بازدید 49882
دو هزار و سیصد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علم الهدی: بی حجاب‌ها جوانی که می‌خواهد خودش را فدای انقلاب کند، هدف گرفته اند/روایت صادق خرازی از وضعیت سلامت رهبر انقلاب / علی مطهری: روابط ما با عربستان باید بهبود یابد؛ این دشمنی زیاد بی‌منطق است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مرکز پژوهش های مجلس: پروژه کارت ملی هوشمند شکست خورد/ طلا به صاحبخانه بدید جای پول رهن!/ طرح مجلس قطعا بازی در زمین دشمن محسوب می‌شود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 08 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

فرزند آیت‌الله مصباح‌یزدی: سطح هشیاری پدر خوب است؛ بقیه اعضا و جوارح هم خوب کار می‌کنند
علی مصباح‌یزدی فرزند آیت‌الله مصباح‌یزدی در ارتباط تلفنی با برنامه "یه روز تازه" درباره آخرین وضعیت جسمانی این استاد برجسته حوزه علمیه، انقلابی گفت: ایشان از مدتی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری‌های گوارشی تحت نظر پزشک بودند، به تدریج علایم بیماری و آثار داروها باعث ضعف مفرط ایشان شد و الان متاسفانه به شدت بیشتری رسیده است. وی افزود: طبق نظر پزشکان متخصص، سطح هشیاری پدر خوب است و بقیه اعضا و جوارح هم خوب کار می‌کنند. امیدواریم با درمان‌های بیشتر و پیروی از دستورات پزشکان متخصص و اطبای سنتی و همچنین با دعای مردم خوب ایران، حال ایشان بیش از الان رو به بهبودی رود‌. طبیعتا زمان بهبودی کامل ایشان مشخص نیست و نمی‌توان زمان خاصی برای آن تعیین کرد اما ما امیدواریم که با دعا و توسلات و رعایت دستورات پزشکان، این امر هرچه سریع‌تر محقق شود. مصباح‌یزدی با اشاره به حواشی اخیر در فضای مجازی پیرامون حال آیت‌الله مصباح‌یزدی، اظهار کرد: سایت رسمی مجموعه آثار ایشان با آدرس مصباح‌یزدی دات‌آی‌آر، موجود و با همین آدرس در کانال‌های شبکه‌های مجازی هم فعال است. مردم از این طریق اخبار حال پدر را دنبال کنند و به شایعاتی که به هر دلیل توسط برخی افراد منتشر می‌شود، دقت نداشته باشند.

پاسخ صادق خرازی به شایعات درباره وضعیت سلامت رهبر معظم انقلاب
صادق خرازی در پی انتشار برخی شایعات در مورد وضعیت سلامت رهبر مهظم انقلاب در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام نوشت؛ «به نام خدا، من معمولا سعی کرده‌ام سکوت اختیار کنم. ساختار و تشکیلات رهبری سیستم اطلاع رسانی خود را دارد و دلیلی ندارد فردی مثل من اظهارنظری کند اما به دلیل انبوه تماس‌هایی که با من گرفته شد این پست را می گذارم. امروز برای جلسه‌ای در بیت معظم‌له بودم و ناهار را در آنجا صرف کردم و با یکی از نزدیکان حضرت آقا صحبت داشتم، بحمدلله حال مبارک ایشان عالی و سرشار از انگیزه و انرژی هستند. به شایعات دروغ و فرافکنی‌ها توجهی نشود. کل سناریو ساخته و پرداخته شایعه افکنانه و دروغ پردازان خارجی است و بس.»

نماینده مجلس از توطئه واکسن کرونای غربی پرده برداشت
زهرا شیخی، نماینده مجلس ادعا کرد که سازمان بهداشت جهانی می‌خواهد با واکسن کرونا ۱۵ درصد از جمعیت جهان را کم کند. شیخی در یک رشته توئیت نوشت: آوریل ۲۰۲۰ رویدادی توسط مکرون، بیل گیتس و دبیرکل WHO ‌برای ایجاد شتاب در درمان کووید-19 برگزار شد. نتیجه این رویداد ایجاد سازوکار بین‌المللی واکسن بنام "کواکس" زیر نظر WHoو بنیاد بیل گیتس شد.
بیل گیتس: با واکسن میخواهم تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش دهم. (خبرگزاری تسنیم)
مکرون؛ رییس جمهور فرانسه، وارد کننده خون‌های آلوده و توهین به پیامبر (ص). و WHO، مروج سقط جنین
جهانپور؛ سخنگوی سازمان غذا و دارو:ایران به عضویت اتحادیه کواکس درآمد.

نمکی؛ وزیر بهداشت تلاش برای واردات واکسن از طریق کواکس.

آخرین وضعیت پرونده کلانتری و مولاوردی
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره احضار عیسی کلانتری به دادسرا و اتهامات ایشان گفت: پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب برای نامبرده در جریان است. موضوعات متعددی در این قصه مطرح است؛ وضعیت تالاب انزلی و برخی سخنان ایشان در فضای مجازی در حال رسیدگی است و ایشان به تازگی احضار شده است و باید صبر کرد تا ببینیم دادسرا در این خصوص چه تصمیمی می گیرد. غلامحسین اسماعیلی درخصوص حکم شهیندخت مولاوری گفت: حکم صادره غیرقطعی است، چون قطعی نشده، از بیان جزییات و عناوین اتهامی معذورم و در صورت قطعی شدن حکم در این خصوص توضیح خواهم داد.

علی مطهری: روابط ما با عربستان باید بهبود یابد؛ این دشمنی زیاد بی‌منطق است
علی مطهری در گفت‌وگو با یورونیوز: اگر بگوییم سیاست ما باید مطابق با اصول اسلامی باشد، مساله این است که روابط ما با کشورهای اسلامی خوب نیست. ما در درجه اول باید با همسایگان خودمان، خصوصاً همسایگان مسلمان، روابط خوبی داشته باشیم. ما باید بهترین روابط را با کشورهای اسلامی داشته باشیم ولی الان این طور نیست. بنابراین سیاست خارجی ما ایدئولوژیک هم نبوده است و در گذشته دچار مشکلاتی بوده که امروز روابط خوبی بین ما و کشورهای اسلامی وجود ندارد و اسرائیل هم در حال استفاده از این وضعیت است. سیاست خارجی ما البته عملگرا بوده ولی نه به طور منطقی. ما در جاهایی عملگرایی پیشه کرده‌ایم ولی نتوانسته‌ایم از سیاست خارجی‌‌مان بهره‌برداری لازم را بکنیم و بهره‌اش را روسیه برده است. لذا باید تغییری اساسی در سیاست خارجی ما بوجود آید. روابط ما با عربستان باید بهبود یابد. این دشمنی زیاد بی‌منطق است و اصلا ضرورتی برای این کار نیست. در مساله آزادی فلسطین هم، این امر با اتحاد کشورهای اسلامی انجام می‌شود و ما باید با هم باشیم. اینکه بعضی از کشورهای عربی از ما می‌ترسند و به دامن اسرائیل افتاده‌اند، به نفع اسرائیل و آمریکاست و ما باید سیاست خارجی خودمان را اصلاح کنیم. بین ایدئولوژیک بودن و عملگرا بودن سیاست خارجی منافاتی وجود ندارد. به هر حال سیاست خارجی باید با عقل و تدبیر توام باشد.

علم الهدی: بی حجاب ها جوانی که می خواهد خودش را فدای انقلاب کند، هدف گرفته اند
علم‌الهدی: مساله در ولنگاری، بی عفتی، بی بند و باری و بی حجابی در جامعه است اگر بنا باشد این ولنگاری و بی حجابی به وجود آید اولین ضربه بزرگ آن بر پیکر دفاعی اسلام در جامعه است. او افزود: در دفاع مقدس که رزمندگان و جوانان با استقبال به زیر آتش دشمن می‌رفتند بر اساس باورمندی آنها نسبت به دین بود و نتیجه آن این شد که با دست خالی دشمن و تمام دنیا را شکست دادند. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر بنا شد اصل عفاف و حجاب در جامعه از بین برود و یک بی حجاب با قیافه منکراتی خود نه تنها حد شرعی را زیر پا گذاشته است، بلکه به صورت یک سم مهلک، دین مداری جوان را هدف گرفته و همچنین سم مهلکی برای جریان دفاعی کشور و اسلام است. علم الهدی افزود: آن جوانی که با عشق دین می‌خواهد وجود خود را برای خدا، کشور و انقلاب فدا کند، فرد بی حجاب او را هدف گرفته است و او را به صورت فرد لائیک و لاابالی درمی‌آورد و اصول اساس دین مداری و باورمندی او را با تحریک غرایز جنسی از او می‌گیرد. وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) قبل از اینکه مظهر زهد باشد مظهر عفاف و حجاب است. چنانکه در برابر یک پیرمرد به گونه‌ای صحبت می‌کرد که تُن صدایش مشخص نباشد.

واکنش عباس عبدی به اظهارات احمدی نژاد درباره واکسن کرونا
عباس عبدی در حساب توییتری خود نوست: مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا: «آقای احمدی‌نژاد! من محقق اصلی پژوهش داروهای جهانی کرونا بودم، ما یک ریال هم نگرفتیم»؛ ننگ برای وضعیتی است که اتهام زدن بدون مدرک رایج باشد و مفتری آزاد بچرخد و افترا دیده حتی در دفاع از خود مستأصل باشد.

ماجرای پیدا شدن انگشتر مقام معظم رهبری در خانه یک سارق
سرهنگ سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: چندی پیش در شمال تهران ماشین یکی از مسئولان دولتی به سرقت می‌رود و بعد از تشکیل پرونده در پلیس این پرونده هم همانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد. باند ۱۱ نفره سارق خودرو که خودروهای ماکسیما، پرشیا و… سرقت می‌کردند و تمامی این افراد سابقه دار هم بودند توسط مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر می‌شوند و ماشین همان فرد مسئول هم در کشفیات محل اختفای این باند ۱۱ نفره پیدا می‌شود. آن مسئول بعد از مراجعه برای دریافت خودرو می‌گوید که در داشبورد خودرو، انگشتری که مقام معظم رهبری به آن هدیه داده بود هم وجود داشته که اکنون نیست. با توجه به اصرار آن فرد و با توجه به ارزش معنوی این انگشتر بازجویی سارقان در دستور کار قرار می‌گیرد. سرانجام مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت به خانه آن سارق مراجعه می‌کنند و انگشتر را در آن خانه پیدا می‌کنند./مهر

ظریف: با غرب درباره منطقه مذاکره نمی‌کنیم، مشکل اصلی، مداخله‌های آنهاست
وزیر امور خارجه در توییتی خطاب به همسایگان ایران در خلیج فارس نوشت: به نظر می‌رسد برخی کشورهای همسایه از غرب درخواست کرده‌اند که بخشی از روند مذاکره با ایران باشند.ما با غرب در خصوص منطقه مذاکره نمی‌کنیم. مشکل اصلی، مداخله های آنان است. در عین حال ما همیشه آماده مذاکره با همسایگان هستیم و طرح هایی همچون امنیت منطقه ۱۹۸۶، مجمع گفت‌وگوی منطقه ای ۲۰۱۶ و اقدام صلح هرمز ۲۰۱۹ بیانگر این موضوع است./ایسنا

ناقضان قرنطینه ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند
علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: هر کسی قرنطینه را رعایت نکند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شود.سامانه رصد هوشمند بیماران کرونایی فعال شده است و نقض قرنطینه بیماران کرونایی ثبت می‌شود و در اولین روز هفته ما ۲۵ هزار پیامک هشدار به مبتلایان فرستادیم که قرنطینه را نقض کرده بودند. فعلاً ۱۱۲ شرکت هواپیمایی، قطار و تاکسی و اسنپ به سامانه وزارت بهداشت متصل شده‌اند و در مرحله بعدی ادارات دولتی در هفته جاری به سامانه وزارت بهداشت متصل خواهند شد و کارمندان در ادارات دولتی باید کارت ملی ارائه کنند. اجرای اجباری شدن ارائه کارت ملی در هنگام ورود به مترو به راحتی نخواهد بود و فعلا در دستور کار نیست./ایرنا

بودجه ۱۴۰۰ در مجلس رد می شود؟
زمزمه‌های مخالفت با کلیات این لایحه از سوی برخی نمایندگان شنیده می‌شود. موضوعی که رد این لایحه مهم را می‌تواند به یکی از گزینه‌های احتمالی مجلس یازدهمی‌ها تبدیل کند.با فرض وجود گزینه رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ که با توجه به اظهار نظر نمایندگان، دور از ذهن نیست سناریوی دیگری نیز محتمل و قابل طرح است.اینکه مجلس یازدهمی‌ها با رد این لایحه، دولت را به ارائه لایحه چند دوازدهمی بودجه ملزم کنند تا دولت یازدهم تنها برای چند ماه سال ۱۴۰۰ - که روی کار است- بودجه تنظیم کند و کار تدوین بودجه سایر ماه‌های سال ۱۴۰۰ را به دولت بعدی بسپارد. /دنیای اقتصاد

طرح مجلس قطعا بازی در زمین دشمن محسوب می‌شود
دکتر علی اصغر زرگر کارشناس روابط بین الملل و استادیار دانشکده مطالعات علوم سیاسی به خبرآنلاین گفت: در موضوعات مربوط به مسائل هسته ای این شورای امنیت ملی است که باید با مشورت با مقام معظم رهبری تصمیم گیری کند. بنابراین اینطور نیست که هر آنچه مجلس می گوید دولت ملزم به اجرای آن باشد. تأیید نهایی طرح مجلس و ملزم شدن دولت به اجرای آن قطعا بازی در زمین دشمن محسوب می شود.اگر اروپایی ها و آمریکایی ها این طور برداشت کنند که هدف خروج از برجام است، در این صورت راه برای اجماع غربی ـ آمریکایی علیه ایران باز خواهد شد.

مصوبه هسته‌ای مجلس، خودزنی است/ هم شتابزده است، هم زمان نامناسبی تصویب شده
شرق نوشت: از هر منظری به اقدام اخیر مجلس با عنوان «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران» نگاه شود، اقدامی انفعالی، شتاب‌زده، غیرکارشناسی، در زمان نامناسب و در یک کلمه «خودزنی» است.چه اشکالی داشت که نمایندگان محترم دندان بر جگر گذاشته و دو ماه دیگر صبر می‌کردند. معنای بازگشت آمریکا به برجام به معنای لغو تحریم‌های یک‌جانبه تیم ترامپ، باز شدن «پنجره‌ها برای تعامل اقتصادی و مالی» با جهان و آزادشدن پول‌های ایران در دیگر کشورهاست. پیامد چنین رخدادی، گشایش در وضع معیشتی مردم، باز شدن دست مسئولان برای تعامل با جهان است؛ اتفاقی که در سال‌های اول دولت روحانی شاهد آن بودیم. ظاهرا جناح مقابل «بازگشت آمریکا به برجام» را در چارچوب «محاسبات انتخابات سال ۱۴۰۰» تحلیل و براساس آن اقدام می‌کند.

طلا به صاحبخانه بدید جای پول رهن!
رهن ملک در برابر طلا و دلار از سوی مستاجرها پیشنهاد می شود. این مورد به صورت یک طرفه به نفع مستاجر است و نفعی برای صاحب خانه ندارد. در گذشته چنین مواردی وجود داشت اما در حال حاضر چنین نیست و بعید است چنین مواردی در سامانه های رسمی نقل و انتقال و در املاک های مجاز حتی مورد برسی قرار گیرد. چنین معامله ای غیر قانونی و غیر عرف است و بعید است نفعی برای آحاد جامعه داشته باشد./برنا

مرکز پژوهش های مجلس: پروژه کارت ملی هوشمند شکست خورد
مرکز پژوهش های مجلس با انتشار تحقیقی، پروژه "کارت ملی هوشمند" را شکست خورده ارزیابی کرده است. در این تحقیق مجلس، پیشنهادهایی هم مطرح شده که قابل توجه است. بازوی پژوهشی پارلمان گفته بهتر است اعتبار کارت های ملی قدیمی تمدید شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۷۰
جناب آقای ظریف با غربی ها در مورد منطقه مذاکره نمی کنید؟ آن وقت در مورد خاک کشور که هسته ای بود مذاکره کردین!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
خاک کشور هسته ای بود؟؟؟ بعد نوشتن یه دور لطفا بخونید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
آقای علم الهدی کسی فدای افکار جنابعالی نمیشود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
آقای علم الهدا می دونی که حرفات با عث تمدد اعصاب برای جوانان میشه؟ خوبه خدا شما را برای خوشحالی ما نگه دارد.
هامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
این دوست عزیزمون با دیدن منفی ها جواب خودشو گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
همتی: بعضی ها به امید دلار ۴۰-۵۰ تومانی بودند !!!!
خدایا شکرت که دلار ۴۰-۵۰ تومان نشد فقط ۲۶ تومان شد !!!!!!
خدایا شکرت که پراید ۵۰۰ میلیون نشد ۱۳۰ میلیون شد !!!
خدایا شکرت مسکن متری یک میلیارد نشد ۱۰۰ -۱۵۰ میلیون شد !!!
من واینهمه خوشبختی محاله !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
خودت هم فهمیدی چی نوشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
کی به این رای داده
کی تایید صلاحیت کرده
یعنی تو هفتاد میلیون آدم قحطیه اینا میشن مسئول،
قالیباف قانون تثبیت تحریم ها رو ابلاغ کرد منتظر سکه 20 میلیون تومانی باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
یک ماهه دقدقه سکه ۲۰ میلیونی داری عزیز بورس باز ،، این حجم از نقدینگی ویرانگر هر بازاری رو نابود میکنه چه با ترامپ چه با بایدن ؟؟!
قاسم
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
باید واکسنو از پوتین جون بخریم که دیرتر بمیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
دقدقه؟؟؟؟؟؟
عزیز جان دغدغه. من موندم شماها با این سطح سوات چرا اصلا میاید خبر میخونید نظر هم میدید
در ضمن یادت باشه ماکس هم بزنی از داروخانه نخسه پزشک رو هم بگیری
نماینده مجلس از توطئه واکسن کرونای غربی پرده برداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
شما نزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
با این تخیلات غلط کرده آگاتا کریستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
حالا بیارن خود این نماینده اولین نفر درخواست میده برای مجلس
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
خود کروناست یا راه حل بهتر از واکسن ها دارد. خلاصه که خوب چیزی میزنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
خانم سلحشوری، نماینده اصفهان، مثلا خودتون دکتر هستید.اگر این واکسن به کشور رسید و خودتون و تمام فک و فامیل تزریق کردید چه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
در راستای ماجراهای محمود و دوستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، با اشاره به فشارهای سیاسی سنگین برای تائید داروها، گفت: هیچ کابوسی بدتر از این نیست که سلامت مردم به سیاست آلوده شود.
ناشناس
| France |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
اره پس فردام میاد می گه زمین صافه و ناسا دروغ گفته
نماینده مجلس از توطئه واکسن کرونای غربی پرده برداشت?!!! اینو فقط یه متوهم و مریض توطئه میتونه این حرفو بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
متاسفانه متوهم زیاد داریم و تاسف مضاعف که خیلی هاشون افراد پرنفوذ و پرقدرت در جایگاه‌های قدرت هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
درآینده احتمالا درستی یا نادرستی نگاه این نماینده محترم مشخص خواهد شد، زمانه ما زمانه عجیبی است.
ناشناس
| France |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
اگر برگشت گفت که ناسا هم دروغ گفته و زمین صافه نباید تعجب کنی
نماینده مجلس از توطئه واکسن کرونای غربی پرده برداشت) مجلس شده محل ابراز توهمات محفلهای تندرو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بعد خود همین نمایندگان و خانواده شان اولین سری واکسن ها را خواهند زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
از قرارگاه بهارستان جز این انتظار داریم؟
بیایید صدای کودک سرطانی باشیم
که زیر بار گرانی دلار کمر خم کرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب نماینده هست که هم دلار رو ببره بالا تا بدست اون کودک و بقیه دارو نرسه یا بقیمت فروش اعضای بدن والدینش و از ناصر خسرو بدستش برسه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
جالبه کی منفی داده؟
ارتش سایبری
ارتش سایبری تو پول میگیری که برای نظرات مخالف دلیل بیاری نه اینکه کیلویی منفی بزنی، نکنه برای منفی زدن بهت پول میدن
این چه وضع جوان انقلابیه که با یک بیحجاب منحرف میشه؟؟
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
من خودم انقلابیم ولی متاسفانه یه بی حجاب دیدم منحرف شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جوان انقلابی که سه چهار تا پست داره، حداقل ماهی 12 میلیون درآمدشه، خونه و ماشین داره، بعضی وقتا هم سفری به خارجه داره جهت تمدد اعصاب
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
علی اقا شما پول رو دست کسی میبینی منحرف میشی.اشکال از اعتقادته که ضعیفه گلم.چون یک میلیارد مسلمان در کشورهای دنیا بجز ایران منحرف نشدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
شاید شما منحرف بشید .برو خودتو اصلاح کن
جوانان با فقر به انحراف میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
ببخشید اشتباه منفی زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب علم الهدی خیلی خوبه روحانیت دغدغه احکام اسلامی وقوانین اسلام را داشته باشد ولی همین علماها باید ریشه این بی حجابی را پیداکنندچرا مردم مخصوصا بانوان به دستورات علماها وبه به شرع مقدس اسلام پایبند نیستند؟ اگر تبلیغات ماهواره ای را هدف گذاری کنیم وتمام این بی حجابی وتمرداز شرع را برگردن ماهواره بندازیم نقش روحانیت وحوزه های علمیه دراین زمینه چیه؟ مگر شماها ازدولت وبیت المال بودجه سالیانه بابت تبلیغ دین نمیگیرید ؟ مگر شماها سهمین را برای خودتان هزینه نمیکنید؟ مگر شماها از نذورات وموقوفات برای حوزه هزینه نمیکنید؟ مگر خیرین به حوزه کمک نمیکنند؟ چرا روحانیت نتوانست با تبلیغات بقول شماها دشمنان پیروز میدان باشند؟ ایا مبلغان دین درحوزه ها واقعا برای دین تبلیغ میکنند یا حوزه را برای رسیدن به استخدام دستگاه دولتی وقوه قضائیه واستاد دانشگاه شدن برگزیده اند؟ اقای علم الهدی چندددرصد روحانیان حوزه بجز نمازخواندن درمساجدها ومراسمات مذهبی درامردین تبلیغ میکنند؟ حالا بیا بررسی کن چند درصد روحانیان استخدام دستگاههای دولتی شده اند وبازخورداینهارا دران دستگاه مورد ارزیابی قراربده ایا روحانیت توانست نقش دینی تبلیغی خودرا دران وزارتخانه ها ایفاکند؟جناب علم الهدی دینداری که با یک نگاه به بی حجاب دینش وایمانش بلرزد بهتره که دیندار نباشد دینداری که با دیدن یک تارموی دختری دست از ایثار وجنگ بکشد وبسمت بی حجاب برود بهتر هست چنین دینداری درجامعه نباشد تا دین اسلام ودیگر دینداران متدین را ازچشم مردم نندازد جناب علم الهدی کسی را میتوان دیندار ومتدین معرفی کرد درمعرض خطر جنسی قراربگیرد بسمتش نرود کسی متدین هست درمعرض اختلاس قراربگیرد واختلاس نکند وگرنه فردی را بنداز تو زندان بش اب وغذا نده نیت روزه کند اون روزه داری نیست اقای علم الهدی واقعا شده یکبار تقصیر این بی حجابی و... را برگردن بگیرید وبگوئید ما روحانیان دراین زمینه مقصریم کوتاهی کردیم ؟ چرا همیشه اشتباهات را برگردن دیگران میندازید؟ اون جوان انقلابی هم همینطور پس اون تدین واسلام ودین پرستی ابکی هست ایمانی که با یک روسری برقرارشود وبایک تارمو ایمان برود اون ایمان نیست ایمان خدایی نیست ایمان شیطانی هست نمیدانم توانستم شما وتفکرات دوستدارانت را قانع کنم یا همانجور برکوس مخالفت وبی گناهی خودتان میکوبید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
برو بخون توی تاریخ که چرا آندلس سقوط کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
این بابا هنوز نمیداند 90 درصد کشورهای مسلمان به حجاب بعنوان امری اختیاری نگاه میکنند.
ایشان به جوانان مسلمان به چشم هوسرانانی گرگ خو نگاه میکند که با رفع حجاب همه چیز خود را بباد میدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عجب یعنی اگر با خدا هم باشی امکان انحراف نیست؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
طبق وعده خدا در آخر الزمان افراد با ایمان به حدی کم می شود که نمی توان پیدا کرد و آن روز منجی بشریت ظهور می کند و دنیا را از این ها پاک خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
جناب آقای علم الهدی وقتی چیزی رو اجباری میکنی نتیجه عکس میده
چرا یه مسیحی و غیر مسلمان هم باید حجاب داشته باشه مگر در زمان اوج تمدن اسلامی در زمان شاه عباس تو محله ارمنی های اصفهان حجاب اجباری بود
عالی جنابان غرب زده طبق توافق برجامتون آنها یک سری تعهدات داشتند که 90 درصد آن را اجرا نمی کنند وشما هم یک سری تعهدات داشتید که الان 70 درصد آن را دارید اجرا می کنید
حالا 3 سال هم هست شما این تعهدات را دارید اجرا می کنید و همچنان منتظر!!!!
کی را می خواهید گول بزنید؟مردم را؟ قطعا مردم سال آینده به شما نه می گویند
یا نکند دنبال دادن توان نظامی ما هستید که خودتان را در زنجیر نگه داشتید تا بروید با دست خالی دوباره....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جنابان شرق زده شما چه گلی بسر این مردم زدید ؟!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
همین که مانع از احیا شدن تحریم های شوری امنیت شده اند چیز کمی نیست.بعد از اجرای مصوبه مجلس این را خواهید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب شرقزده.وقتی توافقی در موقعیت اچمز میکنی بهتر از این در نمیاد.کی بشما اجازه داد کشور رو زیر چندین قطعنامه و تا فصل ۷ یعنی یا جنگ با همه دنیا یا توافق ببرین و بعد انتظار داشته باشین توافق خوب و از موضع برابر بدست بیاریم؟شما خودتون مردم و مداکره کنندگان رو اچمز کردین. شما خودتون بیدلیل با اقای جلیلی توافق رو تا دقیقه ۹۰ عقب انداختین.شما اینقدر غرق در سیاست و جناح بازی شدین که خورشید رو هم دیگه وسط اسمون نمیبینین.برجام که نبود این ۴ سال ترامپ که فعلا بخیر گذشته رو باید با قویترین ارتش دنیا یعنی امریکا جنگ میکردین.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب شرقزده.وقتی توافقی در موقعیت اچمز میکنی بهتر از این در نمیاد.کی بشما اجازه داد کشور رو زیر چندین قطعنامه و تا فصل ۷ یعنی یا جنگ با همه دنیا یا توافق ببرین و بعد انتظار داشته باشین توافق خوب و از موضع برابر بدست بیاریم؟شما خودتون مردم و مذاکره کنندگان رو اچمز کردین. شما خودتون بیدلیل با اقای جلیلی توافق رو تا دقیقه ۹۰ عقب انداختین.شما اینقدر غرق در سیاست و جناح بازی شدین که خورشید رو هم دیگه وسط اسمون نمیبینین.برجام که نبود این ۴ سال ترامپ که فعلا بخیر گذشته رو باید با قویترین ارتش دنیا یعنی امریکا جنگ میکردین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جنابان شرق زده لااقل غربزده ها ملک به بیگانه ندادند ولی شماها دریای خزر را به روسیه داد هاید سهم ایران ازدریای خزر چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
کوچولو هیچ وقت در فصل 7 نرفتید در ضمن اگر هم می رفتید کی جرات حمله می داشت؟ حتما دوستانت که با همین ادبیات و ترساندن مردم آمدن سر کار؟!!!!
در ضمن چرا آمریکا جونت جرات پاسخ به حمله نظامی پایگاهتون در عراق را نداشت؟!! جلیلی اینقدر حالیش بود که ناموس کشور را واگذار نکند ولی دوستان شما هم واگذار کردن و هم تحریم را به ملت تحمیل کردن حال بماند دلیل اصلی تحریم ها آشوبی بود که در سال 88 راه انداختید و حتی افتخارتون هم این است که الان تحریم سازمان ملل نیستید ولی آن دوران که به قول خودتان همه دنیا با ما بد بودن اینقدر بازار و کشور آشفته نبود
دستتون رو شده که کشور ها بخواهید همانند عراق و لیبی از ابزارهای قدرت خالی کنید و باعث حمله نظامی شوید که بعد برای ما بگویی زیر فصل 7 بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
سهم ایران دریای خزر نوار مرزی یعنی 13 مایل دریایی بوده و بعد از فروپاشی شوروی ایران درخواست مالکیت 18 الی 20 درصدی دریای خزر دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
پاسخ به23:09
دوست شرقزده جلیلی ناموس کشوررانداد ایا دریای خزر جزو ناموستان محسوب نمیشود؟ جق ایران ازدریای خزر چی شد؟ چرا سهم ایران را روسیه داد به 5کشورتازه استقلال یافته؟ چرا رژیم حقوقی دریای خزر را بررسی نمیکنید وحق ایران را تثبیت نمیکنید؟ حتما اب ودریا جزو ناموستان نیست ببندید
علم الهدی قطعا در مساله حجاب ذینفعه یا پشت پرده چادر هست یا خودش برای بودجه کلان امربه معروف و تبلیغات اسلامی سرودست میشکونن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
به شخصیت علم الهدی کار ندارم ولی حجاب و عفاف باید یک قانون در جامعه اسلامی باشه مثل پوشیدن ماسک.
البته نمی‌دونم چرا تابناک روی علم الهی بولت کرده .
ما هزاران نفر باسوادتر در علوم دینی داریم.از آقای فیاض بگه از آقای سیستانی که صدها تالیف دارند
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
آقائی که از آلمان پیام گذاشتی
میشه بفرمائید زدن ماسک از کی شده قانون اسلامی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
یعنی کشورهایی که حجاب اجباری نیست، مشکل دفاع از کشورشون را دارند؟.
این افراد اگر کمی روی حرفی که می زنند فکر کنند، این همه حرف بی منطق نمی زدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
ناشناس 21:29
کل کشورهای مسلمان حتی عربستان که حجاب اختیاری دارند بد هستند و فقط ما خوبیم ؟
اونها عقب مانده و بد بخت هستند و فقط ما پیشرفته ایم که صبح تا شب درگیر نگهداشتن روسری بر سر زنانیم ؟
در ضمن بولد درسته نه بولت !
کاش اقلا سواد داشتی وقتی برای کل جامعه نسخه می پیچی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب علم الهدی خیلی خوبه روحانیت دغدغه احکام اسلامی وقوانین اسلام را داشته باشد ولی همین علماها باید ریشه این بی حجابی را پیداکنندچرا مردم مخصوصا بانوان به دستورات علماها وبه به شرع مقدس اسلام پایبند نیستند؟ اگر تبلیغات ماهواره ای را هدف گذاری کنیم وتمام این بی حجابی وتمرداز شرع را برگردن ماهواره بندازیم نقش روحانیت وحوزه های علمیه دراین زمینه چیه؟ مگر شماها ازدولت وبیت المال بودجه سالیانه بابت تبلیغ دین نمیگیرید ؟ مگر شماها سهمین را برای خودتان هزینه نمیکنید؟ مگر شماها از نذورات وموقوفات برای حوزه هزینه نمیکنید؟ مگر خیرین به حوزه کمک نمیکنند؟ چرا روحانیت نتوانست با تبلیغات بقول شماها دشمنان پیروز میدان باشند؟ ایا مبلغان دین درحوزه ها واقعا برای دین تبلیغ میکنند یا حوزه را برای رسیدن به استخدام دستگاه دولتی وقوه قضائیه واستاد دانشگاه شدن برگزیده اند؟ اقای علم الهدی چندددرصد روحانیان حوزه بجز نمازخواندن درمساجدها ومراسمات مذهبی درامردین تبلیغ میکنند؟ حالا بیا بررسی کن چند درصد روحانیان استخدام دستگاههای دولتی شده اند وبازخورداینهارا دران دستگاه مورد ارزیابی قراربده ایا روحانیت توانست نقش دینی تبلیغی خودرا دران وزارتخانه ها ایفاکند؟جناب علم الهدی دینداری که با یک نگاه به بی حجاب دینش وایمانش بلرزد بهتره که دیندار نباشد دینداری که با دیدن یک تارموی دختری دست از ایثار وجنگ بکشد وبسمت بی حجاب برود بهتر هست چنین دینداری درجامعه نباشد تا دین اسلام ودیگر دینداران متدین را ازچشم مردم نندازد جناب علم الهدی کسی را میتوان دیندار ومتدین معرفی کرد درمعرض خطر جنسی قراربگیرد بسمتش نرود کسی متدین هست درمعرض اختلاس قراربگیرد واختلاس نکند وگرنه فردی را بنداز تو زندان بش اب وغذا نده نیت روزه کند اون روزه داری نیست اقای علم الهدی واقعا شده یکبار تقصیر این بی حجابی و... را برگردن بگیرید وبگوئید ما روحانیان دراین زمینه مقصریم کوتاهی کردیم ؟ چرا همیشه اشتباهات را برگردن دیگران میندازید؟ اون جوان انقلابی هم همینطور پس اون تدین واسلام ودین پرستی ابکی هست ایمانی که با یک روسری برقرارشود وبایک تارمو ایمان برود اون ایمان نیست ایمان خدایی نیست ایمان شیطانی هست نمیدانم توانستم شما وتفکرات دوستدارانت را قانع کنم یا همانجور برکوس مخالفت وبی گناهی خودتان میکوبید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
ملاک ما کشورهای دیگر نیست که حتی دارند کارهای نجسی مانند همجنس گرایی را قانونی می کنند بلکه ملاک ما خدا است و نه انها
در ضمن چرا از هزار سال حجاب داشتن در این 100 سال حجاب ها آب رفت وزندگی ها از هم پاشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
چند درصد کل انسانهای عالم همجنس گرا هستند که شماها از ترس آنها نیمی از مردم ایران را به بند کشیده اید ؟
حجاب اصول دینه یا فروع دین ؟
اصلا چرا خداوند حجاب را برای زنان ایران الزام کرده و در دیگر کشورها از این همه بگیر و ببند و رفتارهای تحقیر امیز با زنان خبری نیست ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بسیاری از کشورهای اسلامی اسلام ناقص دارند، اسلام بدون مفسران آن یعنی اهل بیت علیهم السلام.
پیامبر صلی الله علیه وآله در حدیث بی نظیر ثقلین، جدا شدن از اهل بیت را عامل گمراهی می دانند و این حدیث مورد قبول خود اهل سنت هم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اگر درصدی کمی است چرا قانونی می کنند؟ خدا برای ایران حجاب فرستاد؟ نخیر حجاب برای همه دنیا است منتهی حاکمان دستور خدا را رعایت نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
مردم سیستان پول خرید نان نقدی ندراند
مردم خوزستان و بوشهر در سیل گرفتارند
روزی چند صد نفر از نبود دارو درمان کافی قربانی کرونا میشوند
فساد های چندهزار میلیاردی مسولان هر روز تکرار میشود
بیکاری فقر اعتیاد فحشا گرسنگی گرانی بیداد میکند
شما فقط رعایت حجاب دختران ، نگرانتان میکند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
معنای لا اکراه فی الدین کجا رفت عزیزان سایبری؟
خانم به اصطلاح نماینده !! تو در دنیا باهوش بودی و متوجه این توطئه شدی که کل دنیا نمیفهمه جز تو ؟! بابا حماقت و نادانی هم حدی داره بخدا
این که ایران با امارات درباره برنامه هسته ای گفتگو کنند مانند این است که هند با نپال درباره برنامه هسته ایشان گفتگو کند. امارات بعنوان یک شیخ نشین حقیر باید اندازه خود ادعا داشته باشد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
همین شیخ نشین کوچک، در مجامع بین‌المللی دارای حق رأی مساوی با ماست. البته در خیلی از مواقع کشورهای دیگر به رأی او بها می‌دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
فعلا که به بالاترین درجه اقتصادی رسیده و ما از بالاترین به پایین ترین رسیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اتفاقا برعکس از خواب بیدار شو . امارات و ترکیه و عربستان چه از نظر سیاسی و چه اقتصادی و بزودی در نظامی از ما جلوتر هستن ما فقط و فقط توهم و خودبزرگ بینی داریم همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
شما فقط به ارزش پول ملی ایران در مقایسه با دلار و پول ملی دیگر همسایه ها و اعتبار پاسپورت ما در مقایسه با این به قول خودت شیخک ها یه نگاهی بکن بعد افاضات کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
شما هم به قدرت دانش و گاو شیرده نبودن نگاه کن بعد افاضه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
ببخشید این امارات که میگی در معادلات جهانی هیچ نقشی نداره اما ایران در این سال های اخیر به اعتراف خود غربی ها برنده تحولات خاورمیانه شده و این فقط یکی از نمودهای قدرت ایرانه.
قدرت ایران را می تونی از قدرت هماورد و حریف ایران متوجه بشی که حالا حریف ایران دیگه آمریکاست نه کشورهای منطقه.
واکنش عباس عبدی به اظهارات احمدی نژاد درباره واکسن کرونا) احمدنژاد یکی مثل ترامپه دنبال دیده شدن است کسی هم او را جدی نمی گیرد حتی موقعی که رییس دولت بود به او اجازه مذاکره ندادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
در حدی نیستی که در باره احمدی نژاد نظر بدی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
احمدی نژاد من حساب کردم از ۲۰۰ میلیارد اضافه پول درامد فروش نفتی نسبت به دولت روحانی ۲۶۰ میلیون تومن به خانواده ۴ نفره من بدهکاری.سفره ام پهنه.پول نفت منو بردار بیار سر سفره ام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
احمدی نژاد =عوام فریب
آنهایی که از عمد بی حجابی را ترویج می کنند و پول در می آورند که هیچ ولی آن بی حجاب های دیگر چون تفکراتشون دست خودشان نیست دنبال رو هستند و این بی حیایی ها 100 سال است که رواج یافت و در کشور شما هم رواج یافت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
شما لطف کن برای کشور خودت کامنت بذار
زمانی که با ترک فعل در مصوبه مجلس که قید مجازات هم دارد رفتید به زندان آن وقت می فهمی باید اجرا کرد یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عجب!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
فعلا که بنا به گفته ربیعی ، روحانی انداخته تو سطل زباله هیت دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
مرحبا به روحانی اگه این کار رو کرده باشه
علم الهدی: بی حجاب ها جوانی که را می خواهد خودش را فدای انقلاب کند، هدف گرفته اند) بهانه برای کم کاری می اورید اقای علم الهدی !بجای اینکه به کار اصلیتان بپردازید به سیاست که چیزی هم از ان سر در نمی اورید چسبیدید جوانی که می خواهد خودش را فدای انقلاب کند را ول کردید !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
شما چرا ناراحتی جوش آوردی حرف حق را زده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
حرف حق اینه که مشکل جوانان فقط روسری زنانه ؟
چرا در کل دنیا و تمام کشورهای مسلمان که درگیری با روسری زنان ندارند جوانانشان این همه مشکل ندارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب علم الهدی خیلی خوبه روحانیت دغدغه احکام اسلامی وقوانین اسلام را داشته باشد ولی همین علماها باید ریشه این بی حجابی را پیداکنندچرا مردم مخصوصا بانوان به دستورات علماها وبه به شرع مقدس اسلام پایبند نیستند؟ اگر تبلیغات ماهواره ای را هدف گذاری کنیم وتمام این بی حجابی وتمرداز شرع را برگردن ماهواره بندازیم نقش روحانیت وحوزه های علمیه دراین زمینه چیه؟ مگر شماها ازدولت وبیت المال بودجه سالیانه بابت تبلیغ دین نمیگیرید ؟ مگر شماها سهمین را برای خودتان هزینه نمیکنید؟ مگر شماها از نذورات وموقوفات برای حوزه هزینه نمیکنید؟ مگر خیرین به حوزه کمک نمیکنند؟ چرا روحانیت نتوانست با تبلیغات بقول شماها دشمنان پیروز میدان باشند؟ ایا مبلغان دین درحوزه ها واقعا برای دین تبلیغ میکنند یا حوزه را برای رسیدن به استخدام دستگاه دولتی وقوه قضائیه واستاد دانشگاه شدن برگزیده اند؟ اقای علم الهدی چندددرصد روحانیان حوزه بجز نمازخواندن درمساجدها ومراسمات مذهبی درامردین تبلیغ میکنند؟ حالا بیا بررسی کن چند درصد روحانیان استخدام دستگاههای دولتی شده اند وبازخورداینهارا دران دستگاه مورد ارزیابی قراربده ایا روحانیت توانست نقش دینی تبلیغی خودرا دران وزارتخانه ها ایفاکند؟جناب علم الهدی دینداری که با یک نگاه به بی حجاب دینش وایمانش بلرزد بهتره که دیندار نباشد دینداری که با دیدن یک تارموی دختری دست از ایثار وجنگ بکشد وبسمت بی حجاب برود بهتر هست چنین دینداری درجامعه نباشد تا دین اسلام ودیگر دینداران متدین را ازچشم مردم نندازد جناب علم الهدی کسی را میتوان دیندار ومتدین معرفی کرد درمعرض خطر جنسی قراربگیرد بسمتش نرود کسی متدین هست درمعرض اختلاس قراربگیرد واختلاس نکند وگرنه فردی را بنداز تو زندان بش اب وغذا نده نیت روزه کند اون روزه داری نیست اقای علم الهدی واقعا شده یکبار تقصیر این بی حجابی و... را برگردن بگیرید وبگوئید ما روحانیان دراین زمینه مقصریم کوتاهی کردیم ؟ چرا همیشه اشتباهات را برگردن دیگران میندازید؟ اون جوان انقلابی هم همینطور پس اون تدین واسلام ودین پرستی ابکی هست ایمانی که با یک روسری برقرارشود وبایک تارمو ایمان برود اون ایمان نیست ایمان خدایی نیست ایمان شیطانی هست نمیدانم توانستم شما وتفکرات دوستدارانت را قانع کنم یا همانجور برکوس مخالفت وبی گناهی خودتان میکوبید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
چون آن کشور ها با آب رفتن کم کم حجاب ها رسیدن به خیانتها که در اروپا60 درصد زوجین به هم خیانت می کند و الان پافراتر از این گذاشتند و با گربه و سگ ازدواج می کنند
این توهم که دایی جان ناپلونی همه جا رخنه کرده حتی تو واکسن. باشه اومدش شماها و مسولین نزنند به ما بزنند ما راضی یه ریسک مرگش هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
کدوم دایی جان ناپلئون اینا واسطه شرکتای داروسازی ایرانی هستن که میخوان واکسن به اصطلاح ایرانی رو به دولت قالب کنند
علم الهدی اگز راست می گویند ثروت را وارد میدان کرده تا جوانها صاحب خانه و توانایی لزدواج داشته باشند.
روحانی تا الان نگفته بودم
روحانی مچکرم
ولی حالا که قانون مستضعف کش مجلبس رو ابلاغ نکردی
برای اولین بار میگم روحانی متشکرم
زمستان تموم میشه بذار روسیاهی به ذغال بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
مستعضف؟!
دولت اقتصاد مردم را به خاطر سیاسی و خارجی ها به بازی گرفته آن وقت برای مظلوم نمایی هم می کنی؟
در ضمن بعد از رفتن محاکمه شد آن وقت دیدنی هست که چرا قانون را ابلاغ نکرد
جناب علم الهدی راهکار چیه ؟
زن و دختر مردم را در خیابان کتک بزنند و مجبورشان کنند مطابق میل شما لباس یپوشند که جوانان خود را فدای کنند ؟
در تمام کشورهای مسلمان که حجاب اختیاریه جوانان صبح تا شب درگیر موی زنان هستند و هیچ رشد و پیشرفت و رفاهی نیست ؟؟
شما به ترکیه و امارات و عمان و مالزی و حتی عربستان تشریف برده اید ؟؟
چرا غیر موی زنان و دوچرخه زنان و کنسرت و آزادی های جوانان حرفی برای گفتن ندارید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
سوفیا لورن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
در هیچ کجای دنیا حجاب اختیاری نیست و حد آن فرق دارد
راهکار هم فقط گرفتن جریمه و اگر خیلی تکرار کرد از برخی خدمات محروم شود آن وقت به راحتی این بی حجاب ها جمع می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
در هیچ جای دنیا به خاطر نگهداشتن روسری بر سر زنان این همه هزینه و جنگ اعصاب برای مردم فراهم نشده
سفسطه و مغلطه های نخ نما فقط خودتان را توجیه می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
چرا خیلی از شماها درباره استفاده از ماسک طرفدار اجبار هستید اما درمورد حجاب نه؟
مشخصه، چون به ضرر بیماری و سودمندی ماسک ایمان دارید اما ایمان ندارید که دستورات خدا دقیق ترین دستورالعمل هاست و یکی از دلایل دقیق ترین بودنش اینه که دستورالعمل یک سازنده یعنی خدا برای محصولات تولیدی خودشه،
سلام. آقای علم الهدی این دافعه شما باعث فروپاشی فرهنگی نسل جوان شده است. به خود بیایید. بنده بعنوان یک آدم دنیا دیده ۶۰ ساله می گویم فرهنگ احترام به بزرگتر فرهنگ استادی شاگردی فرهنگ مهرورزیُ فرهنگ سلسله مراتب اداری و سنواتی همه چیز را در این چهل سال نابود کرده و یک نسل متمرد بارآورده اید.
باز هم آقای علم الهدی دستش درد نکنه که هر چند روز یک بار باعث انبساط خاطر عمومی میشه :)) !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
حق داری
گیر دادن به لباس خواهر و مادر مردم خیلی خنده داره !
اینکه تنها مردمی هستیم که حتی برای لباس پوشیدنمان هم تصمیم می گیرند و با زور دگنک روسری بر سر زنانمان می کنند تا مردانمان از کنترل خارج نشوند خیلی خنده داره ؟
اینکه در کل دنیا مردان چنین مشکلی با موی زنان ندارند و فقط مردان ایران چنین گرفتاری مضحکی دارند که خیلی خنده دارتره
آقای علی مطهری درست می گوید. یعنی ما با تمام مسلمانان همسایه دشمنیم ولی با دوستی با ونزوئلا و چین و روسیه می خواهیم اسلام برحق خود را صادر کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
خخخه حالا شما بگو کدام کشورهای منطقه با هم خوب هستند
آقای علی مصباح یزدی فقط خودتان نگرانید ظاهرا که مرتب اطلاعیه میدید !!!
مجلس نگو ...بگو در یای توهمات...هیچ یک به درد هیچ تصمیم گیریی نمیخورند!!!
این نماینده مجلس حق نداره واکسن کرونا بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
15 هزار واکسن اصلی برای خودشون وارد میکنن برای بقیه واکسن بی خاصیت ایرانی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بهش کرونا تقدیم کنید که از کشور دوست و برادر، خلق
کمونیست چین بما رسیده و تاکنون دهها هزار نفر هموطن ما را کشته و اقتصاد ما را بباد داده.
علم الهدی افزود: آن جوانی که با عشق دین می‌خواهد وجود خود را برای خدا، کشور و انقلاب فدا کند، فرد بی حجاب او را هدف گرفته است و او را به صورت فرد لائیک و لاابالی در می‌آورد و اصول اساس دین مداری و باورمندی او را با تحریک غرایز جنسی از او می‌گیرد
آقای علم الهدی میشه بگید چرا شما تا حالا کاری نکردید ؟ دیگه خیلی پیر شدید .
جنگ پهپادی قره باغ اولین و آخرین جنگ بدین سبک بود و عربستان مقابل سلاح لوران پدافند ضد پهپادی مستقر کرده
حاج آقا این همه موسسات دینی و مذهبی که کرور کرور از بودجه سالانه دولت را می گیرند چه کاره هستند که یک بی حجابی می تواند جوان را هدف قرار دهد. حاج آقا این پول های بی حساب و کتاب جای خودش خرج نمی شه یا علما نتونستند کارشون رو به خوبی انجام دهند
جناب ظریف چرا باید توافقنامه ای امضا کنید که با خروج یکی از اعضا این همه خسارت به کشور وارد شود شما عمری تو امریکا زندگی میکردید چرا شرط امضای سنای امریکا رو مشروط به امضای برجام نکردید ، حال مطمین باشید بایدن زیر سلطه سنای جمهوری خواه نمیتونه نفس بکشه ،
بعضیا میگن نماینده مجلس متوهم
یه حساب و کتاب ساده ثابت میکنه نه تنها این خانم متوهم نیست بلکه کاکلا از روی عقل حرف میزند
شرکت فایزر هر واکسن کرونا رو 30 دلار میفروشد اگه دولت بخواد برای 20 میلیون نفر و.اکسن بخرد میشود 600 میلیون دلار
600 میلیون دلار پول کمی نیست که ایرانی طماع بتواند آن را نادیده بگیرد
خوب برای همین با خالی کردن دل مردم و تحت فشار قرار دادن دولت او را مجبور میکنند این پول را به شرکت های ایرانی بدهد که البته آنها هم به جای واکسن کرونا معجونی از عرق خارشتر و کمی الکل تحویل میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
... شتر رو یادت رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
اینی که شما گفتی بهترین حالتشه که نخوان از مردم پول بگیرن...شما روزی رو حساب کن که دولت بخواد 1 میلیارد دلار واسه واکسن بده...اونم دولت تدبیر و امید؟! همه دول دنیا این هزینه رو متقبل میشن شما شک نکن دولت ما از همین واکسن درامدزایی هم میکنه و 2 برابر قیمت به خلق الله میفروشه...تازه اگه دوز واکسن رو نیارن پایین تو آب و الکل نریزن!
تابناک یک حرکت مردمی بزن و آقای علم الهدی را که مردم نسبت بهش آلرژی دارند ، بایکوت خبری کن . اینجور آدمها باعث دین زدایی هستند که فقط دافعه ایجاد می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
میگن خواستی ریشه چیزی رو بزنی بدش دست دوست نادان.
مثل اینکه مالدیو و بورکینافاسو هم خواهان پیوستن به مذاکرات برجام ۲ هستند نباید جناب ظریف فرصت سوزی کنید؟؟! فاتحه کشور رو با اون برجامت خوندی ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
گر تو بهتر میزنی، بستان بزن
مگه سردار فدوی نگفت در ترور مرحوم فخری زاده عامل انسانی نقشی نداشته؟
ببینید فارس خبر داده از قول امیر عبداللهیان مشاور قالیباف که عوامل ترور فخری زاده بازداشت شدند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
خود نیسان و رباتهاش و ماهواره تو فضا و برنامه کامپیوتریشو همه رو گرفتن .
میگی نه برو تو فضا چک کن اگه پیداش کردی.
حاج آقا علم الهدی! اگر متولیان ارشاد و راهنمایی به جای سیاسی بازی وظیفه اصلی خود را انجام می دادند بی حجابی که هیچ تمام دنیا با همه امکانات هم نمی توانست جوان ما رو هدف قرار بده.حاج اقا مشکل جای دیگر است نه بی حجابی!
جناب دکتر ربیعی قانون رفع سریع تحریم ها با تایید شخص شخیص رهبری ابلاغ شده لطفا سفسطه گری نکید ، این اروپا تا سمبه پر زور نباشه ادم بشو نیستتد
واقعاً علم الهدی به جز حجاب خانم‌ها به چیر دیگه ای هم‌فکر می کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
در همون محدوده ها چرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
مطمدن باش فکر میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
موضوع حجاب هم بی درد سره هم خوشایند خیلی هاست
درگیر شدن با دزدان و تاراج کنندگان بیت المال هم سخته و هم خطر ناک
زدن توی سر زنها مجانیه و درد سر هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
البته به حجابها که کاری نداره فقط بی حجابها را میبینه
از اعدام هیچ کس خوشحال نیستم ولی اعدام زم واجب بود
زیرا
۱_ یک اقازاده به تمام معنا بود که چهل سال سر سفره انقلاب بود
۲_ یک احمق به تمام معنا بود که واقعا فکر میکرد یه قهرمانه و ایت الله سیستانی باهاش قرار میگذاره
ان شالله نفر بعدی ناجوانمردان فتنه گر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
نه میشه مثبت داد نه میشه منفی داد
چه می کنن این دستپخت های جنتی ، به به

آی کیو در حد طاق
حالا چند روز دیگه دور هم میشینن میگن چی کار کنیم تمام دنیا دارن واکسن کرونا میزنن ما نداریم
میگن برید اطراف تهران و شهرای دیگه این علف ملفا رو جمع کنید بیارید ازشون عرق بگیرید بریزید در سرنگ بزنید در رگ و پی مردم
ایرانی بیچاره هم وقتی واکسن زد یه کمی هم بوی الکل زیر دماغش خورد میگه
هااااااااا همین اصل واکسن کرونای آمریکاییه
جناب علم الهدی خیلی خوبه روحانیت دغدغه احکام اسلامی وقوانین اسلام را داشته باشد ولی همین علماها باید ریشه این بی حجابی را پیداکنندچرا مردم مخصوصا بانوان به دستورات علماها وبه به شرع مقدس اسلام پایبند نیستند؟ اگر تبلیغات ماهواره ای را هدف گذاری کنیم وتمام این بی حجابی وتمرداز شرع را برگردن ماهواره بندازیم نقش روحانیت وحوزه های علمیه دراین زمینه چیه؟ مگر شماها ازدولت وبیت المال بودجه سالیانه بابت تبلیغ دین نمیگیرید ؟ مگر شماها سهمین را برای خودتان هزینه نمیکنید؟ مگر شماها از نذورات وموقوفات برای حوزه هزینه نمیکنید؟ مگر خیرین به حوزه کمک نمیکنند؟ چرا روحانیت نتوانست با تبلیغات بقول شماها دشمنان پیروز میدان باشند؟ ایا مبلغان دین درحوزه ها واقعا برای دین تبلیغ میکنند یا حوزه را برای رسیدن به استخدام دستگاه دولتی وقوه قضائیه واستاد دانشگاه شدن برگزیده اند؟ اقای علم الهدی چندددرصد روحانیان حوزه بجز نمازخواندن درمساجدها ومراسمات مذهبی درامردین تبلیغ میکنند؟ حالا بیا بررسی کن چند درصد روحانیان استخدام دستگاههای دولتی شده اند وبازخورداینهارا دران دستگاه مورد ارزیابی قراربده ایا روحانیت توانست نقش دینی تبلیغی خودرا دران وزارتخانه ها ایفاکند؟جناب علم الهدی دینداری که با یک نگاه به بی حجاب دینش وایمانش بلرزد بهتره که دیندار نباشد دینداری که با دیدن یک تارموی دختری دست از ایثار وجنگ بکشد وبسمت بی حجاب برود بهتر هست چنین دینداری درجامعه نباشد تا دین اسلام ودیگر دینداران متدین را ازچشم مردم نندازد جناب علم الهدی کسی را میتوان دیندار ومتدین معرفی کرد درمعرض خطر جنسی قراربگیرد بسمتش نرود کسی متدین هست درمعرض اختلاس قراربگیرد واختلاس نکند وگرنه فردی را بنداز تو زندان بش اب وغذا نده نیت روزه کند اون روزه داری نیست اقای علم الهدی واقعا شده یکبار تقصیر این بی حجابی و... را برگردن بگیرید وبگوئید ما روحانیان دراین زمینه مقصریم کوتاهی کردیم ؟ چرا همیشه اشتباهات را برگردن دیگران میندازید؟ اون جوان انقلابی هم همینطور پس اون تدین واسلام ودین پرستی ابکی هست ایمانی که با یک روسری برقرارشود وبایک تارمو ایمان برود اون ایمان نیست ایمان خدایی نیست ایمان شیطانی هست نمیدانم توانستم شما وتفکرات دوستدارانت را قانع کنم یا همانجور برکوس مخالفت وبی گناهی خودتان میکوبید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب خلاصه ، مختصر و مفید ، ملت دیگه اعصاب ندارن
پيشنهاد مى كنيم اول طرفداران ظريف و روحانى و اصلاح طلبان واكسن بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
ما واکسن روسی و چینی و نمیزنیم عزیزم شما که ذوب در مشرق زمینی بزن
ببینید دولت در سال اخر خدمتش چقدر سخاوتمند شده
میخاد رتبه بندی رو اجرا کنه با ۸۰۰۰ میلیارد
طرح تعرفه گذاری پرستاران رو هم احرا کنه
همسان سازی حقوق بازنشستگان رو ادامه بده
خقوقهای نجومی رو فوق نجومی کنه
ولی خبر نداره ۵۲رهزار بازنشسته صندوق بیمه روستایی ۸ماهه منتظر کرامت شیخ هستند و با ۳۰۰ هزار تومان حقوق روزکار سپری میکنند ، واقعا شرم بر نیرنگ و فریب یه عده مسیول بی وجدان .راستی جناب نوبخت این ۵ میلیونی که به حقوقت این اواخر اضافه کردی حلاله ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
متاسفانه هر دولتی که میاد پرستاران و معلمان رو به تمسخر میگیره و با وعده های سرخرمن انها رو سرگرم میکنه اخه ۸۰۰۰ میلیارد رو تقسیم بر یک میلیون نفر بعد تقسیم بر ۱۲ ماه سال کنید بعد ببینید به ۸۰ درصد حقوق هییت علمی میرسند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
باید خرج اقازاده امریکا نشین دربیاد ؟خدا لعنت که ترامپ احمق رو که همینها رو دیپورت نکرد
واقعا چرا ما بدترین رابطه ها را با کشورهای اسلامی داریم!؟ علی الخصوص با همسایگان که هم همسایه اند هم مسلمان، مثل عربستان، امارات، کویت، افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان و ... ولی با غیر مسلمانانی مثل ونزوئلا، کوبا، ارمنستان، روسیه، چین کمونیست و ... رابطه خوب و دوستانه داریم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
در تمام کشورهایی که فرمودین حجاب اختیاری است
گفتم که متوجه تفاوت باشید و سوال بی جهت طرح نفرمایید
کتاب و قران و پیامبر ماها یکیست ولی خدا حجاب را فقط به زنان ایران ابلاغ کرده !
منطق این اجبار کجاست ؟
منطق سوال شما هم همونجاست
فکر کنم الان اسراییلیا به دلالا و سرمایه دارا میگن میخواید چند تا دانشمندان اتمی رو ترور کنیم؟
وقتی یکی ترور شد و اتفاقات بعدی دلالا میگن
فعلا با همین یکی کارمون راه افتاد
عجب گرفتاری شده اند مردم
یه عده حتی نان را قسطی و نسیه تهیه می کنند
یک عده از فرط شکم سیری دنبال لباس و موی زنان هستند
دغدغه ی حضرت علی گرسنگان بود یا لباس و سر و شکل مردم
چرا جوان انقلابی به جای آبادانی مملکت باید خودش را فدا کند ؟؟؟
چرا جوان به جای درس و کار و سعی و تلاش چشمش دنبال سر و دختر مردم می چرخد ؟
مشکل از تربیت و طرز فکر جوان است چون کل کشورهای مسلمان حجاب احتیاری دارند و مردم آنها هم از ما مقید تر هستند و هم نماز خوان تر
سرتاسر کشور و پست ها و مراکز مهم را جاسوسان اسراییل قبضه کرده اند و همه اسناد محرمانه کشور به اطلاع موساد رسانده می شود علم الهدی هنوز گیر تار موی خانم هاست و قوه قضاییه دنبال حکم اعدام صادر کردن برای روزنامه نگارهاست. آقای علم الهدی شما نه نماینده مردم ایران هستید نه چک سفید به شما داده شده است حرف های شما از نظر مردم ایران هیچ اغتباری ندارد.
کلی بابت کارت ملی از مردم پول گرفتن
یک عده سالها ی متمادی به مردم القا می کنند که حضور و وجود و مو و بو و صدای زن یعنی تحریک !
با دلیل و برهان اثبات می کنند که اگر مردی یک زن بدون روسری دید و دلش نخواست به او حمله کند حتما از مردی چیزی کم دارد !
و اصلا هم برایشان مهم نیست که در کل دنیا حتی مهد اسلام عربستان حجاب اختیاری است و مردان به هیچ عنوان با دیدن زنها به آنها حمله ور نمی شوند !
حتما آنها کمتر مرد هستند و اصلا دلیلش این نیست که طرز فکر و نوع تربیت آنها متفاوت است
چرا علم الهدی خودش کاری نمیکنه، که این جوونا به زندگیشون برسن
آقای علم الهدی چرا خودش برای انقلاب کاری نمیکنه
چرا فدا کردن فقط برای مردم عادیست و عشق و حال و آمریکا و لوس آنجلس برای آقازاده ها
اقای علم الهدی ما جوانان ... کی باشیم که جایی که بزرگترهایی مثل شما هستن بخوایم در فدایی شدن سبقت بگیریم؟ ثواب اینکار اول تقدیم شما بعد ما.
آن نماینده بی سواد را از مجلس بیرون بیاندازید فقط بدلیل تشویش اذهان عمومی ...
اون جوونی که میخواد با تار موی یک بی حجاب به قول شما دلش بلرزه و به قول شما خودش را فدای انقلاب نکنه ، بهتر که بلرزه و نیاد . اگر انقدر سست عنصر و سست اعتقاده هیچ به درد نمیخوره جناب علم الهدی .
علم الهدی , نماینده مجلس ؟؟؟؟؟!!!!! بیچاره ایران
چرا دغدغه ربای 25 درصد ندارند که عین 25 جنگ با خداست9. چرا...
اخبار تابناک کم کم شکل جوک و شوخی به خود گرفته.
حجاب مگر در قران اجباری است.
در قانون اساسی مسکن و کار و بهداشت و اموز ش باید برای همه مردم باشد لطفا همه مسئولین فقط به وظایف خود عمل کنند طبق قانون اساسی

پول اضافه دارید بدید جوانها ازدواج کنند با مستمری یا کار و مسکن که به انحراف نیفتند
آقای علم الهدی من به شما ارادت دارم با اینکه جواب ایمیل مرا سایتتون نمیده در حالیکه اگه برای د همین بی حجاب ها از نظر شما، ایمیل میزدم تا الان بخاطر تواضع بارها جواب داده بودند.... یگذریم در تایید حرف شما باید بگویم که نتانیاهو هم میگوید که بزرگترین ابزار و سلاح ما زنان هستند که نقش پرستوها را بازی می کنند....لکن بالاترین سم مهلک برای جامعه رو قرآن می فرماید در آیه 9 سوره زمر معرفی می کند و آن هم عالمان و دانشمندان دینی بی عمل هستند فیلسوفان اسلامی بی عمل....من یک مردجوان هستم و ناراحت از هر چی بی حجابه... ولی سم مهلک و بالاترین سم ، دانشمندان و عالمان دینی هستند که اهل عمل به آیات قرآن نیستند و حال جامعه را اینطور به بیماری کشوندن با ربای بانک ها و بقیه مسائل دیگر...شماها اگه میخواین سم رو از جامعه برطرف کنین اعمال علمای دینی و فیلسوفان دینی بی عمل را درست کنید..... ربای بانک های دشمن با خدا را از میان برداری....خداوند علنی در قرآن می فرماید که ربا دشمنی با خداست
بعضی ها توی کامنتها کورند که خدمات فرهنگی اجتماعی روحانیون مخلص را ببینند بعضی هم که بدون دقت بحثهای مالی این قشر را مطرح میکنند کلا بازار حرفهاعجیب داغه. منصف و دقیق باشیم
مدتی تشریف نداشتن
فکر کنم تو قرنطینه مطلق بودن
با این نظرات و این منفی و مثبت خوردنها معلومه که قاطبه مردم ایران صد البته متاسفانه در برابر آمریکا وکشورهای اروپایی و هر بلایی سر ایران بیاورند راضی هستند وخودشان را از پیش باخته و 10 بر صفر عقب می بینند.
توجه فرمودید!مردم بخصوص جوان‌ها به این دنیا آمده اندتافدای انقلاب بشوندکاروزندگی که ندارن!!
چرا آقای علم الهدا کاری برای انقلاب نمی کنه پس این همه کار که دامادش آقای رئیسی میکنه چیه؟
اقای مطهری شما اسلام را هم می شناسی گیرم پدر تو بو دفاضل ار ............... ترا چه حاصل
ترازا می و امثال او از دشمنی و فاصله بین ایران و عربستان منفعت برده و خوشحال هستند. برای صحبت های آقای مطهری ارزش قائل شوید ضرر نخواهید کرد.
من نگران حال مصباح یزدی نیستم
اگه فقط مالیات بر درآمد آستان قدس رضوی رو پرداخت کنید، کل ایران رو 3 بار میشه از اول نوسازی کرد. حالا مالیات سایر اقلام دارایی ایشون به کنار. ...
هیچگاه از جناب علم ااهدی نشیندم که از خوان پرنعمت علی ابن موسی الرضا برای مردم نیازمند سیستان و بوشهر آرد و آب بفرستد تا هموطنان عزیزمان سختی زندگی اشان کمتر شود . فقط کافی است اقدام شود یک اقدام آسان نه اقدام سخت
آقای علی مصباح پدر من در سن چهل سالگی در معدن ذغال سنگ فوت کرد تو و بابات خبر داشتید؟! حالا بابای تو چه ربطی به من دارد
هیچ جوانی دیگه خودش رو فدا نمیکنه تا آقازاده ها کیف خارج رفتنشونو ببرن!
اون دوران گذشت.
یک سوال مهم :
جوانانی که در سال 57 انقلاب کردند و چرا با دیدن موی زنان زنان زمینگیر و منحرف نشدند ؟؟
علی اقا راست رک بگو که ما اصلا اشتباه میکنیم که با امریکا و سر پنجه های امریکا در منطقه رابطه نداریم چرا حرفها را پیچیده میگویی اگر با اسراییل هم رابطه داشته باشیم راضی نیشی انوقت جواب شهید مطهری را چه میدهی که اسراییل را یزید زمان میدانست عیبی ندارد که این جوری بشه این دنیا با یک لقمه کم و زیاد میگذره چه جوابی در ان دنیا میدهی ؟
خدا را شکر گم شده مسئولین سریع پیدا می شوند و گم شده دیگران همچنان ،گم و ناپیدا
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی