بازدید 10839

بازگشایی برخی از محورهای مسدود در کشور

کد خبر: ۱۰۱۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 06 December 2020

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت راه‌ها و شرایط جوی محور‌های کشور توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و بازگشایی‌های محور در روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه، اظهار کرد: محور هندیجان به دیلم و امیدیه به دیلم بازگشایی شد ، همچنین در استان بوشهر محور برازجان- کازرون، قبل از تونل دریاقلی که به علت سیلاب وریزش کوه مسدود شده بود با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در استان بوشهر در محور برازجان-گناوه (محدوده روستای بویری به شبانکاره) که به دلیل آبگرفتگی و سیلاب مسدود شده بود با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه بازگشایی شد.

سرهنگ شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت:در آزادراه قزوین - کرج - تهران لاین شمالی و جنوبی حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین را داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی محور‌های کشور بیان کرد: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، قم، فارس، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه بویراحمد بارش برف و باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: در برخی از محور‌های استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان، سمنان، گیلان، یزد نیز بارش باران را داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل