بازدید 17838
۷

شرایط ممنوعیت تردد شبانه برای شهرهای نارنجی

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت که پیشنهاد اجرای ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 02 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، سخنگوی ستاد ملی مقابله سه شنبه شب در یک برنامه زنده تلویزیونی با تقدیر از مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی افزود: از یکم آذر ماه ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز کرونا اعلام شد و امروز فقط ۶۴ شهر قرمز داریم، ۲۷۸ شهر نارنجی هستند و ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

وی ادامه داد: در شهرهایی که تغییر وضعیت داده‌اند، از شنبه محدودیت‌ها با توجه به وضعیت جدیدشان اعمال خواهد شد.

رییسی گفت: در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوعیت فعالیت دارند و مراکز تجمعی و مشاغل شامل پاساژهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل هستند و بقیه مشاغل باز هستند، همچنین حداکثر تا یک دوم کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت تردد بین شهری وجود دارد و پیشنهاد شده است که ممنوعیت تردد شبانه که پیش از این در شهرهای قرمز اعمال می‌شد در شهرهای نارنجی هم اعمال شود و این پیشنهاد در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷
تقریبا مردم و مسخره کردند. همه فعالیت های گروه ۱ و ۲ با آن تعداد زیاد صنف ها باز شود و فقط ممنوعیت شبانه برقرار شود؟؟؟
مگه چند درصد آمار مبتلایان کم شده که بیشتر شهرها از قزمز نارنجی شده اند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
مردم را احمق فرض کردن. درصورتیکه آماری که خودشون اعلام میکنن تا همین دیروز کاهش چشمگیر نداشته. حالا از امروز که چهارشنبه باشه تا آخر همین هفته ببین چه آمار کاهشی بدن. چون اینا علم غیب دارن.
خوب برا خودتون رنگ عوض میکنید ها!!!! هر وقت به نفعتان باشد و برنامه ای داشته باشید رنگ قرمز و هر وقت کارتان تمام شد نگ نارنجی! امروز که مینو محرز گفته اصلن زنجیره کرونا قطع شده!!!!!!!
ما کارگرای شرکتهای تولیدی در کدوم گروه شغلی قرار داریم و چه زمانی تعطیل میشویم یا نه اصلاً جزء آدم حساب میشیم و یا ......................
بابا ملت را سرکار گذاشتی مرغ گرون آذوقه گرون و هر روز تعطیلی است برای چی فکر اقتصاد و زندگی مردم را بکنید
چی شد یک شبه رنک قرمز به نارنجی تبدیل شد
دکون باز کردید!!! بگو نفری ۲۰۰ تومن بدید ماهیانه پول کم داریم...شبا برید بیرون..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی