بازدید 11554
۱

برخورد زانتیا با درخت ۳ کشته برجا گذاشت

کد خبر: ۱۰۱۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 05 December 2020

براثر برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا با درخت در هفت باغ کرمان سه نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند و یک نفر راهی بیمارستان شد.

به گزارش خراسان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این باره گفت: این حادثه مرگبار حدود ساعت ۲۰ شامگاه پنج شنبه در محور هفت باغ ماهان به کرمان اتفاق افتاد که بر اثر برخورد خودروی زانتیا با درخت سه نفر به علت شدت جراحت های وارد شده در دم جان باختند و یک نفر زخمی شد.

صابری افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی از سوی دو گروه فوریت‌های پزشکی، تنها زخمی این حادثه که یک مرد ۳۰ ساله است، با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد. وی ادامه داد: جان باختگان این حادثه دلخراش دو زن و یک مرد بودند که در رده سنی ۲۳ تا ۳۰ سال قرار داشتند.

یک کشته و 9 مصدوم در واژگونی 405

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین از واژگونی پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانستانی غیرمجاز در محور ماهان به باغین(حومه کرمان ) در ساعت ۲۳:۵۸ پنج شنبه شب خبر داد و افزود: در این حادثه یک نفر جان باخت و ۹ نفر زخمی شدند که زخمی های این حادثه توسط نیروهای امدادی با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان کرمان، علت این حادثه را سرعت غیرمجاز ذکرکرد و گفت: علت حادثه برخورد مرگبار خودروی زانتیا با درخت نیز در دست بررسی است.

همچنین به گفته محمدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت ، تصادف کامیونت با پژو پارس در محور جیرفت به دلفارد، دو کشته و سه زخمی بر جا گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برخی از رانندگان و بعضی از جاده های کشور بوی خون میدهند



لطفا در این فصل و مخصوصا زمستان احتیاط کنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها