را نخورند بلکه به شناسنامه و سوابق روشن کاندیداها نگاه کنند.
مردم به اصولگرا و اصلاح طلب توجهی ندارند. و اساس برای مردم نه اصلاح طلب و نه اصولگرا موضوعیت ندارد.
ه جرأت می گویم که این ادبیات رییس جمهور نظامی از جمله ادبیات های تولیدشده بیگانگان و به تعبیری آن ور آبی ها است.ای کاش رییس جمهور ما یک رییس جمهور فرهنگی بود و می توانستیم یک رییس جمهور فرهنگی انتخاب کنیم.  تعدد کاندیداها امر نادرستی نیست اما اصولگرایان اگر می‌خواهند در انتخابات ۱۴۰۰ موفق شوند در نهایت باید یک گزینه داشته باشند.احتمالا شورای ائتلاف محور حرکت اصولگرایان در ۱۴۰۰ باشد اما ممکن است اصلاحاتی بر سازوکار بخش‌های دیگری از ائتلاف صورت بگیردبه دوستان شورای ائتلاف توصیه می‌کنم که آغوش خود را باز کنند، تنگ نظرانه برخورد نکنند و تمام ظرفیت‌ها را به کار گیرند.بخاطر بی دقتی و بی سلیقگی ما قشر خاکستری رویگردان شده اند. ما حق نداریم با نگاه تنگ‌نظرانه، به مردم بی توجهی کنیم و بعدها متهم به برگزاری انتخابات حداقلی شویم./خبرآنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰۵
آقای سردار طلایی، ما مردم نه زود باوریم و نه ساده، خسته ایم از خیلی چیزها. دیگه هیچ باور نمیکنیم
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
این ترامپ چقد پر رو هست


انگار ول بکن نیست


چقد عضیا..........
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
بدبختی  مردم ایران درست از فردای روزی شروع شد که برنامه هسته ای ایران استارت خورد و بهانه لازم را جهت تحریم وقطعنامه های جور واجورو محکومیت ایران در مجامع بین المللی  برای قدرت های بین المللی فراهم کرد.حالا ایران چه چیزی بدست آورده است.تقریبا هیچ . چند کیلو اورانیوم غنی شده که به درد هیچ چیز جز ساختن بمب هسته ای نمی خوردو بمبی که قصد ساختنش را هم نداریم .
برخلاف ادعای آقایان این برنامه ریشه عقب افتادگی 30 ساله ایران و محروم شدن ایران از بازارهای بین المللی و تجارت جهانی بوده و براساس کمترین برآوردها این برنامه در طول این 30 سال 1000 میلیارد دلار به ایران خسارت  مالی زده است.جدای از خسارات جانی و از دست رفتن سرمایه های انسانی و فرار مغزها.
این برنامه جز خسارت محض برای شهروند ایرانی دستاورد دیگری نداشته و نباید اجرا می شد.
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
درسته.تنها چیزی برای اقلیت اصوالگرا واصلاح طلب پشیزی ارزش ندارد .زندگی مردم است.بیا رأی بده و از فردای انتخابات بای بای تا 4 سال دیگه هر بلایی سرت اومد مهم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
این قشر خاکستری حدود ۸۰ درصد جمعیت کشور است
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
خطاب به 21:4
شما هم همچون منتقدین برجام که با کمترین اطلاعات راجع آن و بدون آشنایی با آنچه در شورای امنیت بر سر ایران آورده شد،با کمترین اطلاعات راجع برنامه هسته ای ایران و فوائد و کارکردهایش قضاوت می کنید...هرچند بشخصه معتقدم قضیه شما جهل نیست،ناامید ساختن مردم و ایجاد بدبینی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
تو جز همان کسانی که هستی اگر به کشور حمله کنند می گویند بگذار بیایند مردم کشته نمی شوند!! در ضمن اول برو ببین به چه کارهایی می آید آن وقت دانشمند زوم کردن روی موشک و... برای چی هست که آن را هم می گویند نداشته باشید؟ خسارت زمانی شروع شد که 20 سال پیش رفتید به پای میز سه کشور اروپایی و از حد قانونی فراتر تعهد دادین و تا حالا ادامه دادین
ناشناس
| France |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
تابی عزیز ، سفید و خاکستری حذف شدند ، فقط قشر مشکی مونده که اونا هم چهاردرصد حداقلب هستند و دستپختشون خوب نیست ! دستپختشون مجلس مثلا انقلابیه که بعد چهل سال هنوز در در چهل سال پیش موندند ! یعنی تقصیر خودشون نیست ! ماشین زمانشون خرابه و تو چهل سال پیش گیر کرده ! وقتی هم هلش میدن راه میفته بجای اینکه بره جلو ، صد سال ، صد سال میره عقب !!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
قبلا اسممون بود خلق خدا، امام خمینی فرمود مردم ولی نعمتان انقلاب و مسئولین، روحانیون به ما گفتند عوام الناس و حالا شدیم قشر خاکستری.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
خیلی از کشورهای جهان نه تنها تانک وتوپ ساده هم ندارند اصلا نیروی نظامی ندارند.پس این کشورها اصلا نباید وجود خارجی داشته باشند چون موشک ندارند.
در حالیکه در همه ی مجامع بین المللی عضو هستند و همه با احترام وتکریم به آنها می نگرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
آن کشورها ریز هستند و عددی به حساب نمی آیند چون باید نقش بین المللی بزرگان را اطاعت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
ترامپ معتقد است اگر کسی در کاری صبر و استقامت داشته باشد پیروز می شود.
اینکه آیا ان کار خوب است یا بد .
یامنطقی است یا بی منطق ؟
آیا مردم صدمه می بینند یا نه ؟
آیا خسارت آن کار برای کشور زیاد نیست؟
آیا عقل جمعی موافق آن کار است یا خیر؟
خلاصه معنی خداوند با صابرین است را ندانستهو به گمراهی رفته .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
خطاب به 21:4
خود شما هم بر اساس بد بینی قضاوت می کنی . اصل را بر این گذاشتی که همه بد هستند مگر خلافش ثابت شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
بعضی وقتها قدرت زیاد باعث نا امنی و دشمنی دیگران می شود . مثلا اگر امارات و عربستان و کویت همه قوی شوند و صاحب قدرت هسته ای شوند چه می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
11:3
کمی تعقل چیز خوبیست
از نگارش کاربر 21:4 به خیلی چیزها می توان پی برد والا نسیم علم غیب ندارد
تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ، ممانعت از مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات است مطلبی که در انتخابات مجلس خودش را نشان داد والا در هر شرایط دیگری ودر بدترین شرایط دو بر یک اصلاح طلبان برنده خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
دیگر ملت گول شماها می خورند حتی یک بار هم که آمار مشارکت به بالاترین حد رسید و شکست خوردین ادعای تقلب کردین و زمینه تحریم ها را درست کردین
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
اصلاح طلب همون اصولگراست .این اراجیف دیگه کسی را پای صندوق نمی کشونه
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
بشنوید.ای اقلیت 2 و3 هزار نفری.بیخود بوجه مملکت را صرف انتخابات خواهد شد نکنید.قالی باف را با یک درجه ارتقا از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس جمهور کنید و بهانه هم همین کرونا باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
ملت همبشه در صحنه هیچ وقت صف رو رها نمیکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
دوران اصولگرایی و اصلاح طلبی تموم شده. این بی اهمیتی مردم به صندوق رای روزی خودشو نشون میده که کار از کار گذشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
اصولگرایان با تک ماده جنتی وعدم حضورملت درانتخابات وارد مجلس شدند یعنی مجلس فعلی همان مجلس سنا هست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
علت عدم استقبال مردم از انتخابات چند دلیل دارد . نداشتن احزاب مستقل و مردمی . دوم وجود شورای نگهبان . سوم ادغام اخلاق و سیاست . چهارم بالا رفتن شعور سیاسی با توسعه و گسترش ارتباطات جهانی . پنجم . شعارهای انقلابی و کارهای جهادی فقط در یک مرحله ای از زمان خاص جواب میدهد . بعد از ان کشور باید با احتساب علم و عقل و اجماع مردم اداره شود . ششم جمع شدن قدرت و سیاست و ثروت و تبعات آن ......هفتم . گم شدن اهداف انقلاب ( اهداف پوشش اجباری زنان که نبود )
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
توهم از همون اول با شما بوده
شانزده میلیون رای رئیسی هم برای شما بوده
اون موقع روحانی به زور رای اورد، از این حرف ها نمی زدید
مردم رو با همین توهم و غرور به اینجا رسوندید
خجالت بکشید...
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
علت وجود اثلاح طلبان بخاطر رفتارهای ژشت و زننده در حوزه سیاسی و فرهنگی طیف افراطی اصولگرایان شکل گرفت .‌یعنی مردم دهه ۶۰ هم از جنگ و هم از سیاست های خسته کننده خواستند گذر کنند . دوم اینکه اصلاح طلبان میگویند همان راه عقل و علم و دمکراسی جهت اداره کشور بهتر جواب میدهد اما اصولگرایان میگویند اگر اندکی به مردم آزدبهای شهروندی بدهیم له دامن غرب خواهیم افتاد . یعنی دوباره زنان بی حجاب خواهند شد . سوال ؟ اگر از اول اهداف انقلاب فقط چادر و جوراب زنان بود چرا حسن روحانی با خواهش و تنما و اخراج و زور پروژه را در اول انقلاب اجرایی کرد . اهداف استقلال . دمکراسی و آزادی احزاب بود
جنابدروحانی از یه طرف بودحه نهادهای خاص رو تا ۸۰ درصد افزایش میدی از یه طرف منتقد انها هم میشوی ؟ خوب داری با جنگ زرگری ملت رو فیلم کردی ؟ رای بی رای ، ان شالله شاید مجلس و دولت همگام بتونند مشکلات رو حل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
روحانی استاد فیلم بازی کردن است از اون وعده های توخالی رفع حصر بگیر تا دگمه فیلترینگ
دو کلام از مادر عروس از جناب زیبا کلام!!!
آخه مرد حسابی چند بار از یک سوراخ گزیده می خواهید بشوید؟ نکندحافظه قد نمی دهد؟ یا از عمد...؟
حتی در مقابل تحریم ها نمی خواهید طبق برجامتون متوازن کنید؟
خجالت نمی کشید با این حرف زدن های ضد منافع ملی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
از کی تا خالا " مادر عروس" مرد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
زیبا کلام همیشه جاده صاف کن امریکا بوده زیاد جدیش نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
تو دوغتو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
حالا بابای دوماد شما بفرمایید از درگیری با غرب چه چیزی نصیبتان شد ؟ شما که فسفر مغزت بالاست و حافظت قویه و عمدی در کارت نیست شما که باهوشی بفرما کی به برجام احتیاج داره ما یا غرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
پاسخ به 21:22
بدجوری به هدف زده سوختی عزیزم اب بریز به همانجو که سوخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
درود برزیباکلام زدی بخال اصولگرایان ازعمروعاص بدترند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
زیبا کلام یک از معدود اساتید سیاسی در ایران است که واقعیات را می گوید.واقعیت اینستکه اقلیت 5 درصدی برای تصاحب صندلی ریاست جمهوری حتی حاضر است ایران را تا آستانه جنگ و اشغال بخشی از ایران پیش ببردو بعد پای میز مذاکره بشیند..
طلایی: قشر خاکستری از ما رویگردان شده است
بفرمائید اکثریت مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
آقای طلایی توی چکسلواکی یک عده از مردم خاکستری را الکی میکشند که دیگه خاکستری نباشند. میدونی که چی میگم؟؟؟
ناشناس
| France |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
تابی عزیز ، سفید و خاکستری حذف شدند ، فقط قشر مشکی مونده که اونا هم چهاردرصد حداقلب هستند و دستپختشون خوب نیست ! دستپختشون مجلس مثلا انقلابیه که بعد چهل سال هنوز در در چهل سال پیش موندند ! یعنی تقصیر خودشون نیست ! ماشین زمانشون خرابه و تو چهل سال پیش گیر کرده ! وقتی هم هلش میدن راه میفته بجای اینکه بره جلو ، صد سال ، صد سال میره عقب !!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
منظور ایشان همان های هستند که بعد از روز انتخابات هیچ جا حساب نمی شوند.خوب حق دارند..چند بار می خواهید کلاه سرشون بزارید.
چه راحت به احمدی نژاد تهمت دیکتاتوزی میزدن حالا خودشون با اینکه ادعای حقوقدانی دارن ، مجلس رو قبول ندارن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
مجلس ۴درصدی نمیخایم نمبخایم زص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
شما همونایید که دلار 4200 گرفتید
داداش 4 درصدی شماهایید
گند 7 سالتون با حمله به مجلس پاک نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
2303
به امار مشارکت در انتخابات نگاه کن . درصد مارو میفهمی
بمب افکن های امریکا برای جلوگیری از فرصت سوزی وارد خلیج فارس شدند ؟ نابوری اسراییل رو بگذارین بعد از بهمن ماه؟! مثل اینکه از عین الاسد درس نگرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
زیاد از این کارها می کنند که مثلا بترسانند ولی غروب آمریکا هیلی وقت است شروع شده و این چیزها هم هیاهو است
کمتر شبکه ماهواره ای لندنی ها که دشمن خودت هستند و با تبلیغات می خواهند مردم را از نظر روانی خراب کنند نگاه کن
اصلاح طلب های ورشکسته شما ها که مدعی هستید رییس جمهور کاره ای نیست لطفا در مورد آن و شخص اول اجرایی ساکت شوید خصوصا شما زیبا کلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
عطش قدرت فعلا بد جوری انها رو کر و کور کرده که وعده دلار ۱۱هزار تومانی میدن ولی نمیگن میخان ارز ۴۲۰۰ رو از ارد و اقلام اساسی ملت حذف کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
ریسس جمهور هیجوقت اجازه گرفتن تصمیمات مهم را ندارد
کارهای دم دستی چرا همانطور که بارها و بارها ثابت شد برای مثال اجازه مذاکره به احمدنژادعلیرغم عطشش داده نشد اما به روحانی اجازه داده شد به روحانی اجازه اجرای لوایح اقتصادی داده نشد اجازه اجرای منشور حقوق شهروندی حالا هم استفاده از برجام و طرح بستن ازاد انتشاراطلاعات که دولت بدنبال ان بود توسط مجلس
فعلی جلوگیری شد که همه میدانند چطور اینها به مجلس وارد شدند
ناشناس
| France |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
رای بی رای ! وقتی بد میگه از اصلاح طلبها و مردم را خطاب میکنه ، فکر میکنه هر کی اصولگرا نیست اصلاح طلبه !! نه داداش ، مردم از بی پناهی به اصلاح طلبها پناه بردند و دیدند اونها هم طبل تو خالین و بعدش دیگه تموم شد ماجرا ! رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
پاسخ به 21:04و21:21
اصلاح طلبان ورشکسته هستند یا شماهای اصولگرا/؟ درانتخابات مجلس شورای اسلامی سال94وریاست جمهوری سال96دیدید کی بدجوری ازملت سیلی خورده دوستان عزیز متکبر مجلسی که با10درصد رای بیاورند ان مجلس پایگاهی مردمی ندارد درضمن میدانی نماینده شمادرکرج چندتا رای اورد؟ دوست گرامی کرج 1/700/000واجدشرایط رای بودند با27000رای وارد مجلس شد این یعنی مجلس فرمایشی وسنای شاه دراخر کاملا زیبا کلام تحلیل درستی کرد اصولگرایان برای ترس از مذاکره وباختن انتخابات سال1400دستپاچه شد ولغو برجام را تصویب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
اقلیت عوام مجلس سنارا رقم زد اونم باحمایت جنتی ما مجلس جنتی نمیخواهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
سال 96 سیلی شما خوردید با کمترین درصد رییس جمهوری در دور دوم
با عملکردتون به مردم سیلی زدید ، بعد انتظار دارید بیان تو 98 و 1400 رای بدن
به جای اینکه جواب بدید
طلبکار هم هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
اینقدر خودت متکبر هستی که 42 درصد انتخابات مجلس را نمی بینی!!
یا انتخابات مجلس که از تعداد بالای نامزدها انتخاب می شوند را باز هم سوادت قد نمی دهد یعنی چی!!
مثل اینکه واکسن امریکایی هام ۱۱نفر رو به کشتن داد ؟؟ افتضاح دیگه از ترامپ احمق ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
ترامپ بلافاصله بعد از پایان دوره ریاست جمهوری کشته خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
درود برامریکا مرگ برروسیه
1
"هیچکس حق فرصت سوزی ندارد"
این جمله حکیمانه جناب روحانی به طرفین برجام فصل الخطاب برنامه جامع اقدام هسته ای است.اگر طرفهای مقابل به تعهدات خود عمل نکنند طبق دستورات رییس جمهور قدم به قدم در غنی سازی و نصب ابشارها پیش خواهیم رفت و اروپا و امریکا فرصت تعامل با ما را از دست خواهند داد.بر عکس اگر انها به برجام برگردند و تحریمها را بردارند و منافع ان به ملت ایران برسد یقینا جناب روحانی برای بازگشت به تعهدات دستورات لازم را خواهند داد.فرصتی که برجام برای طرفین فراهم کرد هرگز نباید از دست رود چرا که در غیر اینصورت کشورهایی مثل ما به تعهدات اروپا و امریکا هیچ باوری نخواهند داشت و رهبری امریکا در جهان که جناب بایدن به ان عمیقا باور دارد زیر سوال خواهد رفت؛ چطور میشود به کشوری که به راحتی زیر امضای خود میزند اعتماد کرد؟؟ چطور به کسی که چکی را که صادر و امضا کرده پاس نمیکند میشود دوباره اعتماد کرد؟؟؟جناب بایدن همچنانکه جان کری را مسئول بازگشت سریع به توافق اب و هوایی پاریس کرده خوبست ایشان را همچنین مسئول بازگشت سریع به برجام نمایند.اروپاییان نیز از بدقولی و فشار به ما دست بردارند."فرصت تاریخی برجام هرگز دیگر برای طرفین ان تکرار نخواهد شد لذا هیچکس حق فرصت سوزی در برجام را ندارد."
گزارش حناچی در مورد عودت املاک نجومی به شهرداری با مبالغی مشخص ........ سپس شنیده ها از عودت یک کانکس از یکی از نواحی شهرداریهای تهران بعنوان مطالبات از شهردار قبلی ......!!!!!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
کامران نجف زاده که امریکاست جرا ملکش رو نمیکیرین
هیچ کشوری به اندازه ایران افراد سیاسی آن راه به راه دنبال مذاکره بخوانید تاراج کردن نیستند حتی آنهایی که دشمن آمریکا هستند و تحریم هستند و اقتصادشون هم به خاطر این عدم رفت و برگشت ها اینقدر آسیب ندیده به جز ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
شما بفرما غیر از مذاکره با این خط قرمزهای متعدد ماحتی در باره فیلم تفریحی ریزش بادمجان از اسمان یا تفریح در پارک آب و اتش یا دوچرخه سواری یا موتور سواری بانوان ... چه کاری کم هزینه تر از مذاکره هست
؟
2
عالیجنابان اروپایی امروز بر کشور من ایراد میگیرند که چرا تجهیزات موشکی دارد!!! .همه کارشناسان نظامی میدانند موشک یک سلاح تهاجمی نیست.کشوری که موشک دارد با ان کشور گشایی نمیکند.موشک مانند اف ۳۵ و ناو هواپیما بر اتمی و بمب افکن ب۵۲ برای حمله و اشغال کردن خاک یک کشور نیست.موشک تنها یک سلاح دفاعی است. در منطقه ای که شرق کشور طالبان و غرب کشور داعش مستقر است ایا باید معدود سلاح های دفاعی خود را کنار بگذاریم؟منطق انسانی شما اینست؟کپسول اتش نشانی را از کسی که در کلبه چوبی زندگی میکند بگیرید؟ در اینصورت امنیت ما و دفاع از ما را میپذیرید؟؟میلیاردها دلار سلاح به منطقه ما فروختید که برای بارها شخم زدن خاور میانه کافی است.عالیجنابان شما برای حفظ یک گونه گیاهی یا جانوری ژست میگیرید و انرا جزو اخلاقیات انسانی خود میشمارید!!!!.یک تمدن چند هزار ساله در منطقه ما میخواهد برای بقای خود تلاش کند و سلاحهایی که در برابر بمبهای اتمی و هیدروژنی شما اسباب بازی بشمار میاید را خطرناک توصیف میکنید و میخواهید با خلع سلاح کشور من یک تمدن قدیمی بشری را به نابودی بکشانید؟؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
صحیح گفتید اما برای کِه گفتید؟! گمان می کنید غرب این موارد را نمی داند...تک تک این موارد را ظریف بزبان انگلیسی در کنفرانس برلین گفت...می دانند اما آرزوی غائیشان برای ایران. همان است که بر سر عراق ولیبی آمد...البته زهی خیال باطل
مسولین قرار نیست بعد از چهل سال مثل مناطق محروم در کپر زندگی کنند ؟
اگر قرار باشد صد سال عمر کنی و عاقبت زیر خاک . همان کپر نشینی و خانه گاه گلی بهتر نیست ؟
اقای ظریف دیبلماسی التماس و خنده در برابر اعراب منطقه جواب نمیده ، کمی از ترکیه یاد بگیرید .
نیگولاس سارکوزی رو بجرم فساد انداختن زندان
اینجا ما برا مسئول بیست سال پیش نظر مینویسیم منتشر نمیشه
اقاااااااا خوشیم دورهم خوشششش
مررررگ بر فرااانسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
مگه اینجا فریدون ومهدی هاشمی تو هتل زندان نیستند تازه دارن به زندانی ها سکه و دلار میدن
واقعا آیا اخلاق و سنت و فرهنگ و ادب میتواند حریف سیاست شود یا نه برای اینکه سیاست ها متعادل و منطقی شود و ملت یک بهره ای و منفعتی از سیاست ها ببرند نیاز به سواد سیاسی ( سیاستمداربودن ) هم هست ؟ در غیر از این همش به ضرر ملت هست . چون رضایت ملت حاصل نمیشود .
در ۱۴۰۰ یک اصولگرا با حداقل ۱۵میلیون رای ربیس جمهور خواهد شد و همگام با مجلس همه مشکلات با امریکا حلدخواهد شد ، البته اگه احمدی نژاد بیاد که ۲۰ میلیون رای رو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
یعنی ۳۰ میلیون از مردم بهش رای ندادن.بنظرت کشورهای دیگه این فرد رو که با ۳۰ درصد رای انتخاب شده رییس جمهور قانونی میدونن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
اولا که احمدنژاد اصولگراست از قربون صدقه های اصولگرایان در دوره اش هر چی بگم کم گفتم ضمنا در بالاترین حالت اصولگرایان 8 میلیون رای بیشتر نداشته و حالا هم ندارند
رای بی رای
تا زمانى كه از همه تفكرات و گرايش هاى موجود در كشور نامزد تائيد صلاحيت شده وجود نداشته باشد و همان اسامى قبلى مثل بازيگران سريال هاى رسانه ملى با گريم هاى متفاوت تكرار شوند، نمى توان انتظار مشاركت و استقبال عمومى از هيچ انتخاباتى را داشت.
رای بی رای

اصلاحطلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا

هروقت دلار 30000 تومانی شد 1000 تومان
و حقوق کارگر شد معادل 2000 دلار بعد مردم پای صندوف رای خواهند آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
حاصل رای بی رای در این مجلس : تصویب بر هم زدن برجام - طرح اماده تصویب عدم انتشار ازاد اطلاعات مگر با اجازه قوه قضاییه منتظر اقدامات در هم کوبنده اخرین نفس های جمهوریت باشید از محفل پایداریچی ها چه چیزی میشود انتظار داشت هیچکس هم در دنیا نمی گوید در ایران چند نفر رای دادندمیگویند انتخاباتی بود اشخاصی انتخاب شدند به جزئیات وارد نمی شوند هر وقت مردم واقعا وارد میدان شدند تاثیر خودش را بخوبی نشان داده راه رسیدن به دموکراسی طولانی و نیاز به صبر و ممارست و مطالبه گری دارد
همتی : ارزی برای بهداشت و درمان نداریم
روحانی : میتواتیم دلار را ۱۲هزار تومان کنیم
این وسط مشکل از کیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
مشکل ازتدبیر فریب؟؟
مردم گول جناحبندی ها و و جنگهای زرگری قالیباف و دارودسته روحانی را نخواهند خورد

#رای_بی_رای
هروقت من فوق لیسانس مهندسی برق توانستم بعد از 3سال بیکاری ، شغل با درآمد نصف مهندسان امریکایی و اروپایی که ماهی 6000-7000دلار میگیرند در ایران کار پیدا کنم، اونوقت پای صندوق رای خواهم آمد

در غیراین صورت برید به آقازاده های خارج نشین و بی هنرتون بگید بیان پای صندوق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
شک نکن از ترس مهر انتخابات و اینده شغلی باید شرکت کنی
ترس بازارهای مالی از انتخابات امریکا ریخت ابتدا بورس عکس العمل نشون داد، بازار ارز با توجه به پایان سال میلادی و تسویه حساب شرکت ها تا ۳۰ تومان خواهد رفت .
موقعی چین هم گفته برجام کافی نیست باید بجای نگاه بشرق بسمت جنوب شرقی نگاه کنیم!هند در چه سمتی است
با ایجاد فضای دو قطبی و دعوای زرگری میخواهند مردم رو بکشونند پای صندوق
آقایان ب اصطلاح مدیران پیرمرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
کلک همیشگی. اینها در پشت پرده همه با هم دوست هستند.
اقای نماینده محلات ! پس تو چکاره ای؟ امدی که شاسی بلند بگیری؟ درست کن وضع مملکت رو.
سلام
امیدوارم آقای خاتمی دوباره کاندید شوند . در این زمانی که شکاف بزرگی بین مردم و مسولین ایجاد شده است آمدن شخصیت های مردمی ....فارغ از جناح های سیاسی .....میتواند امید را دوباره در دل مردم ایجاد نماید
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
از خدمات ارزنده آقای یزدی هم مطلبی مینوشتی . فراموش کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
مردم به مسببین این وضع قطعا رای نخواهند داد
تابی عزیز ، سفید و خاکستری حذف شدند ، فقط قشر مشکی مونده که اونا هم چهاردرصد حداقلب هستند و دستپختشون خوب نیست ! دستپختشون مجلس مثلا انقلابیه که بعد چهل سال هنوز در در چهل سال پیش موندند ! یعنی تقصیر خودشون نیست ! ماشین زمانشون خرابه و تو چهل سال پیش گیر کرده ! وقتی هم هلش میدن راه میفته بجای اینکه بره جلو ، صد سال ، صد سال میره عقب !!!
هروقت جلوی فساد آقازاده هاتون رو گرفتید و مثل مردم معمولی به اعدام محکوم شدند اونوقت مردم به شما روی خواهند آورد
رای بی رای ! وقتی بد میگه از اصلاح طلبها و مردم را خطاب میکنه ، فکر میکنه هر کی اصولگرا نیست اصلاح طلبه !! نه داداش ، مردم از بی پناهی به اصلاح طلبها پناه بردند و دیدند اونها هم طبل تو خالین و بعدش دیگه تموم شد ماجرا ! رای بی رای
من دلم واسه جونهای این مملکت که شهید شدن میسوزه که یکسری ادمهای سوجو اصولگرایی یا حتی اصلاح طلبی کاری کردن که مردم بریدن دیگه.
فقط در ایران چند هکتار زمین میشود یه کانکس یه کانکس رو هم میگه برداشته بودیم برای امر خیر آخه تو تو یه کانکس چه امر خیری میتونستی انجام بدی پدر بیامرز؟
حتما قالیباف با قانونی که تصویب کرد و قیمت دلار و سکه و خودرو و مسکن رو به شدت کاهش داد در 1400 رای زیادی از مردم میگیره قالیباف مردم از همین الان رای ها رو برات جمع میکنن 1400 بیا تحویل بگیر
کاملا فرمایشت وتحلیل اقای زیبا کلام درست است اصولگرایان برای بقدرت رسیدن دست به هرحیله ای میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
عملکرتون مشخصه
نیاز به حیله نداره
دلار 30 تومنی
مرغ 30 تومنی
پراید 130 تومنی
اهن کیلویی 13 تومنی
گوجه هم نتونستید مدیریت کنید
حیله برای کسی که بخواد عملکردشو پنهان بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
پاسخبه 23:16
همسن را هم ماها کردید تارای بیاورید ننگ برشماها اعتراضات دسمایه 96کدام ایت الله ازمشهد رقم زددددددددددددددددددددددددددددددد؟
"طلایی: قشر خاکستری از ما رویگردان شده است"
مردم از دورویی خسته شده اند. راستی جناب طلایی، راجع به ادعای شهردار توضیح نمی دهید؟
تابناک چرا از ادعاهای نوه چنگیز در باکو که تمامیت ارضی ایران را هدف گرفت حرفی نمی زنید؟ تا کی در برابر نوه چنگیز که یک آدم و یک کشور بی هویت جعلی و بی تاریخ است سکوت می کنید؟ چرا وزارت خارجه سفیر نوه چنگیز را احضار نمی کند؟ هنزو هم در توهم هستید که این کشور دوست است؟ وقت آن نرسیده است از کردهای ترکیه پشتیبانی شود؟
با شمارمش معکوس مملکت را نابود میکنیم

علی برکت الله ........
رای مردم را فقط برای تزئین انتخابات میخواهند.
مرتضی طلایی، چهره سیاسی اصولگرا: مردم، ساده اندیشی نکنند و زودباور نباشند و گول شعارها و وعده ها را نخورند بلکه به شناسنامه و سوابق روشن کاندیداها نگاه کنند.
سوابقتون انقدر روشنه که چشم رو میزنه،
این همون خاتمی نیست که از روحانی حمایت کرد بعد که گند دولت دراومد خیلی راحت خودش رو کشید کنار؟؟؟؟
اگرهمه نیاییددیگرتَکرارنمیکنم!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی