بازدید 72380
دو هزار و سیصد و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پاسخ تند رسول جعفریان به ادعاهای سعید جلیلی / پاسخ رئیسی درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری / پاسخی به شایعات درباره سلامتی رهبر انقلاب / پیشنهاد یک اصلاح‌طلب: انتخابات یک سال به تعویق بیفتد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند امیر سیاری: پادگان‌ها امن‌ترین مراکز مقابله با کرونا هستند / اعطای نشان فداکاری به چهار تن از فرماندهان شهید ارتش / حذف قسمت توهین بهاره رهنما به مردم لر در «شام ایرانی» از پلتفرم‌ها و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 07 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حذف قسمت توهین بهاره رهنما به مردم لر در «شام ایرانی» از پلتفرم‌ها


پیرو انتشار قسمت جدید سریال «شام ایرانی» در رسانه‌های صوت و تصویر که در آن به یکی از اقوام اصیل ایرانی توهین شده بود، ساترا به محض دریافت گزارش مردمی از سوی کاربران نسبت به بررسی مورد مذکور اقدام کرد. با بررسی صورت‌گرفته، مشخص شد مورد ذکر شده در تضاد آشکار با فصل «احترام به فرهنگ و اقوام کشور» در ضوابط محتوایی است. به همین جهت با دستور ساترا، این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد./ایلنا

ضرغامی: برای انتخابات ۱۴۰۰ خودم را آماده کرده‌ام


ضرغامی: دولت بعد، دولت ۱۴۰۰، باید دولتی باشد که یکی از اهداف و شعارهایش جوانی بدنه  دولت باشد. ما تعداد زیادی پست مهم در کشور داریم غیر اینکه خود کابینه خیلی مهم است. دولت آینده باید بیاید که زمینه انتقال قدرت را به جوانان فراهم کند.وی ادامه داد: تصورم این است  که سال ۱۴۰۰، سال پایان رفتار‌های قیم‌مآبانه و پایان عمر پدرخوانده‌ها است. در سال ۱۴۰۰ بچه‌های انقلابی برای دولت به صحنه می‌آیند و فکر می‌کنم که دیگر رفتارهای قیم‌مآبانه فرصت بازیگری پیدا نمی‌کنند. عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰ هم گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد. این‌که در مقطع ثبت‌نام چه اتفاقی خواهد افتاد معلوم نیست و اگر بنده احساس وظیفه بکنم وارد خواهم شد و آمادگی آن را دارم.

توصیف رئیس کمیسیون امنیت ملی از مصوبه ضد برجامی مجلس


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس مجلس گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاعات ایران را در اختیار دشمن قرار می‌دهد و در مراحل مختلف امانت داری را رعایت نمی‌کند. مجتبی ذوالنوری در واکنش به افشای گزارش محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، گفت: مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق مردم، چشم اسفندیار آنها را کور کرد و به نوعی دست دشمن برای اقدامات جاسوسانه را بست. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازرسان آژانس بعضاً جاسوسان غرب هستند که در پوشش نماینده آژانس بین‌الملل انرژی اتمی، اطلاعات محرمانه ایران را در اختیار سازمان‌های اطلاعاتی دشمن قرار می‌دهند یا در مقاطعی شاهد بودیم اطلاعات ما بر خلاف قوانین بین‌المللی رسانه‌ای می‌شد. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر آژانس در جریان بازرسی‌های خود از تاسیسات هسته‌ای، اطلاعاتی به دست می‌آورد، قرار نیست آنها را عمومی کند بلکه این نهاد بین‌المللی باید امانت دار باشد.

تکذیب خبر برگزاری جلسه فوری هیات رئیسه مجلس خبرگان


شبکه خبر اعلام کرد: امروز تصویری ساختگی از زیرنویس شبکه خبر با موضوع جلسه مجلس خبرگان رهبری در شبکه های اجتماعی فضای مجازی دست به دست می شود. این تصویر جعلی است و خبر آن تکذیب می شود.

انتقاد جمهوری اسلامی از بودجه نهادهای دینی


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، برای شورای عالی حوزه علمیه قم، چند مؤسسه حوزوی، چند مؤسسه تحقیقاتی وابسته به حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و چند مجمع بین‌المللی بودجه‌هایی در نظر گرفته شده است. با اختصاص دادن بودجه‌های دولتی به مراکز دینی، فرهنگ کشور را از مردمی بودن به سوی وابستگی سوق می‌دهید و این وابستگی‌ها بزرگ‌ترین ضربه را به فرهنگ وارد می‌کند. در حوزه علمیه، نهادهایی مانند شورای عالی و تعدادی از مؤسسات تحقیقاتی با نام‌ها و عناوین مختلف، از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و همین وابستگی موجب فاصله گرفتن آنها از مردم شده است. سازمان تبلیغات اسلامی نیز یکی از مؤسساتی است که ردیف بودجه دارد و حیاتش به آن وابسته است. هم تبلیغات، هم تحقیقات و هم تحصیلات دینی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با پول مردم انجام می‌شدند و خروجی حوزه‌های علمیه نیز بسیار مثبت و کارآمد و مؤثر بود. امروز که این دستگاه‌ها از پستان دولت ارتزاق می‌کنند، نه از آن خروجی سابق خبری هست و نه ارتباط مستحکمی با مردم دارند. این، ظلم بزرگی به حوزه علمیه و فرهنگی دینی است. مهم‌تر اینکه در اصل لزوم ادامه کار بعضی از این دستگاه‌ها مثل سازمان تبلیغات اسلامی تردیدهای اساسی وجود دارد. منظور این نیست که یکسره و بطور مطلق به بودجه مؤسسات دینی با نگاه منفی بنگریم و آنها را قطع کنیم. استثناهایی از قبیل مؤسسات آموزشی و مجامعی همچون مجمع‌التقریب وجود دارند که استفاده آنها از بودجه دولتی امری طبیعی است. بقیه را باید به دامن مردم برگردانیم و مطمئن باشیم که مردم برای تأمین بودجه نهادهای دینی آمادگی کامل دارند؛ ضمن اینکه مردمی بودن بودجه‌های نهادهای دینی آنها را از آفات وابسته به دولت بودن حفظ می‌کند و راه را بر بسیاری از خطرها و تهدیدها می‌بندد. اعداد و ارقام مهم نیستند، اصل وابستگی خطرناک است.

آشتی قطر و عربستان نزدیک است؟

با سفر جرد کوشنر، مشاور رییس جمهور آمریکا به منطقه و میانجی گری مقامات کویت به نظر می رسد از سطح تنش در روابط عربستان و قطر کاسته شده و نشانه هایی از نزدیک بودن پایان بحران محاصره قطر به چشم می خورد. گزارشی در این باره را با ترجمه آخرین خبر تماشا کنید.

پیشنهاد یک اصلاح‌طلب: انتخابات یک سال به تعویق بیفتد یا...

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر امکان تعویق برگزاری انتخابات ۱۴۰۰وجود ندارد، این انتخابات الکترونیکی برگزار شود.علی محمد نمازی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به فراخوان وزارت کشور برای بررسی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط همه گیری بیماری کرونا، اظهار کرد: انتخابات در کشور ما در یک روز و با حضور فیزیکی رای دهندگان برگزار می شود اما در شرایط بیماری کرونا دیگر امکان برگزاری چنین انتخابات فراهم نیست. وی ادامه داد: از سویی وقت و تجربه برای برگزاری انتخابات به شیوه پیشرفته مثل انتخابات آمریکا هم فراهم نیست. زمان برای فراهم کردن زیرساخت های چنین انتخابات و آموزش مجریان آن محدود است و امکان برگزاری انتخابات پستی یا اینکه برگه رای از قبل در اختیار رای دهندگان قرار گیرد و در روز رای گیری افراد فقط رای خود را در صندوق بیندازند، وجود ندارد. این فعال سیاسی با بیان اینکه در گذشته بارها گفته شده بود که باید انتخابات الکترونیکی برگزار شود، به‌ این مساله توجه نشد، خاطرنشان کرد: جدا از اخذ رای، شمارش آرا به شیوه فعلی نیز در شرایط کرونا امکان پذیر نیست، زیرا فاصله لازم میان افراد رعایت نمی شود. اگر افراد هم در زمان شمارش آرا، از هم فاصله داشته باشند، ممکن است صحت شمارش آرا قابل اعتماد نباشد.نمازی ادامه داد: به نظر می رسد بهتر است در این شرایط انتخابات یک سال به تعویق بیفتد تا شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شود؛ اما اگر این امکان وجود ندارد، اخذ در رای در حوزه های بالای دویست هزار نفر در دور روز برگزار شده و شمارش آرا هم الکترونیکی شود تا افراد نقشی در شمارش آرا نداشته باشند. محل های بزرگ تری هم برای شعب اخذ رای در نظر گرفته شود.

پاسخی به شایعات درباره سلامتی رهبر انقلاب

مهدی فضائلی در واکنش به شایعات بی‌اساس ضد انقلاب نوشت: به کوری چشم دشمنان و به فضل الهی و با دعای خیر ارادتمندان، حضرت آقا سلامت و با نشاط به انجام برنامه‌های خود طبق روال مشغول هستند.مهدی فضائلی، معاون موسسه فرهنگی و پژوهشی انقلاب اسلامی به شایعات بی اساس برخی رسانه‌های خارجی درباره سلامتی رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد. فضائلی در یادداشتی توییتری نوشت: «به کوری چشم دشمنان و به فضل الهی و با دعای خیر ارادتمندان، حضرت آقا سلامت و با نشاط به انجام برنامه‌های خود طبق روال مشغول هستند».

واکنش ایران به درز اطلاعات محرمانه آژانس

خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در خصوص مسئولیت آژانس در حفظ محرمانگی متاسفانه این دفعه اولی نیست که اسناد به رسانه ها درز پیدا می کند، ما قبلا هم مسئولیت های آژانس را به آنها متذکر شدیم و متاسفیم برخی جریان های درون آژانس به دنبال به هم زدن مسیر فنی هستند که ایران و آژانس شروع کردند.

اعطای نشان فداکاری به چهار تن از فرماندهان شهید ارتش

با تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش نشان فداکاری به چهار تن از فرماندهان شهید ارتش تعلق گرفت. به گزارش روابط عمومی ارتش، برابر تصویب «شورای عالی نشان ها» در ارتش، به پاس فرماندهی و مدیریت جهادی شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه ها و برهه های سرنوشت ساز دوران پیروزی انقلاب تا عملیات های مختلف دفاع مقدس و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، نشان فداکاری به شهیدان سپهبد سید محمدولی قرنی، سپهبد علی صیاد شیرازی، سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر سیدموسی نامجوی، مردان بی ادعایی که سرسختانه در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و در این راه خون پاک خود را تقدیم اسلام و میهن اسلامی کردند تعلق گرفت.

استقبال موتلفه از محوریت جامعه روحانیت در انتخابات ۱۴۰۰

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: جامعه روحانیت می‌تواند محور وحدت اصولگریان باشد، لذا هر اقدامی تحت هر عنوانی در جهت تضعیف این وحدت آسیب‌زاست و موجب تجری دشمنان اسلام و جریانات مساله‌دار خواهد شد و از همگان دعوت می‌کنیم در محور وحدت و تجمع همه نیروها اقدام کنند. به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب، با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات سال آینده اعتقاد به وحدت همه نیروهای ارزش‌گرا دارد، زیرا شرایط جهانی، بحران همه‌جانبه آمریکا و کشورهای سه‌گانه اروپایی، مشکلات اقتصادی و سیاسی منطقه، مشکلات کرونایی، گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت حل مشکلات مردم ایجاب می‌کند که همه نیروها با هم در وحدت و همراهی و یاری‌دهی به یکدیگر قرار گیرند.

ارسال بزرگترین ناوگان نفتی ایران به ونزوئلا

بزرگترین ناوگان نفتی ایران در حال حرکت به سمت ونزوئلاست. به گزارش الجزیره، ایران در حال ارسال بزرگترین ناوگان نفتی خود به ونزوئلاست. این ناوگان برای کمک به ونزوئلا برای جبران کمبود نفت در این کشور به ونزوئلا ارسال می‌شود.این ناوگان شامل ده شناور است.

احتمال نقش منافقین در ترور شهید فخری زاده

یک عضو جدا شده از گروهک منافقین ضمن اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: احتمال دارد که حادثه تروریستی «شهید فخری زاده» با مشارکت گروهک منافقین صورت گرفته باشد. ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری گازتا ایمپکت نوشت: «یعقوب معراجی» از اعضای جدا شده گروهک منافقین که اخیراً گزارش فساد مالی آن گروهک را به پلیس فرانسه ارائه داده است، با «اولسی جزاخی» در خصوص احتمال مشارکت و نقش گروهک منافقین در آخرین حمله تروریستی صورت گرفته در ایران که متعاقب آن یک مقام مسئول ایرانی ترور شد، به گفت‌وگو پرداخت.

پاسخ رئیسی درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری

محمدپور، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی روایتی از جلسه روز گذشته دانشجویان با رئیس قوه قضائیه را بازگو می‌کند. وی به پاسخ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به حضور احتمالی اش در عرصه رقابت‌های انتخاباتی نیز اشاره می‌کند: از ایشان خواستیم درمورد احتمال حضورشان در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح دهند که با قدرت گفتند: من به چیزی غیر از قوه قضائیه فکر نمی‌کنم.

امیر سیاری: پادگان‌ها امن‌ترین مراکز مقابله با کرونا هستند

امیر دریادار سیاری گفت: شعار ما در ارتش این است که اگر سلامتی نیرو تامین شود، توان دفاعی کاسته نخواهد شد، لذا با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا امروز پادگان‌ها و مراکز آموزشی ما با کمترین میزان آسیب و ابتلا مواجه بودند. وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که انجام شد در ایام مواجهه با شیوع ویروس کرونا تعطیلی در سطح پادگان‌ها نداشتیم و نیروهایمان را آموزش دادیم و از نیروهای آموزش دیده در مناطق مختلف جهت تامین امنیت استفاده کردیم.

پاسخ تند رسول جعفریان به ادعاهای سعید جلیلی

رسول جعفریان، پژوهشگر و استاد تاریخ دانشگاه تهران به اظهارات اخیر سعید جلیلی پاسخ داد. رسول جعفریان، پژوهشگر و استاد تاریخ دانشگاه تهران در پاسخ به اظهارات اخیر سعید جلیلی نوشت: جلیلی: «سال ۹۲ به پشت خیمه دشمن رسیده بودیم، گفتند خزانه خالی است». اولا دست از سر تاریخ بردارید. ثانیا اصلا با این همه تحریم ناشی از مذاکره عجیب شما، وقتی خزانه خالی است، آن طرف خیمه هم برسید، بی مایه، فطیر است. باید سلاح و پول و مردم باشند تا بشود کاری کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۵۳
یادش بخیر. سی سال پیش که همزمان با یک نفر دیگر وارد یکی از موسسات دولتی شدم مدیر بخش در دفترش ازم پرسید پشتت چه کسی است؟ گفتم فقط خدا و خودم! نه مدیر و نه همکاران جدید هرگز باور نکردند. اما چند ماه که گذشت و هیچ تلفنی از بالا و پشت! برایم نمی شد ولی ان همکار دیگر که با من وارد شده بود پشت سر هم از سوی معاونت برای ماموریتها و مزایای انچنانی انتخاب می شد مدیر و همه متوجه شدند که دروغ نگفتم . انها باور کردند که واقعا معجزه در ان سیستم اتفاق افتاده و کسی را ندارم. شاید به این دلیل که سازمان خیلی تحصصی بود و بین هزار دواطلب رتبه علمی یک اوردم و در مصاحبه هم هیچ سوالی را بی چواب نگذاشتم و 5 مدیر مصاحبه کننده وجدان درد گرفتند اگر ردم می کردن. هر چند بهترین پستهای خالی به سه نفر دیگر رسید! به هر حال خدا بیامرزد ان مدیر را. چون خودش فقط حمایتم می کرد. اگر او نبود همان قرارداد سالیانه هم تمدید نمی شد. خدا بیامرزد ان ریاست و معاون سازمان را هم. چون بر خلاف ظریف و ظریفها و ضخیم ها چون پشتی نداشتم با درخواست ارسال صدور امریه سربازی که از سوی مدیرم شده بود موافقت نکردند و با افتخار خدمت سربازی را در مرزها انجام دادم و همان مقدمه ای شد برای تغییر مسیر زندگی و ادامه تحصیل در خارج از ایران بدون امریه و بورسیه و.... و خلاصه خدا بیامرزد سنت مهاجرت را. اگر نبود الان هم باید درگیر افرادی مانند فردوسی پور یا فروغی یا ظریف و متکی یا نوبخت یا احمدی نژاد و همتی و روحانی و و .... به عنوان مدیر بودم. خدایا صدها هزار شکر.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
هموطن ...داستان تکراری است ...چرا آنقدر طولش دادی ؟؟
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بخشی برگرفته شده از کتاب داستان تخیلی گوسفندها پرواز نمی کنند ...خخخخ
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دوست عزیز. داستان تکراری است. ولی هنوز تازه است. خودتون می بینید که متاسفانه خیلی از دوستان بخصوص نسل جدیدتر که هیچ تجربه ای در دستگاهها دولتی ندارند چجور فروغی را می کوبند و فردوسی پور را بالا می برند. چطور جلیلی را می کوبند و ظریف را بالا می برند. هنوز دوستان متوجه نشدندکه در سازمانهایی مانند صدا و سیما و وزارت خارجه و بانک مرکزی و... غیر ممکن است که هیچ ارتباط و پشت محکمی و ضخمی و ظریفی داشته باشی و بتوانی بالا بیایی. حداکثر مانند ما تحمل می شوی و می شوی یک کارمند و کارشناس که کسی اصلا کار ندارد بهره علمی یا تخصصی ات چیست. همین هست که این داستانهای تکراری را داریم باز تکرار و تکرار می کنیم و هنوز متوجه نیستیم که اگر از گذشته خود نیاموزیم و تجربه نگیریم دهها هزار بار دیگر از ان سوراخ گزیده می شویم و تکرار می شود. و بدترین قسمت بحث این است که نه تنها بهتر نشده بلکه می بینید هر سال این تکرارها بدتر و عمیق تر شده. شخصا تصور می کنم اگر الان می خواستم با همان 5 مدیر مصاحبه کنم. حتی زحمت مصاحبه را هم به خودشان نمی دادند. ظریف زاده ها و ضخیم زاده ها در صفند. دیگر به ما نمی رسد. دیگر حتی زحمت اقدام به درخواست امریه برای خدمت سربازی در نیویورک را نمی کنند. اغلب دانشجو! و حتی زاده و شهروند نیویورک هستند!
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به 124. اما در ایران ثابت شده که شما پرواز می کنید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به 2152. و البته شما و همفکران شما همراه با تبلیغات فراوان من انم که دنیا از مدیریت کارای من حسودی دارد و پنج به یک عقب است و همراه با نرخ بالا تورم و بیکاری و افزایش ارزش دلار یعنی سقوط ارزش پول ملی و از همه مهمتر همراه با هواپیمایی ایران ایر برای پر کردن فضای خالی در دانشگاههای لندن و وین و تورنتو و نیویورک و... به عنوان سفیران این داستان حقیقی به منظور ادامه راه مدیران این چند ده سال که پدران و ماداران مدیر و حقوق دان و دیوار نورد شما باشند پرواز می کنید.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به دوستمون از کانادا. به هر حال هر شخصی حق دارد که با نوشته و نظرش نشان دهد که سقف پرواز افکارش تا چه حد هست. این دوست 124 هم با نظرش ثابت کرد که حتی در تخیل هم اهل پرواز .
نیست
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به ۲۲:۲۴ بله درست گفتید ما پرواز میکنیم ،، عرض کردم شما پرواز نمیکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
برخی افراد جوری خارج را تبلیغ می کنند که انسان فکر می کند فقط ماها هوش داریم و کشورهای خارجی هوش و اختراع ندارن فقط منتظر ما هستند. نه بابا. آنها برای کسی تره خرد نمی کنند خودشان کلی دانشمند مثل کشور ما دارند و به آنها می رسند . استادی می گفت ما مقاله می فرستیم خارج می گند اول مقاله استاد دانشگاه خود را چاپ می کنیم اگر شد نوبت شما. الان دکتر رضاپور چشم پزشک در آمریکا مغازه عینک فروشی زده با اینکه بهترین احترام و در آمد ها را در ایان داشت و جراحی می کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
با تشکر از تابناک برای انتشار نظرات مختلف. در پایان احتمالا برخی از دوستان ما را متهم به غربگدایی! می کنند و می گویند زیر دست مدیر امریکایی و اروپایی بودن بهتر است؟ حقیقتش نیست. چون اگر بود به خود زحمت نمی دادیم نظرات را بنویسیم. ولی از انطرف خیلی بهتر است. چون حداقل اینها ادعای هموطنی و هم خونی و هم میهنی ندارند. از انطرف در شهر و موسسه ای که مشغولم کمتر پیدا می کنید که کسی زاده امریکا باشد! یعنی همه مهاجر هستند. حتی تمام امریکاییها مهاجر هستند. هنوز هم ترامپ اصلش از المان است و بایدن اصلش از ایرلند و هاریس مادرش هندی و پدرش جاماییکایی و ..... حتی بومیان امریکایی هم 15 هزار سال پیش از شرق اسیا امدند. از همه مهمتر برای اداره 320 میلیون مهاجر تدبیر کردند و ان قانون اساسی و سیستم حقوقی است. من مهاجر می توانم از رئیس جمهور امریکا شکایت کنم. گو اینکه خود رئیس جمهور الان حاضر نیست که نتایج انتخابات را بپذیرد و از ان شکایت به دادگاه برده ولی احدی حق ندارد که او را از این حق قانونی منع کند و به او رسما تهمت وطن فروشی و خیانت بزند . همانطور که احدی حق ندارد که مرا از حق قانونی خود برای شکایت از مدیران خود یا حتی پلیس برای فلان جریمه رانندگی منع کند. و البته احدی حق ندارد مدیران مرا از حق قانونی خود برای اخراج من اگر تعهدات کاری خود را انجام ندهم منع کند و... کامل نیستند ولی اینها را می توانیم به عنوان تجربه در نظر داشته باشیم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جناب ناشناس از آمریکا،همانطورکه بهشتی ها، رجایی ها، مطهری ها و سرداران بزرگ ایران که ترور و شهید شدند در امریکا هم چنین اتفاقی افتاد، سردار سلیمانی خودش را سرباز می داند آیا برای بزرگان امریکا هم چنین اتفاقاتی می افتد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
آقای جلیلی فقط وظیفه طولانی کردن مذاکره را داشت همین.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
استاندار بی کفایت خوزستان بدلیل خسارات ناشی از سوءمدیریت که به مردم خوزستان طی 7سال اخیر زد باید از سوی کمیسیون اصل نود و قوه قضاییه تحت تعقیب قرارگیرد.
منتظریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بخشی از یک خواب شیرین پس از خوردن کله پاچه به جای صبحانه در شام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
کاش روحانی شبیه محمود احمدی نژاد میشد
خدا شاهده هر وقت اسم مجلس رو میشنوم یاد دلالای ارز و خودرو و سکه میافتم جدا میترسم اینا بخوان تشکیل جلسه بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
کاسب دولت هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دلال بورسه فعلا براپول ملت تو بورس تور پهن کرده بوی کباب به سرش خورده
ناشناس
| Poland |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ران درمر، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا روز دوشنبه در گفت‌وگویی با ام اس ان بی سی گفت: چیزی که شب‌ها من را بیدار نگه می‌دارد فروش F-۳۵ به امارات نیست. این ایده است که کسی ممکن است به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد.

پیدا کنید پرتقال فروشها رو که از قضا خیلی خیلی زیادن.منکه دارم میترسم
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
از این مجلس مطمن باشید آبی گرم نخواهد شد به اسم معیشت برجام خارج شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
چه کینه ای دارین از مجلس
خدا شفا بده
ما کرمونی ها یک ضرب المثل داریم که می گه جانشین خربزه کرکو بود! یعنی بعد از خربزه کرکو میاد که خربزه نارس هست. حالا حکایت روحانی هست و کسانی که می خواهند برای ریاست جمهوری خودشان را کاندیدا کنند!حالا جالبش اینه که خود روحانی هم همچین خربزه شیرین و آبداری نبود دیگه چه برسه به جانشینش!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
درطول این41سال سابقه ندارد بدی رفته باشد جاش را خوب بگیرد همین مامردم درسال1400میگیم ایکاش روحانی دوباره میومد یعنی سال1400عرصه برملت تنگ وتنگتر ومردم ارزوی امروز روحانی را دارند باین تورم امروزی وگرانی امروزی ببنید سال بعد چی میشود میگیم خوش بحال پارسال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به همشهري هاي مسئولت سفارش مردمو بكن ثواب داره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
ناشناس انتخابات 1400 یک استثناء که بدی رفته و خوبی آمده است.
مشکل امثال اقای جلیلی اینه در قبل موندن و نمیخوان کشورمون به روز باشه.
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
درود
مشکل امثال جلیلی ها تو این کشور این است که توقع دارن همه مردم مثل ایشون هزینه بدنی بدن تا نباشنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جلیلی سالها مثلا مذاکره کرد و ۷ قطعنامه تحریمی برای کشور و مردم فلکزده گرفت
اولا کسی او را تنبیه نکرد
ثانیا انقدر که اعتماد به نفس اضافی داشت
الان طلبکار هم شده است !!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
آن ساده لوحان که کشور را بیشتر عقب بردن
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
باید پرسید اگر آقای جلیلی هم اجازه داشت مثل آقای دکتر ظریف امتیاز بده چی ها بدست می آورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
زمان مذاکرات جلیلی و احمدی نژاد 7 دانشمند ما رو ترور کردند و کسی صدایش در نیامد
در دوره روحانی یک دانشمند رو به وسیله ماهواره و ... ترور کردند و بعد عده ای ... مرتب شعار سر می دهند که علت ترور شهید فخری زاده مذاکره بود!
.
در مورد پاسخ اقای رسول جعفریان به اظهارات آقای جلیلی می خواستم بپرسم از تابناک که کجای این پاسخ تند است؟ شما همچو تیتر می زنید که خواننده مطلب را به اشتباه می اندازید. حقه های ژورنالیستی هم قاعده و قانون دارند که باید یاد بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مگر نمی دانی دستشان خالی است در جواب دادن به جلیلی برای این که خیلی پیاز داغش زیاد کنند این طور می گویند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
عباس جان تویک خورده فلفل بزند باتندی جلیلی بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اگر آقای جلیلی اجازه مذاکره و امتیاز دادن مثل آقای دکتر ظریف می داشت خیلی چیزا را بدست می اورد.
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
کاش آقای دکتر رسول جعفریان آگاهی شان را از حد و اندازه اختیارات آقای جلیلی و آقای ظریف افزایش می داد بعد نظر می داد.
با سلام
اقای جلیلی مردم پاسخ شما را در زمان کاندید شدن شما دادند. شما فقط مذاکره برای مذاکره کردین. راستی توانستید زبان یاد بگیرید.
اقای ذوالنور مصوبه مجلس شما هم موجب گرانتر شدن ارز و فشار بیشتر اقتصادی به مردم شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
آقایان که مذاکره کردن و نقد دادن و نسیه را هم نمی خواهند بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
نتیجه پاسخشون رو هم دیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
فعلا که خواسته و ارزوهای ترامپ اسراییل و عربستان
در عدم لغو تحریم های ایران
توسط بایدن و دولت جدید او
زودتر در مجلس خودمان کلید زده شد !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بدون این مجلس دلار ۳ تومنی شد ۳۰ تومن حالا ۳ تومن بشه ۳۲ تومن هم طوری نمیشه. فشار بیشتر اقتصادی واسه الان نیست واسه ۷ سالیه که گذشته
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
کاش به آقای جلیلی اجازه مذاکره داده می شد، آنوقت پاسخگو خیلی از سوالهایی که آقای دکتر ظریف باید پاسخگو باشند ار پاسخ می داد.
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
امثال شما پاسخ دندان شکن دادید البته نه به جلیلی به مردم بیچاره ایران که نمونه آن تورم 800درصدی و افزایش1000درصدی قیمت دلار بود،هرچه کنی به خود کنی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
نه بابا فقط ظریف جونتون زبان بلده که فرق Suspend با lift رو نمیدونه.
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
درباره زبان چیزی نگید لطفا چون حسن روحانی که بیشتر از همه سابقه مذاکرات داره و مدرک دکترای خودش رو هم مثلا در انگلیس گرفته بلد نیست انگلیسی
درود بر امیر سیاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
تنها فرد توانمند و عزتمند که حرف درست می زند
ظریف از یه طرف به اروپاییا میگه ما حاضر نیستیم بر سر برجام مذاکره کنیم یعنی برجام ملاک عمل ما هست از یه طرف میگه شاید مصوبه ضد برجامی مجلس بهمون کمک کنه فکر کنم هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان بهش میگه تو با خودت چند چندی
تابناک چند گرفتی شدی طرفدار دولت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اولا که اینطور نیست ولی اگه باشه حمایت از دولت مستقر در نظام جمهوری اسلامی هم شده جرم؟رهبری چه میکنن؟ایشون هم حمایت میکنن امای یه عده دلواپس که اصلا معلوم نیست به کجا وصلن و برای چی اینقدر از زمین خوردن دولت خوشحال میشن دولت رو میکوبن.شما سعی کن جزوشون نباشی و هیچوقت جلوتر از رهبری ندوی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
واقعیت اینکه دولت های مختلف میان میرن و افرادیکه تو حوزه خبری فعالن گاهی یسمتو میگیرن گاهی مقابلشو ما رسانه وطن پرست نداریم اگر امیرکبیرم امروز
زنده بود بهش میگفتن تندرو چون حمایت ازش نمیسرفید همینطور که انتقاد از دولت برای رسانه ها نمیسرفه یادمه روزنامه ایران با چه اب تابی از احمدی نژاد حمایت میکرد تا دولت عوض شد شد منتقدش
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
دولت مستقر به جای خود اما این آش شور دولت دیگه جای حمایت نذاشته
۵ ساله کشورهای اروپایی کوچکترین اقدام مثبتی در راستای منافع کشور انجام ندادن ولی با کمال وقاحت در امور کشور دخالت میکنند و جالبه جملات روحانی رو دارن تکرار میکنتد ؟؟ فرصت سوزی رو شما هاانجام دادید که با اینتکس ملت رو به سخره گرفتید ، وقتی رییس جمهور یو کشور صلابت کافی رو نداشته باشه و جرات یه تذکر رو به اتها نداشته بلشه کار به حایی مبرسه که امارات و عربستان هم خواهان دخالت در برجام میشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
چون 20 است فضا به سازش کاران داده شده تا بر سر مسئله داخلی به صورت فرا قانونی مذاکره کنند
آقای ضرعامی بماند که در صدا و سیما چه گلی سر مردم زدی، به هر حال چون خیلی دغدغه خدمت داری نیازی به اعلام آمادگی به مردم نیست، بکراست تشریف ببرید پیش آقای جنتی ، ایشون صلاخ بدونن حله
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
حاضرم قسم بخورم کلاه قرمزی بیشتر از همه کاندیداها رای میاره که اگر تایید صلاحیت بشه
تابناک ضد مردمی لطفا کن تیتر ضد برجامی را پاک کن چون تو نه مدافع برجام هستی و نه مدافع حقوق مردم و کشور
وقتی شیخ حسن ذوق زده بشه و از فرصت سوزی صحبت میکنه کار به جایی میرسه که اروپایی ها هم پررو بشن ؟؟ اقای روحانی کمی صلابت هم دز برابر دشمنان هم بد نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
من سال 96 به روحانی رای دادم و الان هم پشیمانم
ولی اگه پاش بیفته و جلیلی بیاد و روحانی هم شرایطی بشه که بیاد باز هم به روحانی رای می دم
بیخود دلتون رو صابون نزنید که مردم از روحانی شاکی اند از شما خوششون می آد!
خوب بحمدالله امروز دلار و سکه یه کم فروریخت قانون تحریم ساز مجلس هم ظاهرا داره بی اثر میشه تن و بدن دلالای بی وجدان هم داره میلرزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مجلس در راس امور یعنی این و تازه اولش است صبر کن نتایج خوبشان در دراز مدت مشخص می شود و دولت را به راه می اورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جوش نزن برا سلامتیت خوب نیست از بورس هم چیزی در نمیاد دولت پول مفت به کسی نمیده ؟؟! دلار بزودی زود ۳۰ تومان رو رد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
با تورم های بالا آخرش 30 هزار تومان که َسهله 100هزار تومان را خواهید دید در سالیان آینده منتهی این دلار فعلی اینقدر ارزش ندارد و دولت با آن بازی می کند
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
دلار در سال آینده روی 15 تا 17 تومان تثبیت میشه
الان فرصت خالی کردن دلارهای آقایون روی ملته
اگه ایران رو با یه خط نصف کنیم شمالی جنوبی بودجه قم به تنهایی به اندازه بودجه نیمه جنوبی کشور باهاش میشه خوزستان رو سه بار و سیستان و بلوچستان رو 12 بار ساخت
آقای نمازی تقریبا" ۲۵ خط صحبت وافاضه فرمودند ولی من منظورشان را از واژه (( انتخابات )) نفهمیدم !
پاسخ ها
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
شما دغدغه شمارش ارا ورایگیری وتعویق یکساله انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشید بهترین راه حل حذف این پست نا کارامد وانتخاب نخست وزیر ویا پارلمانی
بی رمقم مثل سکه ای که قالیباف براش قانون نوشت ولی فرو ریخت
بی حالم مثل دلاری که کریمی قدوسی براش جیغ کشید ولی گرون نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
شب درازه و قلندر بیدار.قانون جدید میزارن
ناشناس
| Poland |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
این مجلس تا تیم مذاکره و دولت رو زمین نکوبه اروم نمیگیگیره
بودجه ۱۴۰۰ کاملا رویایی و سیاسی بسته شده مرکز پژوهش های مجلس باید بودجه سال اینده رو عنلیاتی کنه ، همتی با حذف ارز از کالاهای اساسی تمام اقلام معیشتی رو تو یکسال ۴ برابر کرد در حالی که حقوقها حداکثر ۲۰ درصد اضافه شد البته حقوقهای ۵۰ میلیونی خودشون رو حتما ملاک فقر قرار میدن ، و چند قلم کوچک
سیب زمبنی ۴ برابر
گوجه فرنگی ۴ برابر
کود شیمیایی ۸ برابر
مرغ ۵ برابر
تخم مرغ ۴ برابر
حبوبات ۴برابر
حال اگه دلار رو ملاک قرار دهیم از پارسال همین موقع دلار کمتر از ۲ اضافه شده؟؟
اقای همتی این یک جنایت است که ااقلام اساسی کشور رو به خارج میبرید و ملت رو در رنج محنت قرار دهید و بخواهید کسری بودجه جبران کنید .
احتمالا آقای سعید جلیلی خاطرات نقش آفرینی هایشان در یکی از نمایش های تعزیه خوانی را نقل کرده اند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بله ما تا پشت خیمه دشمن رفتیم بعضیا هم سر در خیمه دشمن کردن دیدن زن دشمن حجاب نداره فرمان رسید برگردید جلیلی هم برگشت
خواهرم حجابت
برادرم نگاهت
نمازی اشتباه کرد .مگر اصلاح طلبان قلابی آرزوی یک سال تمدید این دولت فاجعه بار را به گور ببرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اتفاقا پیشنهاد خوبیه.بعد یکسال میفهمیم بایدن چکاره است و دولت بعدی باید اهل مذاکره باشه یا اهل مقابله
مردم عزیز مواظب باشید در دام نوسانگیران بورسی نیفتید ، این بورس فقط جولانگاه انهاست و مردم عادی سرمایه خود را از دست میدهند ، به سود ۲۰ درصدی بانکی راضی باشید و از زندگی لذت ببرید چرا که استرس عمر را نصف میکند ، و به انواع امرلض مبتلا خواهید شد ، روحانی و همتی همه رو تو چاه ویل گرفتار کرد و یک جامعه دلال درست کرند ،
آقای ضرغامی به خودت توهین نکن که مثل بعضیا نشی رایشون با آراء باطله در رقابت تنگاتنگی باشه و در نهایت هم شکست بخوره!
در ضمن من ذوالنوری رو در این مورد قبول دارم. دسترسی ها به آژانس باید کم شه طوری که البته اجماع جهانی علیه ایران پدید نیاد
اقای پژوهشگر و استاد تاریخ در استانه مذاکرات فرد عاقل به طرف مقابل اعلام نمیکند که خزانه اش خالی ایست. مگر اینکه ساده لوح باشد . نتیجه اش قراردادی شد که خودشان اقرار کردند مگر مردم دیوانه اند که با آمریکا مذاکره کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
استاد دانشمند. طرف میدونه تو سوله نطنز چی داری تو از چی حرف میزنی؟طرف مقابل نمیدونه تو کشور چه خبره؟نمیدونه خرانه خالیه؟نمیدونه چند درصد در انتخابات شرکت میکنن؟؟منکه میگم میدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
هیچ کدام نبودن بلکه از عمد......
خودم ننوشتم که سانسور می کند
باید به آقای جعفریان گفت: اولا که شما هم دست از سیاست بردارید. بعدش هم با این هنری که دوستان شما در امر مذاکره داشتن الحمدلله همه تحریم ها رفع شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بله همه تحریمها رفع شد اما دوستان دلواپس و ترامپ مورد علاقشون و نتانیاهو نتونسن طاقت بیارن و زدن زیر همه چیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ماندم در توافق سعادت آباد که دبه شد مقصر را کی اعلام می کنید!! هرچند تحریم این دور کامل برداشته نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خب جناب خوشمزه
تیم ترامپ نتانیاهو دلواپسان به مراتب قویتر بود
انتخابات رو حضوری بزگزتر بکنید. تعداد اونقدر کم خواهد بود که نیم روز هم میتونید برگزار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بهمینجهت کامپیوتری میشه که بهتر بشه آمار سازی کرد!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
کسی هم از کسی کرونا نخواهد گرفت.در غیر این صوت در چند روز برگذار کنید
درود بر استاد جعفريان!!!!!!!!! دست از سر تاريخ برداريد بچسبيد به دلار سى هژر تومانى و بيكارى وحشتناك و تورم مافوق صوت و گرانى مافوق صوت و قيمت مسكن و بازم بگم!؟
پاسخ تند به جلیلی ؟!! حرف حق و درستی زده
وقتی منافقان بزدل دستشون از همه جا کوتاه است دست به شایعه میزنند ،
اقای همتی چرا داری دروغ تحویل ملت میدی ، تو ارز تامین کن فردا از طریق روسیه وارد ایران کنند ؟؟! جالبه هر ننه قمری داره با سلامت و معیشت ملت سیاسی بازی میکنه ؟؟!
این رسول جعفریان کیه که عقده دیده شدن داره ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
این رسول جعفریان توسط علی لاریجانی ساپورت میشه به خاطر همین از تاریخ به سیاست مهاجرت نموده یکی باید بهش بگه آقای جعفریان بچسب به تاریخ و سیاست رو رها کن
خدا حفظ کنه جناب رییسی رو که الحق تحول بزرگی در قوه قضاییه ایجاد کرد، بدون شک یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب هستند.تو این اوضاع دهها کارخانه رو به خط تولید برگرداندن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
کمتر تلوزیون نگاه کن
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
درود
شایعه سازی نکن
اسم ده کاروخنه را بده تا ما هم دعا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
یه کمی تلویزیون نگاه کن میفهمی امروز سخنگو قوه قضاییه ده تاشو اعلام کرد
سید مهدی
| Turkey |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
یه نگاه به منفی هات بنداز حساب کار میاد دستت جییییییگر
امریکایی که جرات نزدیک شدن که کشتی نفتی ایران رو نداره چطور شده تکیه گاه یه عده منافق بدبخت خارج نشین که فکر میکنند میتونه به کشور اسیب برنه زنده باد ایران ، زنده باد ایرانی باشرف.
پاسخ ها
سید مهدی
| Turkey |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عزیز آمریکا به وقتش عمل میکنه. ترور سردار سلیمانی فراموش نشه
شاید خبر آژانس از داخل ایران لو رفته باشه. اینهمه مخالف برجام و دلال و سرمایه دار مافیایی داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
نظر من هم همینه
فنر ارز بدجوری فشرده شده ؟! این رکود تورمی و بلاتکلیفی تمام بازارها رو به کما برده؟؟
آقای ضرغامی از پایان پدر خوانده ها حرف میزنی ولی در آخر اگه فضا ایجاب کنه شرکت می کنی یعنی اگه از بالا اجازه بدن کاندید میشی واقعا پدر خواندگی رو حتما جمع خواهی کرد شماها عادت کردیم به جایی وصل بشین چون از خودتون چیزی ندارین
ممنون جناب جعفریان ....ولی.....آقای سعید جلیلی اگر اهل منطق بود که سعید جلیلی نمی شد ....
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
آفرین همینطور تبلیغ کن و قشر خاکستری رو منصرف کن خیلی خوبه
مثل اینکه خواستار حضور در برجام ۲ هستند ، بدون شک باید موافقت کنیم تا فرصت سوزی نکنیم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جزایر سلیمان هم خواستار حضور در برجام ۲ هست
برخی حوزویان زیاده خواه هستند نذورات واوقاف رامیگیرند خمس وزکات را میگیرند کمک خیرین را میگیرن دوباره ازدولت بودجه هم میگیرند وخروجی هم بجز استخدام دروزارتخانه ها وادارات دولتی ندارد چرا یم طلبه ای تازه وارد حوزه شده باید 1/800شهریه بگیرد وبیمه باشد وسربازی نرود واستخدامش مشکلی نداشته باشد؟مجلس باید طرحی را تصویب کنند حوزویان باید سربازی بروند واین لباس مقدس رابرتن کنند ونگهبانی بدهند وبیگاری درپادگانها کنند تا قدر جوانهای مردم را بدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عزیز من شما از کجا اطلاع داری که یک طلبه تازه وارد یک میلیون و هشتصد هزار تومان میگیره طلبه های سطح یک حدود سیصد هزار تومان می‌گیرند
استاد جعفریان بهتر نیست شما بروی دانشگاه درستو را بدهی و یا لااقل کمی تاریخ مطالعه کنی
اقای ذوالنوری مغلطه میفرمایید؟بازرسان اژانس در ابسرد دماوند حضور داشتند؟اگر نه همانها که در ابسرد حضور داشتند و میدانستند ماشین شهید ضد گلوله نیست و چه ساعتی از انجا عبور میکند همانها اطلاعات را به دشمن میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دست اصولگراین وکاسبان تحریم درکارهست
بی مایه فطیر است
متاسفانه ملت هم فقیر است
جلیلی شوخی میکنه.اگر بخوان تو کتابای درسی بد ترین مذاکره در تاریخ ایران رو بیارن که در اون مذاکره کننده رفت و کشور سالم و اباد و دسته گل رو تا مرز جنگ پیش برد همین مذاکرات جناب جلیلی هست اقای جلیلی در مذاکراتت دقیقا چی بدست اوردی؟
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
درود
خاطره پای مصنوعی رو میز مذاکره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
واقعا هنوز با این همه گندکاری برجام متوجه نشده اید که جلیلی مذاکره میکرد تا وقت بگیرد و این طرف دانشمندان بتوانند کارشان را انجام دهند. اگر امتیاز و گلابی نگرفت لااقل چیزی هم از دست نداد ولی با برجام، صنعت هسته ای + ذخایر اورانیوم + تعداد زیادی از دانشمندان از دست رفتند..
در رابطه با صحبت آقای جلیلی:
حضرت یوسف پیامبر وقتی تعبیر خواب کردند و متوجه شدند بعد از 7 سال آبی 7 سال خشک سالی می آید. به حاکم وقت گفتند باید شروع کنیم به ذخیره آذوقه.
آن وقت در این مملکت در آن دوران طلایی قیمت نفت، چطور مسئولین وقت که می دانستند بعد از بازگشایی برنامه هسته ای حتما تحریم می شویم چطور خزانه را پر پول نکردند؟؟؟؟؟ چرا گناه خودمان به پای آیندگان می نویسیم؟؟
کار مسئول ایرانی شده حرف زدن. آنهم مفتی
300 هزار شهید دادیم
که نهایتا دلار بین 20 هزار تومان و 30 هزار تومان نوسان کنه؟
یا فرهنگ و تمدن بسازیم؟
کشور اگه ذیس قوه قضاعیه مقتدر عدالتخواهی باشه. همه چیز درست میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
قضائیه. شما ها کجا درس خوندین ببم جان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
پسرجون درحدی نیستی درمورد سرنوشت کشوراظهارنظرکنی سطح سوادت مشخصه چندمرده حلاجی
درود
فرض کنید ضرقامی بشه رییس جمهور...
ایران میشه صدا و سیمای میلی
بدون مخاطب
خودش از خودش تعریف می کنه
خودش هم می خنده
درود
بهتر بود امسال پوجه سازمانهای مذهبی خرج سازمانهای بهداشتی میشد
رای ب یرای
متاسفانه توی جنوب کشور آب خوردن ندارن مردم.مسولین دم ازچی میزنن
مراکز فرهنگی شدن عین یک سیاه چال . هر چی درونش بریزی ، پر نمیشه و خروجی هم نداره . به والله مدیونی داره که پول بیت المال را به اینصورت حیف و میل کنین . این بودجه ها باید صرف فقر زدایی و عمرانی بشه
اقای جعفریان کسی از شما انتظار نداره در نقش دانای کل هر کسی حرف یا مصاحبه ای داشتتو در جوابش مطلب بنویسیبا این کارا بزرگ دیده نمیشی سعی کن بزرگمنش باش تا بزرگ‌دیده بشوی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عبدالله تو می تونی جواب این ها را بدهی ؟
این اقای ذوالنور خودش میتونه حرفهای خودش را تفصیر کنه و بفهمه . از کدام سیاره ایشان تشریف اوردند؟
همه دارند لحظه شماری می کنند صاحب کلید و راهنمای کدخدا کارش تموم شه بره این اقا پیشنهاد یکسال تاخیر انتخابات میده .اح اه
پستان دولت که روزنامه جمهوری اسلامی ازش یاد کرده اولا کجاس ثانیا نباید سانسور میشد؟!
رسول جعفریان چه کاره است که با غرور و تکبر برای دیگران نسخه می پیچد
اگه تاریخ نگاری آقای جعفریان هم مثل موضع گیری سیاسیش از روی احساس و بدون استناد به منابع موثق باشه که واویلتا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اشتباه منفی دادم.
مردم ایران بدجوری نیاز به یه خبر خوش بزرگ دارند تا حداقل از نظری روحی بهتر بشن
آقای جلیلی بی کفایتی خود را در موقع مذاکرات نشان دادند، بهتر است از کارهای اجرایی کنار کشیده و بیش از این برای مردم مشکلات ایجاد نکنند.
کاش به شهید فلاحی نیز مدال تعلق می گرفت
والا این انتخابات رو هم میشه نیمروزه برگزار کرد! مگر چن نفر میخوان شرکت کنن!
البته به این بودجه ه8ا بودجه دولتی دریافتی روزنامه جمهوری اسلامی راهم باید اضافه کرد که چطور توسط این روزنامه حیف ومیل میشه ،لطفا صاحب مسئول روزنامه جواب بده این روزنامه در طی این سالها چه دردی از مردم رو در مون کرده ویا چه گرهی از کار مملکت باز کرده و اساسا چرا باید از بودجه بیت المال ارتزاق کنه؟ بخش خصوصی روزنامه های بهتری نشر نداده؟
این جمله آقای جلیلی دو موضوع را برای مردم روشن می کند. اول اینکه خزانه واقعا خالی بود که باید گفت آن 750 میلیارد دلار پول نفت طی 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد کجا رفت و این نمونه مدیریت اصولگراهاست که الان مدعی اند . ثانیا مشخص شد که در دو سال پایانی دولت احمدی نژاد تنها 30 درصد تحریم با شرایط فعلی بر کشور وارد شد و اصولگراها هیچ کاری نتوانستند بکنند. پس مردم هشیار باشید.
سلام . واقعا متاسفم برای این خانم به ظاهر هنرپیشه (بهاره رهنما) واقعا اوف بر هنر ناپیشه. من خودم چندین ساله هر برنامه ای که توش این هست نمی بینم بس که موج منفی داره.
عزیز تنها راه حل مسائل کشور رجوع به آرا مردمی است مگه نه اینکه می گوییم نظام دموکراتیک داریم بذارید در فضای آزاد مردم خودشون درباره برجام نظر بدن چرا اصل رو ول کردین چسبیدین به فرع جلیلی تو تاریخ نوشته خودش گم شده ضرغامی میخواد کمر همت ببنده مجلس مواظبه کسی برجامو اجرا نکنه همه هم فقط به خاطر تو بذارید این توی بدبخت خودش بگه چی می خواد
برجام بی خاصیت که دلار رو کرد 30 تومن لااقل اون دوره جلیلی 3 تومن بود
اینهمه بودجه رو تو این شرایط کرونایی و نیاز مبرم به واکسن دادید به این ها ؟؟؟؟
بعد بیشتر کشورهای دنیا واکسیناسیون رو رایگان قراره انجام بدن .....................
واقعیت اینکه دولت های مختلف میان میرن و افرادیکه تو حوزه خبری فعالن گاهی یسمتو میگیرن گاهی مقابلشو ما رسانه وطن پرست نداریم اگر امیرکبیرم امروز
زنده بود بهش میگفتن تندرو چون حمایت ازش نمیسرفید همینطور که انتقاد از دولت برای رسانه ها نمیسرفه یادمه روزنامه ایران با چه اب تابی از احمدی نژاد حمایت میکرد تا دولت عوض شد شد منتقدش
دیگر اقوام ایرانی کمی سعه صدر از لر ها بیاموزند.
دو موضوع در این بخش قابل رجوع و ذکر چند کلمه میباشند:
۱- آقای ضرغامی‌ که طرفدار جوانگرایی در زمینه دولت آینده هستند مشخص نکرده اند که آیا این جوانگرایی در پستهای حساسی همچون کابینه بر چه اساسی باید انجام شود. نگاهی به حوزهٔ صدا و سیما که ایشان سال‌های سال در مسند معاونت و‌ ریاست آن بوده اند و شناخت کافی دارند و مثلاً انتصاب آقای فروغی بعنوان رییس شبکه ۳ با حواشی آن و صحبتهای جدید ایشان در دفاع از عملکرد خود و‌ادبیات بکار رفته توسط ایشان‌ آیا جوانگرایی درست و صحیحی بوده است و یا خیر ؟ مفهوم ایرادی که گرفته می شود مبنی بر اینکه مسولین نتوانسته است کادر سازی لازمه را برای آینده داشته باشند به معنی آن نیست که اولاً در پستهای حساس حتماً شخص جایگزین حتماً جوان به لحاظ سنی باشد بلکه منظور نو بودن جایگزین است و اگر جوان هم بود چه بهتر. منظور این است که فلان رییس یا معاون و یا مدیر کل از این اداره به ادارهٔ دیگر با همان سطح شغلی منتقل و‌جایکزین نشوند .
۲- اینکه این جوانگرایی با استفاده از رانت نباشد. در مورد رییس شبکه ۳ شنیده میشود که ایشان پسر با چناق شخص خاص و‌کتنفذی است . اگر صحیح باشد این جوانگرایی قطعاً نه تنها مفید نیست بلکه آسیب پذیر هم هست. نمونه دیگر مشاور جوان‌دولت‌احمدی نژاد هست که در ابتدای جوانی مشاور رییس جمهوری بود، بعد رییس چند بنگاه تولیدی و اقتصادی بزرگ شد ، روزنامه ای با جنبه تیشهٔ رو به خودی داشت ، نمایندهٔ مجلس شد، و رییس دیوان محاسبات . آیا این جوانگرایی مفیدی بوده است ؟ اینگونه جوانان اصولاً چون‌پله های تجربه و‌مدیریت را طی نکرده اند و از ابتدا با رانت مناسب مهم را گرفته اند حتی اگر چند دهه تجربه پیدا کنند باز هم این تجربه - سالها مفید محسوب نخواهند بود.
اما در مورد آقای ذوالنوری که نماینده مجلس شدند و در مجلس جدید هم رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شده اند ، به لحاظ کدام سابقه و تخصص چنین پستی را دارند و اصطلاحاً در هر زمینه ای که رنگ و بوی جناحی دارد و یا میتوان از آن استفاده جناحی برد ،د ، صلاحیت تکیه بر این مسند را دارند. بدون تعصب نگاهی به سخنان و سخنرانیهای ایشان در همین مجلس جدید که تقریباً شش ماه از فعالیت آن میگذرد ، بیندازید ( حتی به سخنان ایشان در مجلس قبلی ) تا به مشکلات جوانکرایی رانتی پی ببرید. بخصوص باید متوجه این نکته بود که اگر چند سال دیگر و مثلاً در انتخابات مجلس آتی و یا رییس جمهوری ۱۴۰۴ ایشان ( منظور ایشان نوعی است ) دارای‌مناسب بالاییذشوند یا خود را کاندیدایی بکنند ، و دستگاههای نظارتی ایشان را رجل سیاسی تشخیص بدهند ، واقعاً ایشان رجل سیاسی هستند؟ به نظر می رسد که سابقه چنینی ساختن موجب بوجود آمدن کیفیتی در خور در هیچکس نخواهد شد و دو‌عیب و اشکال اساسی دارد اول اینکه در زمان کارهای اجرایی رانتی اولیه کار را بد انجام‌داده‌ و دوم اینکه وقتی بر اساس همین تجربه های رانتی مشاغل حساسی را بگیرد باز هم وظایف شغلی را به درستی انجام نخواهد داد. با این روش و‌کادر سازی همواره خسرانی برای کشور و مردم خواهد بود .
واقعا جعفریان نمی فهمد یا خودش را به ان راه زده است؟! واقعا هنوز با این همه گندکاری برجام نفهمیده که جلیلی مذاکره میکرد تا وقت بگیرد و این طرف دانشمندان بتوانند کارشان را انجام دهند. اگر امتیاز و گلابی نگرفت لااقل چیزی هم از دست نداد ولی با برجام و مذاکره همفکران آقای جعفریان، صنعت هسته ای + ذخایر اورانیوم + تعداد زیادی از دانشمندان نابود شدند.
انتخابات تعویق بیفتند که چی بشه
آقای نمازی خیلی به اصلاحات خوش گذشته لطفا زود تر جمع کنید برین مردم را در صف مرغ می فرستید اما صف صندوق رای نه!!!!!!!!!!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان