بازدید 9973

سرقت کامیون برای جبران اختلاف حساب ارث

کد خبر: ۱۰۱۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 29 November 2020

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با همکاری ۲ تن از دوستانش برای جبران اختلاف حساب ارث و میراث خانوادگی کامیون شاکی را سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی گفت: بیست و نهم شهریور ماه پرونده‌ای به دادخواهی مردی میانسال و با موضوع زورگیری و سرقت کامیون در کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی تحت پیگرد کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص این پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار داشت، مالک یک دستگاه کامیون هیوندا هستم و برای حمل و نقل بار و اثاثیه شماره تلفن همراهم را بر روی خودرو درج کرده ام که حدود ساعت ۴ بعد از ظهر بیست و چهارم شهریور ماه در منزل خود در محدوده خاور شهرحضور داشتم که شخصی با بنده تماس گرفت و اعلام داشت که یک سرویس بار وسایل پلاستیکی رفت و برگشت از خیابان اتحاد به مقصد شهرستان رویان دارم و پس از توافق در مورد مبلغ کرایه قرار شد حدود ساعت ۲۲۳۰ در محل بارگیری حاضر شوم.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت، در زمان مقرر در محل حاضر شدم و برای اعلام حضور با شماره تلفن صاحب بار تماس گرفتم که خاموش بود، با توجه به تاریکی شب و احتمال خطر درب‌های خودرو را از داخل قفل کردم. در همان حین که قصد برگشت به سمت منزلم را داشتم یک نفر از سمت شاگرد بالای ماشین آمد و خود را صاحب بار معرفی کرد و نام خانوادگی مرا صدا زد و علت خاموش شدن گوشی اش را اتمام شارژ باتری اعلام کرد، من هم به ایشان اعتماد کردم و زمانی که قفل درب خودرو را باز کردم دو مرد از سمت راننده که سر و صورت خود را پوشانده بودند وارد خودرو شده و من را پس از کتک زدن و تهدید با سلاح سرد از خودرو پیاده و هر سه نفر با خودرو ام از محل گریختند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با دریافت شکایت اکیپی از کارآگاهان برای بررسی‌های لازم و بدست آوردن سرنخ به محل سرقت اعزام و با بررسی‌های علمی متوجه می‌شوند سارقان با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به محل سرقت مراجعه کرده اند که پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد خودرو به نام یک خانم که ساکن نارمک است است.

کارآگاه مجیدی با اشاره به اینکه در تحقیق از مالک خودرو وی اظهار داشت که خودرواش را به یکی از بستگانش به نام خسرو فروخته است و از سرقت کامیون بی اطلاع است، افزود: با دستگیری خسرو وی اظهار کرد، در زمان سرقت خودرو در اختیار همکارش به نام باقر بوده است که با شناسایی آدرس محل سکونت وی کارآگاهان با هماهنگی‌های پلیسی وی را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی گفت: باقر در تحقیقات پلیسی اظهار کرد، بعلت اختلاف حسابی که با شاکی بر سر ارث و میراث خانوادگی داشتم نقشه سرقت خودروی او را کشیدم و بزه انتسابی را با همدستی دو تن اط دوستانم به نام سعید و امیر انجام داده ام و پس از سرقت خودروی شاکی را شهرستان پردیس مخفی کردیم.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه خودروی شکی در پارکینگی در شهرستان پردیس کشف شد، اضافه کرد: با تکمیل پرونده هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر