بازدید 16829
۱
ترابزون از مدافع ایرانی خواست این تیم را ترک کند!

انتقال حسینی در نیم فصل به استقلال یا پرسپولیس؟

به نظر می رسد سیدمجید حسینی بعد از رد مشتریان اروپایی اش توسط ترابزون در فصل گذشته دیگر انگیزه سابق را در این تیم ندارد. حالا در کنار مشتریان داخلی، تیمهای عربی، یونانی و بلژیکی هم گزینه بعدی حسینی هستند
کد خبر: ۱۰۲۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 09 December 2020

سیدمجید حسینی ملی پوش ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه که در فصل گذشته چندین پیشنهاد بزرگ از آلمان و ایتالیا داشت، اما با اعداد نجومی باشگاه ترک نتوانست به تیم جدیدی منتقل شود، در فصل جاری نتوانسته با عملکرد خود نظر کادرفنی این تیم را جلب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا کار به جایی کشیده که باشگاه ترابزون از حسینی و گاستون کمپی درخواست کرده است تا به زودی فکری به حال خود کرده و تیم جدیدی پیدا کنند. مطابق انتظار حسینی و کمپی ژانویه با باز شدن پنجره نقل و انتقالات اروپایی از ترابزون جدا خواهند شد. به نظر می رسد حسینی بعد از رد مشتریان اروپایی اش در اوج درخشش در خط دفاع ترابزون، دیگر انگیزه سابق را در این تیم ندارد.

به طور حتم حسینی در میان تیم های ایرانی لیگ بیستم مشتریان زیادی دارد اما ارقام دریافتی این بازیکن فاصله نجومی با قراردادهای ایران دارد و مشتریان داخلی حسینی باید قلک خود را بشکنند. در حال حاضر هم استقلال نیازمند بازگرداندن این ملی پوش افول کرده است و هم تیمهای نظیر پرسپولیس، تراکتور و سپاهان گزینه های دیگر وی خواهند بود.

انتقال حسینی در نیم فصل به استقلال یا پرسپولیس؟

بعید است در شرایط فعلی حسینی مشتری خوبی از تیمهای سطح بالای اروپا داشته باشد. احتمالا تیمهای بلژیک، یونان و یا حتی تیمهای عربی نیز برای جذب او وارد گود خواهند شد.

حسینی توسط کادر فنی ترابزون در این فصل بسیار کم به کار گرفته شد. پیش از آغاز سوپر لیگ ترکیه مدافع ایرانی ترابزون با پیشنهاد‌های خوبی از لیگ سری آ ایتالیا و بوندسلیگای آلمان مواجه شده بود که ترابزون اجازه خروج حسینی را صادر نکرد. برخی می گویند رابطه این بازیکن ایرانی با مدیران ترابزون به سوی لجبازی پیشض رفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو برنامه نود رسما گفت که پرسپولیسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست