بازدید 12425
۴

حناچی نایب رئیس متروپلیس شد

پیروز حناچی شهردار تهران نایب رئیس سازمان جهانی متروپلیس شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 01 December 2020


به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران در پی انتخاب به عنوان نایب رئیس سازمان جهانی متروپلیس، در حساب کابری خود در توئیتر نوشت: «از حمایت آقای دلاوارگا و اعضای هیات مدیره که برای سمت نایب رئیسی متروپلیس به من اعتماد کردند، سپاسگزارم. انتخاب ون گواهوی و کلودیالوپز شهرداران محترم گوانژو و بوگوتا را برای ریاست سازمان تبریک می‌گویم. ما با همبستگی می‌توانیم بر بحران‌های جهان غلبه کنیم.»

غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران نیز نوشت: «شهرداری تهران دیروز با کسب کرسی نایب رئیسی سازمان جهانی متروپلیس (کلانشهرهای مهم دنیا) خود را آماده استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی نموده است. امید داریم با ایجاد گشایش در فضای سیاست خارجی امکان بهره‌مندی حداکثری شهروندان تهرانی از تجارب و ارتباطات جهانی با قوت فراهم شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با سلام وتبریک به اقای دکترحناچی شهردارمحترم تهران که ارام وبا گام های استوارومحکم برای رسیدن به اهداف شهرداری تهران گام برمیدارد
بااحترام جبارزاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
فکر نمیکردم این خود شیرینی ها رو تابناک منتشر کنه
مگه خودتون خودتونو تشویق کنید و با لابی گری ازین کارها بکنید.16
با سلام و تبریک
بلاخره به خوبی و خوشی آقای دکتر حناچی شهردار محترم تهران بغیر از دوچرخه سواری سه شنبه ها با گام های استوار و محکم در دوره مدیریت خود نایب رئیس متروپلیس هم شد. فقط وضعیت زباله گردهای شهری ، ازدحام مترو ، چاله های خیابان ، ترافیک و آلودگی هوا و مشابه آن بماند برای شهرداران بعدی تهران.
با احترام دادگر زاده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها