بازدید 104684

خبر خوش معاون وزیر بهداشت برای بیماران کرونایی

معاون درمان وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در کشور گفت: ایران از لحاظ تولید واکسن از کشور‌های دیگر عقب نیست و کار‌های خیلی خوبی شروع شده و ان‌شا‌الله تولید فاز انسانی واکسن کرونا به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 25 November 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، قاسم جان‌بابایی صبح امروز در بازدید از بیمارستان بهشتی کاشان از بستری بیماران به صورت خانوادگی در این بیمارستان ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: در این بازدید شاهد بودیم که وقتی فردی در خانواده‌ای مبتلا می‌شود به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی سایر اعضای خانواده را نیز مبتلا می‌کند.

وی با بیان اینکه در مقطعی در استان اصفهان تقریبا دو هزار و ۵۰۰ بستری داشتیم، اظهار داشت: در کاشان نیز نزدیک به ۵۰۰ بستری داشتیم و بستری خانوادگی بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی موجب نگرانی و تاسف است که چند عضو خانواده بستری شدند و این نشان می‌دهد آلودگی درون خانواده‌ها است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر مردم خودشان رعایت نکنند، هیچ یک از کار‌های ما نتیجه بخش نیست، افزود: لازم است مردم پای کار بیایند و مدیریت کنند چراکه فردی وقتی علائم دارد و آن را پای بیماری سرماخوردگی می‌گذارد همین احتمال باعث می‌شود تا سایر اعضای خانواده را مبتلا کند.
وی ضمن اشاره به مراحل تولید واکسن ایرانی کرونا در کشور ابراز داشت: ایران در تولید واکسن ایرانی از دیگر کشور‌ها عقب نیست و اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شده و ان‌شا‌الله تولید فاز انسانی واکسن کرونا به زودی آغاز می‌شود و باید در حجم وسیع‌تر آغاز تا این اطمینان به ما داده شود که می‌تواند در انسان ایمنی ایجاد کند و یا از شدت بیماری بکاهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۸
این همونی نبود که کرونا رو با هپاتیت سی و اچ آی وی مقایسه کرده بود و نتیجه گرفته بود کرونا ممکنه واکسنی نداشته باشه!؟
از دیگر اظهارات ایشان:
اواخر شهریور: «فعلاً امیدی به واکسن کرونا نداریم»
«فاوی‌پیراویر هیچ تاثیری در درمان کرونایی‌ها نداشته»!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
شرط میبندم از چین یا روسیه یه
! واکسن اشغال بصورت فله
خریدن وپس از آب بستن به اون
به مردم میدن.البته باهزار منت
اخه چرا با روان مردم بازی میکنید و دایم این جملات رو تکرار میکنید؟!
خوب مصاحبه نکنید ... مشکلی پیش میاد؟!
بله شما درست میگید خدا لعنت کند دشمنان را که مدام قصد نا امید کردن مردم را دارند من و همه مردم ایران باور داریم که این واکسن ساخت کشور خودمان است و هیچ ناراحتی از این موضوع نداریم و خیالمان راحت است که شما هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
پس مسئولین ایران مرد باشند و خودشان در حضور شاهدان واقعی در مقابل دوربینها این واکسنها رو بزنند و بعد مردم. نه اینکه مسئولین مثل همه پنهانکاریهاشون و مثل موبایل های اپل که استفاده میکنند واکسن آمریکایی بزنند و مردم رو تشویق به واکسن ایرانی کنند.
مثل همان گارهای پرسروصدایی که قبلا اعلام شد و هنوز که هنوز است آثار عملی نداشته اند.
بابا ترا خدا با جان مردم بازی نکنید چقدر شما در توهم هستید.
هر وقت تاییده سازمان بهداشت جهانی را گرفتین بعد حرف بزنید
بسیار عالی پیشنهاد می شود ترزیق واکسن ساخت داخل با حضور خبرنگاران و پزشکان مورد اعتماد مردم برروی مسئولین و وزراء و نمایندگان مجلس و شورا نگهبان و تشخیص مصلحت نظام و تمامی معاونان وزیر و استانداران انجام شود تا مردم اعتماد کنند و قدر مسئولین را بیشتر بدانند.
چرا روی بیماران و مردم بیگناه تست می کنید همین آقای معاون را واکسن بزنید و بعد تمام خانواده ایشان و سایر مسئولین را با خانواده واکسن بزنند سپس مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سادای ها
چیزی که بخودشون بزنن عمرا همونو به مردم بدن
یادی کنیم از بابا پنجعلی که می گفت الکی می گه
اول خودتان تست کنید و واکسن بزنید بعد ما خودمان داوطلیب می شویم اگر درست می گوئید.ضمنا تمام خانواده این معاون را و سایر وزرا و معاونین را برای زدن واکسن داخلی با خود به بیمارستان ببرید و فیلم برداری کنید از این کشف بزرگ ما سپاسگزار خواهیم بود
شما معاون وزیر و سران مملکت و فرماندهان و فرمانداران و استاندارانم و وزرا و نمایندگان بزنید . مردم بدو بدو می روند می زنند
خبر خوش برای تولید واکسن بزودی
خبر خوش برای تولید مسکن بزودی
خبر خوش برای تامین کالاهای اساسی
خبر خوش برای واردات واکسن آنفلونزا
خبر خوش برای کنترل قیمت ها
خبر خوش برای .........
خبر خوش برای..
خدا رو شکر همه خبر خوش برای بزودی میدند
زین پس بجای کلمه بزودی بگوییم صد سال دیگه
چطور مدعی هستید که "ایران در تولید واکسن ایرانی از دیگر کشور‌ها عقب نیست"، در حالی که اکنون در سطح جهان 55 واکسن کرونا در مراحل مختلف آزمایشات بالینی (انسانی) هستند که 13 تا از اینها در مرحله سوم هستند و 4-3 عدد در آستانه گرفتن مجوز رسمی هستند؟ ایران هیچ واکسنی در این میان ندارد. پس چطور عقب نیست؟ چند ماه است که مدعی هستید که بزودی مراحل آزمایشات بالینی واکسن ایرانی شروع می شود و هنوز روزانه هم همین را تکرار می کنید؟ با تکرار یک دروغ که واقعیت خلق نمی شود! شما بعد از 90 سال هنوز نتوانسته اید واکسن آنفلوآنزا را درست کنید. بعلاوه، چرا مشخصات واکسن ایرانی و نام شرکت طراح آن را نمی گویید، در حالی که طراحان و مکانیسم تمام واکسن های دیگر شفافانه اعلام شده است و گزارشات مراحل پیشرفت های آنها مرتب در مجلات علمی با مرور همتا منتشر می گردد؟
به جای این داستان سرایی های الکی، برای همه مردم ایران (نه فقط برای 9 میلیون خودی هایی که آقای وزیر اعلام کردند) واکسن مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی را وارد کنید و رایگان به همه تزریق کنید.
سلام اخه این خبر است بیمار کرونایی دارو میخواد نه واکسن اونم واکسنی که در بهترین حالت تابستان سال 1400 میاد به دست مردم میرسه الان برای جلوگیری از مرگ بیماران به دارو نیاز دارند
این بزودی شما معلوم نیست چند سال دیگه است. هر هفته این حرف های مفت را تکرار می کنید برای همین دکتر ملکی استعفا داد از دست دروغ های نمکی و روحانی جون به لب شده بود.
چقدرموشکافانه جامعه نظرمیدند..‌‌
ملک زاده....نمکی و همین معاونین رابیاورندجلوی چشم خلق ودوربینهای واقعی
ورودی ایشان و خانواده های شان تست کنند....
خون کی رنگینترازکس دیگست....
امام راحل راهش این بود رییس ومرئوس نمیشناسد.‌.
ضمن اینکه این ماجرابااسم سردارسلیمانی مخفی نمیماند...
مایادمان هست درانتخابات نودوشش بناحق ازاین سرداراستفاده کردند
وفریب افکارعمومی بود...
شهداء زنده اندودروغهارااشکارمیسازند....
دست سازی های عمیق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار