بازدید 6447

دفاع امور حقوقی فدراسیون از امضاکنندگان قرارداد ویلموتس

کد خبر: ۱۰۱۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 25 November 2020
کمیته امور حقوقی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای در دفاع از اعضای هیات رئیسه فعلی فدراسیون و امضاکنندگان قرارداد ویلموتس صادر کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی انتشار خبر کذبی مبنی بر ممانعت و جلوگیری از حضور اعضای هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال در انتخابات آینده این فدراسیون، امور حقوقی فدراسیون به اطلاع می رساند خبر مذکور صرفاً یک شایعه است و چنین رفتاری خلاف اصول اخلاقی است.

در بیانیه امور حقوقی فدراسیون فوتبال آمده است:
اعضای هیات رئیسه به همراه کمیته ها و سایر ارکان فدراسیون با راهبری سرپرست فدراسیون و همراهی و پشتیبانی دبیرکل طی ماه‌های گذشته تلاش کردند تا اساسنامه جدید فدراسیون با رعایت قوانین و مقررات داخلی و با نظر مثبت فیفا همراه گردد و به شکرانه خداوند بزرگ همه فرآیندها به سمت تصویب اساسنامه جدید توسط مجمع پیش می رود.
مطمئناً همه کسانی که دلسوز فوتبال هستند و برای پیشرفت فوتبال کشور دل می سوزانند چه اعضای هیئت رئیسه فعلی فدراسیون و چه افراد خارج از فدراسیون فوتبال می توانند در انتخابات آینده شرکت کنند و کمیته های انتخاباتی فدراسیون منتخب مجمع مسولیت نظارت بر انتخابات را برعهده دارند.
بر این اساس افرادی که بخواهند با شایعه پراکنی و دروغ پردازی فضا را در این باره متشنج کنند مورد پیگیری حقوقی قرار خواهند گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر