بازدید 40057
دو هزار و سیصد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جهانگیری حکم محکومیت دارد؟ / روایت عضو حزب اتحاد ملت از دیدار با کروبی / کنایه رسول جعفریان به یک ادعا درباره شهید فخری زاده

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: استقبال ظریف از تفاهم در خلیج فارس / ژاپن هم می‌خواهد عضو برجام شود! / توییت عباس عبدی در واکنش به مصوبه مجلس و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 04 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حمله آزاده نامداری به علی فروغی در حمایت از عادل فردوسی‌پور

مجری سابق صدا و سیما به صحبت‌های جدید مدیر شبکه ۳ سیما که درباره عادل فردوسی‌پور مباحثی را مطرح کرده بود پاسخ داد.آزاده نامداری، تهیه کننده و مجری سابق تلویزیون که مدتی است دیگر در صدا و سیما فعالیت ندارد در واکنش به صحبت‌های روز گذشته علی فروغی، مدیر شبکه ۳ سیما پیرامون مجری سابق برنامه پربیننده ۹۰ در صفحه اینستاگرام خود که در انتهای آن هشتگ عادل فردوسی پور نیز به چشم می خورد، نوشت: راستش اهل تلویزیون بوده باشی و سکوت کنی سخت است.
جناب فروغی!
سالهای اقتدار تلویزیون شما مدرسه تشریف داشتید، وگرنه حتما الان میدانستید تلویزیون مکانی برای تبادل افکار است؛ جایی که به جامعه یاد می دهد آدم ها چگونه با نگاه‌ها و عقاید متفاوت با هم گفت‌وگو کنند. کاش از بزرگان تلویزیون کسی مانده بود تا آن روزها را به شما یادآوری کند، اینکه اکنون کار به مدار و خروج‌ از مدار رسیده حتما مشکل از جای دیگری است.
پ.ن: سالهای اقتدار تلویزیون، دوران دانشگاه ما و ده یازده سالگی شما.

وکیل احمدرضا جلالی: اجرای حکم به تعویق افتاد

وکیل مدافع احمدرضا جلالی با تکذیب خبر انتقال موکلش به زندان رجایی شهر اعلام کرد که وی همچنان در قرنطینه بند ۲۰۹ زندان اوین است.هلاله موسویان، وکیل مدافع احمدرضا جلالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود، اظهار کرد: اعلام شد که روز سه‌شنبه قرار بود ایشان به زندان رجایی شهر منتقل شوند اما ظاهراً خوشبختانه به دلایلی تصمیم گرفته‌اند که اجرای حکم را برای چند روز به تعویق بیندازند. وی با بیان اینکه احمدرضا جلالی همچنان در قرنطینه بند ۲۰۹ زندان اوین است، گفت: از آنجایی که این پرونده به غیر از وجه قضایى زوایاى دیگری نیز دارد و همچنین با عنایت به اینکه موکلم تبعه کشور سوئد هم است به نظر می‌رسد که مذاکرات دیپلماتیک توسط کشور متبوع ایشان در به تعویق افتادن اجراى حکم مؤثر بوده است.به گزارش ایلنا، احمدرضا جلالی که تابعیت سوئد را نیز دارد، در سال ۹۵ بازداشت و به اتهام جاسوسی و همکاری با دول متخاصم محاکمه و به اعدام محکوم شده است.

کنایه رسول جعفریان به یک ادعا درباره شهید فخری زاده

عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در اظهاراتی عنوان کرده بود؛ «شهید فخری زاده فقط به دنبال این نبود که بین فلسفه و فیزیک ارتباط برقرار کند و به عنوان یک معلم فلسفه فیزیک حرف بزند، بلکه به دنبال یک پیوند فلسفه اسلامی با فیزیک و تکامل فیزیک بود، چون می‌گفت دانش در حد مرزی‌اش هست و هنوز فیزیک خیلی عقب است و معتقد است با پیوند فیزیک و فلسفه اسلامی می‌توان فیزیک را ارتقا داد و تکامل بخشید.

حجت الاسلام رسول جعفریان در واکنش به این اظهارات در توئیتی نوشته است؛ «حرف های آقای ...درباره فیزیک و فلسفه و انتسابش را به شهید فخری زاده خواندید. من خواهشم این است که کسی در بیرون از قم، آنچه در اینجا، قم، درباره فیزیک، طب و نجوم و مانند اینها گفته می شود را جدی نگیرد. می دانم نمی گیرید برای تاکید عرض می کنم. دانشگاه ها فکری به حال خودشان بکنند.

واکنش معاون دفتر روحانی به نطق جنجالی نماینده منتقد

معاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به نطق نماینده مردم بندرعباس در جلسه روز چهارشنبه مجلس و نحوه بیان انتقاد وی از رئیس جمهوری گفت: ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نحوه بیان انتقاد وی از رئیس جمهور به دلیل عدم حضور در در جلسه صبح چهارشنبه مجلس نوشت:«‏آنقدر درونمایه‌ خود را به رخ کشیدید تا آن نهیب تاریخی، نصیبتان شد؛ حالا هم با وجود دستور صریح و چندباره‌ رهبری، پایبندی به تصمیمات تخصصی ستاد ملی را به استهزا می‌گیرید و باب توهین تازه‌ای را می‌گشایید. ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.»روز چهارشنیه احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در بخش هایی از نطق میان دستور خود با انتقاد از عدم حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری در جلسه صبح چهارشنبه مجلس جهت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: انتظار این بود که رئیس جمهوری در مجلس حضور پیدا کنند، ولی متاسفانه به علت ترس از کرونا این حضور انجام نشد؛ این گونه حرکت ها توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است. آقای رئیس جمهوری مطمئن باش با این گونه رفتارهایی که از خود بروز می دهی با کرونا نمی میری، چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد.

هاشمی‌طبا: اگر رئیس جمهور بودم طرح مجلس را عملیاتی نمی‌کردم و مجازات آن را به جان می‌خریدم

هاشمی طبا گفت: باید بدانیم که در دنیا می خواهیم زندگی کنیم یا نه، اگر بنا داریم همانند کره شمالی باشیم که بحث دیگری است. رهبری همواره مطرح کردند که مراودات بین المللی کشور باید پابرجا باشد. کشور را گاز انبری محاصره کردند. اسراییل در آذربایجان، کردستان و خلیج فارس حضور دارد ایران حتی یک میوه هم نمی تواند به امارات صادر کند و به نوعی با این طرح، کشور را در گاز انبر مضاعف قرار می دهیم.این فعال سیاسی با اشاره به طرح مجلس بیان کرد: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها حتی به نفع خود اصولگرایان هم نیست، یک حرکت بیهوده ای است، اگر در انتخابات۱۴۰۰ یک رییس جمهور مورد تایید مجلس انقلابی بر سر کار بیاید، می خواهد چکار کند؛ آیا بنای جنگ دارد؟! قطعا این طور نیست. جنگ به ضرر همه است. هر رییس‌جمهوری با هر دیدگاهی از جنگ اجتناب می کند زیرا همه در جنگ، آسیب‌پذیر هستند. این گونه نیست که فقط امارات آسیب پذیر باشد. همیشه گفته ایم، قدرت کشور بازدارندگی است. اینکه تصور کنیم ایران اگر بزند، آنها اقدامی نخواهند کرد، تصور واهی است و مانند زمان فتحعلی شاه و ماجرای سید مجاهد می شود که کشور را مجبور کرد تا به روسیه حمله کند و نهایتا به قرارداد ترکمنچای انجامید، یک رییس جمهور نمی تواند این گونه فکر کند. با این طرح کشور در آینده باید امتیازات بسیاری بدهد. او در پاسخ به این که اگر رییس جمهور بودید این طرح را عملیاتی می کردید، گفت: اگر رییس جمهور بودم به این طرح عمل نمی کردم، ولو اینکه دادگاهی شوم و به خلع من بینجامد و به زندان بروم، شجاعت این را داشتم که این طرح را عملیاتی نکنم و مجازات آن را به جان می خریدم.

نظر فائزه هاشمی درباره لیدری مجمع روحانیون درانتخابات ۱۴۰۰

فائزه هاشمی درباره ایفای نقش لیدری مجمع روحانیون درانتخابات ۱۴۰۰گفت: برجستگی ویژه ای ندارند که بخواهند لیدر باشند یا دیگران آنها را به عنوان لیدر بپذیرند. فائزه هاشمی، عضو حزب کارگزاران در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این که »با توجه به اینکه اقبال مردم به دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب کم شده است آیا ما می توانیم بگوییم نیاز به یک جریان سومی است، گفت: من چنین اعتقادی دارم، چون عملکرد اصولگرایان معلوم سال‌هاست که معلوم است و اصلاح طلبان هم در این چند سال اخیر در مجلس و شهرداری ها و شورای شهر و ریاست جمهوری عملکرد خودشان را نشان دادند. نماینده اسبق مجلس گفت:‌ به نظر می رسد هدف اصلی برای مدیران بیشتر بقاست تا توجه به شاخص های توسعه و پیشرفت و کشورداری خوب. اعتقاد دارم که اگر کشور می خواهد در مسیر درستی قرار گیرد، باید از دست این دو جریان سیاسی خارج شود و یکسری مدیر واقعی غیر ایدئولوژیک که یا حذف شده اند، یا خود کنار رفته اند و یا از کشور رفته اند بر سر کار بیایند. وی درباره انتقادات به جریان اصلاحات و شخص رئیس دولت اصلاحات، گفت: متأسفانه خود اصلاح طلبان هم دموکرات نیستند و در درون خودشان اعتقاد واقعی به دموکراسی ندارند، این موضوع به لیدری آقای خاتمی هم برمی گردد، در شورای عالی اصلاح طلبان افراد بیشتر بر اساس سلیقه آقای خاتمی حضور دارند، سیستمی وجود ندارد که چند درصد زنان، چند درصد جوانان و کلا چه ترکیبی آنجا باشند، بخشی از نا امیدی اصلاح طلبان از جمله خودم همین جاست، همچنین این روند دموکراتیک در احزاب هم کمتر وجود دارد، خود اصلاح طلبان در درون خودشان نیاز به اصلاحات جدی دارند.

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مصباح

دفتر رییس «موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی» به دنبال انتشار برخی شایعات درباره درگذشت وی، اعلام کرد حال آیت‌الله مصباح یزدی نسبت به روز گذشته بهتر شده است.پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از دفتر آیت‌الله مصباح یزدی نشان می‌دهد او نسبت به روز گذشته حال عمومی مساعدتری دارد؛ اما همچنان ضعف جسمانی مفرط و علائم آن با وی همراه است.آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از روز یازدهم آذرماه در منزل خود به دلیل شدت‌یافتن بیماری گوارشی بستری شده است.

تندروها در مقابل ترورهای دوره احمدی نژاد لب فروبستند

یک نماینده ادوار مجلس و استاندار اسبق دولت روحانی می‌گوید: چند ترور زمان احمدی‌نژاد انجام شد، تندروها لب فروبستند چون تصور می کردند احمدی‌نژاد از خودشان و یک اصولگراست.محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حمله منتقدان دولت به رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای بعد از ترور دانشمند ایرانی، به خبرآنلاین گفت: اگر کسی خواب باشد، می شود او را از خواب بیدار کرد؛ اما کسی که خودش را به خواب زده باشد، نمی توان از خواب بیدار کرد چون او عامدا خودش را به خواب زده است.وی ادامه داد: به خاطر داریم که این ترورها یک بار در زمان وزارت آقای اژه ای اتفاق افتاد و سه بار هم در زمان وزارت آقای مصلحی، این آدم های تندرو هم آن زمان هم بودند و دیدند اما همه لب فرو بسته بوده و لب باز نکردند. دلیل آن هم خیلی روشن بود، چون آنها تصور می کردند احمدی نژاد از خودشان و یک اصولگراست؛ بنابراین اگر سخنی می گفتند، علیه جریان اصولگرایی صحبت می شد، بنابراین سکوت کردند و دم فرو بستند اما آقای احمدی نژاد در دور دوم به کاسه و کوزه همه اینها زد و همه چیز را زیر سؤال برد.

واعظی: از انتخاب بایدن ذوق‌زده نیستیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور می‌گوید ما از انتخاب جو بایدن در امریکا ذوق زده نیستیم و آنهایی که این نسبت را به دولت می‌دهند احتمالا برنامه‌هایی در سر دارند.محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این که پس از انتخاب جو بایدن در آمریکا برخی کارشناسان سیاسی این انتقاد را به دولت مطرح می‌کنند که واکنش مقام‌های دولتی در ایران واکنش مناسبی نبوده و از تعبیر ذوق زدگی نیز استفاده می‌کنند! گفت: کدام ذوق‌زدگی؟ از ابتدا اعلام کردیم که موضع ما نسبت به آمریکا و کشورهای دیگر روشن است وهیچ تغییری نمی‌کند و همواره گفتیم که آنها باید موضع خود را نسبت به ما تطبیق بدهند.وی افزود: آنهایی که حرف از ذوق‌زدگی می‌زنند حتما در ذهن خودشان برنامه‌هایی دارند تا آن چیزی که در ذهن‌شان هست را بتوانند اجرا کنند تا این سخنان یک بهانه و پوشش باشد، وگرنه مواضع و تاکید وزیر خارجه و رئیس‌جمهور روی اصولی است که همواره در سیاست خارجی داشتیم و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند.رئیس دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: همه اتکای ما به این است این مردم که در سه سال گذشته در این جنگ اقتصادی مردانه ایستادند، همه فشارها را تحمل کردند و باید ثمره آن را ببینند.واعظی خاطرشان کرد:آمریکایی‌ها در صورت ماندن یا رفتن ترامپ از اینکه با این روش بتوانند بر ملت ایران تاثیر بگذارند، ناامید بودند و برنامه‌ آنها برای سه ماه بود؛ اما سه سال شد و وقتی یک ملت سه سال می‌ایستد، به معنای این است که این ملت تصمیم خود را گرفته و آنها باید سیاست خود را عوض کنند.

روایت عضو حزب اتحاد ملت از دیدار با کروبی

غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای کروبی در این دیدار تاکید کرد کسانی که امکان و توان علمی و مادی دارند با گسترش سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها بتوانند بخشی از مشکلات امروز جامعه را با نگاه علمی ساماندهی نموده و در جهت حل معیشت مردم اقدامات مثبتی انجام دهند. غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به دیدار خود با شیخ مهدی کروبی گفت: در دیداری که با آقای کروبی داشتم، ایشان اشاره ای به انتخابات اخیر آمریکا و آسیب های وارده از سوی ترامپ و پوپولیسم حاکم در دولت او به جامعه آمریکا و عرصه جهانی داشتند.وی ادامه داد: آقای کروبی خود بزرگ بینی و خود مطلق پنداری را عوارض زیان باری برای جامعه دانست و گفت: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه که ناشی از تحریم های حداکثری دولت فعلی آمریکا و همچنین آثار زیان بار دروغ ارتشاء و اختلاس است؛ فاصله طبقاتی عمیقی ایجاد شده است که فشارهای زیادی به آسیب ‌دیدگان و طبقات محروم جامعه وارد می کند. انصاری گفت: آقای کروبی در این دیدار تاکید کرد کسانی که امکان و توان علمی و مادی دارند با گسترش سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها بتوانند بخشی از مشکلات امروز جامعه را با نگاه علمی ساماندهی نموده و در جهت حل معیشت مردم اقدامات مثبتی انجام دهند. این عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: آقای کروبی سرمایه اجتماعی جامعه را در معرض تهدید دانست و امیدوار بود، نیروهای توانمند موجود در جامعه برای کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

کنایه‌ای سنگین به حسن روحانی

عضو هیأت‌رئیسه مجلس در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی تصریح کرد: مرغ ۳۲ هزار تومانی، دلار ۳۰ هزاری، برهوت‌سازی سفره مردم و بزک کردن برجام، رسواتر از آن است که کسی برایش هول کند. حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره سخنان اخیر رئیس جمهور منتشر کرد.متن مطلب عضو هیأت رئیسه مجلس به شرح زیر است:‏جناب ‎روحانی موفقیت دولت پیشکش خودتان. مرغ ۳۲ هزار تومانی، گوشت ۱۳۰ هزاری، تخم مرغ ۴۰ هزاری،دلار ۳۰ هزاری، مافیا بازی بورس و خودرو،حراج ذخایر با دلار ۴۲۰۰ تومان، برهوت سازی سفره مردم و بزک کردن برجام، رسواتر از آن است که کسی برایش هول کند.با کنایه گویی نمک بر زخم مردم نپاشید.

ادعای رویترز درباره برنامه پیش روی ایران

رویترز در گزارشی مدعی شد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورهای عضو گفته است که ایران به اطلاع دیدبان هسته‌ای سازمان ملل رسانده است که قصد نصب سه آبشار دیگر از سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۲m در نیروگاه زیرزمینی خود در نطنز دارد.آژانس گفته است، ایران به اطلاع آژانس رسانده که اپراتور نیروگاه غنی‌سازی سوخت در نطنز قصد دارد که نصب سه آبشار IR-۲ را آغاز کند.

توییت عباس عبدی در واکنش به مصوبه مجلس

عباس عبدی در توئیتی در واکنش به مصوبه برجامی مجلس نوشت: اگر این مجازات برای عدم اجرای همه قوانین بود، آن وقت بیشتر آقایان به ویژه دوستان‌شان در حبس بودند.عباس عبدی روزنامه‌نگار و فعالس سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به مصوبه مجلس یازدهم درباره لغو تحریم‌ها و ماده‌ 9 این مصوبه که برای عدم اجرای این قانون مجازات تعین کرده است در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «این ماده آخر طرح جدید مجلس است که در قوانین دیگر ندیده‌ام. به این معناست که اگر فقط این قانون اجرا نشود، مجازات دارد، بی خیال بقیه قوانین. اگر این مجازات برای عدم اجرای همه قوانین بود آن وقت بیشتر آقایان به ویژه دوستان‌شان در حبس بودند.»

مطهری: مصوبه مجلس تیغ دو دم است

علی مطهری، نماینده سابق مجلس در توئیتی به مصوبه برجامی مجلس واکنش نشان داد. به گزارش خبرآنلاین، علی مطهری نماینده ادوار مجلس در توئیتی نوشت: اشکال قانون مجلس درباره صنعت هسته ای این است که زود متولد شد. مجلس باید ابتدا رفتار دولت جدید آمریکا را می دید،اگر زیاده خواهی بود، آنگاه اقدام می کرد. این قانون تیغ دو دم است. می تواند در بازگشت بدون شرط بایدن به برجام و رفع تحریم ها کمک کند و به احتمال قوی تر، اجماع جهانی علیه ایران و ادامه تحریم ها را در پی داشته باشد.

ژاپن هم می‌خواهد عضو برجام شود!

کوئنی میاکه، مشاور ویژه یوشیهید سوگا، نخست وزیر ژاپن و مدیر موسسه سیاست خارجی ژاپن، در مقاله ای برای ژاپن تایمز گفت که ژاپن باید هفتمین عضو برجام شود. وی تصریح کرد: من طرفدار پیوستن ژاپن به مذاکرات هسته ای آینده با ایران هستم و شاید به مذاکره مجدد در توافق موجود کمک کنم که نیاز به نظارت و کنترل بین المللی بیشتری خواهد داشت.ژاپن یکی از شریک های تجاری کلیدی ایران است. سال گذشته شینزو آبه نخست وزیر وقت به دیدار رهبر ایران رفت که در چندین سال گذشته، هیچ رهبر غربی دیگری با او مذاکره نکرده بود.

خطر پاسخ قاطع ندادن به دشمن از نگاه جلیلی

عضو شورای‌عالی امنیت ملّی با بیان اینکه برخی صحبت از تنش‌زدایی مطرح می‌کنند، گفت: امروز هیچ عاملی به اندازه تردید، تنش‌زا نیست. سعید جلیلی تصریح کرد: برخی می‌گویند دشمن را تحریک نکنید تا تنش ایجاد نشوند. باید گفت چه چیزی دشمن را تحریک می‌کند؟ اینکه دشمن احساس کند می‌تواند حقوق شما را زیر پا بگذارد، این تحریک‌زاست یا زمانی که دشمن احساس کند، تعرض به شما هزینه دارد؟ اگر دشمن احساس کرد که تعرض به شما هزینه ندارد، این تنش‌زاست.جلیلی با بیان اینکه امروز هیچ عاملی به اندازه تردید در دفاع ملت، موجب تنش نخواهد شد، تصریح کرد: اگر در دفاع از منافع مردم، تردید شد، طمع دشمن افزایش پیدا می‌کند. وی تصریح کرد: پاسخ ندادن به دشمن است که او را جری‌تر می‌کند و تهدیدهای بیشتری را متوجه منافع و امنیت ما می‌کند. اگر برای رفتارهای تهدیدزای دشمن، هزینه ایجاد نشود، او هر روز تهدید جدیدتری را متوجه ما می‌کند.

استقبال ظریف از تفاهم در خلیج فارس

محمد جواد ظریف با استقبال از تفاهم نامه در خلیج فارس که توسط کویت اعلام شده است، نوشت: سیاست طولانی مدت ایران دیپلماسی، روابط خوب همسایگی و گفت و گوی منطقه ای است. به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه ایران دقایقی پیش در پیام توییتری نوشت: ما از تفاهم در خلیج فارس که توسط کویت اعلام شده استقبال می کنیم.به نوشته ظریف، سیاست طولانی مدت ایران دیپلماسی، روابط خوب همسایگی و گفت و گوی منطقه ای است. ما امیدواریم که آشتی به ثبات و توسعه سیاسی و اقتصادی برای همه مردم منطقه ما کمک کند.احمد ناصر محمد الصباح وزیر خارجه کویت روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب ادامه تلاش‌ها برای آشتی کشورهای خلیجی ( فارسی)، گفت‌وگوهای مثمرثمر انجام شد.وی افزود: همه طرف‌هایی که در گفت‌وگوی آشتی شرکت داشتند، پافشاری خود برای برقراری ثبات کشورهای خلیج فارس را ابراز داشتند.از سوی دیگر، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در واکنش به بیانیه کویت دو توییتی نوشت: بیانیه کشور کویت، گامی مهم به سوی حل بحران کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

جهانگیری حکم محکومیت دارد؟

نماینده نیشابور در مجلس درباره واکنش اسحاق جهانگیری به مصوبه مجلس خاطرنشان کرد: وقتی دیوان محاسبات حکم این فرد محکوم به انفصال از خدمت و جبران ۶۰ میلیارد ریال به خزانه کشور را اجرا نمی‌کند، بدیهی است او قانون را به تمسخر بگیرد.احسان ارکانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود با انشتار سندی، به نقد اظهار نظر احیر معاون اول رئیس جمهور پرداخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹۱
رهبری گفته آقای مسوول اجرایی خودش را حبس کند و مهمترین بخش مالی یکساله کشور را به قول یارو با پیک بفرستد؟ خجالت بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
نخیر ستاد کرونا گفته.رهبری هم گفتند اطاعت از دستورات ستاد کرونا واجبه .جناب بزرگ کامنت ۷ ریالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
دوست هلندی یعنی مردم برن سر کار کرونا بگیرند خلاف ستاد نیست ولی تحویل دادن بودجه اون هم واسه یک روز شد خلاف؟؟؟ تازه این ستاد هم زیر دست خود دولت هست.
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
بابا تموم کنید این جنگهای زرگری رو

تا کی ملت و هموطنانان عزیزم باید تاوان ندانم کاریهای بعضیا رو پس بدهند؟


ای خداااااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
پیام دو ریالی بگو ببینم سینه چاک دولت هستی؟
ستاد کرونا فقط برای دولتی ها است معیشت و اقتصاد مردم هم قطعا برای شما اهمیتی ندارد مثلا وقتی آقای معاون با این که طبق قانون نباید پست مدیریتی بگیرد که الان دم از قانون می زنی منتهی قانون خوب برای دولت!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان: برجام دیگر به کار نمی‌آید. باید با ایران به توافق گسترده‌تری برسیم که شامل برنامه‌های هسته‌ای، موشکی و نقش منطقه‌ای ایران است. ایران نباید موشک‌های بالستیک داشته باشد و باید رفتار منطقه‌ای‌اش را عوض کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
بعد میشه بفرمایید رئیس ستاد کرونا کیه؟؟؟؟
پاسخش میتونه جالب باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
قیمت کامنتها بیشتر هست دیگه انقد که ارزون حساب نمیکنن
تجریش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
به خداوندی خدا کرونا بهونه ای بود که روحانی به مجلس نره.
آقای روحانی اگر مجلس از هم حزبی هاتون بودند و اگر لاریجانی، رفسنجانی،کروبی و ناطق نوری رییس مجلس بودند آیا باز هم میگفتی بخاطر کرونا به مجلس نمیرم؟؟؟
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
اونهایی که میگن روحانی به اصلاح طلبان خیانت کرده و در انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان پیروز و صاحب پاستور میشن سخت در اشتباه هستند!!!
اتفاقا آقای روحانی خیلی هم با دید باز این وضعیت رو درست کردند!!!!!!
اتفاقا ایشون با این وضعیت اقتصادی بحرانی که از عمد بوجود آورده کاری کرده که تنها راه نجات کشور فقط و فقط مذاکره و توافق همه جانبه با آمریکا هست.
ایشون با فدا کردن آبروی خودش زمین رو برای مذاکره اصلاحات با آمریکا صاف کرده!!!!!
بی شک با اومدن بایدن اصلاحات برای ۱۴۰۰ پیروز هستند(شک نکنید)
اونهایی هم که میگن ما شرکت نمیکنیم همشون دروغ میگن (به غیر از اون کسانی که نه اصلاحات رو قبول دارند و نه اصولگرایان رو)
مردم ایران دقیقه ۹۰ هستند و دو روز قبل انتخابات همه جو زده میشن و نظرشون عوض میشه!!!!!
با این حال گفتم و باز هم میگم نه اصلاح طلب نه اصولگرا.
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
رئیس ستاد کرونا کیه ؟1 ایشون به خودشون دستور دادند؟؟؟جناب رئیس میتوتنستند با رعایت پرونکهایی که خودشان تصویب کرده اند در جلسات مهم در جهت حل مشکلات مردم حضور به هم رسانند
این هفته منتظر طوفانی از قیمت ها باشید
به اسب ها شلیک میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
در حالی که باید قیمت‌ها کم کم آرامش برسد دولت از عمد.....
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
با وجود تعطیلی خودرو استارت خودش رو زده
این المان نازی رو از گروه برجام خارج کنید تا دیگه هوس اراجیف گفتن نکنه ؟! از خداتون باشه با این همه بد عهدی دوباره ایران اجازه بده برجام احیا بشه ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
خودتان و از 20 سال پیش اجازه به این ها دادین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
از همه موزی ترشون فرانسه هست.
نشون به اون نشون که هنگام مذاکرات برجام وزیر خارجه فرانسه با وزیر خارجه سعودی هماهنگ بود و مدام گزارش جلسات رو میداد و منتظر کسب تکلیف بود!!!!!
یه روزی همین فرانسه دست بوسی قذافی رو میکرد اما وقت خطر و رو شدن پرونده های پشت پرده اولین نفری بود که پشت قذافی رو خالی کرد.
و یا صدام هم با طناب اینها افتاد تو چاه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
این منفی ها نشون میده نسل جدید نه تنها اطلاعی از جنایات آلمان در جنگ 8 ساله با عراق علیه ما نداره بلکه همچنین طرفدار نازی ها زیاد .شده
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
مثلا اگه نخواد بیاد برجام چکارش میکنی تحریمش میکنی یا از دانش فلسفه اسلامی فیزیک محرومش میکنی ای کهکشانهای ادعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
ایران اجازه بده؟!!!!!!!!!؟؟؟؟
ایران از کی تصمیم گیرنده بوده در برجام؟؟؟؟؟
اینقدر خودت را به در و دیوار نزن چون سیاست ایران 10 سال است از حالت دفاعی به حالت تهاجمی تغییر کرده و دیگر مانند آن دوران نیست که بزنند و در بروند و قطعا جواب خواهند گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
حالا که زدن و در رفتن
مردم عزیز خواهشن با شروع به کار بازارها و ارزان شدن ماشین و ارز ، دیگه بی جنبه بازی نکید و فراد با این اوضاع کرونایی تو صف ارز صرافی نروید تا سایر کالاها به مرور زمان ۴۰ درصد ارزان بشه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
هیچ چیزی ارزون نمیشه.
یعنی سرمایه دار جماعت هیچ وقت نمیزاره فاصله بین خودش و مردم عادی کم بشه. دولت هم که خوب معلومه طرف سرمایه دار رو میگیره چونکه وقت انتخابات اسپانسر جناب رییس جمهور بودند و حالا توقع رسیدگی از طرف دولت رو دارند اما مردم عادی هیچ ارزشی ندارند.
اگر ترامپ قطعی می دانست که ایران با خروج او از برجام از برجام خارج می شود غیر ممکن بود که از برجام خارج شود. اگر اسراییل قطعی می دانست که اگر به متخصص ایرانی در داخل خاک ایران حمله کند ایران قطعا پاسخ خواهد داد غیر ممکن بود که این حمله را کند همانطور که اسراییل سالهاست به حسن نصرالله حمله نمی کند چون می داند که حمله به او یعین یک دور دیگر جنگ ویرانگر در مرزهای شمالی اسراییل. ولی بدترین حالت در سیاست خارجی این است که شعاری داده شود و سیاستی تعریف شود و خط قرمزی تعیین شود ولی به ان عمل نشود. این بالاترین تحریک دشمن برای وسوسه به انجام اقدام و بدترین حالت برای یک کشور و امنیت ان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
ترامپ مگه دیوانه است که از برجام که برای ما خسارت محض و برای او سود محض بود خارج بشه؟اون که از برجام خارج شد عمه بنده بود نه ترامپ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
واقعا خندیدیم ، مرسی
ترامپ برای ملت ایران خیلی مفید بود. منابع را کم کرد و موجب شد که نامداری و فروغی برای منابع مشغول دعوا با هم بشوند. نامداری طوری صحبت می کند که انگار صدا وسیما تا قبل از فروغی کاملا تخصصی و علمی و استاندارد اداره می شد.
اقای جلیلی بفرما جلو هزینه اش را پرداخت کن.
خجالت بکشید اصلاح طلب ها که با پررویی می خواهید داشته هایمان را به باد بدهید در حالی که تحریم هم هستید و می گویید نه نه کاری نکنید که کد خدا ناراحت بشود
یک سوال آماتوری هسته‌ای را به باد دادین برای که چه چیزی به دست بیاورید؟!!!!!!!!!!!
مردم را نفهم فرض نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
زیاد جوش نزن. مردم هر دو شمارو نمیخواند. این مملکت هم واسه ما مردم هستش. پس جوری صحبت نکنیدکه شماها مالکش شدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
از پیامت معلومه چقدر می فهمی
خودت یکبار بخوان
من یک پیشنهاد اقتصادی دارم برای دولت و مجلس، اینکه ما بجای صادرات نفتی که تحریم است، اصلا بانک مرکزی خودمون دلار در داخل چاپ کنه. اینطوری با یک شلیک دو هدف رو میزنه، اول اینکه نیازمندی کشور به ارز خارجی حل میشه، و دوم اینکه دلار امریکا رو دچار تورم میکنیم. کره شمالی مدتی اینکارو کرد، ولی بعدا نمی دونم چرا ادامه نداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
خوب ازشون بپرس چرا ادامه نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
دمت گرم با حال گرفتی ملت رو اولش اومدم بگم با کیا شدیم هشتاد و خورده ای میلیون
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
زود برو پیش روانشناس تا ناراحتیت به مرحله خطرناکتر نرسیده
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
بچه جون تو اصلا نمی دونی تکنولوژی چاپ دلار چیه اگر به این راحتی بود که روسیه و چین خیلی وقت پیش این کار را انجام می دادند
خاله زنک بازی را فقط نگاه کن که قبلا نبودی و الان هستی خوب الان خودت کجا هستی؟!
اقای ازغدی شما نگران نباشید با مصوبه عزتمندانه مجلس انقلابی بعد از این شاهد هیچگونه ترور و ناامنی در کشور نخواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
از دانشمندان هسته ای و خانواده هایشان پرسیده شود با برجام بیشتر احساس امنیت میکنند یا بدون برجام
اگر این کار مجلس قانون نمی شد شک نکنید گام بعدی این جماعت غرب زده اگر برجامی در کار باشد برنامه ریزی برای برجام های 2 و 3است ولی با این عمل ملی مجلس دست این ها بسته شد و آینده کشور ازجنگ دور شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
و تو هم شب راحت سر بر بالین میگذاری....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
مهم نیست اگر جنگ بشود یا نه. ولی خواهش میکنم وقتی جنگ شد شما در نرو. وایستا پای حرفهاتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
پس از اوضاع فعلی لذت ببر
ظاهرا عده ای از نمایندگان مجلس از نهیب رهبری درس نگرفتند که احتمالا پس گردنی نیاز دارند.انتقاد حق هر کسی از جمله نماینده است اما توهین نشانه حقارت فکری و شخصیتی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
جالترش اینجاست که خودشون رو در یک انتخابات حداقلی، نماینده تمام 85 میلیون ایرانی می دانند. آقاجان کلاهتان را بالاتر بگذارید،
من ایرانی از این که مسئله داخلی را بین المللی کردین و پای کشورها را به ناموس کشور باز کردین خجالت می کشم و آیندگان هم از این دوره به بدی یاد می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
همان گونه که همه چیز دنیا به ما ربط دارد همه چیز ما هم به دنیا ربط دارد بیخیال داداش
خانم نامداری کشتیش که ولش کن.بخاطر اینکه دوباره مطرح بشی اینو گفتی؟دو رویی تو رو با اون عکست در خارج هیچ ایرانی فراموش نمیکنه.اما در مورد فروغی ایشون دانشمند هست.متتهی از اون دسته که فکر میکرد زمین مرکز عالم هست و خورشید و بقیه کهکشان دور مدار زمین میچرخند.مدار ایشون اینطوریه.البته بعدا اختر شناسان فهمیدن زمین خیلی خیلی خیلی کوچولوتر از اینه که فکر میکردن
بعد از مرغ نوبت تخم مرغ شد یه صفحه تخم مرغ از ۳۰ هزار تومان تو یه هفته ۴۰ هزار شد ؟؟! مسیولین مهمترین موضوع که باید مورد توجه قرار گیرد ، موضوع معیشت مردم است ، دادن ۱۰۰ هزار تومان دردی از جامعه دوا نمیکنه ،وقتی یه ۴ کیلیویی روغن شده ۶۰ هزار ان هم با کلی صف ، باید به اوج یک فاجعه پی ببرید که تامین کالاهای اساسی باید مورد توجه قرار گیرد
بعد از انتخاب بایدن،اروپایی ها حسابی به حرف اومدن و هر روز یکیشون تاکید بر برجامی دیگر میکنه،امروز نوبت وزیرخارجه آلمان بود تا درباره ی برجام پلاس صحبت کنه.
خلاصه مطلب اینکه اسرائیل و اروپا و دسته ای داخلی هرکاری می تونن دارن میکنن برای تداوم بدبختی مردم ایران.
ما پرجمعیت ترین کشور منطقه،در بدترین وضعیت اقتصادی کشور،کرونارو هم داریم...
این حقوق بشره؟
کشور ما نیاز به قوی شدن داره،وگرنه هرروز از یکی پس گردنی میخوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
به اصطلاح این آتش فقط از گور دلالای دلار بلند میشه سنگین سرمایه گذاری کرده بودن و نمیتونن ضرر سرمایه های خودشون رو ببینن ب
اصولگرها هبچ وقت بلد نبودن مذاکره بودن. از مذاکره فقط شمشیر کشیدن بلد هستند و مردم گروگان میگیرند واسه اهدافشون. مثل همبن مصوبه مجلس. مثل همین بازی اقتصادی راه انداختن. مثل همین حرفی که مثل نتانیاهو زدن که ایران نباید به برجام برگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
خخخ شما 7 سال چیکار کردید؟ هم چوب رو خوردیم هم پیاز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
ظاهرا خواب تشریف دارید و دوبار دوستان شما توافق کردن و بتن ریختند در صنعت کشور و هر دوبار هم شکست خوردن
در ضمن نتانیاهو می گوید باید کل این دانش و موشک را هم بدهید همانند دوستان شما که می‌خواهند این چیزها را بدهند
خخخ اگر هزینه ای ندارد پس واسه چی باید تحریک آمیز باشد؟ این نصیری ظاهرا هیچی حالیش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
هزینه ندارد ولی عملی ست مشکوک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
مشکوک؟ پروتوکل الحاقی اجباری نیست ولی به لطف تیم مذاکره کننده ی زمان خاتمی که از قضا روحانی سرپرست بودند و ارشد ما اومدیم واسه حسن نیست اجراش کردیم و تا حالا توش گیر کردیم
آقای هاشمی‌طبا خداروشکر جنابعالی رئیس جمهور نیستید.
دولت رفتاری از خود نشان داد که دنیا متوجه شد دولت ایران بدون فوت وقت و در اسرع وقت میخواهد با امریکا وارد مذاکره شود (یعنی ایران در موضع ضعف قرار دارد و امتیازات زیادی می‌دهد تا زمان را از دست ندهد) و همین امریکا را مصر تر و جدی تر میکند برای اعمال شرط و شروط نامنصفانه‌تر از برجام!
این رفتار نشان‌دهندۀ موضع ضعف ماست.
اما آقایون با یه رفتار حساب شده هم ایران رو صلح طلب در دنیا نشون میدادن هم به امریکا می فهموندن که ایران با هر شرایطی نمیخاد برگرده به مذاکره و قرار نیست هرچی گفتن بگه چشم!!!
صلح طلبی و دموکراسی طلبی صرفا اظهر من الشمس کردن نگاه ملتمسانه مسئولین دولت به امریکا نیست جناب رئیس جمهور
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
اخه سیاستمدار،دانا،بزرگ.طرف میدونه تو کدوم سوله نطنز چی داری وضع مملکت رو نمیدونه؟؟؟حالا اومد و دو ماه گذشت و اونا هم بر نگشتن به برجام.بعد میخوای چکار کنی؟خارج میشی؟توانش هست؟اگه هست چرا اینهمه سال خارج نشدی؟فکر کردی طرف بچه ۷ ساله است گولش بزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
با زبون بی زبونی می گویند آنها هر درخواستی از ما بکنند ایرادی ندارد و ما باید بگوییم چشم
واعظی : از انتخاب بایدن ذوقزده نیستیم
روحانی: هیچکس حق فرصت سوزی ندارد !!!!
هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان: برجام دیگر به کار نمی‌آید. باید با ایران به توافق گسترده‌تری برسیم که شامل برنامه‌های هسته‌ای، موشکی و نقش منطقه‌ای ایران است. ایران نباید موشک‌های بالستیک داشته باشد و باید رفتار منطقه‌ای‌اش را عوض کند. چون به ایران اعتمادی نیست باید توافق تغییر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
به نظر تیم روحانی رفتنی هست و برای همین می خوان با دخیل بستن به عمو جو یکبار دیگر (برای بار سوم) مردم را فریب دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
المان غلط اضافه کرده
شاهکار دیگری از سربازان نمکی
در ایلام نوزاد دو ماهه ای را به بیمارستان میبرند
دکترها و پرستاران میگویند بچه مرده و او را به سردخانه میفرستند
یک شب بچه در یخچال میخوابد فردا پدر و مادرش او را برمیدارند و برای دفن به روستایشان در 174 کیلومتری ایلام میبرند
در غسالخانه غسال موقع شستشوی بچه متوجه میشود قلب بچه میتپد و زنده است!
خانواده مظلوم محروم بدبخت دوباره 174 کیلومتر برمیگردند و بچه را به بیمارستان میبرند

ما در چنین سرزمینی زندگی میکنیم
بلاهت + حماقت + جهالت + خباثت + خیانت + رذالت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
چرا سانسور کردی
بچه مرده بار دوم در بیمارستان مرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
از نمکی نیست مشکل پزشک سهمیه ایست
اگه روحانی امضا کنه و تایید کنه که تمام دستاورد احتمالی برجام از درایت تندروها است ،احتمالا مشکل برجام حل میشه. بنده تو صنعت هستم . از برجام تا پرتاب موشک اوضاع کارخونه ها کمی بهتر شد . خریدها راحتر و مستقیم انجام میشد. همین هفته قبل چند قطعه از طریق تریدر(دلال) از اونور خریدیم . حدودا ۲.۵ برابر قیمت همون کالا تو سایت آمازون بود. حالا پیدا کنید کاسب تحریم را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
تیم روحانی مثل این بچه تنبل های مدرسه هستند. نمر کم بگیرند میگن بهمون نمره کم دادند نمره خوب بگیرند میگن نمرم خوب شد کار خودم بود خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
اولا مجبور نبودی از دلال بخری و خو دت مستقیما می خردی هرچند آن دلال خودی بود وگرنه دلال های خارجی نصف برابر هم نمی کننددر ضمن اینقدر سیاسی هستی و می‌گویی برجام تا موشک که جهت اطلاع شما حواله بانکی در همان برجام یک شهروند عادی
نمی‌توانست از بانک بزند و جهت اطلاع شما چند روز بعد برجام آزمایش موشک که بازدارنده است و دربرجام هم نیامده هم انجام شد!
به نظر من اگثر نمایندگان بلوغ سیاسی و فکری ندارند .
یک عده مقلد و شعار محور .
آراء سیاسی اینها از نظر بنده بی ارزش است .
یا جناحی است یا کورکورانه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
اتفاقا بد کار نمیکنن در 6 ماه 500 میلیون ماشین 500 میلیون پول برای خانه ماشین دوم هم در راه است این غیر از آن 4 میلیاردی است که هر نماینده اول دوره نمایندگی میگیرد و غیر از ماهی حدود 30 میلیون حقوق است پس زیاد هم کورکورانه عمل نمیکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
کشور فروشی تمام شد آن وقت شما ناراحتی؟ معلوم است چند چندی و کجایی هستی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
کسی نیست به جناب ارکانی بگوید به چه نحو از استانداری خراسان رضوی به آستان قدس رضوی منتقل شدید؟ استانداری یک سازمان متعقل به دولت است ولی آستان قدسد رضوی زیر مجموعه دولت نیست !! یک کارمند اگر بخواهد از ادره خودش به اداره دیگری منتقل شود هزاران مرحله را باید پشت سر بگذارد و در آخر هم امکان پذیر نیست ! جنابعالی به چه نحو این مراحل را طی کردید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
اها یعنی اصلاح طلبان بلوغ سیاسی و فکری دارند می‌فرمایید
اگر ترامپ قطعی می دانست که ایران با خروج او از برجام از برجام خارج می شود غیر ممکن بود که از برجام خارج شود. اگر اسراییل قطعی می دانست که اگر به متخصص ایرانی در داخل خاک ایران حمله کند ایران قطعا پاسخ خواهد داد غیر ممکن بود که این حمله را کند همانطور که اسراییل سالهاست به حسن نصرالله حمله نمی کند چون می داند که حمله به او یعین یک دور دیگر جنگ ویرانگر در مرزهای شمالی اسراییل. ولی بدترین حالت در سیاست خارجی این است که شعاری داده شود و سیاستی تعریف شود و خط قرمزی تعیین شود ولی به ان عمل نشود. این بالاترین تحریک دشمن برای وسوسه به انجام اقدام و بدترین حالت برای یک کشور و امنیت ان است.
فردا روحانی میتونه با یه نه به لایحه مجلس دل مردم محروم را ببرد
البته خشم برخی را هم باید به جان بخرد که این دیگه به خودش مربوطه!
به تو چه که جهانگیری محکومیت داره یا نه
امروز فروشگاه افق کوروش در تهران ، شمال میدان شیخ بهایی ؛ بسته یک کیلویی ران گوسفند را به قیمت 157 هزار تومان می فروخت!
طرف یه پراید قراضه داره
میگه خدا رو شکر مجلس یه قانونی داد نذاشت ماشین ارزون بشه
خوب بدبخت تو اگه ماشینت 5 میلیون ارزون میشد الان باید 50 میلیون بیشتر در سال خرج کنی تا فقط بتونی زنده بمونی
پوپولیسم یعنی همین
تحمیق توده ها برای تامین منافع رانتیرها
درود بر ملت پوپولیست پرور ایران
خنده داره به مولا سیاست ندارهامون توی همون نرم افزاری که خودشون فیلتر کردن دارن دعوا میکنن ما هم باید از شما بشنویم
فقط ۶ ماه به فرمابشات رهبری عمل کنید اگه تمام مشکلات حل نشد ، موفقیت فقط با همدلی و وحدت حاصل خواهد شد ، زمین زدن همدیگه هیچ دردی دوا نمیکنه ، واقعیت اینه که واقعا ما در مسیله برجام بد جور رکب خوردبم فقط بخاطر اینکه تیم مذاکره با قوانین کشور امریکا اشنا نبودنبا انکه ظریف عمری در انجا بود ،
تنها راه مبارزه با گرانفروشی و محتکران اعدام در ملا عام ، دیگه هیچ کس جرات گرانفروشی نمیکنه ، وقتی روز ۵۰۰نفر تو کشور دارند بخاطر فقر و نداری دچار کرونا میشن و پول درمان ندارن چرا روز ۵دزد و غارتگر نمیرن
خیلی از مسئولین این حکم را دارند
مردم بندرعباس، این نماینده را به اخلاق نیکو می شناسند، در دوره قبل که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر بود، ایشان با رایی بالایی انتخاب شدند و این دوره اغلب مردم بندرعباس به دلیل رسیدگی زیاد به حوزه انتخابیه، مردم داری و اخلاق نیکو، به عنوان نفر اول از حوزه انتخابیه بندرعباس ایشان را انتخاب کردند.
من در بین مردم حضور داشتم و مهمترین دلیل مردم برای انتخاب ایشان به عنوان نفر اول، به خاطر رسیدگی زیاد به حوزه انتخابیه، مردم داری، اخلاق نیکو و رسیدگی به امور مردم بود. و از ایشان به عنوان مردمی ترین نماینده بندرعباس یاد می کنند.
رسول جعفریان !!!!!عباس عبدی !!!!
استقبال ظریف از تفاهم در خلیج فارس

هدف این طرح خالی کردن آسمان ایران و جلوگیری از درآمد ایران از استفاده از مسیر هوایی است. آمریکا و عربستان با این کار با یک تیر به چند هدف میزنند که یکی هم فشار بیشتر به ایران است.
بله جهانگیری به خاطر اختراع دلار 4200 باید محاکمه شود که بزرگترین ضربه را به اقتصاد وارد کرد.........
روحانی: بگذارید انها که دردیپلماسی تجربه بیست وچندساله دارند و عملکرد موفقیت امیز داشتند کارشان را انجام دهند !!!
اقای روحانی! نتیجه ۷ سال ونیم مدارا ومذاکره یعنی «فشار حداکثری» ! جلوی چشممان هست وبا پوست وگوشت واستخوانمان داریم انرا حس میکنیم ! براستی بعدازاینهمه سال مذاکره وماموریتهای بیشمار ژنو ! و قدم زدنها و درنهایت امتیاز دادن های یکطرفه نتیجه ای بجز « شدیدترین وبیسابقه ترین تحریمهای اعمال شده درتاریخ » حاصل شد؟؟؟!!!
منکه ازسیاست ودیپلماسی چیزی نمیدانم شما که فارغ التحصیل حقوق از اسکاتلند هستید و نفرات دستکاه دیپلماسی تان همگی مجرب وموفق هستند به من عامی بفرمایید چرا بعداز اینهمه سال مذاکره درنهایت یک توافقنامه ونه معاهده به گونه ای تنظیم شد که با تغییر دولت در امریکا همه چیز دود شود وبرود به هوا؟؟!! لطفا بفرمایید چنانچه امریکا مجددا به برجام برگردد ( که قطعا بدون گرفتن امتیاز در موضوع غروب هسته ای و محدودیت های موشکی و کاهش اقتدارمنطقه ای ایران میسر نخواهد بود) چه تضمینی هست که رییس جمهور بعدی امریکا( که هیچ بعید نیست بازهم ترامپ بشود) انرا دوباره بی اثرنکند ؟؟؟!!!
اقای روحانه فکرنمیکنبد وقت ان رسیده که جاده یکطرفه برجام مسدود شود ؟ وقت ان نرسیده که گره کور معیشت مردم و برجام نافرجام را از هم بازکنیم؟؟!!!
یه جوری میگید حال مصباح یزدی خوبه انگار یه جوون 18 ساله اس
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان