رشد قیمت سهام «های وب» ادامه دارد؟

مدتی است که قیمت سهام‌ های وب در حال طی کردن یک روند صعودی است. امروز مورخه ۱۵ آذر ۹۹ هم این نماد با صف خرید به کار خود پایان داد. آیا رشد قیمتی ‌های وب همچنان ادامه خواهد داشت؟
کد خبر: ۱۰۱۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 05 December 2020
شرکت داده گستر عصر نوین که با نماد‌ های وب در بورس تهران سهام آن معامله می‌شود یکی از شرکت‌های فعال در عرصه خدمات اینترنتی است. مدتی است که قیمت سهام، ‌های وب روند صعودی را داشته است.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۱۵ آذر ۹۹‌ های وب کار خود را با صف خرید آغاز کرد و با معامله ۴.۴ میلیون برگه سهم در آستانه بالا در حالی با ۵ درصد مثبت بسته شد که همچنان صف خرید خود را حفظ کرده بود.

حالا پرسش این است که آیا به لحاظ تکنیکال‌ های وب در موقعیت مناسبی جهت ورود قرار گرفته است؟ سهامداران ‌های وب باید همچنان سهامداری کنند یا از این سهم خارج شوند؟
 

پیش بینی روند قیمت‌ های وب در روز‌های آینده بورس‌

رشد قیمت سهام «های وب» ادامه دارد؟
 
های وب در چند هفته اخیر تا ۰.۵ فیبوی اصلاح اخیر قیمت را ریکاوری کرده است که کار بسیار بزرگی است. طی این روز‌ها از سد خط روند نزولی کوتاه مدت در نمودار قیمت و اندیکاتور RSI گذشته است و دوباره موفق به قرار گرفتن در کانال صعودی از مرتبه بالاتر که چند هفته اخیر از دست داده بود، شده است. اما به نظر می‌آید کار سهم برای رشد بیشتر به آسانی روز‌های قبل نباشد چراکه باید از سد مقاومت‌های متعددی از جمله فیبوی ۰.۵ اصلاح اخیر در ۳۲۰۰ تومان تا فیبوی ۰.۷۸ اصلاح اخیر در ۳۹۰۰ تومان عبور کند. همچنین ملاحظه می‌شود که اندیکاتور RSI در حال رسیدن به خط روند نزولی میان مدت و تلاقی آن با سطح ۷۰ درصد است که حتما فشار فروش در سهم را بالا می‌برد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت نموداری و اندیکاتور RSI عبور قیمت از بازه یاد شده ممکن نباشد و شاید برای مدتی در محدوده قیمتی ۳۲۰۰  تا ۳۹۰۰ تومان نوسان کند. پس با این حساب فروش در محدوده ۳۹۰۰ تومان و خرید دوباره در محدوده ۳۲۰۰ تومان می‌تواند استراتژی مناسبی محسوب شود.
 
منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار