بازدید 9533

اولین ورزشگاه به نام دیه گو مارادونا شد

دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی پیشنهاد تغییر نام استادیوم خانگی باشگاه ناپولی از سن پائولو دیگو مارادونا را ارائه داد. او از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱ در لباس ناپولی توپ زد و این تیم را به اوج رقابت‌های سری آ رساند.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 26 November 2020

شب گذشته بود که یک خبر غم انگیز دنیا را در یک شوک بزرگ فرو برد؛ جایی که اعلام شد اسطوره فوتبال آرژانتین و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال یعنی دیگو آرماندو مارادونا به دلیل حمله قلبی در سن ۶۰ سالگی از دنیا رفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، علاوه بر آرژانتین دیگو مارادونا اسطوره باشگاه ناپولی نیز محسوب می‌شود و حتی بسیاری از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱ در لباس ناپولی توپ زد و این تیم را به اوج رقابت‌های سری آ رساند.

طی ساعات گذشته اورلیو دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی پیشنهاد تغییر نام استادیوم خانگی باشگاه ناپولی از سن پائولو دیگو مارادونا را ارائه داد و حالا او یک صحبت جدیدی در رابطه داشته است. دی لورنتیس تایید کرده که آن‌ها قصد ساخت یک سریال تلویزیونی برای دیگو مارادونا را داشتند و حتی حدود یک سال روی این پروژه کار کرده اند، اما به نظر می‌رسد که ما درگذشت او شرایط تغییر کرده است.

اولین ورزشگاه به نام دیه گو مارادونا شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر