بازدید 27560
۵

تشکیل پرونده مالیاتی برای صاحبان کارتخوان

محرمیان گفت:برای تمامی صاحبان کارتخوان که مودی مالیاتی نیستند با تکمیل و صحت سنجی اطلاعات، پرونده مالیاتی تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 25 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با انتشار توئیتی نوشت:"ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی پس از ماه‌ها برنامه ریزی با سازمان امور مالیاتی وارد فاز اجرایی شد.

برای کلیه صاحبان کارتخوان که مودی مالیاتی نیستند با تکمیل و صحت سنجی اطلاعات، پرونده مالیاتی تشکیل خواهد شد. بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی هماهنگی کامل دارند. "

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
به اطلاع می رسانم به یک دکتر متخصصی رفته بودم خودش کارت و از مشتری می گرفت و میکشید ایا ویزیت به صورت رند نیست ایشون مبلغ چهل و نه هزار و دویست تومن بخاطر رد گم کردن کشیدن که متوجه شدم کارت خوان فروشگاهی هستش خب برای این کار میتونه مالیات کمتری هم بده چون هر چقدر حساب کنی از شغل پزشکیش کمتر مالیات خواهد داد لطفا به مسیولین برسانید ممنون
تصمیمی بسیار غیر مدبرانه در شرایط فعلی کرونایی کشور.
این تصمیم می تواند موجب گسترس بسیار زیادتر کرونا در کشور شود چون از فردا عموم کارتخوان داران تلاش خواهند نمود که با کنار گذاشتن کارت خوان، مجددا از مردم پول کاغذی مطالبه نمایند. در چنین شرایطی ضمن آنکه وزارت دارایی به اهداف مالیاتی خود نخواهد رسید بلکه با تبادل بسیار بیشتر پول بین مردم، کرونا بسیار گسترده تر خواهد شد. واقعا وقتی برخی از مسئولین تصمیم گیری و اعلام خبر می کنند، اینقدر تعمق فکری ندارند که چه تبعاتی تصمیمات غیر مدبرانه شان خواهد داشت. این تصمیم تنها زمانی ضمن عملی بودن، موجب گسترش کرونا نخواهد شد که اساسا پول از سطح جامعه حذف و کلیه مبادلات مالی از طریق بانکی و کارت خوان انجام شود.
قطعا اگه بررسی تراکنشهای بانکی برای تمام افراد انجام بشه عدالت مالیاتی بیشتری در جامعه خواهیم داشت و اینطوری خیلی از کسایی که مالیاتی بابت قعالیتهای اقتصادی پنهانی پرداخت نمیکردند به دام خواهند افتاد .و کسایی هم که مالیات به روش علی الراس داشتند و حقشون نبوده که این مقدار پرداخت کنن میتونن با اثبات حرفشون کمنر بپردازن
تو رو به حضرت عباس بس کنید.
ببینید می تونید کاری کنید تا کارتخوان ها جمع بشه
ایرادات زیادی وارده ب این طرح، یک استفاده مجدد پول نقد، پایین امدن تراکنشهایی ک سودی فراتر از مالیاتی ک بدنبالشن برای بانک مرکزی داره، و لطمه دیدن گروهی از مشاغل فصلی، دست فروش، مشاغل خانگی، و و و.
برای دست فروشهای محترم و فروشندهای مترو چطور پرونده مالیاتی تشکیل بشه؟ در صورتی ک برای کد اقتصادی بعضا 45 روز باید منتظر بمونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سامانه ای هست ک با دادن شماره حساب شخص ب هدف مد نظر رسید؟ تو این شرایطی ک مردم رو وادار میکنید ب ماحدن در منزل؟ اگر کسی اقدام کند برای کارتخوان و تشکیل پرونده نباید به ممیزی مربوطه مراجعه کنه؟
و در آخر اندکی حرص میخوریم از این بی تدبیری
یخورده بیشتر از اندک
خیلی
خیلی خیلی حرص خوردیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر