بازدید 9584

اخبار ضد و نقیض از ترور نافرجام شهردار استانبول

اخبار ضد و نقیضی درباره ترور نافرجام اکرم امام اوغلو شهردار استانبول در فضای مجازی و رسانه‌های ترکیه در حال انتشار است.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 02 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، اخبار ضد و نقیضی درباره ترور نافرجام اکرم امام اوغلو شهردار استانبول در فضای مجازی و رسانه‌های ترکیه در حال انتشار است.

شبکه تلویزیونی خلق تی وی (Halk Tv) در گزارشی اعلام کرد گروه تروریستی داعش به عواملش دستور ترور اکرم امام اوغلو شهردار استانبول را داده و نیرو‌های امنیتی چند عضو این گروه تروریستی را در همین ارتباط بازداشت کرده اند و بر تدابیر امنیتی اطراف امام اوغلو افزوده اند.

مراد اونگون سخنگوی شهرداری کلانشهر استانبول با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: مقامات رسمی در نتیجه یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی در ۲۳ نوامبر به ما خبر دادند یک گروه تروریستی به عواملش برای ترور اکرم امام اوغلو شهردار استانبول دستور صادر کرده است.

اداره پلیس امنیت ترکیه هم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در برهه‌هایی از زمان درباره اقدامات خرابکاری و یا ترور شخصیت‌های مهم گزارش‌هایی دریافت می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با انتقال موضوع به اشخاص ذیربط، برای افزایش ضریب امنیتی تدابیر لازم به اجرا گذاشته می‌شود؛ بنابراین به اطلاع می‌رسانیم آنگونه که در رسانه‌ها منعکس شده است، موضوع اقدام به ترور شهردار استانبول و یا دستگیری عوامل آن واقعیت ندارد.

گفتنی است، شبکه خبری "المیادین" سه‌شنبه شب از طرح ترور نافرجام "اکرم امام اوغلو" شهردار استانبول خبر داده بود.

المیادین به نقل از رسانه‌های ترکیه‌ای که به نامشان هیچ اشاره‌ای نکرده است، اعلام کرد که افراد مسلحی که برای این عملیات برنامه‌ریزی کرده‌ بودند، توسط پلیس ترکیه بازداشت شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی