بازدید 18103
۸
ساسان انصاری، هاشمی نسب و اشکان دژاگه در متن درگیری فیزیکی

کتک کاری نیمکت نشینان دو تیم تراکتور و فولاد

نیمکت دو تیم در دقیقه ۸۴ در یک صحنه با یکدیگر درگیر شدند که جدال نیمکت دو تیم به درگیری فیزیکی نیز انجامید. در این صحنه از بازی داور مسابقه چندین نفر از اعضای کادر فنی دو تیم را اخراج کرد
کد خبر: ۱۰۱۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 07 December 2020

نیمکت‌نشینان دو تیم تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در جریان دیدار دو تیم با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در جریان این دیدار، نیمکت دو تیم در دقیقه ۸۴ در یک صحنه با یکدیگر درگیر شدند که جدال نیمکت دو تیم به درگیری فیزیکی نیز انجامید. در این صحنه از بازی داور مسابقه چندین نفر از اعضای کادر فنی دو تیم را اخراج کرد و پس از صحبت با منصوریان و نکونام به جدال نیمکت دو تیم خاتمه داد.

ساسان انصاری، حمیدرضا رجبی و مهدی هاشمی‌نسب از سوی فولاد و اشکان دژاگه و چند نفر دیگر از نیمکت تراکتور در متن درگیری دو تیم بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
باید یک فکری به حال این نیمکت تیم فولاد بکنند . با توجه به سوابق قبلی عملکرد نیمکت این تیم به نظر میرسد این کارها برای اینها یک شگرد می باشد. که خیلی ناجوانمردانه است. به هر حال باید دقیق بررسی شود.
لطفا کلمه فرهنگی رو ازلوگوی باشگاه هاتون بردارید
بی فرهنگ های وحشی
داور باید میامد هردو تیمرو کتک می زد
چشم هواداران تراکتور رو دور دیدن و هار شدن، همون بهتر که تو سیل غرق بشن.
یه مشت اوباش
دوباره کیسه کشا رسیدن به هم و تحمل دیدن همدیگه رو ندارن. حالا ببین مردم بیچاره چطوری باید اینا رو تحمل کنن. بقول خودشون پرورش یافته مکتب تاژن. حالا معلوم نیست پودر رختشوییش یا مایع ظرفشویی
اسم خودشون رو هم میذارن باشگاه فرهنگی ورزشی. زرشک
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل